Druk de pagina | Sluit venster

Misbruik Koran

Gedrukt van: Islaam.nl Forum
Categorie: Islaam in Nederland
Forum naam: Actualiteiten [Archief]
Forum beschrijving: Discussie over verschillende actualiteiten in Nederland
URL: http://www.islaam.nl/forum/forum_posts.asp?TID=4206
Gedrukt op: 07 mei 2024 om 20:39


Onderwerp: Misbruik Koran
Geplaatst door: Imaan
Onderwerp: Misbruik Koran
Geplaatst op: 11 mei 2005 om 05:25

Niemand ontkomt aan de Dag des Oordeels!!

11 Mei 2005

11:49
Afghanen woedend om misbruik koran

KABUL In de Afghaanse stad Jalalabad zijn zeker vier doden en 50 gewonden gevallen bij hevige rellen. Woedende betogers gingen daar de straat op toen bekend werd dat op Guantanamo Bay de Koran ontheiligd zou worden.

Amerikaanse en Afghaanse militairen konden niet voorkomen dat gebouwen van de Verenigde Naties en van Westerse hulporganisaties bestormd werden.

In het blad Newsweek stond deze week een artikel over het gevangenenkamp Guantanamo Bay, waar al-Qaeda- en Taliban-gevangenen worden vastgehouden. Tijdens een verhoor zou een exemplaar van de Koran in een wc zijn gegooid.



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!



Antwoorden:
Geplaatst door: I S L A M
Geplaatst op: 11 mei 2005 om 05:31

Salamoen Aleykoem

Allahu Akbar



-------------
                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 11 mei 2005 om 05:44
asalaamo3alaikom  moge allah ze vernitigen ,en elke moslim met limaan zou opstaan , kennen jullie die waargebeurdt vehaal  in turkiije  er waren allemaal kofaars  en moslims bij naam  op een eilaand op een boot  toen ze ze dronken en dansten en deden vieze dingen daar toen riep een vervloekt man ga voor mij de koraan halen  iemand haalde de koraan en gaf het aan hem en hij zij nou als allah bestaat en de koraan niemand iets aan kan doen laat hem maar mij tegen houden  toen heeft hij  kapot gemaaakt en eropgedaan wat hij in de wc doet  een getuig heeft het overleefd zij toen onstondbeving en erondrbrak vuur en de hele boot was verdwenen   allahoakbaar       ik kan niet zo goed  deze verhaal vertellen maar als ik hem vind zal ik hem hier plaatsen.

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 11 mei 2005 om 06:39

Voor die honden is de Quran maar een boek. Dan kan je nagaan wat ze met de moslim mannen en kinderen doen die in concentratiekamp Guantanamo vastzitten. Mu�azzam Begg werd januari 2002 in Pakistan opgepakt en beschrijft hoe hij op de Amerikaanse luchtmachtbasis aan handen en voeten werd geketend met nog eens een verstikkende zak op zijn hoofd nog werd getrapt en geslagen. Op Guantanamo aangekomen is hij in totaal 250 keren verhoord en mishandeld. Verschillende moslims zijn op die manier al in het concentratiekamp gestorven. Ook moest hij naakt poseren voor foto�s met de amerikaanse honden. Toen hij uiteindelijk onder dwang de bekentenissen tekende, werd hij nog meer mishandeld. Pas vorig jaar december kwam hij vrij.

28 januari verscheen er een nieuwsbericht op http://www.plenglish.com/ - http://www.plenglish.com waarin stond dat de amerikanen ook hoeren gebruiken om de moslims te ondervragen. Op het gezicht van een Saudische gevangene werd er zelfs menstruatiebloed gesmeerd. Is dit nu hun manier van oorlog voeren tegen terrorisme? Of heeft het toch iets met religie te maken?

Een amerikaanse tolk die bij verschillende ondervragingen aanwezig was heeft een boek geschreven, daarin lees je hoe moslim gevangenen vertelden hoe ze door de amrikanen werden gedwongen met prostituees seks te hebben.



-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: Abou Jabir
Geplaatst op: 11 mei 2005 om 07:52
la 7awla wala quwwata illa billah. En Allah is getuige hiervan.

-------------
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/ - http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}


Geplaatst door: marhaba
Geplaatst op: 11 mei 2005 om 17:26

idd, das vreselijk, maar iedereen zal zijn rekening krijgen, ofwel na de dood of wel hier op deze dounya nog, allah stelt uit, maar vergeet niet!! al mo2min mossaab, als allah iemand of een volk lief heeft, dan geeft hij hen beproevingen, slechts zuivering van  zondes, of testen.............etc allahu akbar!

als amerika echt zich echt zorge maakt over mensen rechten, dan denk ik da ze  met guantanamo mag beginnen! en dan de rest! ach ja idd, wa zeg ik nu, wrm zouden ze deraan beginnen, der is gn olie in de kwestie ! allah lmousta3aan!

the believers ve allah as backup, wakafaa billahi waliyan wa nasseera!

mvg.



-------------
allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net


Geplaatst door: AmmatoelAziz
Geplaatst op: 13 mei 2005 om 10:48

A3oedoe billahi mien ashaitaan arazjiem, La hawala wa la qoewata illa billah. Dat getuigt weer van het feit hoe ziekelijk sommige mensen op deze aardbol zijn.

Allahoel Moesta3aan.



-------------
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.


Geplaatst door: tarah
Geplaatst op: 13 mei 2005 om 12:20

Subhana Allah! Dat ze zo mensonterend kunnen handelen begrijp ik echt niet. En precies wat jiyuu al zei, misschien is het een kwestie van religie. Maar ik denk als dat het zou zijn dat ze het dan niet meer zouden doen. Mensen die zoiets doen geloven niet in God maar in de sjaytan. Moge Allah de gevangenen verlossen, en de daders vergeven voor de zonden die ze plegen.

Ma'asalama



-------------
Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 13 mei 2005 om 12:31

Salaam alaykum zuster Khadija (Tarah),

Bedankt voor je complimenten in een andere topic.

Wat de broeders en zusters betreft die nu hun leven geven in Afghanistan/Irak/Guantanamo etc etc: Het is niet voor niets. Ik hoef geen beelden te zien om te weten wat er tijdens een oorlog allemaal wordt uitgevreten. Het is algemeen bekend, maar het blijft hard om te accepteren dat het met je eigen zusters en broeders gebeurt.

Vrijheid krijg je niet. Vrijheid moet je winnen.



-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: Umm Umarah
Geplaatst op: 13 mei 2005 om 13:16

 

Asalaam alaikoum wa rahmatulah,

Zoals oegt Imaan al schreef: Niemand ontkomt aan de Dag des Oordeels!!

Moge Allah mijn broeders en zusters in Afghanistan, Irak en Palestina bijstaan in hun strijd tegen de moejrimien.

Wa alaikoum asalaam wa rahmatulah,



-------------
Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm


Geplaatst door: AmmatoelAziz
Geplaatst op: 14 mei 2005 om 11:53
In eerste instantie geplaatst door Cherub

Dus omdat dit figuur iets zegt is het automatisch waar? En dan nog? De Amerikanen gebruiken elke techniek die bestaat om terroristen te breken.Overigens stelt dit niets voor met hoe bepaalde regimes in de Moslim wereld met hun gevangenen omgaan.

Kijk alleen naar hoe er in Uzbekistan wordt opgetreden.Alles wat de VS mogenlijk fout zou doen wordt opgeblazen, maar er wordt niet gesproken over hoeveel ander onrecht er wel niet gepleegd wordt dat een stukje verder gaat dan het door WC spoelen van een boek.

Natuurlijk heeft het iets met religie te maken, deze mensen zijn Moslim extremist,ze willen alle ongelovigen dood hebben of onderworpen zien aan Islamitische wetten.Echter als je beweerd dat het een oorlog is tegen de Islam dan moet je dat ook hard kunnen maken, worden er Moskeeen gesloten in de VS of waar zij de dienst uitmaken? Ik dacht het toch niet.

Hallo Cherub,

Ik zie dat je vandaag aardig op dreef bent. Voor jouw informatie is het niet zomaar een boek dat door de wc wordt gespoeld. Het zijn de woorden van Allah waar wij moslims veel waarde aan hechten. In elke religie heb je extremisten maar dat zegt in feite nix over de religie zelf maar hoe mensen bepaalde dingen interperteren. Ik zou zeggen wil je de echte islam leren kennen, lees dan de qoraan en leer over de soena van de profeet ( Allah's Vrede en Genade zij met hem) Ik bedoel maar als je een jood of een christen gaat straffen pleur je ook geen bijbel in de wc..

Met vriendelijke Groeten en Adios



-------------
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.


Geplaatst door: Imaan
Geplaatst op: 14 mei 2005 om 13:02

Hoi Cherub,

Je slaat de plank helemaal mis met je ongenuanceerde mening. Tuurlijk zul je het opnemen voor de VS, dat verbaast me niets. Maar geef eens een inhoudelijk antwoord op hetgeen wat er staat en sla geen zijweg in. Ik heb je er meerdere keren hier op betrapt. Open zelf een topic....

