Druk de pagina | Sluit venster

Fatwa van Abdel-Rahman al-Barrak

Gedrukt van: Islaam.nl Forum
Categorie: Islaam in Nederland
Forum naam: Actualiteiten
Forum beschrijving: Discussie over verschillende actualiteiten in Nederland
URL: http://www.islaam.nl/forum/forum_posts.asp?TID=7765
Gedrukt op: 28 maart 2024 om 22:42


Onderwerp: Fatwa van Abdel-Rahman al-Barrak
Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Onderwerp: Fatwa van Abdel-Rahman al-Barrak
Geplaatst op: 29 december 2006 om 11:29

Ik heb het altijd heel moelijk met dit onderwerp, maar is het niet gewoon wijzer om dit aan God over te laten?

De invloedrijke Saudische geestelijke sjeik Abdel-Rahman al-Barrak heeft vrijdag de sjiieten als ongelovig bestempeld. Het religieuze decreet (fatwa) van de soennitische leider komt in een tijd dat de spanningen tussen sjiieten en soennieten in onder meer Irak toenemen.

De sjiieten zijn de ergste van de islamitische sekten. Zij hebben alle kenmerken van ongelovigen, stelt al-Barrak in zijn decreet, dat op radicale islamitische websites te lezen is. ,,Zij zijn echt polythe�stische ongelovigen, hoewel zij dat verbergen'', aldus al-Barrak, verwijzend naar theologische verschillen tussen soennieten en sjiieten, zoals de verering van relikwie�n waarvan de soennieten in Saudi-Arabi� niets moeten hebben.

De bezorgdheid over de oplopende spanningen tussen soennieten en sjiieten in Irak, maar ook in Libanon groeit in het soennitische Saudi-Arabi�, waar de islam is ontstaan. In Saudi-Arabi� klaagt de sjiitische minderheid over discriminatie. ,,De soennitische en sjiitische scholen van de islam'' zijn zo tegengesteld aan elkaar dat ze nooit tot overeenstemming kunnen komen, tenzij de soennieten hun principes opgeven, meent al-Barrak. Hij is een van de 38 geestelijken die deze maand de soennieten in de wereld opriepen hun broeders in Irak te steunen.

Bron: nieuws.nl




-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!



Antwoorden:
Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 29 december 2006 om 12:14
Salaam aleikoum,

Wijs is om te oordelen met de Haqq die Allah ons heeft gegeven. De koran is een duidelijk boek gezonden door Allah om het laatste oordeel op Aarde uit te spreken.

Je kan de 5 pagina�s van dit topic vullen met koranverzen hierover.




-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: nefertiti
Geplaatst op: 30 december 2006 om 01:11

Salaam Aleikom,

Ach, over oordelen en hoogmoed hebben we pas nog in een onderwerp besproken. En tja, de saoediers..en hun religieuse leiders. Ik zal er niet teveel over zeggen.

Salaam Nefertiti



Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 30 december 2006 om 10:25
Ik zeg tegen die blaffende honden in de arabische schieleiland
Ga zelf maar naar Irak om te helpen. hopelijk komt je rotte lijk binnen paar dagen terug.
en ik wens deze haatzaaiers geen sterkte in hel.

moge allah mij vergeven.






-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: DruideHerne
Geplaatst op: 30 december 2006 om 11:07

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Ik zeg tegen die blaffende honden in de arabische schieleiland zeggen. Ga zelf maar naar Irak om te helpen. hopelijk komt je rotte lijk binnen paar dagen terug.
en ik wens deze haatzaaiers geen sterkte in hel.




Maar Khabir toch . Noem je nu je broeders honden?

Khabir dezelfde mensen die nu elkaar bestrijden op leven en dood zullen later toch weer samenwonen en leven, wanneer ze de ellende van hun zogenaamde religieuze en wereldse  leiders weer teboven zijn.

Alles binnen de meeste religies inclusief islam hangt af van politiek.

Gewone mensen zijn hiervan meestal de dupe. Je ziet dit overal.

Er bestaat geen geleerde in religieuze zin die op zijn beurt niet weer geminacht wordt door een andere.

Religie is geen eenheid en kan dit ook nooit worden ongeacht de vele propaganda.

Eenduidig is echter wel de nood van gewone mensen overal op de aarde.

Laten we samen niet het oog verliezen voor die gewone mens.!!

We kunnen het onrecht in de vele werelddelen niet rechtzetten . Vooral omdat we daar niet wonen.

Maar hier in Nederland kunnen we dat wel.

Laten we hier bouwen aan een samenleving die rechtvaardig is voor alle mensen ongeacht hun geloof, ras of achtergrond.

Laten we hier bouwen aan een samenleving die zich kenmerkt doordat die ruimte biedt aan elk mens.

En zeg eerlijk wanneer het in dit land dat geen financiele problemen kent en dat maar bewoondt wordt door een 16 miljoen mensen dan kan het nergens.

 

 

 

 

 

 

 

 



Geplaatst door: ABTT
Geplaatst op: 30 december 2006 om 12:01
Allahu a3lem,

maar je moet eens proberen te discussi�ren met hem. Probeer maar eerst eens hafiz te worden en de tefsier van buiten te kennen.


-------------
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?


Geplaatst door: Soldier
Geplaatst op: 30 december 2006 om 16:04

6:159 Degenen, die scheiding in hun godsdienst maken en zich in secten verdelen - gij hebt met hen niets uitstaande. Hun zaak rust in Allah's handen dan zal Hij hen bekend maken met hetgeen zij deden.

Aid-ul moobaraq voor iedereen trouwens



Geplaatst door: ABTT
Geplaatst op: 30 december 2006 om 16:31
misschien had die geleerde bij zijn fatwa die vers over het hoofd gezien

-------------
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?


Geplaatst door: Rahil Amin
Geplaatst op: 31 december 2006 om 04:48

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Ik zeg tegen die blaffende honden in de arabische schieleiland
Ga zelf maar naar Irak om te helpen. hopelijk komt je rotte lijk binnen paar dagen terug.
en ik wens deze haatzaaiers geen sterkte in hel.

moge allah mij vergeven.




Asalaam Aleikum,

Vind je het niet raar om eerst iemand de hel te wensen en ALLAH Subhana Wa Ta'ala direct daarna om vergeveing te vragen?

Asalaam Aleikum.



-------------
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim


Geplaatst door: alzukar
Geplaatst op: 31 december 2006 om 06:01
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Ik zeg tegen die blaffende honden in de arabische schieleilandGa zelf maar naar Irak om te helpen. hopelijk komt je rotte lijk binnen paar dagen terug.en ik wens deze haatzaaiers geen sterkte in hel.moge allah mij vergeven.
Asalaam Aleikum,


Vind je het niet raar om eerst iemand de hel te wensen en ALLAH Subhana Wa Ta'ala direct daarna om vergeveing te vragen?


Asalaam Aleikum.



Beter ware het bijvoorbeeld geweest wanneer hij ��rst Allah om vergeving (voor zo'n lelijke gedachte) had gevraagd, en vervolgens om de kracht om die post achterwege te laten. Aldus een bijdrage leverend aan het voorkomen van verder geweld.


Geplaatst door: postpentacost
Geplaatst op: 31 december 2006 om 08:54
In eerste instantie geplaatst door Khabir




Ik zeg tegen die blaffende honden in de arabische schieleiland
Ga zelf maar naar Irak om te helpen. hopelijk komt je rotte lijk binnen
paar dagen terug.
en ik wens deze haatzaaiers geen sterkte in hel.

moge allah mij vergeven.



Niet als je zo haatdragend blijft. Isa zegt dat wie veroordeelt (tot de hel)
veroordeeld zal worden...

Je praat wel erg germakkelijk over de hel; alsof je zeker weet dat jij daar
zeker niet zult komen.

-------------
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 31 december 2006 om 09:18
Ik denk dat Kabir in dit geval duidelijk emotioneel was! Dan zeg je dit soort dingen nu eenmaal.

Maar misschien heb ik het wel mis.


-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: postpentacost
Geplaatst op: 31 december 2006 om 09:21
tZal blijken of het slechts een (min of meer begrijpelijke) emotionele
opwelling was

-------------
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)


Geplaatst door: Marocaantje
Geplaatst op: 31 december 2006 om 09:23

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Ik denk dat Kabir in dit geval duidelijk emotioneel was! Dan zeg je dit soort dingen nu eenmaal.

Maar misschien heb ik het wel mis.

