Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

posten en verzenden

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: posten en verzenden
    Geplaatst op: 08 augustus 2006 om 07:57
Ik merk dat ik af en toe niet kan posten en kan verzenden. Als ik een onderwerp wil plaatsen, laad het bericht niet door?

Ik heb dit met explorer alswel firefox. Zou dit aan mijn verbinding liggen?

Assr 
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2006 om 08:27
Ik heb het een en ander gestest, en ik blijk het ene moment wel en het andere moment niet te kunnen posten of verzenden. Ik denk toch mijn verbinding.


soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2006 om 11:31
Beste Assur,
Soms moet ik ook lang wachten voordat een bericht geplaatst is, of voordat een forumpagina is gedownload. Misschien heeft het forumprogramma een beperkte verwerkingscapaciteit
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2006 om 11:35
Ja dat is natuurlijk ook mogelijk.

Als ik er last van blijf houden dan zal ik een van de beheerders een e-mail sturen.

Groet, Assur
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.064 seconden.