Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

moetten jullie dit eens lezen inshaAllah!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: moetten jullie dit eens lezen inshaAllah!
    Geplaatst op: 27 oktober 2005 om 07:23

MASHAALLAH MASHAALLAH MOETTEN JULLIE DIT LEZE SUBHAN ALLAH, IK BEN NOOIT VERDER GEKOMEN DAN HET LEZEN OVER DE DADJAL MAAR DIT DOET MIJN OGEN UIT MIJN HOOFD PUILEN SUBHAN ALLAH! (het komt van www.al-islaam.com)

 

Ya-edjoedj en Ma-edjoedj � Twee ongelovige stammen onder de zonen van Adam. Ze hebben grote gezichten en kleine ogen. Ze zaaiden verderf op aarde, dus gaf Allah Dhoel-Qarnayn de macht een barri�re te bouwen om ze gevangen te houden. Ze zullen eronder blijven graven totdat Allah hen toestemming geeft naar buiten te komen bij de nadering van de Laatste Dag, nadat �Iesa (vrede zij met hem) de Dadjaal heeft gedood. Ze zullen in grote getale komen en de Meer van Tiberias (in Palestina) leeg drinken. Ze zullen verderf op aarde zaaien en niemand zal in staat zijn ze tegen te houden. �Iesa (vrede zij met hem) en de gelovigen met hem zullen hun toevlucht zoeken in de berg Toer, totdat Allah Ya-edjoedj en Ma-edjoedj vernietigt door wormen te sturen die hun nekken zullen opeten. Dan zal Allah regen zenden om hun lichamen weg de zee in te wassen en de aarde te reinigen van hun stank.

Ad-Daabeh - Een groot schepsel die Allah zal laten verschijnen als de mensen corrupt worden. Het zal tegen de mensheid spreken en hen aanmanen, aangezien hij in staat is (goed) te redeneren en te spreken. Het zal tekens plaatsen op de neuzen van mensen, om zo een onderscheid te maken tussen de gelovigen en de ongelovigen.

(Voor meer informatie, zie Ashraat as-Saa�ah van Yoesoef al-Waabil of Al-Qiyaamah al-Koebra van �Omar al-Ashqar).

De verantwoordelijkheid van de moslim is te geloven in wat verhaald is van Allah en Zijn boodschapper. Hoeveel wonderlijke en vreemde dingen heeft Allah wel niet geschapen in deze wereld die spreken over Zijn macht en gezag, geprezen en verheven is Hij.

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 oktober 2005 om 10:49

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

mashallah

baraAllahoe fiekee oegty.

ALLAHOE AKBAR

er is geen kracht of macht of het komt van Allah subhanAllah wa ta3alah

 

wa alaikum Salaam war'hamtoe allah wa barakatuhoe

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.