Dat kan wel zo zijn maar dan nog vind ik het ook niet logsch om eerst een heleboel te zeggen en daarop volgend gelijk:

moge allah mij vergeven

Ik sluit me aan bij Rahil Amin. Volgens mij is dat niet bedoeling / achterliggende gedachte van vergiffenis vragen.

Gayr InchaAllaah.


Jullie Zuster Fi Dien!!



-------------
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 31 december 2006 om 09:28
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Ik denk dat Kabir in dit geval duidelijk emotioneel was! Dan zeg je dit soort dingen nu eenmaal.

Maar misschien heb ik het wel mis.

Dat kan wel zo zijn maar dan nog vind ik het ook niet logsch om eerst een heleboel te zeggen en daarop volgend gelijk:

moge allah mij vergeven

Ik sluit me aan bij Rahil Amin. Volgens mij is dat niet bedoeling / achterliggende gedachte van vergiffenis vragen.

Gayr InchaAllaah.


Jullie Zuster Fi Dien!!



Asalaam Aliakum,

Bij een emotionele reactie is vaak de logica ver te zoeken. Dat is inherent.

Je kunt kwalificaties maken waarvan je weet dat zij eigenlijk niet kunnen.  Dat is ook een kwaliteit. En voor de goede orde, als je iets doet waarvan je weet dat het niet mag en je doet het vervolgens toch, wie is dan de eerste tot wie je, je wend?

Wa Salaam Alaikum


-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: Marocaantje
Geplaatst op: 31 december 2006 om 09:32

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe Abdul-Khaliq,

En voor de goede orde, als je iets doet waarvan je weet dat het niet mag en je doet het vervolgens toch, wie is dan de eerste tot wie je, je wend?

Als je er al bewust van bent, dat jouw daad niet deugt, dan moet je het simpelweg niet doen. En niet het eerst gaan doen omdat je dan vervolgens doodleuk vergiffenis gaat vragen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Jullie Zuster Fi Dien!!



-------------
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 31 december 2006 om 09:41
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe Abdul-Khaliq,

En voor de goede orde, als je iets doet waarvan je weet dat het niet mag en je doet het vervolgens toch, wie is dan de eerste tot wie je, je wend?

Als je er al bewust van bent, dat jouw daad niet deugt, dan moet je het simpelweg niet doen. En niet het eerst gaan doen omdat je dan vervolgens doodleuk vergiffenis gaat vragen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Jullie Zuster Fi Dien!!



Asalaam Alaikum Marocaantje,

Ik volg je redenatie wel, maar de wereld zit toch anders inelkaar. Mensen doen dingen waarvan ze weten dat ze fout zijn, het beste is dan vervolgens je te wenden tot Allah. Vergiffenis vragen kan en mag altijd. Een mens heeft altijd het recht vergiffenis te vragen, voor, tijdens of na een daad die niet is toegestaan. Het is Allah die bepaald of het legitiem is.

Wa Salaam Alaikum


-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: postpentacost
Geplaatst op: 31 december 2006 om 09:52
Het heeft wel wat, maar het eind is dan natuurlijk zoek...

-------------
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 31 december 2006 om 09:58
Vergiffenis vragen en krijgen is een van de oneindig vele pijlers waarom God de grootste is.




-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: postpentacost
Geplaatst op: 31 december 2006 om 13:39
Helemaal; maar iets welbewust verkeerds doen en daar tegelijkertijd
vergiffenis voor vragen vind ik toch wel een moeilijke...
Niet dat God niet zou vergeven, maar binnen menselijke verhoudingen
ljikt me dit toch een lastige variant.

-------------
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:13
Vanuit de menselijke kant gezien, volg ik je heel goed hoor!

Het is echter een stuk ingewikkelder dan dat. De relatie tussen het individu en God is ondoordringbaar (een oprecht gelovig mens vind rust in het hart). In mijn optiek is er geen verschil of je nu direct na een feit om vergiffenis vraagt, of dat je dit na een uur doet. Vanuit onze menselijke sociale kant accepteren we directe vergiffenis niet? Anders is het geval, als iemand er na een uur op terugkomt. Dan accepteren wij het weer wel (of niet natuurlijk). Het lijkt erop dat de mens vergevingsgezinder wordt naarmate de tijd verstrijkt!

Ik volg de menselijke kant wel, maar die staat in relatie tot en met God in geen verhouding. Laten wij niet vergeten dat Kabir God om vergeving vroeg.
Wie of wat is de mens dan nog?

Ik begrijp de mensen met kritiek, maar vertaal het nu even naar je eigen relatie met God en beoordeel dan of het werkelijk fout is. Hoe vaak zeggen we niet iets (in je hoofd) en roept of zegt terstond iets naar God om, om vergeving te vragen?


-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:25

assalamo aleikoom.

beste broeders en zusters. als jullie ook achtjaar in de oorlog hadden gewoond en mee gemaakt en gezien, hoeveel leed dat teweeg brengt. en wetend dat deze honden die nu nog steeds blaffen in saudi arabie . sadam en amerikanen altijd gesteund hebben in de oorlogen tegen onze broeders(sunnies en shjieaas). dan bgrijpen jullie mijn woede.

en omdat ik als moslim weet dat iemand de hel wensen niet goed is vraag ik Allah (swt)om vergeving. want hij is vegrevendgeziend barmhartig.

 

 



-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: Marocaantje
Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:40

Asalaam Alaikum Marocaantje,

Ik volg je redenatie wel, maar de wereld zit toch anders inelkaar. Mensen doen dingen waarvan ze weten dat ze fout zijn, het beste is dan vervolgens je te wenden tot Allah. Vergiffenis vragen kan en mag altijd. Een mens heeft altijd het recht vergiffenis te vragen, voor, tijdens of na een daad die niet is toegestaan. Het is Allah die bepaald of het legitiem is.

Wa Salaam Alaikum

 

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

De wereld kan misschien wel anders in elkaar zitten, maar de Islaam niet. Ik vraag me af of jij mijn punt echt begrijpt. Bega je bewust een daad (waarvan je al weet het dat niet goed is), dan vind ik het erg hypocriet en egoistisch om gelijk daarna vergiffenis te vragen.

Natuurlijk heeft een mens altijd het recht om vergiffenis te vragen, maar misbruik dat recht niet.

Helemaal; maar iets welbewust verkeerds doen en daar tegelijkertijd
vergiffenis voor vragen vind ik toch wel een moeilijke...
Niet dat God niet zou vergeven, maar binnen menselijke verhoudingen
ljikt me dit toch een lastige variant.

Hier ben ik het helemaal mee eens!

In mijn optiek is er geen verschil of je nu direct na een feit om vergiffenis vraagt, of dat je dit na een uur doet. Vanuit onze menselijke sociale kant accepteren we directe vergiffenis niet?

Het gaat er niet om of wij een directe vergiffenis accepteren, want daar is hier geen sprake van. Stel, je doet iets, en achteraf weet je dat wat je hebt gedaan niet goed was- en dan ga je om vergiffenis vraegn...dan zou ik dat nog kunnen begrijpen.

Maar nogmaals, als je iets doet wat niet goed is (en je bent je daar bewust van) en daarna zeg je �moge allah mij vergeven� dan vind ik dat je misbruik maakt van het feit dat je vergiffenis kunt vragen en dan neem je dat naar mijn mening niet helemaal serieus.

en omdat ik als moslim weet dat iemand de hel wensen niet goed is vraag ik Allah (swt)om vergeving. want hij is vegrevendgeziend barmhartig.

Als je dat al weet, waarom doe je het dan? Dan kun je nog wel zo emotioneel zijn, maar als je bewust bent van hetgeen je zegt...dan is dat geen excuus.

Groetjes,

Marocaantje



-------------
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:50
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam Alaikum Marocaantje,

Ik volg je redenatie wel, maar de wereld zit toch anders inelkaar. Mensen doen dingen waarvan ze weten dat ze fout zijn, het beste is dan vervolgens je te wenden tot Allah. Vergiffenis vragen kan en mag altijd. Een mens heeft altijd het recht vergiffenis te vragen, voor, tijdens of na een daad die niet is toegestaan. Het is Allah die bepaald of het legitiem is.

Wa Salaam Alaikum

 

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

De wereld kan misschien wel anders in elkaar zitten, maar de Islaam niet. Ik vraag me af of jij mijn punt echt begrijpt. Bega je bewust een daad (waarvan je al weet het dat niet goed is), dan vind ik het erg hypocriet en egoistisch om gelijk daarna vergiffenis te vragen.

Natuurlijk heeft een mens altijd het recht om vergiffenis te vragen, maar misbruik dat recht niet.

