Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Verkering voor moslima meisjes

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Mnaa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Mnaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Verkering voor moslima meisjes
    Geplaatst op: 07 februari 2006 om 18:36

Salaam,

ik heb een probleem en ik schaam me er ook echt voor. Ik kwam dit site toevallig tegen en nu moet ik denken, ik heb een moslim jongen leren kennen. En nu lees ik dat verkering iets heel ergs is. Hij is de eerste jongen wat ik heb leren kennen, en ik ben 17. Ik leef met 4 broers dus dat zegt al genoeg. En tot mijn spijt heb ik verkering nu. Ik weet niet wat ik eigenlijk moet doen, want dit is volgens mij een verleiding van de sheytaan. Ik heb gelezen dat als je je verstand gebruikt dat et goed komt. Et is zo moeilijk, ik vraag Allah elke dag om hulp, en ik wil hiermee echt kappen maar ik weet niet goed hoe. Want ik geef veel om hem, en ja ik zie best dat er een toekomst zou kunnen komen. Ik heb gelukkig nog nix intiems gedaan zoals dat kussen ofzo, dat niet elhe3mdoulila. Maar kan iemand mij helpen wat et beste is wat ik moet doen? alvast bedankt..

Terug naar boven
Nourdin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 50
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nourdin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2006 om 19:22
Assalaam u3lakom mijn zuster,

Alhamdoelillah dat je zelf inziet dat je verkeerd bezig bent door dat je een ralatie bent begonnen. Mijn zuster ik geloof dat je (nog)niets intiems heb gedaan. De verleiding is zzzzzzzzzzzzzzzzzooooooooooooooooooooooooo groot om het niet lang vol te houden. Mijn zuster wat ik jou advieseer is om salaat istighara te doen.
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 februari 2006 om 09:32

Alaykoum Salam Mnaa,

Deze dunya is maar tijdelijk. Er zijn zoveel belangrijkere dingen in het leven dan het hebben van een �relatie�. Vraag bij jezelf af hoe Allah de Verhevene momenteel naar je kijkt.

Hoe moeilijk bepaalde zaken ook zijn los te laten, ze zijn en moeten om losgelaten te worden, wil je saytaan verslaan. Uiteindelijk help je noch hem noch jezelf.

InshaAllah dat je verstandig genoeg bent en sterk genoeg om hier een punt achter te zetten.

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
islamic_girl Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islamic_girl Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2006 om 10:28
salam alaykum zus.
ik weet dat het moeilijk voor je is maar je moest voor je relatie dat allemaal denken zus maar als je zeker weet dat die jongen van jou houd en jij van hem dan zal ik zeggen "huwlijk".
ik weet niet zoveel of dat mag, ik ken meisjes die in de problemen zijn gekomen. maar na dat ze achetr kwamen hadden de jongens meer meisje . ik zeg niet dat jou vriend "als ik zo mag noemen" zo is maar dat kan je moet niet jongens geloven want ook al ze zijn goed maar achter af zijn ze je weet wel.

maar ja zuster ik hoop dat het bij je goed komt maar ik wil nog een ding vragen weten je familie ouders en broers wie dan ook maar je familie?
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2006 om 06:56

Alaykom Salaam zusters (en broeders),

De 'fout' die velen maken is dat ze zich eerder druk maken om wat de familie ervan zou vinden, dan wat Allah de Verhevene ervan zou vinden. Beslissingen die je maakt in het leven moeten niet omwille van je familie gemaakt worden, maar omwille van Allah de Verhevene.

Want werkelijk waar, als jij je druk maakt om hetgeen wat er in de Qu'ran en de Sunnah staat vermeld, dan zul je hele andere beslissingen nemen!

Uiteindelijk gaat het erom om, om wie jij het meest geeft? Geef je het meest om de woorden van Allah de Verhevene  en de woorden van de Profeet (saws) of heb je je ziel verkocht aan deze wereld die zal vergaan?

Succes allen!

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
islamic_girl Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islamic_girl Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2006 om 09:23
ik vind broer dat jij gelijk hebt maar nog steeds je wilt niet doen wat je familie zegt snap je wat ik bedoel?

salaamualaikum.
Terug naar boven
islamic_girl Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islamic_girl Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2006 om 09:25
de 1ste heb ik wat fout getypt

ik vind broer dat jij gelijk hebt maar nog steeds je wilt niet doen wat je familie niet wilt snap je wat ik bedoel?

salaamualaikum
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2006 om 10:03

Islamic-Girl,

Ik ben een zuster....hihihi. Verder weet ik ook niet of de familie het weet. Maar dat gaat mij ook niet aan.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juni 2006 om 07:12

 Bid tot allah en als je zeker weet dat je wil stoppen dan moet je vooral dat gaan doen  

sterkte je

 zuster

Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juni 2006 om 08:13
laat shatan je niet misleiden en pleeg vooral geen zina (overspel) laat allah je leiden .
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 04:47
en niet de shaitan .Die je gAAT uitlachen als je zina hebt gepleegt
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.