Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

probleem met mijn man

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Hilal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 09 juni 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hilal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: probleem met mijn man
    Geplaatst op: 09 juni 2009 om 15:02
k

Aangepast door Hilal - 21 oktober 2014 om 18:26
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juni 2009 om 15:13

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Je zit in een moeilijke situatie. Waarom werkt hij trouwens niet meer? Is hij 100% arbeidsongeschikt of vindt hij het wel goed zo en doet er geen moeite voor? Mocht hij niet kunnen werken dan zou het een oplossing kunnen zijn dat jij in plaats van parttime, fulltime gaat werken. (Als hij toch op jullie kind past, dan zou dit geen probleem moeten zijn neem ik aan).

Ik snap eerlijk gezegd niet wat hij met jouw pas moet. Hij krijgt toch een uitkering? Waar gaat al dat geld dan naartoe? (Aangezien hij met jouw pas huur en boodschappen betaald).

Misschien dat het helpt als je even goed met elkaar gaat praten. Als je blut bent of je hebt nauwelijks genoeg geld om de maand door te komen dan vraag ik me af of het wel verstandig is om op vakantie te gaan�.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.