Helemaal; maar iets welbewust verkeerds doen en daar tegelijkertijd
vergiffenis voor vragen vind ik toch wel een moeilijke...
Niet dat God niet zou vergeven, maar binnen menselijke verhoudingen
ljikt me dit toch een lastige variant.

Hier ben ik het helemaal mee eens!

In mijn optiek is er geen verschil of je nu direct na een feit om vergiffenis vraagt, of dat je dit na een uur doet. Vanuit onze menselijke sociale kant accepteren we directe vergiffenis niet?

Het gaat er niet om of wij een directe vergiffenis accepteren, want daar is hier geen sprake van. Stel, je doet iets, en achteraf weet je dat wat je hebt gedaan niet goed was- en dan ga je om vergiffenis vraegn...dan zou ik dat nog kunnen begrijpen.

Maar nogmaals, als je iets doet wat niet goed is (en je bent je daar bewust van) en daarna zeg je �moge allah mij vergeven� dan vind ik dat je misbruik maakt van het feit dat je vergiffenis kunt vragen en dan neem je dat naar mijn mening niet helemaal serieus.

en omdat ik als moslim weet dat iemand de hel wensen niet goed is vraag ik Allah (swt)om vergeving. want hij is vegrevendgeziend barmhartig.

Als je dat al weet, waarom doe je het dan? Dan kun je nog wel zo emotioneel zijn, maar als je bewust bent van hetgeen je zegt...dan is dat geen excuus.

Groetjes,

Marocaantje



Mijn oprechte excuses, maar ik vind het veel te kort door de bocht.

Je gaat voorbij aan het allerbelangrijkste. Dat is dat hij  (in dit geval Kabir) zich wend tot God. Al schrijf je een boek over dit onderwerp, Kabir zegt iets waarvan hij weet dat hij het niet zou moeten zeggen (dat erkennen is een vorm van kwaliteit).

Dat hij zich daarvoor verontschuldigd bij God is eigenlijk heel vroom van hem.
Hij erkent dat God hem zal beoordelen en veroordelen. Ik vind dat getuigen van kwaliteit in zijn geloofsovertuiging en beleving!

Ik heb er wel voldoende over gezegd.




-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: Marocaantje
Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:56

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe, allereerst Abdul-Khaliq

Hierboven heb ik je al uitgelegd waar ik mee zit en wat mijn punt is. Ik denk dat ik hier erg duidelijk over ben geweest.

Ik weet dat stelen niet goed is, maar ik kan het ook doen met de gedachte in mijn achterhoofd dat ik gelijk daarna vergiffenis kan vragen bij de Enige God. Is misschien ver gezocht voor jou maar zo zie ik het. Niet anders.

Jullie Zuster Fi Dien!!



-------------
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:59
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Ik zeg tegen die blaffende honden in de arabische schieleiland zeggen. Ga zelf maar naar Irak om te helpen. hopelijk komt je rotte lijk binnen paar dagen terug.
en ik wens deze haatzaaiers geen sterkte in hel.




Maar Khabir toch . Noem je nu je broeders honden?

Khabir dezelfde mensen die nu elkaar bestrijden op leven en dood zullen later toch weer samenwonen en leven, wanneer ze de ellende van hun zogenaamde religieuze en wereldse  leiders weer teboven zijn.

Alles binnen de meeste religies inclusief islam hangt af van politiek.

Gewone mensen zijn hiervan meestal de dupe. Je ziet dit overal.

Er bestaat geen geleerde in religieuze zin die op zijn beurt niet weer geminacht wordt door een andere.

Religie is geen eenheid en kan dit ook nooit worden ongeacht de vele propaganda.

Eenduidig is echter wel de nood van gewone mensen overal op de aarde.

Laten we samen niet het oog verliezen voor die gewone mens.!!

We kunnen het onrecht in de vele werelddelen niet rechtzetten . Vooral omdat we daar niet wonen.

Maar hier in Nederland kunnen we dat wel.

Laten we hier bouwen aan een samenleving die rechtvaardig is voor alle mensen ongeacht hun geloof, ras of achtergrond.

Laten we hier bouwen aan een samenleving die zich kenmerkt doordat die ruimte biedt aan elk mens.

En zeg eerlijk wanneer het in dit land dat geen financiele problemen kent en dat maar bewoondt wordt door een 16 miljoen mensen dan kan het nergens.

 

 

 

 

 

 

 

 

Je hebt gelijk. deze man waarop ik me richt is ook lid van de saudische konnighuis. ofte wel een wahhabiest. deze zou ik ook graag als broeders willen beschauwen, puur omdat ze in de de koran en de profeet geloven. maar ze beschouwen ons (shiieten) als ongelovigen, en steunen de terroristen die in irak chaos creeren. echte sunnies of moslims die ik ken repecteren mij als shjiet. Ik bid altijd samen met sunieten in een sunnitische moskee. zonder enige probleem.

Ik ben gewoon tegen de koningenrijk in die islamitische landen, waar ze met amerika samen werken. in het doden van hun broeders. en degene die de moslims scheiden. in plaats van vrenigen.



-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 31 december 2006 om 15:04
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe, allereerst Abdul-Khaliq

Hierboven heb ik je al uitgelegd waar ik mee zit en wat mijn punt is. Ik denk dat ik hier erg duidelijk over ben geweest.

Ik weet dat stelen niet goed is, maar ik kan het ook doen met de gedachte in mijn achterhoofd dat ik gelijk daarna vergiffenis kan vragen bij de Enige God. Is misschien ver gezocht voor jou maar zo zie ik het. Niet anders.

Jullie Zuster Fi Dien!!

voor mij is er een grote verschil tussen iets doen en iets wensen.

 



-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 31 december 2006 om 15:06
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe, allereerst Abdul-Khaliq

Hierboven heb ik je al uitgelegd waar ik mee zit en wat mijn punt is. Ik denk dat ik hier erg duidelijk over ben geweest.

Ik weet dat stelen niet goed is, maar ik kan het ook doen met de gedachte in mijn achterhoofd dat ik gelijk daarna vergiffenis kan vragen bij de Enige God. Is misschien ver gezocht voor jou maar zo zie ik het. Niet anders.

Jullie Zuster Fi Dien!!



Het staat niet in de lijn van Kabir. Kabir is een sjiiet. Hij wordt door veel soennieten als ongelovig bestempeld. Hij heeft voorzover ik begrijp de slachter van Bagdad ondervonden. Hij reageerde emotioneel of met het hart op de fatwa.
Hij weet dat hij fout is. Hij erkent dat. Hij vraagt daarvoor vergiffenis.

Ik heb nu echt het laatste erover gezegd.

Jij ziet het zoals jij het wil zien.  Prima toch! 

 


-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: Marocaantje
Geplaatst op: 31 december 2006 om 15:08

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

voor mij is er een grote verschil tussen iets doen en iets wensen.

Als hetgeen jij wenst NIET goed is, dan zie ik daar geen verschil in. Het zijn allebei dingen die NIET mogen. Maar als je het had gekund, zou je hem dan wel persoonlijk de hel ingooien om gelijk daarna vergiffenis te vragen?

Jullie Zuster Fi Dien!!



-------------
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin


Geplaatst door: Marocaantje
Geplaatst op: 31 december 2006 om 15:13

Het staat niet in de lijn van Kabir. Kabir is een sjiiet. Hij wordt door veel soennieten als ongelovig bestempeld. Hij heeft voorzover ik begrijp de slachter van Bagdad ondervonden. Hij reageerde emotioneel of met het hart op de fatwa.
Hij weet dat hij fout is. Hij erkent dat. Hij vraagt daarvoor vergiffenis.

Ik heb nu echt het laatste erover gezegd.

Jij ziet het zoals jij het wil zien.  Prima toch! 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe Abdul-Khaliq,

Dat Khabir een sji�iet is, vind ik hier helemaal geen toegevoegde waarde hebben. Het geeft hem immers geen recht die andere moslims niet zouden hebben. Nogmaals, ook al reageer je emotioneel en op hetzelfde moment dat je (verkeerd) reageert, weet je al dat wat je doet fout is, is naar mijn mening al een fout op zich.

Dit is een discussie forum, dus hierover mag er gediscussieerd worden. Prima toch!


Jullie Zuster Fi Dien!!