 

 



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!


Geplaatst door: criticus
Geplaatst op: 14 mei 2005 om 16:45
Ik vind die reacties ook hopeloos overdreven.
Het is tenslotte maar een gedrukt boekje.
Je kan altijd weer een ander drukken.
Mensen zijn belangrijker dan gedrukte uitgaven!

De Taliban was erger die vernietigden eeuwen oude boeda beelden. die kunnen niet meer vervangen worden.
Moslims vernietigden de oude bibliotheek in Egypte.
Dat is nog eens wat anders als een gedrukt boekwerk.




-------------
Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.


Geplaatst door: Imaan
Geplaatst op: 15 mei 2005 om 04:44

Hoi Criticus,

Verdoemd (zie Marcus 16:16)...is degene die in opstand komt tegen Allah de Verhevene.



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!


Geplaatst door: Cherub
Geplaatst op: 15 mei 2005 om 06:00
In eerste instantie geplaatst door Imaan

Hoi Cherub,

Je slaat de plank helemaal mis met je ongenuanceerde mening. Tuurlijk zul je het opnemen voor de VS, dat verbaast me niets. Maar geef eens een inhoudelijk antwoord op hetgeen wat er staat en sla geen zijweg in. Ik heb je er meerdere keren hier op betrapt. Open zelf een topic....

 

 

Opnemen voor de VS? In de context van terroristen vs. Amerika dan kies ik inderdaad de kant van de VS, dat is toch niet zo raar? Als je zo'n extremist voor je hebt die totaal van mening is dat alle Amerikanen dood moeten, hoe breek je zo iemand en krijg je hem aan het praten? Wat is het doel dat de Amerikanen willen bereiken? Het voorkomen van aanslagen op haar burgers.

Als ik moet kiezen tussen het eerbiedigen van een heilig boek of het eerbiedigen van menselijk leven,dan verliest het boek toch echt.

Maar misschien niet in jouw wereld.Wat mij betreft is "bijna" alles veroorloofd om dit soort gekken aan het praten te krijgen.Overigens is er totaal geen bewijs dat dit ooit heeft plaatsgevonden, het enigste "bewijs" is afkomstig van een ex-gevangene die alle reden heeft om rancune te hebben richting de VS (daarom zat hij daar om te beginnen, opgepakt in Afghanistan vechtend voor de Taliban)

Geen twijfel dat het geen pretje is om op Guantanamo Bay te zitten, maar de mensen die daar zitten zijn ook geen lieverdjes.



Geplaatst door: Imaan
Geplaatst op: 15 mei 2005 om 14:57

Hoi Cherub,

Je hebt kennelijk niet door dat er ook Amerikaanse moslims zijn. Het gaat niet om VS versus terroristen, zoals jij en vele met jou suggereren. Het gaat om rechtvaardigheid versus bezetting.

Broeders en zusters die moeten kiezen tussen hun leven en Koran mogen voor hun leven kiezen, omdat Allah de Verhevene weet wat in hun harten is.

Groet Imaan

P.S. Mochten wij ooit in oorlog zijn..dan wil je mij vast niet tegenkomen, want ik zal dan zeggen: 'alles is geoorloofd'. Getver..ik zal me niet verlagen naar zo'n standpunt. Daar moet je Cherub voor heten...nietwaar??



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!


Geplaatst door: Malcolm X
Geplaatst op: 15 mei 2005 om 15:21
Salaam Aleikum,

Cherub ga een islam cursus volgen of lees eens wat boeken over de islam die niet van Hirshi Ali of Theo van gogh afkomstig zijn. Want elke keer als ik jou berichten zie denk ik van is dat zijn mening of heeft hij dat van iemand gelezen of gehoord. Jou zwakke kennisniveau over de islaam geeft jou de mogelijkheid om beweringen te doen als dat de Quran onrechtmatigheden zou bevatten.
Religie is niet de boosdoener, want ik merk bij jou dat je religie op zich niet zo ziet zitten.
Het zijn mensen die andere mensen vermoorden en onrecht aandoen, niet Allah swt.
Het heeft voor jou geen nut om op dit te verblijven zolang je de islaam overal de schuld van blijft geven.
Je bent trouwens ook al helemaal geen democraat of iemand die in de wet gelooft. Ben je wel goed genoeg geintegreerd? Iemand die in dit land woont hoort namelijk mensenrechten te respecteren en het martelen van iemand is een grove schending hiervan. Iemand is onschuldig totdat het tegendeel is bewezen. Mensen op guantanomo zijn vaak opgepakt nav tips van vijanden van mensen of omdat ze voor hun land vochten. Metteen worden ze bestempeld door jou als terrorist. Heb jij bewijzen hiervoor? Wist je dat er in Afghanistan de regel geldt dat mensen geld krijgen als ze iemand aan kunnen wijzen die volgens hun een terrorist zou zijn. Als iemand arm is en hij heeft geld nodig dan snap je natuurlijk wel waar dit naar toe gaat. Of als mensen ruzie hebben... In ieder het is in guantanomo zo dat je ook als je onschuldig bent, je minimaal een aantal jaren moet zitten. Zonder geen enkel recht. Blij om te horen dat je hier helemaal achter staat. Ik vind echt dat je eens een enkeltje China of Noord Korea moet pakken, want met zo�n mening ben je nederlandse burgerschap niet waard en ben je een gevaar voor onze samenleving.

Salaam Aleikum,

Malcolm X


Geplaatst door: Amier
Geplaatst op: 15 mei 2005 om 18:12

Ik heb het ook op netwerk gezien. Het was echt vreselijk.

Hier de link van netwerk over dit experiment:

http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=172888 - http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a= 172888

De informatie is niet alleen van ex-gevangen, maar ook van mensenrechtenorganisaties en zelfs FBI rapporten. Het is marteling van het zuiverste water wat daar gebeurt, en ik begrijp niet dat mensen als Bush, Rice of wie dan ook met opgeheven hoofd kan verkondigen op te komen voor menswaardigheid en vrijheid en meer van die verheven idealen. En ik begrijp al helemaal niet de kop-in-het-zand-stekers die tegen beter weten in in deze american dream blijven geloven, of liever: american nightmare.

Wassalam.

 



-------------
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)


Geplaatst door: Malcolm X
Geplaatst op: 15 mei 2005 om 18:31
Salaam Aleikum,

Zogenaamde nepverhalen van ex gevangenen? Tuurlijk wil je dat geloven als je achter de praktijken van de VS staat, maar de waarheid zul toch echt ooit moeten accepteren.

Ex gevangenen trouwens? Bestaan die wel bij guantanamo? Het zijn toch allemaal met zekerheid terroristen? En waarom worden ze dan allemaal gemarteld als ze niet zeker zijn of het wel terroristen zijn??

Als jij 2 jaar hebt gezeten en dan je verhaal, dan zou je toch helemaal gek worden als mensen zoals jij Remco je verhaal helemaal bagataliseren.. Zelfde als bij joodse mensen die in kampen hebben gezeten of zo. Ga jij die maar eens vertellen dat ze het allemaal uit hun duim zuigen. Of ex gevangenen van Saddam.
Blijf vooral maar in de democratie geloven van Bush en dan zal alle onrecht verdwijnen....
Zogenaamde christen die onderscheid maakt in wie een mens is en wie niet. Volgens mij is hij nog steeds een junkie, want anders zou je Guantanamo niet gecreerd hebben. En denk julllie trouwens niet dat het een beetje vreemd is dat ineens de bron een zwak geheugen krijgt? Als zelfs de amerikaanse regering er zich mee gaat bemoeien en ze zijn ongetwijfeld achter de bron gekomen. Denk je dan niet dat ze er misschien een beetje op hebben "aangedrongen", na wat er in afghanistan was gebeurd, dat de bron zijn verhaal zou terugtrekken? Als je echt gelooft dat het verhaal nergens op gebasseerd zou zijn, vooral na "incidenten" zoals Abu Ghraib, dan ben je pas echt naief.
Reality check mensen. Amerikaanse overheid en het amerikaanse leger zijn net zo erg als Saddam vroeger en zijn iraakse leger. Ze martelen, moorden, houden politieke gevangenen vast, en houden mooie schijnverkiezingen. Alhoewel Bush het beter aanpakt met zijn "elektronische stemmen".

Salaam Aleikum,

Malcolm X


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 15 mei 2005 om 22:10
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Ik vind echt dat je eens een enkeltje China of Noord Korea moet pakken, want met zo�n mening ben je nederlandse burgerschap niet waard en ben je een gevaar voor onze samenleving.

Salaam Aleikum,

Malcolm X


Die vind ik een hele mooie!!!


