Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Paar vraagjes

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Nadeen Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 04 september 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nadeen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Paar vraagjes
    Geplaatst op: 04 september 2009 om 11:36

Salaam wa alaikoem

 

ik ben hier pas nieuw dus snap er nog niet veel van..

 

hoe kan je zien op welke topics je hebt gereageerd? zeg maar mijn hoekje met al de topics waar je op heb gereageerd kan iemand mij helpen?

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 september 2009 om 14:25

Dag Nadeen,

Wanneer je een bericht plaatst kun je onder aanvinken of je op de hoogte gehouden wilt worden (via een e-mailbericht) wanneer er nieuwe reacties zijn.

Om echt te kijken op welke je onderwerpen je allemaal hebt gereageerd moet je gaan naar:

Lidmaatschap Controle PaneelInstellingen en dan klikken op Aanmelden bij Email Notificaties en dan staat er als het goed is onder: Onderwerpen dat u bent aangemeld bij Email Notificatie.

Hier kun je zien op welke onderwerpen je allemaal bent aangemeld.

Groeten.
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Nadeen Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 04 september 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nadeen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 september 2009 om 14:50
Oohzo oke dankjewel:D
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.