-------------
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 31 december 2006 om 16:09
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Het staat niet in de lijn van Kabir. Kabir is een sjiiet. Hij wordt door veel soennieten als ongelovig bestempeld. Hij heeft voorzover ik begrijp de slachter van Bagdad ondervonden. Hij reageerde emotioneel of met het hart op de fatwa.
Hij weet dat hij fout is. Hij erkent dat. Hij vraagt daarvoor vergiffenis.

Ik heb nu echt het laatste erover gezegd.

Jij ziet het zoals jij het wil zien.  Prima toch! 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe Abdul-Khaliq,

Dat Khabir een sji�iet is, vind ik hier helemaal geen toegevoegde waarde hebben. Het geeft hem immers geen recht die andere moslims niet zouden hebben. Nogmaals, ook al reageer je emotioneel en op hetzelfde moment dat je (verkeerd) reageert, weet je al dat wat je doet fout is, is naar mijn mening al een fout op zich.

Dit is een discussie forum, dus hierover mag er gediscussieerd worden. Prima toch!


Jullie Zuster Fi Dien!!



Als je een beetje beter had opgelet, had je kunnen zien dat ik al veel meer over dit onderwerp heb gezegd. Ik ben niet alleen met jou hierover in discussie getreden.

Het is wel zeker van belang dat Kabir een sjiiet is. Hij reageerd als sjiiet op een soenitische fatwa.

Ik heb niet gezegd dat daar verder niet over gediscussieeerd kan worden. Ik echter ben erover uitgepraat aangezien ik een dubbele moraal waarneem.
Op een gegeven moment vond ik wel, dat ik mijn punt heb gemaakt.
Ik ga hier niet voor de waarheid in pacht award.







-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: Marocaantje
Geplaatst op: 31 december 2006 om 20:17

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe Abdul-Khaliq,

 

Als je een beetje beter had opgelet, had je kunnen zien dat ik al veel meer over dit onderwerp heb gezegd. Ik ben niet alleen met jou hierover in discussie getreden.

En als jij een beetje beter had opgelet dan had jij kunnen zien dat ik nergens heb beweerd dat je niets �meer� over dit onderwerp gezegd zou hebben en dat je alleen met mij hierover in discussie bent getreden

Het is wel zeker van belang dat Kabir een sjiiet is. Hij reageerd als sjiiet op een soenitische fatwa.

Er zullen ook genoeg soennieten zijn die het niet eens zijn met de fatwa, dus naar mijn mening gaat het hier nog steeds om dat Khabir zo reageert omdat hij een sji�iet is.

Ik heb niet gezegd dat daar verder niet over gediscussieeerd kan worden. Ik echter ben erover uitgepraat aangezien ik een dubbele moraal waarneem.
Op een gegeven moment vond ik wel, dat ik mijn punt heb gemaakt.
Ik ga hier niet voor de waarheid in pacht award.

Als je erover uitgepraat bent, dan is het inderdaad verstandiger om het te laten voor wat het is.


Jullie Zuster Fi Dien!!



-------------
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin


Geplaatst door: ABTT
Geplaatst op: 31 december 2006 om 21:11
Assalamu 3aleykum,

Wat vinden jullie van de volgende site?

link: " http://www.allaahuakbar.net/shiites/is_shia_kafir.htm - Is shia kafir? "

Een paar vragen insha'Allah:
"Zijn het leugens? Of ben je gewoon een niet-praktiserende sji'iet? Of ben je het oneens met de sji'ietische geleerden die dat hebben geschreven? Of was je hiervan niet op de hoogte (onwetend)? Ga je nu wel in geloven en praktiseren? Bij welke sji'ietische partij hoor jij en en je praktiserend? Met praktiserend bedoel ik dat je het eens bent met hun."


Ma3a salaam,


-------------
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 31 december 2006 om 22:35

In eerste instantie geplaatst door ABTT

Assalamu 3aleykum,

Wat vinden jullie van de volgende site?

link: " http://www.allaahuakbar.net/shiites/is_shia_kafir.htm - Is shia kafir? "

Een paar vragen insha'Allah:
"Zijn het leugens? Of ben je gewoon een niet-praktiserende sji'iet? Of ben je het oneens met de sji'ietische geleerden die dat hebben geschreven? Of was je hiervan niet op de hoogte (onwetend)? Ga je nu wel in geloven en praktiseren? Bij welke sji'ietische partij hoor jij en en je praktiserend? Met praktiserend bedoel ik dat je het eens bent met hun."


Ma3a salaam,

aleikoma assalaam wa rahmatollahi wa barakato

ik ben zeker wel op de hoogte van deze uitspraken. maar het zijn alleen niet de uitspraken van degene die mij de islaam hebben bijgebracht op de madressa in iran tijdens de Koran lessen.

er zijn verschillende stomingen binnen de shjia. zoals binnen de sunnah.

ik behoor tot de Ithna ashri, de Jaafari, de Twaalvers.

we geloven dat de juiste leding via deze 12 imaams na de profeet(sws) verspreid is. zij werden zoals de 12 appostellen en de 12 koningen van de joden met de hulp van Allah(swt) ingelicht in de ware interpetatie van zijn openbaring.



-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: ABTT
Geplaatst op: 31 december 2006 om 22:53
ja, de ithna ashra ken ik wel,

probleem is dat er 10% shia zijn er al een hoop stromingen in zijn, dacht altijd al dat shia een groep was (de betekenis is zo), maar ik dacht dat ze samen waren, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maareuh,... zonder dat ik er naar op zoek ga, die 50 beweringen, kloppen die? Als ze niet kloppen, wat zou je zeggen van punt 3? Rare groep (~shia) he, dat ze zoiets beweren?


Ma3a salaam,


-------------
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 31 december 2006 om 23:05

assalaamo aleikoem.

Ik verwerp eigenlijk al de punten die beschreven zijn op die site.

Ik adviseer jullie als broeder om ook eens naast de koran en de hadiets, de Nahjul balaghi te lezen. dit zijn de brieven en andere bewaard gebleven schriften van Ali(as). ik ben ook begonnen deze te lezen. na dat ik de koran en de bijbel goed bestudeerd heb. en op de hoogte ben van vele hadiths en de feiten uit de geschidenis en wetenschap.

moge allah(swt) de gene helpen die om kennis en hagh zoekend zijn weg willen volgen.



-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 01 januari 2007 om 03:01
Salaam aleikoum,

De shiietische imams doen niet anders heb ik een aantal keren mogen zien, zij zeggen dat iemand die niet geloofd in het khalifaat van Ali (radiyya Allahu an3hoe) een kaafir is die rechtstreeks naar de hel gaat.

Ze vervloeken de sahaba en de ahlu soennah (hun helpers). Zie bijv deze dua die khomeini ook volgt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dua_Sanamain_Quraish - http://www.duas.org/alaviya/dua-120.htm -

Met dit nieuws.nl berichtje kan je helemaal niks. De complete fatwabekijken is wel rechtvaardig in deze. Laten we kijken naar de daden die hij koppelt aan shirk.




-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 01 januari 2007 om 05:33

Statement from the Iraqi Resistance

After Coalition troops conquered Iraq, they immediately sought to set up a puppet government to run the country.  They held rigged elections in which any candidate who did not side with the Americans was barred from running.  The Sunni freedom-fighters refused to play along in this farce, and instead they maintained their patriotic duty to fight the occupying armies.  Meanwhile, the Shia Ayatollahs colluded with the occupiers and in exchange they were offered positions of power by the Americans.  The Shia cooperated with the Americans, colluded with the occupiers against the sincere freedom fighters, and thereby betrayed the Muslim Ummah.

Now, the resistance against the occupiers is maintained by only the Sunnis, which the Americans have dubbed �the Sunni Triangle.�  On the other hand, the Shia have sided with the occupiers and have thereby betrayed the Iraqi nation.  As such, it is no wonder that the freedom-fighters have condemned the false Shia government set up by the Americans.  No matter what the Americans want the world to think, the puppet Shia government (run by Iranian intelligence) cannot possibly be a legitimate representative of the Iraqi people.  Instead, the only real representative of the Iraqi nation is the resistance movement led by the Ahlus Sunnah wal Jama�ah.

On April 9th, the freedom-fighters in Iraq wrote an open letter to the Muslim Ummah.  This letter can be found here:  http://www.aliraqnews.net/8-4-17.htm

We will here examine a selected excerpt from this letter, in which the Iraqi freedom-fighters lambast Iran:

On the third anniversary of the American invasion of Baghdad, we call upon the worldwide Arab and Muslim community to recognize the Iraqi resistance with all its factions as the sole legitimate representative of the Iraqi people�

America also has turned Iraq into an object of bargaining and negotiations with regional parties, led by Iran, negotiations and bargaining regarding America�s future interests and strategies in the Middle East and the Arabian Gulf.

