Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

�Politici hebben weinig kennis van islam�

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: �Politici hebben weinig kennis van islam�
    Geplaatst op: 17 april 2006 om 06:32
Pearl Harbor en de Twin Towers zijn bijna met elkaar te vergelijken.Het is een reus die men wakker heeft geschopt.En als een reus wakker wordt en aan de wandel gaat,vallen er spaanders in kabouter land. 
Terug naar boven
Friese John Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 32
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Friese John Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 april 2006 om 09:04

Beste mensen, voordat ik me weer in het gekrakeel stort (want daar begint het een beetje op te lijken: niemand is bereid een milimeter in te schikken voor andermans mening), heb ik jullie een vraag te stellen.

Ik ben niet zo handig met de computer en erger me aan het feit dat het tekstbevattend frame te smal is om de hele regel weer te geven. Dat is erg vervelend lezen.

Wil vriend of "vijand" zo goed zijn me te vertellen hoe ik dit frame breder kan krijgen?

Vast bedankt

Friese John. 

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 april 2006 om 09:52
Friese John je kunt ook het forum zonder het frame van de site zien.

Gebruik deze link maar

http://www.islaammail.com/iforum/default.asp
Terug naar boven
Friese John Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 32
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Friese John Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 april 2006 om 10:31

Beste dDuideHerne,

Geweldig bedankt! Dit leest veel lekkerder. Als lid van de Wicca ben ik getroffen door de schoonheid van de naam die je gebruikt. Geeft een goed gevoel.

Nogmaals bedankt, ik kan me nu weer aan het forum wijden.

Terug naar boven
Friese John Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 32
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Friese John Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 april 2006 om 10:31

Sorry ik bedoel DruideHerne.

Friese John

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 april 2006 om 17:08

In eerste instantie geplaatst door Moslima_Y

Of vind men het oogluikend wel best als "Israel" straks eventueel wordt bestookt met kernwapens?


Isra�l het vroegere Palestina Waar nu nog maar 10% moslims wonen...

Met vriendelijke groeten Oegt y. fi dien

Ik kan me niet voorstellen dat je zou vinden dat dat er voor jouw toe zou doen bij het beantwoorden van de retorische vraag die Ruud voor legt.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.