Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

misleiding

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: misleiding
    Geplaatst op: 07 augustus 2006 om 15:21

Salaam aleikom,

Op mijn verzoek om een reden te geven voor de verplaatsing van mijn topic is door jullie niet gereageerd. Sterker nog, het verzoek zelf om een eerlijk antwoord is ook verplaatst zodat niemand dit simpele request meer kan lezen.

Graag zou ik alsnog een antwoord ontvangen, daar mijn topic niet beledigend, grof of discrimenerend was. Sterker nog het was een artikel waarover ik meningen vroeg. Ik heb de forumregels goed doorgenomen en mijn topic druiste er niet tegen in. Terwijl de verschrikkelijke foto,s van Stop de Oorlog dat wel doen en gewoon mogen blijven staan.

Door het doodnormale topic te verplaatsen en zelfs het verzoek nog eens te verplaatsen + geen reden of verklaring te geven, daarmee bevestigen jullie (in)direct dat moslims op dit forum niet bekwaam zijn om zelfstandig te denken. Dus, het is een belediging voor iedereen. Het bevestigt tevens dat jullie niet kunnen differentieren en niet in staat zijn een dialoog te voeren. Niet alleen daaraan maken jullie je schuldig maar ook aan het recht op kenningsverwerving dat iedereen op dit forum mag hebben.

Mensen hebben volgens de Islam niet enkel het recht op een eigen mening, ze hebben ook het recht deze mening te uiten. Het recht op godsdienstvrijheid, op het hebben van een mening over wat God opdraagt, �n het recht om die mening ook te uiten, wordt reeds van in het allerprilste begin.

Zonder godsdienstvrijheid en het onthouden van kennis, is er geen Oordeelsdag, is er geen God, en is er van Islam geen sprake. Elk beknotten of belemmeren van de godsdienstvrijheid komt neer op een negatie van God en maakt Islam onmogelijk. Godsdienstvrijheid en het recht van spreken is dan ook veel meer dan een mensenrecht, het behoort tot de diepste essentie van de Islam, zonder hetwelke Islam onmogelijk is.

Om een lang verhaal kort te houden heb ik een uitgebreide mail verstuurd over de wanacties van jullie Stichting Islaam en Cultuur Nederland ICN, naar het Parool, De Telegraaf, NRC, De Volkskrant. Trouw en het Nederlands Dagblad. Verder mails volgen nog met name naar Al Ahram, Egypte in een open brief, zodat men hier ook eens kan lachen om de democratie en hypocratie van deze actie.

Lekker blijven verwijderen zonder reden van opgaaf!

Saalam Nefertiti

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 augustus 2006 om 16:09

Salaam Aleykloum,

Misschien heeft het beheer ons in de steek gelaten

het kan toch ook een foutje zijn?

 

door meerdere topics te openen krijg je wel mee aandacht en misschien ook antwoord.

whahahahaha

veel succes

Wa Aleykoum Salaam

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 augustus 2006 om 16:35

Salaam aleikom,

Nou ja, dat dacht ik inderdaad zo, maar een vergissing is het niet, verplaatsen doe je bewust. Op een vorig topic van forumbeheerders las ik dat dit regelmatig gebeurde. Blijf het raar vinden!

Salaam Nefertiti

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2006 om 03:53
Mocht iemand hebben gevraagd om de topics te verwijderen, wil die dan zo eerlijk zijn om zich bekend te maken, en opgaaf van redenen te doen
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2006 om 04:27

Hi,


 

 Voor zover ik weet ben jij niet de eerst en ook niet de laatste lid waar topics en/of berichten van verwijderd zullen worden.


 

 Mij is het ook weleens overkomen dat mijn berichten en/of topics verwijderd zijn omdat ze misschien niet geschikt waren voor op het forum.


 

 Ik �als forumbezoeker- vind het overigens ook erg irritant om berichten te moeten tegenkomen die geen enkele toegevoegde waarde hebben aan een discussie.


 

 Ook als we kijken naar de regels worden die al velen malen overtreden, terwijl mensen toch beweren dat zij de regels hebben doorgenomen.


 

 Ik heb trouwens ook even een kijkje genomen in de forumregels en heb het volgende kunnen vinden: (Regels die gebruikster nefertiti dus heeft overtreden.)


 

 

Onderwerpen starten om een link, aankondiging, artikelen etc. te plaatsen is niet toegestaan, gebruik hiervoor Islaam Links, Islaam Events, Islaam Boeken  etc.. in het Islaam Menu. Onderwerpen die hier niet aan voldoen worden verwijderd.


 

 

* Geef links naar artikelen die relevant zijn voor een discussie in plaats van de tekst te knippen en te plakken. Reageer dus nooit middels gekopieerde (lange) reacties zonder inleiding, uitleiding, en toelichting.


 

 

* Gebruik een (link naar een) artikel niet als vervanging voor je eigen argumentatie, maar bijv. wel als bronvermelding.


 

 

Begin geen topics met een (link naar een) artikel zonder duidelijk zelf een aanzet te geven voor discussie. "Wat vinden jullie hiervan?" is dus niet goed, beantwoord die vraag zelf.


 

 

* Op het forum (links naar) artikelen posten, alleen maar omdat je die artikelen goed vindt en aan andere mensen wilt laten lezen, is niet toegestaan.


 

 Ik vind het ook irritant als mijn berichten worden verwijderd of ik kan ze gewoonweg niet terugvinden. Meestal is er wel een goede reden maar het beheer mag ook wel een PM achterlaten ook al zijn ze dat niet verplicht om te doen�.


 

Bovenstaande lijkt mij in ieder geval genoeg reden�.


Groetjes,


 

Marocaantje 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2006 om 09:27

Mmmh, rest mij nog de vraag waarom anderen posten, linken, foto's wel mogen blijven staan en mijn link niet.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2006 om 09:32
Je kunt toch contact opnemen met een van de beheerders hier?

Groet, Assur
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.