Iran is reinforcing its role in the violation of Iraq with the knowledge of the occupiers themselves. Iran�s blatant intervention became visible since the very first days of the occupation.

First, Iran pushed all its intelligence apparatus into Iraq and then, it supplied material and military support to the sectarian political parties and to those in charge of them, all graduates of the Safavid school, in origin, belonging and behavior [the Safavid Iranian dynasty occupied Iraq centuries ago] in order to punish our people and disrupt Iraq�s belonging to the worldwide Arab and Muslim community.

As to the recent American move toward negotiating with Iran, it happens within the frame of �mutual interests and understanding to settle accounts by settlements and agreements between the two parties� and to hold contacts for the purpose of dividing the booties of occupation at the cost of Iraq, its interests and its destiny�

We call upon our Arab and Islamic nation, including all its official and semi-official institutions and national groups, to recognize the Iraqi resistance with all its factions, as the real legitimate representative of the Iraqi people , to support them and support the steadfastness of the Iraqi people by all means�

Long live Iraq and its people. Long live the heroic Iraqi resistance (jihad). Glory and eternity for our noble martyrs.

Movement of National Struggle
Iraq, April 9, 2006.



-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 01 januari 2007 om 05:36

http://english.aljazeera.net/news/archive/archive?ArchiveId=9514 -

 



-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 01 januari 2007 om 06:00
Dood aan Amerika, behalve in Irak?
http://www.latimes.com/news/opinion/la-oe-rozen16nov16,0,1576363.story?coll=la-opinion-rightrail -

 




-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: Rahil Amin
Geplaatst op: 01 januari 2007 om 06:05
In eerste instantie geplaatst door Khabir

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Ik zeg tegen die blaffende honden in de arabische schieleiland zeggen. Ga zelf maar naar Irak om te helpen. hopelijk komt je rotte lijk binnen paar dagen terug.
en ik wens deze haatzaaiers geen sterkte in hel.




Maar Khabir toch . Noem je nu je broeders honden?

Khabir dezelfde mensen die nu elkaar bestrijden op leven en dood zullen later toch weer samenwonen en leven, wanneer ze de ellende van hun zogenaamde religieuze en wereldse  leiders weer teboven zijn.

Alles binnen de meeste religies inclusief islam hangt af van politiek.

Gewone mensen zijn hiervan meestal de dupe. Je ziet dit overal.

Er bestaat geen geleerde in religieuze zin die op zijn beurt niet weer geminacht wordt door een andere.

Religie is geen eenheid en kan dit ook nooit worden ongeacht de vele propaganda.

Eenduidig is echter wel de nood van gewone mensen overal op de aarde.

Laten we samen niet het oog verliezen voor die gewone mens.!!

We kunnen het onrecht in de vele werelddelen niet rechtzetten . Vooral omdat we daar niet wonen.

Maar hier in Nederland kunnen we dat wel.

Laten we hier bouwen aan een samenleving die rechtvaardig is voor alle mensen ongeacht hun geloof, ras of achtergrond.

Laten we hier bouwen aan een samenleving die zich kenmerkt doordat die ruimte biedt aan elk mens.

En zeg eerlijk wanneer het in dit land dat geen financiele problemen kent en dat maar bewoondt wordt door een 16 miljoen mensen dan kan het nergens.

 

 

 

 

 

 

 

 

Je hebt gelijk. deze man waarop ik me richt is ook lid van de saudische konnighuis. ofte wel een wahhabiest. deze zou ik ook graag als broeders willen beschauwen, puur omdat ze in de de koran en de profeet geloven. maar ze beschouwen ons (shiieten) als ongelovigen, en steunen de terroristen die in irak chaos creeren. echte sunnies of moslims die ik ken repecteren mij als shjiet. Ik bid altijd samen met sunieten in een sunnitische moskee. zonder enige probleem.

Ik ben gewoon tegen de koningenrijk in die islamitische landen, waar ze met amerika samen werken. in het doden van hun broeders. en degene die de moslims scheiden. in plaats van vrenigen.

De sji�ten werken ook samen met de ameriKKKanen. AmeriKKKa gebruikt weer de alom bekende verdeel en heers tactiek. Bush die doet alsof de executie van Saddam Hussein een geheel Irakese aangelegenheid is maar door Saddam Hussein aan de Sji�ten over te leveren heeft hij het vuurtje dat jarenlang lag te sudderen weer huizenhoog hoog opgestookt.

-------------
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim


Geplaatst door: postpentacost
Geplaatst op: 01 januari 2007 om 17:25
Rahil, je maakt steeds een opvallende schrijffout. Amerikanen schrijf je
met 1 K, toch?

Vergeef me als ik het fout heb...

-------------
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)


Geplaatst door: Marocaantje
Geplaatst op: 01 januari 2007 om 17:46

Postpentacost,

tZal blijken of het slechts een (min of meer begrijpelijke) emotionele
opwelling was

En volgens mij is tZal geen woord. Het moet �het zal� zijn, toch?

Vergeef me als ik het fout heb.

Groetjes,

Marocaantje



-------------
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin


Geplaatst door: ABTT
Geplaatst op: 01 januari 2007 om 21:39
Misschien stottert hij ofzo? 

ik zou zeggen, blijf zo schrijven, broeder Rahil. Het ziet er aangenaam uit


-------------
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?


Geplaatst door: DruideHerne
Geplaatst op: 02 januari 2007 om 03:49

In eerste instantie geplaatst door ABTT

Misschien stottert hij ofzo? 

ik zou zeggen, blijf zo schrijven, broeder Rahil. Het ziet er aangenaam uit

Is het echt ABTT? Ik kan me haast niet voorstellen dat jij dit haatzaaiende satansgedrag aangenaam vindt.Dat je je er niks van aantrekt dat andere mensen zullen zeggen dat binen de islam miljoenen en miljoenen zuid amerikanen middenamerikanen noordamerikanen vergeleken worden met met de kkk.

Maar ach ik weet natuurlijk ook wel at velen moslims het slachtoffezijn geworden door propaganda materiaal van de SS.

bekijkde film Obsession - the movie

wellicht leer je nog eens iets. of groet je al met je hand schuin omhoog?



Geplaatst door: nefertiti
Geplaatst op: 02 januari 2007 om 04:20

Salaam Aleikom,

Het is een pot verwijt de ketel discussie. De sjieten werken samen met de Amerikanen? In Libanon werd Hezbollah nog niet zo lang geleden de hemel in geprezen en nu geven ze financieel support aan de sjieten. Iran mengt zich achter de schermen er ook mee in, die steunt die, en die steunt financieel de ander. Het is een schandelijke idiote vertoning. Zo laag omdat dit zogenaamd allemaal in de naam van Allah gebeurt. Allerlei moslims die discrimineren, doden, haten, kortom alles wat Allah verboden heeft. Ik zie geen oplossing alleen maar sneeuwbaleffect.

Salaam Nefertiti



Geplaatst door: alzukar
Geplaatst op: 02 januari 2007 om 04:56
Duik eens in de geschiedenis van Europa. Zie wat daar allemaal voor afschuwelijks is gebeurd in naam van de religie of met de religie als voedingsbodem. En n�g verklaarde een katholieke fascist in Kroati� mij twee jaar geleden dat zijn volk zijn superioriteit boven de Serven aan het "ware geloof" te danken had.


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 02 januari 2007 om 05:07

assalamo aleikom,

Dat ik zo heb gereageerd heeft weinig te maken met mijn shjitische oorsprong.

maar het feit dat de fatwa instrijd is met de islaam. al was de fatwa van een shjiiet tegen sunnies. ik geef toe dat de shjitische regering fout is door met amerikanen samen te werken.(mits het geen list is om ze vervolgens hard te neppen).

maar de saudies vind ik het meeste weg hebben van monafiqun.

lees het volgende koran vers: 49 Al Hodjoraat (De Kamers)



-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: nefertiti
Geplaatst op: 02 januari 2007 om 05:41
In eerste instantie geplaatst door Khabir

assalamo aleikom,

Dat ik zo heb gereageerd heeft weinig te maken met mijn shjitische oorsprong.

maar het feit dat de fatwa instrijd is met de islaam. al was de fatwa van een shjiiet tegen sunnies. ik geef toe dat de shjitische regering fout is door met amerikanen samen te werken.(mits het geen list is om ze vervolgens hard te neppen).

maar de saudies vind ik het meeste weg hebben van monafiqun.

lees het volgende koran vers: 49 Al Hodjoraat (De Kamers)

Salaam Aleikom,

Ik begrijp wel wat je zegt hoor khabir, trouwens erg toepasselijk 49: De kamers

Salaam nefertiti



Geplaatst door: ABTT
Geplaatst op: 02 januari 2007 om 09:11
Gegroet, beste aardbewoner,

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

In eerste instantie geplaatst door ABTT

Misschien stottert hij ofzo? 

ik zou zeggen, blijf zo schrijven, broeder Rahil. Het ziet er aangenaam uit

Is het echt ABTT? Ik kan me haast niet voorstellen dat jij dit haatzaaiende satansgedrag aangenaam vindt.Dat je je er niks van aantrekt dat andere mensen zullen zeggen dat binen de islam miljoenen en miljoenen zuid amerikanen middenamerikanen noordamerikanen vergeleken worden met met de kkk.

