Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

over kinderen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
blerta Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote blerta Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: over kinderen
    Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 08:39

salaam....

ik ben nieuw op deze forum...zal mij ff voor stellen: ik ben een vrouw van 25 jaar oud ik ben gehuwd met een moslim man...en nu ben ik ook moslima bekeert..het gaat goed met familie, vrienden en ect.

wij samen zijn nu al ruim 10 jaar samen, zijn niet gelukkig omdat mijn man hier in nederland niet wont zogezegt geen verblijfsvergunning! komt wel naar zoveel tijden wachten! ik zie nou man echtgenoot om de halfjaar! wij samen zijn ook bezig om kinderen te kunnen krijgen! het lukt niet echt, ik zelf heb wel geduld! nou ja mijn biologische klok loopt ook natuurlijk!

ik had wel een vraag over kinderen en over mijn man, zal het ff duidelijker uitleggen hoe het in elkaar zit:

mijn man en ik willen kinderen, alleen ik heb een naar gevoel bij mijn echtgenoot het lijkt wel of hij niet serieus is...als wij samen vrijen komt hij niet in mijn klaar! hij zegt als ik jou 6 maanden of langer jou niet hebt gezien mag ik niet in jou klaarkomen, omdat als wij kinderen willen mag ik niet voor het eerste keer in jou klaarkomen zegt mijn man...voor het boze oog (zwarte magie) en daarna voor de tweede keer mag ik wel in jou komen! anders zogezegd kunnen wij geen kinderen krijgen? ik dacht dat het niet in de islam geloof was? want nou twijfel ik over mijn man wil mijn man wel kinderen hebben? ik heb het met mijn echtgenoot over gehad hij zegt ja natuurlijk, alleen voor de eerste keer mag ik niet in jou klaarkomen...anders zogezegd kunnen wij geen kinderen krijgen!

is dat zo? wie weet of dat een islam geloof is? graag een antwoord alvast bedankt!

Terug naar boven
blerta Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote blerta Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2005 om 13:50

salaam...latifha!

zie je wel, ik dacht wel dat hij niet serieus bezig was!

ik vondt het nog al een beetje bizar! ik dacht al als je je getrouwd bent dan is alleen allah die weet of je wel of geen kinderen kan krijgen!

en over dat boze oog is voor  mij een raadsel? ik zal het nog eens met mijn man erover leggen, over onze toekomst! harstikke bedankt latifha! dat je een berichtje terug heeft verzonden! nou weet ik teminsten waarom!

salaam...

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2005 om 17:11
Blerta, weet je zeker dat je met die man getrouwd bent?
getrouwde mensen zien elkaar meestal meer dan eens in het half jaar.
Blerta je zei dat je een Moslima bent, oke daar is niks mis mee.
Maar ga daarom zo snel als je kunt naar een moskee , naar jouw plaatselijke Imam.
Vergeet internet! Ga naar de Moskee,
Daar zullen ze je zeker helpen op jouw pad en met je leven.


Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2005 om 03:13

assalemaleykoem;

DruideHerne wat geef jij een goed advies aan onze zuster, djazakAllahu wa gair, moge allah jouw belonen(en leiden Amien.)

beste oegti kheb 2 vragen;

is jouw man toevallig turks?

hoe ervaar je je geloof/ jebekering,

tzijn 2 totaal verschillende vragen maar kzou ze graag willen weten?

voor dat je gemeenschap heb, moet je de volgende duha lezen;

bismeallah, allahuma djanibne shaytana wa djanibbe ashaytana ma razaktana.

het betekend,

in de naam van Allah, o Allah houd de shaytaan van ons vandaan, en houd de shaytaan weg van de gunst dat u ons geeft

wa salem aleykoem.

Terug naar boven
blerta Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote blerta Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 02:24
In eerste instantie geplaatst door malikah

assalemaleykoem;

DruideHerne wat geef jij een goed advies aan onze zuster, djazakAllahu wa gair, moge allah jouw belonen(en leiden Amien.)

beste oegti kheb 2 vragen;

is jouw man toevallig turks?

hoe ervaar je je geloof/ jebekering,

tzijn 2 totaal verschillende vragen maar kzou ze graag willen weten?

voor dat je gemeenschap heb, moet je de volgende duha lezen;

bismeallah, allahuma djanibne shaytana wa djanibbe ashaytana ma razaktana.

het betekend,

in de naam van Allah, o Allah houd de shaytaan van ons vandaan, en houd de shaytaan weg van de gunst dat u ons geeft

wa salem aleykoem.

mijn echtgenoot komt uit kosovo! en ik ben gelofig in de islam!

het lijkt wel of ons hele familie is vervloekt (zwarte oog) ��n naar de andere maakt ruzie! niks wilt lukken....zoals mijn zus en haar man kan geen kinderen krijgen! toevallig allebei...mijn zus leidt aan pco syndroom en aan suikerziekte....mijn zwager heeft geen goed zaadkwaliteit...en heeft spataderen door dat hij dat heeft bevordert geen goed kwaliteit. zoals ik en mijn man houden veel van elkaar maar het lijkt wel langs elkaar heen te gaan...wij zijn bezig met kinderen en mijn man vindt dat voor de eertse keer niet kan zaadlozing in mij brengen! omdat ik om de halfjaar reiz vindt mijn man dat zo moet gebeuren weer zoveel maanden zie ik jou dat voor het eerste keer weer niet er in (sperma)...daarna weer wel! hij zegt voor het slechte oog! is zijn traditie ''nou dat heb ik nog nooit gehoord in zijn land kosovo'' ik zie al tegen mijn man als je geen kids wil moet je het zeggen! maar ik denk dan dat hij bang is om mij te verliezen?

ik zie wel hoe mijn leven loopt!

salaam!...

Terug naar boven
meriam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote meriam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2005 om 13:32

nou ik vind het een raar verhaal hoor.

sorry dat ik het zeg,heb e nog nooit van gehoord.

wil hij dan wel echt kids,of een toekomst met jou??

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.