-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 03:40

(daarom zat hij daar om te beginnen, opgepakt in Afghanistan vechtend voor de Taliban)

Geen twijfel dat het geen pretje is om op Guantanamo Bay te zitten, maar de mensen die daar zitten zijn ook geen lieverdjes. (Cherub)

Volgens de Amerikanen zelf is meer dan 60% die nu vastzitten �waarschijnlijk onschuldig�. De Amerikaanse concentratiekampen zijn over de hele aardbol verspreid. Ze zijn er in New York, Guantanamo, op vliegdekschepen in verschillende wateren, Irak en Afghanistan. Overal waar papa Bush niet vervolgd kan worden in de toekomst. Duizenden illegale concentratiekampen gevuld met mannen, vrouwen en kinderen. De jongste die gemarteld wordt is pas 13 jaar oud.

De martelpraktijken van de Amerikaanse troepen zijn al bijna hetzelfde als die van de Duitse Nazi�s, de Waffe SS. Het enige wat nog ontbreekt, zijn de gaskamers. Hoewel, in Afghaanse woestijngebieden zijn destijds 14 containers gefilmd met erin kogelgaten en gevuld met in totaal 13.000 lijken. Deze lijken waren door kogelgaten geraakt of door de hitte gestikt. Wie nog leefde werd alsnog de kop afgeknald. De kogelgaten dienden als luchtventilatie, (precies volgens het boekje). Alleen werden de 'ventilatiegaten' gemaakt op buikhoogte, terwijl de mannen al in de container zaten.

Ik hoop dat dit alles een les voor de toekomst is aan de moslims die op de leugens van ongelovigen vertrouwen . Als ze in de toekomst nog steeds bereid zijn aan de zijde van de Amerikanen mee te vechten om notabene tegen hun eigen broeders in het geloof te strijden, dan moeten ze niet vreemd opkijken als ze ook met bezemstelen en lichtgevende fakkels in hun achterste zullen worden gesodomniseerd.

Oh ja, Cherub. Heb je de http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=4235&PN=1 - oorlog IQ-test al gedaan? Ik ben benieuwd wat je score is. Het zijn maar 53 vragen. Als jij slechts 10% scoort vind ik het al heel wat.



-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: Amier
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 04:14
En waarom denk je dat Amerika het internationale strafhof in Den Haag niet erkent?

-------------
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)


Geplaatst door: Amier
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 04:23

http://www.nu.nl/news/526417/23/Amerikanen_lachen_om_Britse_geweldsinstructie_Irak.html - http://www.nu.nl/news/526417/23/Amerikanen_lachen_om_Britse_ geweldsinstructie_Irak.html

Amerikanen lachen om Britse geweldsinstructie Irak

Uitgegeven: 16 mei 2005 09:20
Laatst gewijzigd: 16 mei 2005 09:20

LONDEN - De Amerikaanse en de Britse troepen in Irak hebben een meningsverschil over de regels van gebruik van geweld. Een Britse officier werd uitgelachen, toen hij Amerikaanse officieren zijn geweldsinstructie uitlegde.

Dit heeft de Britse krant The Sunday Telegraph gemeld. Volgens de Brit handelen de Amerikanen volgens het principe van de 'force protection' - bescherming van de eigen militairen tot elke prijs. Daarom mogen de Amerikanen schieten en "alle beschikbare middelen" toepassen als zij zich bedreigd voelen.

De Britten daarentegen handelen volgens het principe van zo min mogelijk geweld en verschillende gradaties bij hun reacties. De Amerikaanse militairen daarentegen hebben een attitude van "schiet eerst en stel daarna pas vragen", aldus de Britse officier



-------------
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)


Geplaatst door: Martinuzz
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 04:48
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Hoewel, in Afghaanse woestijngebieden zijn destijds 14 containers gefilmd met erin kogelgaten en gevuld met in totaal 13.000 lijken. Deze lijken waren door kogelgaten geraakt of door de hitte gestikt. Wie nog leefde werd alsnog de kop afgeknald. De kogelgaten dienden als luchtventilatie, (precies volgens het boekje). Alleen werden de 'ventilatiegaten' gemaakt op buikhoogte, terwijl de mannen al in de container zaten.

Alleen hoort hier de correctie bij dat deze containers niets met de Amerikanen daar te maken hebben.
Muj�hid�n gebruikten deze techniek soms om snel van veel gevangen (vermeende) Taliban aanhangers af te maken. Later kopieerden Taliban strijders deze techniek om van mensen af te komen die toevallig geboren waren met het (mongoolse) uiterlijk van een etnische minderheid in Afghanistan die in hoofdzaak shi3a is.
Dat "wat nog leefde" was uiteraard niet veel, met honderden mensen hutje-mutje in een metalen container in de bakkende zon.



Geplaatst door: Ruud
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 04:52
In eerste instantie geplaatst door Amier

En waarom denk je dat Amerika het internationale strafhof in Den Haag niet erkent?
Omdat ze een wereldmacht zijn en hun regering corupt,deze mensen (rijken en politieke figuren) hebben schijt aan alles,want ze voelen zich verheven boven de rest van hun volk en de wereld.


Geplaatst door: Martinuzz
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 05:02
In eerste instantie geplaatst door Amier

En waarom denk je dat Amerika het internationale strafhof in Den Haag niet erkent?


Omdat haar soldaten dan in het vervolg aan meer regels gebonden zijn dan men prettig vindt. Men wil guerilla praktijken of terreur met contra-'terreur' kunnen bestrijden.


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 05:09
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Hoewel, in Afghaanse woestijngebieden zijn destijds 14 containers gefilmd met erin kogelgaten en gevuld met in totaal 13.000 lijken. Deze lijken waren door kogelgaten geraakt of door de hitte gestikt. Wie nog leefde werd alsnog de kop afgeknald. De kogelgaten dienden als luchtventilatie, (precies volgens het boekje). Alleen werden de 'ventilatiegaten' gemaakt op buikhoogte, terwijl de mannen al in de container zaten.

Alleen hoort hier de correctie bij dat deze containers niets met de Amerikanen daar te maken hebben.
Muj�hid�n gebruikten deze techniek soms om snel van veel gevangen (vermeende) Taliban aanhangers af te maken. Later kopieerden Taliban strijders deze techniek om van mensen af te komen die toevallig geboren waren met het (mongoolse) uiterlijk van een etnische minderheid in Afghanistan die in hoofdzaak shi3 is.
Dat "wat nog leefde" was uiteraard niet veel, met honderden mensen hutje-mutje in een metalen container in de bakkende zon.



Martinuz,
Heb jij geheime contacten bij de CIA?

Deze 13000 man was nadrukkelijk beloofd bescherming van de VN als ze hun wapens zouden inleveren. Dit is wat er uiteindelijk met hun gebeurde. Amerikaanse soldaten waren bij de containers aanwezig en gaven de opdrachten. Alles staat op de film. Herinner je de Mazar-e-Sharif gevangenisopstand nog? Toen de Amerikanen de hele gevangenis met bommen platgooide. Die opstond begon toen de gevangenen te horen kregen wat er met hun broeders is gebeurd in de containers. De gruwelijke details zal ik de lezers verder besparen. Iedereen weet wat er in een oorlog gebeurt.

Nee mijn vriend, noem alle beschuldigingen die zijn begaan in naam van de moslims maar op. Inclusief 11 september, inclusief de onthoofdingen, inclusief het schoolincident in Rusland. Wat je ook allemaal zal noemen niets is te vergelijken met de misdaden en moorden die zijn verricht door de westerse alliantie in Afghanistan, Palestina, Tjetsjenie, Irak waar duizenden moslims in stukjes zijn opgeblazen. Mannen, vrouwen, kinderen, onschuldigen die zijn gedood in naam van slechte politiek. Je gaat het je niet kunnen voorstellen.




-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: Ruud
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 05:17
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door Amier

En waarom denk je dat Amerika het internationale strafhof in Den Haag niet erkent?


Omdat haar soldaten dan in het vervolg aan meer regels gebonden zijn dan men prettig vindt. Men wil guerilla praktijken of terreur met contra-'terreur' kunnen bestrijden.
Dan kan je het strafhof nog steeds erkennen,dit doen ze echt niet voor Jan met de Pet hoor...Ze gebruiken het zelfde terreur voor het opruimen van hun president,indien nodig........


Geplaatst door: Umm Umarah
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 05:26

In eerste instantie geplaatst door Remco

Ik las zojuist dat de hele berichtgeving waarschijnlijk gebasseerd is op een leugen. Dat heeft de hoofdredacteur van Newsweek gezegt, zijn bron wist ineens niet meer precies wat hij nou wel en niet had gezien na alle gebeurtenissen na het artikel.

Weetje wat zo krom is. Zodra iemand ook maar iets negatiefs over de Koran zegt of er mee omgaat alsof het een normaal boek is dan is de wereld te klein. Maar op jullie beurt mogen Moslims wel alles zeggen over de Bijbel en andere heilige schriften van andere religies, jullie mogen wel alles slopen wat voor anderen heilig is. Kortom er wordt met twee maten gemeten.
Vlaggen verbranden is ook zoiets. De vlag is het symbool van een land, de vlag staat voor dat land en alles wat het is. Voor inwoners van dat land kan het dus heel erg zijn om te zien dat hun vlag verbrand wordt. Je raakt die mensen in het diepsty van hun hart.