Maar ach ik weet natuurlijk ook wel at velen moslims het slachtoffezijn geworden door propaganda materiaal van de SS.

bekijkde film Obsession - the movie

wellicht leer je nog eens iets. of groet je al met je hand schuin omhoog?



Beste DDDruideherne,

dat jij eruithaalt dat het de kkk is, kan ik niet moeilijk begrijpen aangezien het een deel is van de Westerse 'moderne' beschaving. Ik had eerlijk gezegd geen verband getrokken en vond het gewoon leuk dat hij de nadruk op de 'kkk' legde: amerikkkanen. Dat is ook al veel langer aan de gang als ik mij niet vergis. Btw, nu je het toch verteld, is het toch een feit? IK KAN NOG STEEDS NIET BEGRIJPEN WAT AMERIKA IN IRAK AL 4 JAAR DOET! Kwestie van kunnen of willen begrijpen? (sorry, het moest er even uit)

Trouwens, bedankt voor je filmpje, maar ik denk dat ik pas. Die films, uiteindelijk draait het om geld, vrouwen en muziek.

Wat betreft met de hand schuin groeten, ik zou maar eens kijken naar jouw Nederlandse partij die onlangs het leven werd ingeroepen: 'wie lid wil worden, moet Jezus erkennen als God.'

Nefertiti voel jij je niet goed soms? Je gaat me niet vertellen dat Iran het eerste land is dat achter de rug zaakjes regels he,... Trouwens, vraag me af waarom Amerikkka  zo rustig blijft tegenover Noord Korea. Misschien omdat Amerika binnen bereik ligt van hun rakketjes? Daar draait het toch allemaal om? Ofwel heb je rakketjes, ofwel hoor je bij Europa, ��n van de meerdere schoothondjes van Amerika


gegroet!


-------------
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?


Geplaatst door: Rahil Amin
Geplaatst op: 02 januari 2007 om 10:19
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

In eerste instantie geplaatst door ABTT

Misschien stottert hij ofzo? 

ik zou zeggen, blijf zo schrijven, broeder Rahil. Het ziet er aangenaam uit

Is het echt ABTT? Ik kan me haast niet voorstellen dat jij dit haatzaaiende satansgedrag aangenaam vindt.Dat je je er niks van aantrekt dat andere mensen zullen zeggen dat binen de islam miljoenen en miljoenen zuid amerikanen middenamerikanen noordamerikanen vergeleken worden met met de kkk.

Maar ach ik weet natuurlijk ook wel at velen moslims het slachtoffezijn geworden door propaganda materiaal van de SS.

bekijkde film Obsession - the movie

wellicht leer je nog eens iets. of groet je al met je hand schuin omhoog?

Ik ben zelf Zuid-Amerikaan. De huidige Verenigde Schurkenstaten van AmeriKKKa zijn gebaseerd op moord, roof, slavernij ,verkrachting. Miljoenen Indianen zijn er vermoord en zwarte Afrikanen zijn er als als beesten naartoe verscheepd terwijl ze werden beroofd van hun land, familie, naam, identiteit en geloof. Het woordje ameriKKKa is afkomstig van een wereldberoemde zwarte (christelijke) rapper (Ice Cube) wiens titel van zijn CD destijds AmeriKKKa's Most Wanted heette. En geen haan die ernaar kraaide. Op zijn CD rapte hij over het racisme en de nog steeds geldende ongelijkheid die de minderheden in ameriKKKa tot op de dag van vandaag nog steeds ondervinden. Een Zuid-Amerikaan als Hugo Chavez en een Noord-AmeriKKKaan als george bush zijn niet met elkaar te vergelijken. Kijk maar hoe george bush met zijn gekleurde mede-amerikanen omging tijdens de ramp na de Orkaan Katrina. Militair materieel verschepen naar Irak en Afghanistan nam minder tijd in beslag dan om ze in te zetten in New Orleans.

-------------
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 02 januari 2007 om 10:45
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

In eerste instantie geplaatst door ABTT

Misschien stottert hij ofzo? 

ik zou zeggen, blijf zo schrijven, broeder Rahil. Het ziet er aangenaam uit

Is het echt ABTT? Ik kan me haast niet voorstellen dat jij dit haatzaaiende satansgedrag aangenaam vindt.Dat je je er niks van aantrekt dat andere mensen zullen zeggen dat binen de islam miljoenen en miljoenen zuid amerikanen middenamerikanen noordamerikanen vergeleken worden met met de kkk.

Maar ach ik weet natuurlijk ook wel at velen moslims het slachtoffezijn geworden door propaganda materiaal van de SS.

bekijkde film Obsession - the movie

wellicht leer je nog eens iets. of groet je al met je hand schuin omhoog?

Ik ben zelf Zuid-Amerikaan. De huidige Verenigde Schurkenstaten van AmeriKKKa zijn gebaseerd op moord, roof, slavernij ,verkrachting. Miljoenen Indianen zijn er vermoord en zwarte Afrikanen zijn er als als beesten naartoe verscheepd terwijl ze werden beroofd van hun land, familie, naam, identiteit en geloof. Het woordje ameriKKKa is afkomstig van een wereldberoemde zwarte (christelijke) rapper (Ice Cube) wiens titel van zijn CD destijds AmeriKKKa's Most Wanted heette. En geen haan die ernaar kraaide. Op zijn CD rapte hij over het racisme en de nog steeds geldende ongelijkheid die de minderheden in ameriKKKa tot op de dag van vandaag nog steeds ondervinden. Een Zuid-Amerikaan als Hugo Chavez en een Noord-AmeriKKKaan als george bush zijn niet met elkaar te vergelijken. Kijk maar hoe george bush met zijn gekleurde mede-amerikanen omging tijdens de ramp na de Orkaan Katrina. Militair materieel verschepen naar Irak en Afghanistan nam minder tijd in beslag dan om ze in te zetten in New Orleans.


Asalaam Alaikum Rahil Amin,

Ik begrijp en respecteer jou standpunt in deze (ik luisterde vroeger ook naar Ice-Cube en Public Enemy). Maar wat ik niet helemaal correct vind is om Amerika (KKK)  in veel gevallen over een kam te scheren in elk onderwerp. Het is ten opzichte van vele miljoenen Amerikanen, welke vredelievend zijn en gelovig, (ook Moslims en Christenen) niet correct, om ook hun land als racistisch aan te duiden.

Veel Amerikanen zijn vredelievend.

Ik wil je graag wijzen op de volgende rap van een van de meest toonaangevende rappers van de VS, KRS-One (boogie down productions).

Lees het rustig door en lees vooral de zwarte tekst, het was voor mij als blanke jonge man bevrijdend om te horen, dat ik als blanke, de schuld niet langer hoefde te dragen voor de misdaden begaan door mijn voorouders.

