Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Beste Marokkaanse man

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Beste Marokkaanse man
    Geplaatst op: 16 augustus 2012 om 03:16
Geachte heer,

Beste Marokkaanse man, ik bewonder het deel van jou, dat zijn geloof kent en naleeft. 
Ik heb grote waardering voor hem die het in stilte heeft gemaakt en niet elke minuut van de dag hoeft te laten weten hoe geweldig hij niet is. 
Ik respecteer hem, hij die zijn moeder en zusjes respecteert en ze op handen draagt, zoals een vrouw verdient.

Maar beste Marokkaanse man, ik minacht het deel van jou dat arrogant is en met misplaatste trots naast zijn schoenen loopt. Ik kan het deel van jou niet uitstaan dat egoïstisch is en de Marokkaanse vrouw tekort doet, alleen om de eigen tekortkomingen te camoufleren. 

Het is een geruststelling, maar tegelijkertijd beangstigd het me dat ik ooit mijn lot in je handen zal leggen, door middel van een simpele handtekening op een stuk papier.  Want ik weet dat een deel van je in staat is tot liefhebben, maar dat een nog groter deel alleen zichzelf liefheeft.

Hoogachtend,

♥ ♥ ♥
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Vtje_176 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 augustus 2012
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Vtje_176 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2012 om 19:34
Do I have to say more?
 
Dit sluit goed aan op mijn topic!
 
Gair Insha Allaah


Aangepast door Vtje_176 - 16 augustus 2012 om 19:34
Alhamdulilaah!
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 augustus 2012 om 15:55
Beste Vtje_176,

Tijdens het plaatsen dacht ik al dat jij hier op zou gaan reageren. Het bovenstaande kan op iedereen van toepassing zijn. 

Groetjes,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.