Deze vergelijking kan niet, als we over de bijbel discusseren dan moet je wel de bijbelteksten erbij halen net als wat jij doet met de koran hier op het forum doet. Heb je ooit wel eens moslims gezien die de bijbel door het toilet halen, nee nog nooit. De koran door de wc halen is wel iets anders als discusseren en teksten citeren van de bijbel nietwaar!. Iets zeggen over de koran en de bijbel is iets heel anders als de boeken door de wc spoelen. Als jij het over de overleveringen van de profeet hebt en je geeft aan dat het ongeloofwaardig is dan doet dat net zoveel pijn als dat we over de bijbel discusseren en deze ongeloofwaardig noemen, je moet appels niet met peren vergelijken.

Guantanamo is keihard, zonder twijfel. zag het vandaag nog in Netwerk geloof is. Een groep proefpersonen die een x aantal uren Guantanamo nabootsten. Maar wat er door ex-gevangenen verteld word is niet altijd te vertrouwen, die hebben er namelijk baat bij om de gebeurtenissen te overdrijven.




-------------
Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 05:34
asalaamo3alaikom jaja  bosh heeft  gedreigd weer ha

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: Martinuzz
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 05:52
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Hoewel, in Afghaanse woestijngebieden zijn destijds 14 containers gefilmd met erin kogelgaten en gevuld met in totaal 13.000 lijken. Deze lijken waren door kogelgaten geraakt of door de hitte gestikt. Wie nog leefde werd alsnog de kop afgeknald. De kogelgaten dienden als luchtventilatie, (precies volgens het boekje). Alleen werden de 'ventilatiegaten' gemaakt op buikhoogte, terwijl de mannen al in de container zaten.

Alleen hoort hier de correctie bij dat deze containers niets met de Amerikanen daar te maken hebben.
Muj�hid�n gebruikten deze techniek soms om snel van veel gevangen (vermeende) Taliban aanhangers af te maken. Later kopieerden Taliban strijders deze techniek om van mensen af te komen die toevallig geboren waren met het (mongoolse) uiterlijk van een etnische minderheid in Afghanistan die in hoofdzaak shi3 is.
Dat "wat nog leefde" was uiteraard niet veel, met honderden mensen hutje-mutje in een metalen container in de bakkende zon.



 Amerikaanse soldaten waren bij de containers aanwezig en gaven de opdrachten. Alles staat op de film.

Okee, ik moet misschien wat voorzichtiger zijn. Laat ik het dan zo zeggen: ik heb dit niet gezien en hier niet van gehoord. Wel herinner ik me over deze praktijken gelezen te hebben en dat was v��r sept. 2001.

Het kan best zo zijn dat dit soort dingen nu nog gebeurt, onder de ogen van de Amerikanen. Ik kan dat niet ontkennen (heb daar ook geen behoefte aan, zoals jij lijkt te suggereren) en ook niet bevestigen. Ik hou echter niet van zwart-wit presentaties van goed en slecht, dus ik hecht eraan te benadrukken dat die containermoorden 7 a 8 jaar geleden al plaatsvonden, om te ontkrachten dat alles wat in Afgh�nist�n niet fraai is ge�ntroduceerd is door de US.

(Overigens: jij bent het die beweert dat ik de bedenkers van deze techniek als moslims aanduid. Dat doen ze waarschijnlijk zelf ook, maar dat is niet zo raar in Afghanistan. Maar goed, ik denk dat hoe vanzelfsprekender een religie ergens is, hoe lager de samenhang tussen het zich aanduiden als gelovige en het daadwerkelijk leven als 'goede gelovige' [los van wat rituelen dan].)



Geplaatst door: Martinuzz
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 06:26
Wat ik niet begrijp is de reactie die de actie van zo'n mongool losmaakt. Dat is al dat geweld niet waard, lijkt mij. Mensen laten zich (door zichzelf) ophitsen.


Geplaatst door: Malcolm X
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 07:13
Salaam Aleikum,

Het is niet alleen om zijn actie, maar een opstapeling van acties. Mensen in het midden oosten weten precies wat er allemaal in guantanamo gebeurd, daarbij optellend wat er in Abu ghraib plaats vind. Mensen weten hoe gruwelijk de amerikanen zijn en dat mensenrechten of het geneefse conventie voor hen maar woorden zijn. Een opeenstapeling dus van wat de amerikanen elke keer flikken.

Plus daarbij optellend dat er al miljarden aan geld is verdwenen in Irak en er meer dan 100 000 irakezen al gestorven zijn.

Salaam Aleikum,

Malcolm X


Geplaatst door: Imaan
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 09:29

Hoi Remco,

Denk je nou werkelijk dat het verhaal van de Koran niet waar is?? Geloof je het zelf? Het verbaast me niet, dat de Amerikanen daar in Cuba op een grove manier te werk gaan. Geen oprechte moslim zou bv. een Bijbel in de toilet gooien...ik haal het niet eens in me hoofd.

Het zal me niet verbazen als de CIA en FBI Newsweek de opdracht heeft gegeven om een retificatie. Maar zo achterlijk zijn de moslims niet, hoewel de Amerikaanse regering dat misschien wel denkt. Wie het laatst lacht, lacht het best.

Geen enkele persoon zal dan meer veilig zijn...ook niet wanneer je gaat schuilen in de best bewaakte bunkers in Israel of Amerika.

De zwaarden zijn geslepen.....



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!


Geplaatst door: Martinuzz
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 10:33

In eerste instantie geplaatst door Imaan

Geen enkele persoon zal dan meer veilig zijn...ook niet wanneer je gaat schuilen in de best bewaakte bunkers in Israel of Amerika.

De zwaarden zijn geslepen.....

En dat betekent concreet voor jou?



Geplaatst door: Imaan
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 14:36

'Laat je verbeelding eens spreken'.

 



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!


Geplaatst door: Imaan
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 14:36
Moslims sceptisch over Newsweek
KABUL - Moslims in Afghanistan en Pakistan toonden zich maandag sceptisch over het terugkrabbelen van het Amerikaanse weekblad Newsweek over zijn verhaal over de ontwijding van de koran op de Amerikaanse marinebasis Guant�namo Bay.

Een week nadat in Afghanistan en enkele andere moslimlanden bloedige protesten waren ontstaan over het bericht dat Amerikaanse ondervragers op de basis de koran op de toiletten hadden gelegd of hadden doorgespoeld, meldde het blad zondag in zijn jongste editie dat het verhaal mogelijk niet klopt.

Newsweek meldde dat het Pentagon zeer verontwaardigd had gereageerd op het artikel. Volgens het ministerie van Defensie klopt er niets van. Ook het Witte Huis was woedend. Hoofdredacteur Mark Whitaker van Newsweek bood zijn verontschuldigingen aan. De bron van het tijdschrift zei volgens hem bij navraag niet meer zeker te zijn van zijn verklaring.

Islamitische geleerden in Afghanistan vragen zich af wat de waarde van de verontschuldigingen is. "Wij laten ons hierdoor niet voor de gek houden. Dit is een besluit van Amerika om zijn gezicht te redden. Zelfs een gewone ongeletterde boer snapt dat en zal dat niet accepteren", zei mullah Sadullah Abu Aman maandag in de Noord-Afghaanse provincie Badakhshan. Aman is een van de geestelijken die zeiden een heilige oorlog tegen de VS te zullen uitroepen als de VS de beschuldigde ondervragers niet zouden uitleveren.

De Afghaanse president Karzai zei maandag dat hij zeer ongelukkig is met de manier waarop Newsweek met het verhaal over de koran is omgegaan. Hij zei het ten sterkste af te keuren dat het blad een verhaal heeft gepubliceerd zonder diepgaand te controleren of het juist was. "Wij willen benadrukken dat het nodig is om een professionele en verstandige benadering van de journalistiek te kiezen, zeker als het gaat om potentieel gevoelige onderwerpen", zei hij in een verklaring.

Zaterdag had Karzai de anti-Amerikaanse protesten naar aanleiding van het stuk in Newsweek scherp veroordeeld. Door de rellen vielen zeker zestien doden. Volgens de president waren de betogers "tegen versterking van het vredesproces" in Afghanistan. Minister van Buitenlandse Zaken Abdullah Abdullah zei maandag in Londen dat extremisten de aanzet hebben gegeven tot de protesten. Hij benadrukte dat het geweld niet betekent dat de Amerikaanse en andere westerse strijdkrachten onwelkom zijn in het land. Volgens hem willen de Afghanen graag hulp van de internationale gemeenschap bij de wederopbouw van hun land.



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 14:57
iwa  die blad moest haar mond houden van bosh anders oorlog  vervloekt is hij  we zullen zien  hoe hij tenonder gaat.