I�ve been taught to respect my elders and behave
Even if when they were young they sold slaves
Truth and understandin� is what I crave
In the land of the thief, home of the slave
Turn your page to a brief demonstration
Cos now in �90 it�s strictly information I�m givin�
Teachin� on a regular basis
Today�s lecture is about the racist
We�re not out to exaggerate or diss him
But show the symptoms and facts of racism
Understand the racist ain�t equal
There�s about five different types of racist people
First of the five different types of cases
Is the individual brought up racist
Here you have young men and women
Brought up in the great white way opinion
This opinion introduced by the parent
To the civilised becomes transparent
The civilised man could look through the faces
Make the analysis and see the racist
Number two case which y�all must hear
Is the individual racist out of fear
Here you have people that fear the african
And conjure up new ways of trappin� him
Number three is the unconscious racist
Not knowin� they�re racist they invade your spaces
They say, I�m not a racist, I�m not a bigot
Yet they allow it to go on and won�t admit it
Number four is the money racist
The one that used the topics of sheer economics
They say, owning a business isn�t for the black man
He don�t want that, yet they went and took his land
Damn, that�s like a rock in a hard place
You don�t have your land yet this ain�t your space
America was built by every other race
Except the european that runs this place
What a waste, america�s doomed
To be overthrown by the righteous real soon
But last but not least racial prejudice
Is the black man speakin� out of ignorance
Whitey this and ching-chow that
Is not how the intelligent man acts
You can�t blame the whole white race
For slavery, cos this ain�t the case
A large sum of white people died with black
Tryin� hard to fight racial attacks
The media wants you to think that no whites
Really fought and died for civil rights
But once we have a true sense of history
You�ll see this too as a mystery
If black and white didn�t argue the most
They could clearly see the government�s screwin� �em both.


De VS bestaat niet alleen maar uit KKK.

Wa Salaam Alaikum






-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: Rahil Amin
Geplaatst op: 02 januari 2007 om 10:54

Asalaam Aleikum broeder,

Met ameriKKKa bedoel ik absoluut niet de inwoners. Ik denk dat je wel weet dat ik daarmee bush, zijn voorgangers en consorten bedoel. Maar goed, eigenlijk hebben jij en postpentacapost wel gelijk. Ik zal proberen om het niet meer te doen. Mocht ik het wel doen, spreek me er dan meteen maar weer op aan en corrigeer me.

Asalaam Aleikum.



-------------
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 02 januari 2007 om 12:50
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum broeder,

Met ameriKKKa bedoel ik absoluut niet de inwoners. Ik denk dat je wel weet dat ik daarmee bush, zijn voorgangers en consorten bedoel. Maar goed, eigenlijk hebben jij en postpentacapost wel gelijk. Ik zal proberen om het niet meer te doen. Mocht ik het wel doen, spreek me er dan meteen maar weer op aan en corrigeer me.

Asalaam Aleikum.



Chokran, Rahil Amin, laten de Moslims de goede werken en voorbeelden blijven verrichten.

Wa Salaam


-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: postpentacost
Geplaatst op: 02 januari 2007 om 12:59
klasse, Rahil!

-------------
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)


Geplaatst door: batle_For_peace
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 06:33

Ik zeg tegen die blaffende honden in de arabische schieleiland. Ga zelf maar naar Irak om te helpen. Hopelijk komt je rotte lijk binnen paar dagen terug en ik wens deze haatzaaiers geen sterkte in hel.

Als je de Shaykh van Haram Sharif een hond noemt omdat hij Shia�s ongelovigen noemt, dan was Abu Hanifah ook een hond, omdat hij zei:

 

Degene die twijfelt of zij wel ofniet ongelovigen zijn, heeft zelf ongeloof begaan. 

 

En als die Shaykh van Haram een hond is, dan bidden al die miljoenen mensen achter een hond, volgens jou? Imam Malik zei dat hij nooit grotere leugenaars dan Shia�s had gezien. Imam Shafi noemde ze ook leugenaars en hij zei dat we niks van hun moesten nemen. Ibn Hazm zei ook dat Shia�s ongelovigen zijn. Abdullah ibn Mobarak noemde ze ook leugenaars. De geleerden van vandaag die ik gehoord heb die Shia�s ongelovigen noemden zijn Shaykh Abdul Aziz ibn Baz, Shaykh Nasirudien Al Albani en Shaykh Ash Shanqiti. Dus zijn al deze mensen honden volgens jou?

 

Vergis je niet, niet alle Shia�s zijn hetzelfde. We kunnen niet zeggen dat alle Shia�s ongelovigen zijn, want onder hun zijn er die zich Shia noemen maar ze begaan geen ongeloof. Onder hun zijn er die zich Shia noemen maar onwetend zijn. Onder hun zijn er die zich Shia noemen maar zich aan de Qur�an en de Sunnah houden etc.

 

Over algemeen zijn ze of ongelovigen of onwetenden. De reden voor dat is dit,

 

Abu Dhar heeft de Profeet horen zeggen: Als iemand een ander van Fusq of Kufr beschuldigt, dan keren zijn woorden terug op hem als degene die hij beschuldigt onschuldig is! (Sahih Bukhari, Deel 8, Boek 73, Hadith 71).

 

De Shia�s algemeen noemen Abu Bakr, Omar ibn Khattab en Uthman ibn Affan ongelovigen en dat is zelf ongeloof. Als je een gewone Moslim ongelovig noemt wordt je zelf ongelovig, dan wat te zeggen van de Sahaba? Dus zonder twijfel is zo�n iemand of ongelovig of onwetend. De bekende Hadith overleveraar Imam Dhahabi zei dat degene die slecht praat over de Sahaba een ongelovige is en Islam verlaten heeft.

 

Ahmad ibn Hanbal zei: Als je iemand slecht ziet praten over de metgezellen van de Profeet, betwijfel dan zijn Islam.

 

Ten tweede, onder de fundamentalistishe Shia�s zijn er die geloven dat hun Imam�s speciale krachten hebben en dat ze de dood onder controle hebben. Sommige Shia�s geloven zelfs dat de boodschap naar Ali moest gaan en dat Gibrail een fout maakte. Een van de grote Shia�s zei dat alle Sahaba ongelovigen werden op een paar na en het zeggen van dit is zonder twijfel ongeloof. De meeste Shia�s vervloeken de vrouw van de Profeet, Aisha, (moge Allah tevreden over haar zijn).

 

Allah zegt,

 

God waarschuwt jullie om het (lasteren van Aisha) nooit meer te herhalen, als jullie gelovigen zijn.
(Qur'an 24:17).

 

Daarom hebben de Mufasirien gezegd dat wie haar uitscheldt of lastert ongelovig is. De Shia kalimah is anders dan ons, hun Adhan is anders dan ons en hun gebeden zijn anders dan ons. Ze accepteren Sahih Bukhari, Sahih Muslim, Abu Dawud etc niet omdat het hun leugens tegenspreekt. We kunnen hele boekdelen vullen met punten waar ze ongeloof begaan, maar khayr.

 

Ik zeg tegen jou, om op te passen met het noemen van anderen honden, want mischien houdt Allah van hun meer dan van jou? En Shaykh Abdul rahman Al Barak zei niet ga naar Irak en doodt de Shia�s daar. Hij noemde ze ongelovig, zoals elke andere geleerde van Ahles Sunnah dat zou doen. We kunnen hele boekdelen vullen met geleerden die Shia�s ongelovigen hebben genoemd.

 

En als je vraagt wat ik denk van die gevechten daar, dan zeg ik dat ik het niet goed vindt. Ik zou het aanpakken zoals Salahudien Al Ayubi het aanpakte. Deze man doodde geen Shia�s, maar hij leerde ze de ware Islam. Hij hield ze wel tegen met het vervloeken van de Sahaba en de vrouwen van de Profeet, maar hij doodde ze niet. Salahudien ging met de geleerden hun leugens weerleggen, niet doodmaken. Dat is de waarheid en de beste weg.

 

Allah zegt,

 

����� ���������� ���� �������������� ���� ��������� ���������� ��������� ���������� ������

 

En behoor niet tot de afgodendienaren, en ook niet tot degenen die hun

godsdienst verdelen en Shia� worden.
(Qur'an 30:31 en 32).

 

(Druk rechterknop en zet je codering op Arabic (Windows) om die vers te lezen in het Arabish of pak gewoon je Arabishe Qur'an erbij).



Geplaatst door: DruideHerne
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 10:46
In eerste instantie geplaatst door ABTT

Gegroet, beste aardbewoner,

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

In eerste instantie geplaatst door ABTT

Misschien stottert hij ofzo? 

ik zou zeggen, blijf zo schrijven, broeder Rahil. Het ziet er aangenaam uit

Is het echt ABTT? Ik kan me haast niet voorstellen dat jij dit haatzaaiende satansgedrag aangenaam vindt.Dat je je er niks van aantrekt dat andere mensen zullen zeggen dat binen de islam miljoenen en miljoenen zuid amerikanen middenamerikanen noordamerikanen vergeleken worden met met de kkk.

Maar ach ik weet natuurlijk ook wel at velen moslims het slachtoffezijn geworden door propaganda materiaal van de SS.

bekijkde film Obsession - the movie

wellicht leer je nog eens iets. of groet je al met je hand schuin omhoog?



