Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Zonde en je verleden en toekomst

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Lila Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 29 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 13
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Zonde en je verleden en toekomst
    Geplaatst op: 23 februari 2006 om 04:33

Wat zegt de Islam over je verleden en het mededelen van je zondes aan je  toekomstige man/vrouw. Want ik heb hierover ergens wat gelezen dat het beter is om je zondes niet te vertellen, en hierover wel vergevenis vragen en hopen dat het wordt vergeven. Ik weet niet of dat klopt. Ik heb hierover vaak discussies over gehad en het is dat mannen en vrouwen over deze zaak heel anders denken.

Maar het belangrijkste is..............

Wat zegt de islam hierover??

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2006 om 12:05

In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle.

Assalamoe3leikoem zuster,

De Islaam zegt in een hadith dat als je een zonde hebt gepleegd je die niet openbaar moet maken aan de mensen, Allah swt heeft je zonde bedekd en je moet het niet openbaar maken aan de mensen. Ik heb even voor je gezocht maar kan de hadith even niet vinden.

Toon berouw en keer niet terug naar de zonden en inscha Allah zal Allah swt je vergeven Bi IthNiLlah...

Gayr Inscha Allah...

~7ayaak Allah~

wa Aleikoem Salaam wa Ra7matu Allah

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.043 seconden.