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: islam
Geplaatst op: 16 mei 2005 om 16:41
Volgens mij had ik hier gepost 'ik vind het veel erger dat er doden vallen bij de rellen dan dat een koran door de wc is gegaan', maar ik kan het nergens terugvinden.  Ik vermoed dat iemand dat ge-report heeft, hoewel ik hiervoor geen enkele reden kan bedenken.  Kan degene die dat ge-report heeft misschien even uitleggen wat daar nu weer mis mee kan zijn???

-------------
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 17 mei 2005 om 05:20
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Volgens mij had ik hier gepost 'ik vind het veel erger dat er doden vallen bij de rellen dan dat een koran door de wc is gegaan', maar ik kan het nergens terugvinden.  Ik vermoed dat iemand dat ge-report heeft, hoewel ik hiervoor geen enkele reden kan bedenken.  Kan degene die dat ge-report heeft misschien even uitleggen wat daar nu weer mis mee kan zijn???

Kimmie, 

De liefde voor de Quran, het Woord van Allah, is heiliger dan al het andere. Voor echt gelovigen is de liefde voor Allah en Zijn Profeet groter dan elk ander bezit/verlangen.

Toen er een moslim op het punt stond ge�xecuteerd te worden werd hem door Aboe Sufyan gevraagd waarom hij er niet voor heeft gekozen met zijn familie verder van het leven te genieten. Zaid r.a. antwoordde, �Het is ondragelijk voor mij om gelukkig met mijn familie te zitten terwijl zelfs een doorn de Heilige Profeet s.a.w. in zijn voet prikt.� 

Zaid r.a. werd erna ge�xecuteerd.

De ongelovigen destijds snapten hier niets van, net als de ongelovigen nu die de Quran nu misbruiken om de moslims te chanteren.



-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: islam
Geplaatst op: 17 mei 2005 om 05:28
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Kimmie, 

De liefde voor de Quran, het Woord van Allah, is heiliger dan al het andere. Voor echt gelovigen is de liefde voor Allah en Zijn Profeet groter dan elk ander bezit/verlangen.

Daar heb ik moeite mee.  Uiteindelijk is de koran een boek, maar wat (voor jullie) belangrijk is, is toch de inhoud?  Ja, het is erg fout als men een koran door de wc spoelt, no arguments there, maar dat vermindert niets aan de inhoud of betekenis van de koran, en dat is wat belangrijk is.  (En ja, ik weet dat de doden gevallen zijn toen de politie de betoging uiteen wou drijven, dat het niet personen in de rel zelf waren, die mensen vermoord hebben.)

Toen er een moslim op het punt stond ge�xecuteerd te worden werd hem door Aboe Sufyan gevraagd waarom hij er niet voor heeft gekozen met zijn familie verder van het leven te genieten. Zaid r.a. antwoordde, �Het is ondragelijk voor mij om gelukkig met mijn familie te zitten terwijl zelfs een doorn de Heilige Profeet s.a.w. in zijn voet prikt.� 

Zaid r.a. werd erna ge�xecuteerd.

Waarom werd ie ge�xecuteerd, als ik vragen mag? 

De ongelovigen destijds snapten hier niets van, net als de ongelovigen nu die de Quran nu misbruiken om de moslims te chanteren.

Ik weet nog niet of ik het snap, een stuk van het verhaal ontbreekt nl

Maar goed, dit verklaart nog steeds niet waarom mijn post verwijderd was.
Groetjes Kim



-------------
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 17 mei 2005 om 05:37
zaid radylaho3anoho sob7analaah

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: islam
Geplaatst op: 17 mei 2005 om 05:40
Als dat tegen mij is, kan je het dan even vertalen? (of doe sowieso maar)

-------------
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.


Geplaatst door: Amier
Geplaatst op: 17 mei 2005 om 06:02
Nee Kimmie, dat gaat over Zaid r.a.

-------------
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 17 mei 2005 om 06:10

Zaid r.a. werd ge�xecuteerd als wraakneming omdat de ongelovigen de slag om Uhud hadden verloren. Safwan betaalde speciaal 50 kamelen om Zaid te kunnen kopen en om zo zijn vader�s dood te wreken. Safwan zijn vader was onder de gesneuvelden tijdens de oorlog om Uhud.

Het heeft allemaal met wraak te maken, Kimmie. Wraak op een lafhartige manier. Snap je het nu wel?



-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: islam
Geplaatst op: 17 mei 2005 om 07:22
Dus in feite zeg je dat het 'misbruik van de koran' wraak was van de 'amerikanen', en dat het voor een moslim ondraaglijk is dat misbruik voorbij te laten gaan? 
Kijk, dat snap ik ook wel, ik snap dat de koran belangrijk is voor jullie.  Maar wat ik wil zeggen is, is dit: het is niet het boek zelf dat belangrijk is, het boek is maar een symbool, een omhulsel.  Wat belangrijk is, is de inhoud, wat er in de koran staat, de betekenis ervan.  Inderdaad hebben die bewakers dan een belangrijk symbool in de wc gegooid, maar de essentie kunnen ze niet weggooien, die zit immers in de hoofden en harten van moslims.  En het zijn nu net die hoofden en harten waarop men spaarzaam moet zijn...


-------------
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 17 mei 2005 om 09:21
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Dus in feite zeg je dat het 'misbruik van de koran' wraak was van de 'amerikanen', en dat het voor een moslim ondraaglijk is dat misbruik voorbij te laten gaan? 
Kijk, dat snap ik ook wel, ik snap dat de koran belangrijk is voor jullie.  Maar wat ik wil zeggen is, is dit: het is niet het boek zelf dat belangrijk is, het boek is maar een symbool, een omhulsel.  Wat belangrijk is, is de inhoud, wat er in de koran staat, de betekenis ervan.  Inderdaad hebben die bewakers dan een belangrijk symbool in de wc gegooid, maar de essentie kunnen ze niet weggooien, die zit immers in de hoofden en harten van moslims.  En het zijn nu net die hoofden en harten waarop men spaarzaam moet zijn...


Dus in feite zeg je dat die kinderen, mannen en vrouwen in de concentratiekampen van Abou Ghraib en Gauntanamo en Afghanistan etc. zich niet alleen gewillig lichamelijk moeten laten vernederen en verkrachten, maar dat ze ook nog eens met de geestelijke martelingen op de een of andere manier moeten zien om te gaan.

Hoe ziek en gestoord kun je zijn als mens, om een boek door te spoelen in het toilet? Heb je daar wel eens bij stil gestaan? Dan zit die haat wel heel diep.

Als je urdu kon verstaan kon je op de sateliet volgen waarom men de straat op ging. Maar de NOS/BRT zal die moeite niet nemen om daar genoeg aandacht aan te besteden. Voor al die mensen die erna buiten zijn gaan demonstreren tegen deze lafheid, was het te doen om aan te geven dat de amerikanen hun biezen kunnen pakken en moeten wegwezen. Voor hun zijn de Amerikaanse soldaten een respectloze groep oorlogsmisdadigers en sadisten. Door het doorspoelen van de Qurans, geven ze feitelijk ook aan "schijt" te hebben aan hoe iemand leeft en is. Dit zie je in Amerikaanse maatschappij ook terug. Ik heb er vrienden wonen die niet in hun eentje naar de moskee durven te lopen. Ze nemen de auto om in groepjes naar de moskee te gaan. De moskee is aan de overkant van hun huis!!

Het enige wat nu nog de moorden en misdaden kan stoppen, is het ONMIDDELIJKE vertrek van de buitenlandse bezetters. Niets meer en niets minder. Vertrekken ze niet, ben ik bang dat tot het einde der Tijden de moslims wereldwijd hun leven zullen opofferen voor hun eigen vrijheid.



-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: islam
Geplaatst op: 17 mei 2005 om 10:16
Het gaat over dit specifieke incident, niet ergens anders over! Lees mijn post toch eens aub.  Het gaat over de koran en de wc, niet over martelingen op mensen, ik probeer al de hele tijd uit te leggen dat mensenlevens kostbaarder zijn dan een herdrukbaar boek!
Ik vind eerlijk gezegd dat je daar niet ziek voor moet zijn, enkel erg dom.  Ze zullen vast wel geweten hebben dat het moslims ging pijn doen en het daarom gedaan hebben, maar weinig mensen (buiten moslims zelf dan) kunnen zich inbeelden dat een boek door de wc gooien meer reactie uitlokt dan mishandelingen ed.  Dat is een erg groot verschil tussen islam en andere godsdiensten, nl het belang van een boek.  In het christendom staat Jezus bv centraal, waar in de islam dat de koran is.


-------------
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 20 mei 2005 om 02:45

  121     Teletekst vr 20 mei         &am p;nb sp;
 ***************************************
    Koran wel onteerd op Guant�namo  

 ***************************************
 WASHINGTON Op de Amerikaanse legerbasis
 Guant�namo Bay is de koran wel degelijk
 onteerd.Dat zeggen het Rode Kruis en de
 burgerrechtenorganisatie ACLU.        
                                          
 Gevangenen meldden volgens het Rode   
 Kruis drie jaar geleden al dat bewakers
 respectloos met de koran omgingen.De  
 organisatie heeft de regering daar toen
 al over ge�nformeerd.Volgens de ACLU  
 staat in documenten van het Pentagon  
 zelf dat bewakers op de koran stonden 
 of die door honden lieten oprapen.    
                                          
 Vorige week reageerden moslims in onder
 meer Afghanistan woest op vergelijkbare
 onthullingen in Newsweek.Het blad trok
 die berichten deze week weer in.      
 ***************************************
 volgende  nieuws  financieel  sport   



-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 20 mei 2005 om 04:15

Kimmie, voor een kafirbillah (iemand die niet in Allah gelooft) is het moeilijk om zich voor te stellen wat voor een eer het is om te mogen sterven voor de soennah van de Profeet en de bescherming van de Shariah.

Vele metgezellen van de profeet saw hebben hun bloed al gegeven bij deze taak. Die gevangenen in die Amerikaanse concentratiekampen hebben al jaren geen contact meer met familie of advocaten buiten. Jarenlang wordt hen alle rechten afgenomen, worden ze illegaal vastgehouden en ge�soleerd van de buitenwereld. Door Pentagon zal tegen hen wel verteld zijn dat Mullah Omar en OBL dood zijn en dat hun hele familie is uitgeroeid enz. Voor hun rest er nog maar 1 doel in dit leven: sterven voor Allah�s Boodschap. Dit is nu net die Quran die jij zo graag door het riool wilt zien spoelen. Het gaat niet om OBL, of om olie, ook niet om onszelf, waar het wel om gaat is dat de Boodschap van Allah over de wereld verspreid wordt en beschermd wordt. Ook al gaat dit ten koste van ons eigen leven.

Iedere goede moslim heeft een diepe wens en dat is een dagje sterven voor Allah�s Zaak. Ook al snij je zijn oren eraf en martel je hem met honden en elektriciteitstroom etc. De zoetheid van het paradijs is sterker dan de pijnen die je op het moment van marteling moet verdragen.

 

Hoe kan een ware gelovige nog stil blijven zitten als de religie die aan al-Habeeb Mustafa saw is geopenbaard, schreeuwt om actie? Van alle kanten van de aardbol wordt er nu om hulp geroepen. Dan zullen er automatisch een aantal opstaan om te helpen.

 

(Nogmaals: de eerste demonstraties in Afghanistan, hadden niets met het artikel in Newsweek te maken. En ook al zou dat zo zijn, dan nog zou ik het niet vreemd vinden.)



-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: Martinuzz
Geplaatst op: 20 mei 2005 om 04:48
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Van alle kanten van de aardbol wordt er nu om hulp geroepen. Dan zullen er automatisch een aantal opstaan om te helpen.

 

 

Maar het helpen dat het gros van die buitenlanders in Afghanistan deed dat door de Amerikanen is opgepakt is vooral van de regen in de drup.
Ik heb minachting voor dat oorlogje spelen.



Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 20 mei 2005 om 05:09
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Van alle kanten van de aardbol wordt er nu om hulp geroepen. Dan zullen er automatisch een aantal opstaan om te helpen.

 

 

Maar het helpen dat het gros van die buitenlanders in Afghanistan deed dat door de Amerikanen is opgepakt is vooral van de regen in de drup.
Ik heb minachting voor dat oorlogje spelen.



Mijn minachting is voor hen die anderen sturen ipv zelf te gaan.

-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: broeder01
Geplaatst op: 20 mei 2005 om 05:14

salam,

Ook al kwam het niet op nieuws..dit soort dingen kun je gewoon weten en daar hoef je niet zo slim voor te zijn..Je kan zelf al de conclusies trekken: honderden onschuldige moslims worden vermoord..gewoon gemarteld..koran wordt op gespuugd en getrapt..dit zijn dingen die je niet eens op het nieuws hoeft te lezen..dit weet je gewoon dat het al gebeurt is en nog steeds gebeurd..en er zijn nog veel meer zaken gaanden die die amerikaanse honden doen..

salam



Geplaatst door: Imaan
Geplaatst op: 20 mei 2005 om 05:29
Guant�namo: honden hapten naar koran
WASHINGTON - Amerikaanse bewakers in Guant�namo Bay lieten honden de koran van de grond oprapen. Dit heeft de Amerikaanse burgerrechtenorganisatie ACLU donderdag laten weten.

REUTERS
Foto: REUTERS

De ACLU kwam met een beroep op de Amerikaanse wet op de openbaarheid van bestuur in het bezit van 2000 pagina's documenten van het Pentagon, het Amerikaanse ministerie van Defensie.

Het heilige boek van de islam is niet alleen met honden onteerd, aldus de verwijten die Guant�namo-gevangenen maken. Ook hebben Amerikaanse militairen op de grond liggende exemplaren van de koran met voeten getreden, aldus ACLU.



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!


Geplaatst door: Imaan
Geplaatst op: 20 mei 2005 om 07:46
Rode Kruis waarschuwde in 2002 al voor ontering koran
WASHINGTON - Het Internationale Comit� van het Rode Kruis heeft de Amerikaanse autoriteiten al in 2002 gewaarschuwd dat de koran werd onteerd in Guant�namo Bay. Gevangenen op de Amerikaanse basis op Cuba hebben het Rode Kruis er herhaaldelijk op gewezen.

Dit heeft een Rode-Kruiswoordvoerder donderdag laten weten. Vorige week kwam het in Afghanistan tot bloedige anti-Amerikaanse rellen na een bericht in Newsweek. Het Amerikaanse weekblad had geschreven dat Amerikaanse bewakers een koran door de wc hadden gespoeld. Na druk van de regering in Washington werd dat bericht weer ingetrokken.

Het Rode Kruis heeft Guant�namo Bay sinds begin 2002 bezocht. Na klachten bij de Amerikaanse autoriteiten leek er sinds 2003 sprake te zijn van verbetering van de situatie.



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!


Geplaatst door: Malcolm X
Geplaatst op: 20 mei 2005 om 11:32
Salaam Aleikum,

En toen was het stil.......
Amerika is het baken van de democratie, de voorbeeld voor de wereld, de president is de leider van de "vrije wereld". Modern en verlicht zijn we hier in het westen.
Heeft iemand zich echter afgevraagd wie er voornamelijk in Irak en Afghanistan namens de VS vechten voor haar leger?
Afrikaanse Amerikanen, Arme mensen en debielen die rambo willen spelen. Vooral de afrikaanse amerikanen, latino�s en andere amerikaanse allochtonen vormen als het ware de frontlinie in Irak en afghanistan, als er amerikanen moeten sterven laat het dan tenminste de negers en latino�s zijn. En hoe binden ze deze mensen door hun een opleiding te beloven te betalen na of tijdens hun contract. Deze mensen hebben geen studiebeurs in de VS en daar is het te duur om te studeren.
Terwijl de rijke kindertjes van de bazen in de amerika allemaal keurig veilig thuis zitten. Bush slaapt er echt niet minder om als er weer een neger wordt neergeknald in Bagdag of Kabul. Misschien is er toch nog wat overgebleven van dat blanke superioriteitsgevoel in de VS. Waarbij overigens er nog wel amerikanen zijn die dit ook al inzien en zich er tegen verzetten, maar blijkbaar zijn dit er niet genoeg. En daarom blijven degene die voor Bush hebben gestemd verantwoordelijk voor de doden in Irak.

Salaam Aleikum,

Malcolm X


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 20 mei 2005 om 17:06
Asssalam u alaykum broeder Malcolm saheb,

Wat je vertelt over zwarte en Latino Amerikanen klopt. Ik heb het ook gemerkt in mijn eigen omgeving. Opeens veel zwarte amerikanen op zoek zijn naar ... ? Ja naar wat eigenlijk? Ik zie ze regelmatig over de straten lopen. Dat ze militair of agent zijn kan je herkennen aan hun lichaamstaal en gedrag. Militairen en andere getrainde  agenten hebben vaak een bepaald soort van lopen, praten en kijken  enz.  Je kan ze zo eruit pikken. Ook in Nederland valt het me op dat er nu een aantal van die amerikanen proberen een eigen leven op te bouwen. Zwarte Amerikanen die opeens drie/vier jaar geleden hier kwamen en zich proberen te mengen in de Nederlandse samenleving.
Ik hoorde een keer een verhaal over zo een spion. Hij bleef 15 jaar lang tussen broeders wonen, liet zijn dochter zelfs 5 juz' van de Quran uit het hoofd leren. Wachtend op de dag dat hij als een afgestelde robot een opdracht voor zijn missie zou krijgen.

-------------
www.hhugs.org.uk/


Geplaatst door: Yosra
Geplaatst op: 20 mei 2005 om 17:45

ik koester mezelf maar met het feit dat niemand ontkomt aan de dag des oordeels, en dat dan iedereen voor zijn wandaden word gestraft. Want God heeft het laatste woord, en Hij is de meest rechtvaardige.

 



-------------
En God doet de ongelovigen die bewust dwalen, nog meer dwalen, opdat ze doof, dom en blind zijn. Hun straf zal zwaar zijn. ;) :P


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 21 mei 2005 om 07:22

asalaamo3alaikom broeders en zusters.  allahoma zalzilhom

 

Cipiers schreven 'f**k' op koran

Uitgegeven: 21 mei 2005 09:29
Laatst gewijzigd: 21 mei 2005 09:29

RABAT - Het Amerikaanse weekblad Newsweek heeft gelijk met zijn berichten over de ontheiliging van de koran op Guant&aacute;namo Bay. Dit zeggen twee Marokkanen, die tot vorig jaar augustus in de Amerikaanse basis op Cuba gevangen hebben gezeten, zaterdag in de Spaanse krant El Pa&iacute;s.

De 32-jarige Mohamed Mazous verlelde aan de Spaanse journalist dat een van zijn 'broers' op Guant&aacute;namo Bay in zijn cel werd teruggebracht en in de koran begon te lezen. Hij ontdekte dat tijdens zijn afwezigheid iemand op een van de pagina's het woord 'f**k' had geschreven.


Ook zagen de Marokkanen hoe Amerikanen meerdere exemplaren van het heilige boek op de grond gooiden. Dots



-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 21 mei 2005 om 07:23

http://www.createphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=sujuud&sid=6afdfcc92eb33efe59bcbbbead050af6 - http://www.createphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=sujuud& ;sid=6afdfcc92eb33efe59bcbbbead050af6

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: Martinuzz
Geplaatst op: 21 mei 2005 om 08:26
In eerste instantie geplaatst door taqwaa


Ook zagen de Marokkanen hoe Amerikanen meerdere exemplaren van het heilige boek op de grond gooiden. 

Bizar dat daar �berhaupt Marokkanen zitten overigens.
Net als die Belgen die Mas3�d hebben gedood in Faizh�b�d: toch een teken dat ze een slecht beeld hadden van het land dat ze uitverkozen voor hun levensmissie. Heel triest.



Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 21 mei 2005 om 10:12
triest hoe mensen  raegeren op stome dingen terwijl mensen dood gaan door vernedereingen en  misbruik vreeselijk dat deze mensen bestaan  zonder klein beetje gevoel.

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: criticus
Geplaatst op: 21 mei 2005 om 17:53
wonderbaarlijk is toch wel dat de bijbel niet ontheiligd kand worden.
Die is net zoals een diamant.
Je mag daar zoveel modder ovengooien als je wilt.
Het blijft even waardevol.
Anders als de koran is het niet mogelijk de woorden van God  te besmetten.
De Bijbel blijft altijd even heilig.


-------------
Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 22 mei 2005 om 05:56

nou de bijbel verteld bosh dit te doen

 

22 Mei 2005 11:13
Mishandeling gevangenen schokt VN

NEW YORK De Verenigde Naties hebben geschokt gereageerd op berichten over Amerikaanse soldaten die in Afghanistan gevangenen hebben mishandeld. Vrijdag berichtte de New York Times dat in 2002 twee gevangenen zijn omgekomen door mishandeling.

De speciale VN-gezant voor Afghanistan, Arnault, steunt de Afghaanse president Karzai. Die eist dat de militairen die verantwoordelijk zijn voor de wandaden worden vervolgd.

Volgens de New York Times staan de twee incidenten waarbij doden zijn gevallen niet op zichzelf. Afghaanse gevangenen zouden vaker zijn mishandeld.



-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: Yosra
Geplaatst op: 22 mei 2005 om 06:00

nee taqwaa nu ga je de fout in, dat vertelt de bijbel hem niet, dat doet ie zelf.



-------------
En God doet de ongelovigen die bewust dwalen, nog meer dwalen, opdat ze doof, dom en blind zijn. Hun straf zal zwaar zijn. ;) :P


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 22 mei 2005 om 06:40
 daarom heb ik dat ook gezegt  omdat ze ons moslims alletijd zegen ja dat is in de islaam.

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: postpentacost
Geplaatst op: 22 mei 2005 om 16:14
het is natuurlijk wel bijzonder dat wij van deze feiten weten. En dat
amerikaanse soldaten die ernstig in de fout gaan veroordeeld worden. Dat
is toch vrij uniek. Dat zie ik in landen met een dictatuur nog niet
gebeuren...

-------------
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 22 mei 2005 om 16:49
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

het is natuurlijk wel bijzonder dat wij van deze feiten weten. En dat
amerikaanse soldaten die ernstig in de fout gaan veroordeeld worden. Dat
is toch vrij uniek. Dat zie ik in landen met een dictatuur nog niet
gebeuren...
  laat me toch niet lachen denk je nou echt dat de daders de echte daders  vooroordeld worden echt niet hoor kijk maar naar hun leiders die doen mee hoor die soldaten moeten meedoen   de helesoldaten en hun leiders terroristen bosh blair   zijn daders  zie je zie in de cel.

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: Imaan
Geplaatst op: 22 mei 2005 om 16:50

Hoi Postpentacost,

Vraag jij jezelf niet af, waarom de straffen zo laag zijn uitgevallen, terwijl de VS normaal gesproken hele hoge straffen eist/oplegt?

 



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!


Geplaatst door: Malcolm X
Geplaatst op: 23 mei 2005 om 16:34
Salaam Aleikum,

Hier een artikel over Laura Bush die naar jeruzalem ging zondag.

- http://english.aljazeera.net/NR/exeres/2D8040D2-329E-4910-97 D7-D12C1F59C2CD.htm

Raar dat de westerse media hier niets,maar dan ook niets over gemeld heeft. Zal wel niets achter zitten..... Behalve dan dat Amerika slecht neergezet zou worden. En aljazeera maar beschuldigen van anti amerikaanse sentimenten te verspreiden, terwijl de VS dit zelf al doen. ZOu de media de feiten gewoon verslaan dan zou heel de wereld fel Anti amerikaans zijn. Hierbij bedoel ik dus dan niet geen enkele camera in Fallujah of elk ander stad waar amerikanen zitten en waar media niet toegestaan zijn, of beschoten worden door de amerikanen omdat hun veiligheid niet gegarrandeerd kan worden. Ik moet nog de 1e journalist horen die de newsweek affaire/ontkenning heeft onderzocht. Want het is overduidelijk dat de overheid newsweek heeft gedwongen om te ontkennen in deze zogenaamde "incident".

Wat mij betreft horen er elke week anti amerikaanse protesten te zijn, maar wat dat betreft hoor je onze oemmah alleen als er incidenten zijn. Terwijl Guantanamo, Abu Ghraib, Darfur en andere gruwelijkheden blijven bestaan.

Salaam Aleikum,

MalcolM X


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 23 mei 2005 om 18:04
ik hoop dat ze er niet terug keert hhhhhhhhhhhart aanval of zo

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: Martinuzz
Geplaatst op: 24 mei 2005 om 00:48
Laura f� l-Quds.. en het was niet gewoon vakantie? Dan zou ik namelijk blij zijn er niet van vernomen te hebben. Jammer van mijn tijd.


Geplaatst door: Amier
Geplaatst op: 24 mei 2005 om 06:31

Salaam,

het bezoek van Laura Bush aan Jeruzalem, inclusief de protesten van joden en moslims daar, is gewoon op het televisienieuws geweest hier, en op de internet nieuws-sites en in de kranten.

Wassalam.



-------------
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)


Geplaatst door: postpentacost
Geplaatst op: 24 mei 2005 om 08:31
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

ik hoop dat ze er niet terug keert hhhhhhhhhhhart
aanval of zo


Taqwaa, zo'n uitspraak van een toegewijd Moslima is slechte propaganda
voor de Islam.

-------------
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 24 mei 2005 om 08:42
ben ik nu een terorist in je ogen omdat ik het leuk zou vinden als ze niet terug keerd naar haaar beest bosh  ga je gang  .slechte propaganda .kijk nou wie dit zegt hhhhhhhhhhh popenkast sorry dat ik  je zo noem maar echt ik hhhhhhhhhh

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: postpentacost
Geplaatst op: 24 mei 2005 om 09:18
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

ik hoop dat ze er niet terug keert hhhhhhhhhhhart
aanval of zo


Taqwaa, zo'n uitspraak van een toegewijd Moslima is slechte propaganda
voor de Islam.

-------------
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 24 mei 2005 om 09:50

ben ik nu een terorist in je ogen omdat ik het leuk zou vinden als ze niet terug keerd naar haaar beest bosh  ga je gang  .slechte propaganda .kijk nou wie dit zegt hhhhhhhhhhh popenkast sorry dat ik  je zo noem maar echt ik hhhhhhhhhh



-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: Malcolm X
Geplaatst op: 24 mei 2005 om 10:43
Salaam Aleikum,

Ik had het middagnieuws gezien, en er werd niks over vermeld. Avondnieuws heb ik alleen rtl nieuws gezien s�nachts en daarin werd alleen vermeld dat ze niet welkom was. Aan beide kanten. Waarom werd er bij de palestijnse kant niet bij gezegd, wel bij de joodse.

En zuster Taqwaa we mogen zelfs Laura Bush niets slechts toewensen. We moeten haar toewensen dat ze de rechte pad zal vinden en dat haar ogen opent. Tuurlijk je kan zeggen dat het niet erg zou zijn als ze kwam te overlijden, omdat ze niets bijdraagt aan vrede terwijl ze hiertoe wel in staat is. Maar dat is iets anders dan daadwerkelijk haar de dood toewensen. Net zo min zou ik bijvoorbeeld ook niet minder slapen bij het overlijden van Hirshi Ali, Wilders of Verdonk. Maar ik zal het ze niet toewensen. Hun tijd komt toch wel, alleen Allah swt weet wanneer hun tijd gearriveerd zal zijn en alleen Allah swt is bij machte om hun leven te nemen. Daar hebben wij gewoon niets over te vertellen.

Maar ik begreep je in 1e instantie al wel, probeer alleen jou punt uit te leggen aan pentacost.

Salaam Aleikum,

Malcolm X


Geplaatst door: postpentacost
Geplaatst op: 24 mei 2005 om 11:24
Dank je voor de zorgvuldige uitleg, Malcolm, aan Taqwaa en aan mij.
Maar mag ik jullie nu even uitleggen, dat God de harten van de mensen
kent en in het verborgene ziet. Wie weet bidt ze dagelijks uren voor een
beter beleid van haar man en de VS overheid. Misschien huilt ze
dagelijks uren om de onschuldige slachtoffers van al dat geweld. Wie zijn
wij om te oordelen wie wezenlijk bijdraagt aan de vrede? Haat doet dat in
ieder geval niet...

Wie zegt trouwens dat Bush de macht heeft het anders te doen? De ware
machthebbers zijn onzichtbaar en hebben veler overheden in hun
broekzak zitten.

VREDE!

-------------
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 24 mei 2005 om 15:06
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Ik had het middagnieuws gezien, en er werd niks over vermeld. Avondnieuws heb ik alleen rtl nieuws gezien s�nachts en daarin werd alleen vermeld dat ze niet welkom was. Aan beide kanten. Waarom werd er bij de palestijnse kant niet bij gezegd, wel bij de joodse.

En zuster Taqwaa we mogen zelfs Laura Bush niets slechts toewensen. We moeten haar toewensen dat ze de rechte pad zal vinden en dat haar ogen opent. Tuurlijk je kan zeggen dat het niet erg zou zijn als ze kwam te overlijden, omdat ze niets bijdraagt aan vrede terwijl ze hiertoe wel in staat is. Maar dat is iets anders dan daadwerkelijk haar de dood toewensen. Net zo min zou ik bijvoorbeeld ook niet minder slapen bij het overlijden van Hirshi Ali, Wilders of Verdonk. Maar ik zal het ze niet toewensen. Hun tijd komt toch wel, alleen Allah swt weet wanneer hun tijd gearriveerd zal zijn en alleen Allah swt is bij machte om hun leven te nemen. Daar hebben wij gewoon niets over te vertellen.

Maar ik begreep je in 1e instantie al wel, probeer alleen jou punt uit te leggen aan pentacost.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
  ASALAAMO3ALAIKOM JA BROEDER JE HEBT GELIJK OKE IK WENS DAT ZIJ OP HET RECHTEPAD KOMT EN AFSTAND DOET VAN  TERORISTEN BEESTEN  ZO NIET DAN WENS IK HAAR BESTAFING IN DE WERELD EN LAGIRA.

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 24 mei 2005 om 15:08
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Dank je voor de zorgvuldige uitleg, Malcolm, aan Taqwaa en aan mij.
Maar mag ik jullie nu even uitleggen, dat God de harten van de mensen
kent en in het verborgene ziet. Wie weet bidt ze dagelijks uren voor een
beter beleid van haar man en de VS overheid. Misschien huilt ze
dagelijks uren om de onschuldige slachtoffers van al dat geweld. Wie zijn
wij om te oordelen wie wezenlijk bijdraagt aan de vrede? Haat doet dat in
ieder geval niet...

Wie zegt trouwens dat Bush de macht heeft het anders te doen? De ware
machthebbers zijn onzichtbaar en hebben veler overheden in hun
broekzak zitten.

VREDE!
NOU HUILEN  DENK JE DAT ECHT ALS DAT ZO WAS DAN HAD ZE ALLANG DE SCHEIDING AANGEVRAAGD EN JA JODEN ZITTEN ERACHTER,.

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: postpentacost
Geplaatst op: 24 mei 2005 om 15:19
Daar zijn we weer; het komt allemaal door de Joden. Waar heb ik dat toch
meer gehoord?????? Wie is het toch die zo'n hekel aan de Joden heeft...

-------------
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)


Geplaatst door: visje
Geplaatst op: 26 mei 2005 om 14:36
Naar aanleiding van de bovenstaande discussie over het misbruik van de koran (wat ik overigens afkeur)vraag ik me af wat jullie van het onderstaande nieuws vinden dat ik zojuist in de krant las:

RIYAD - De douane van het
strengislamitische Saudi-Arabi� neemt
routinematig Bijbels in beslag van
mensen die een bezoek willen brengen aan
het land. In sommige gevallen worden de
Bijbels zelfs door de
papierversnipperaar gehaald.
�Het is bekend dat als de douane op het
vliegveld bij iemand een Bijbel
aantreft, deze in beslag wordt afgenomen
en in de papierversnipperaar gedaan�,
aldus Sirlankaanse predikant Danny Nalliah. �Wie meerdere Bijbels bij
zich heeft, wordt in bewaring gesteld.
Smokkelaars van grote aantallen krijgen
zeventig zweepslagen of worden
ge�xecuteerd.�




      


Geplaatst door: Martinuzz
Geplaatst op: 26 mei 2005 om 16:32

Heb je ook een bron voor ons, Visje?



Geplaatst door: Malcolm X
Geplaatst op: 26 mei 2005 om 16:51
Salaam Aleikum,

En denk je dat Bush dit toe zou staan visje? Ik bedoel de saudische koning en Bush zijn praktisch familie van elkaar. Dezelfde douanebeambten zijn getraind door de amerikanen, misschien verklaart dat een hoop..

Zoals ik altijd al heb gezegd, mag de gehele corrupte saudische koningshuis omver worden geworpen. Een dictatoriaal regime dat haar volk armoede laat lijden en onderdrukt. Je moet toegeven dat Bin Laden hier wel een punt had, wat het koningshuis betreft.

Dat neemt niet weg dat de amerikanen en ieder ander zonder respect voor andermans religie zweepslagen zou moeten krijgen

Salaam aleikum,

Malcolm X


Geplaatst door: Imaan
Geplaatst op: 04 juni 2005 om 08:05
za 4 jun 2005, 08:20
Koran vijf maal onteerd op Guantanamo Bay
WASHINGTON - Bewakers en ondervragers op het Amerikaanse detentiecentrum Guantanamo Bay op Cuba hebben in zeker vijf gevallen moslimgevangenen beledigd door de koran te onteren. Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse ministerie van Defensie, dat vrijdag (Amerikaanse tijd) is bekendgemaakt.

De bewakers en ondervragers hebben onder meer tegen een exemplaar van de koran getrapt en er water over uitgegoten. Ook kwam in een geval per ongeluk urine op een koran terecht. Een militair heeft op het voor moslims heilige boek gestaan, aldus brigade-generaal Jay Hood, die het onderzoek de afgelopen drie weken liet uitvoeren. Verder is een keer een engelstalig scheldwoord op een koran geschreven.

In geen geval is er echter een exemplaar van de koran door het toilet gespoeld, zoals het weekblad Newsweek onlangs meldde. Dat bericht leidde onder meer tot rellen in Afghanistan, waarbij doden vielen, en woedende reacties in de hele moslimwereld.



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!


Geplaatst door: jiyuu
Geplaatst op: 04 juni 2005 om 08:36

Wat ik nu zal zeggen komt bij bepaalde mensen misschien hard over maar ik zal toch doen.

Ik hoop ergens dat de volle straf voor het respectloos behandelen van de Quran en het martelen van de moslims in de concentratiekampen voor rekening zal komen van al die moslims die destijds zeiden dat de Amerikanen en coalitie welkom waren in Afghanistan en Iraq indonesie enz. enz. om hun broeders af te slachten. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Allah de volle laag zal geven aan die zogenaamde moslims die hand in hand met de kafirbillah de Ummah bevechten. Ook zij die met alleen hun woorden de deur openden voor de Amerikanen, mogen voor mij part naar het Vuur. Zij lieten de Amerikanen toe zoals je het AIDSvirus toelaat in je lichaam. Eenmaal besmet kom je er niet meer vanaf. Je hele afweersysteem is besmet.

Moge de echte schuldigen straks in het vuur dezelfde behandeling krijgen als de Quran en onze broeders nu hebben in de handen van een Amerikaanse soldaat.



-------------
www.hhugs.org.uk/



Druk de pagina | Sluit venster