Beste DDDruideherne,

dat jij eruithaalt dat het de kkk is, kan ik niet moeilijk begrijpen aangezien het een deel is van de Westerse 'moderne' beschaving. Ik had eerlijk gezegd geen verband getrokken en vond het gewoon leuk dat hij de nadruk op de 'kkk' legde: amerikkkanen. Dat is ook al veel langer aan de gang als ik mij niet vergis. Btw, nu je het toch verteld, is het toch een feit? IK KAN NOG STEEDS NIET BEGRIJPEN WAT AMERIKA IN IRAK AL 4 JAAR DOET! Kwestie van kunnen of willen begrijpen? (sorry, het moest er even uit)

Trouwens, bedankt voor je filmpje, maar ik denk dat ik pas. Die films, uiteindelijk draait het om geld, vrouwen en muziek.

Wat betreft met de hand schuin groeten, ik zou maar eens kijken naar jouw Nederlandse partij die onlangs het leven werd ingeroepen: 'wie lid wil worden, moet Jezus erkennen als God.'

Nefertiti voel jij je niet goed soms? Je gaat me niet vertellen dat Iran het eerste land is dat achter de rug zaakjes regels he,... Trouwens, vraag me af waarom Amerikkka  zo rustig blijft tegenover Noord Korea. Misschien omdat Amerika binnen bereik ligt van hun rakketjes? Daar draait het toch allemaal om? Ofwel heb je rakketjes, ofwel hoor je bij Europa, ��n van de meerdere schoothondjes van Amerika


gegroet!

ABBTwaarom denk jij dat ik iets met diepartij vandoe heb of zelfs maar wil hebben?

Ik neem tenminste aan dat je niet mijn partij  van de laaste 35 jaren de SP bedoelt. :-)

Wanneer het christelijkdenkgoed daar blangrijk voor is da heb ik denk ik al die jaren wat gemist.

Ook moet je niet de indruk krijgen dat ik iets opheb met Bush en kornuiten.

 

 

 



Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 12:45
In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace


Sommige Shia�s geloven zelfs dat de boodschap naar Ali moest gaan en dat Gibrail een fout maakte. Een van de grote Shia�s zei dat alle Sahaba ongelovigen werden op een paar na en het zeggen van dit is zonder twijfel ongeloof.


Salaam aleikoum,
http://www.youtube.com/watch?v=Bsvk1z4OwOI -

http://www.youtube.com/watch?v=tKC_XrQq5G4 - http://www.youtube.com/profile_videos?user=yawalad -


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 14:05

BAGHDAD, Iraq (CNN) -- Eleven Shiite pilgrims were ambushed, shot and killed Wednesday as their caravan returned from the Hajj in Saudi Arabia, an Interior Ministry official in Baghdad said.

assalaam o ealeikom, waarom ik deze honden honden noem is omdat wat ze zeggen een stel onwetenden aanspoort om zulke daden te verrichten, en als ik de kans en het recht van allah had gekregen had had ik zijn tong uit zijn bek gerukt.

moge allah zo spoedig imaam Mahdi sturen en de arabische koningshuizen vernietigen en de bevolking bevrijden van die leugenaars dat mensen als mij en jullie vijanden van elkaar maken. we hadden ook gewoon als broeders in vrede met elkaar leven. maar sinds sommige van ons kozen voor politiek macht en geweld om andere mensen van de islaam te overtuigen. is de ware islaam zo erg beschadigd dat er mensen zijn die zich trots moslims noemen als ze moskee�n opblazen en mensen vermoorden als ze van Hajj terug komen. waar gaat het heen.

mijn advies aan al mijn broeders en zusters is om ook eens naar de geschiedenis te kijken dan oordelen over de shias en sunnies.

assalamo aleikoem,

Khabir

moge allah mij vergeven.



-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 14:13

http://www.youtube.com/watch?v=YeWPiJAHO2k -



-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 14:51
Salaam aleikoum,

Shia's die een graf aanbidden:

http://www.youtube.com/watch?v=V6EH61m6on0&mode=related&search= - http://www.youtube.com/watch?v=V6EH61m6on0&mode=related& amp; amp;search=

Shia leider die zegt dat de hemelen en aarde zijn geschapen omwille van Ali (radiyya Allahu anhoe)

http://www.youtube.com/watch?v=nXbLpGf080Y&mode=related&search= - http://www.youtube.com/watch?v=nXbLpGf080Y&mode=related& amp; amp;search=

Shia leider zegt dat de profeet Isa (aleyhi assalaam) de aanbidder van Ali (radiyya Allahu anhoe) dient te zijn

http://www.youtube.com/watch?v=VgINfls1U_k - http://www.youtube.com/watch?v=VgINfls1U_k

A3oedoe bi Allah wat ze zeggen. Zijn dit geen veelgodenaanbidders van de ergste graad?




-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 14:55

De mensen die je op de film ziet. zijn zeer emotioneel over de gebeurtenis omtrend Hussain ibn Ali (as), deze kleinzoon van de profeet(sws) werd door het leger van de 6e sunnietische Khalief (yazzid) zoon van Ommawijja onthoofd terwijl hij met een kleine leger naar de vijanden van de islaam ging. Ommawiija de vader van yazid was de zelfde persoon die de khaliefaat van Ali(as) tegen werkte. deze moenafiegh ging sammen met de weduwe van de profeet Aisha op pad om Ali(as) om te brengen.

je moet al kijken hoe agressief deze comentatoren klinken net als of het hun aangaat hoe een andere zijn emotiet uit bij zo'n herdenking.

Ik zelf als Shjiet ga alleen in sudjda in de richting van makka voor allah. en niet voor andere en ik bledig de sahaba niet.

assalaam,



-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: ABTT
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 15:02
Waarom schrijf je telkens (as) achter Aliy (radiya'Allahu 'anh)?

Is dat opzettelijk of gemeend?

Je doet me denken aan een post die ik onlangs zag, namelijk:

Het vergoddelijken van ALI IBN ABOE TALIB (radiya'Allahu canh):

De boodschapper van Allah (sub7anahu wa tacala) Mohammed (salla'Allahu aleyhi wa sellam) zei tegen Ali ibn Aboe Talib:

,,O Ali, er is een gelijkenis tussen tussen jou en de profeet Isa (Jezus) (vzmh).
De Joden waren zo vertoornd op Isa (vzmh), dat zij het niet konden weerstaan om zijn moeder te beschuldigen van ontucht.
De Christenen hadden zoveel sympathie voor hem dat zij hem hebben opgehemeld naar een ongepast niveau (goddelijkheid)''.

Aliy (radiya'Allahu canh) zei (in latere tijden tegen de mensen):

,,Jullie moeten weten dat er in de toekomst twee groepen mensen vernietigd zullen worden, dezen zijn:
Mensen die jegens mij overdreven haat koesteren (Nawasib) en mensen die overdreven veel sympathie voor mij zullen hebben (sjieten).
Diegenen die mij zullen ophemelen zullen vergaan door mij een ongepaste (goddelijkheid) toe te schrijven.
Diegenen die haat jegens mij koesteren zullen mij voor ongelovige uitmaken en om die reden vergaan.

(overgeleverd door: Abd. B. Ahmad Ali, uit het boek: Bazar Abu Jala, Zawaidil moesnad)



Assalaam-aleykum,


-------------
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 15:03
In eerste instantie geplaatst door Khabir

assalaam o ealeikom, waarom ik deze honden honden noem is omdat wat ze zeggen een stel onwetenden aanspoort om zulke daden te verrichten, en als ik de kans en het recht van allah had gekregen had had ik zijn tong uit zijn bek gerukt.

moge allah zo spoedig imaam Mahdi sturen en de arabische koningshuizen vernietigen en de bevolking bevrijden van die leugenaars dat mensen als mij en jullie vijanden van elkaar maken. we hadden ook gewoon als broeders in vrede met elkaar leven. maar sinds sommige van ons kozen voor politiek macht en geweld om andere mensen van de islaam te overtuigen. is de ware islaam zo erg beschadigd dat er mensen zijn die zich trots moslims noemen als ze moskee�n opblazen en mensen vermoorden als ze van Hajj terug komen. waar gaat het heen.

mijn advies aan al mijn broeders en zusters is om ook eens naar de geschiedenis te kijken dan oordelen over de shias en sunnies.

assalamo aleikoem,

Khabir

moge allah mij vergeven.



Salaam aleikoum,

Het probleem is dat shiieten shirk plegen, de grootste zonde en mensen hiertoe oproepen. Zij vervloeken de soennah en willen de macht over hen hebben.

Zie de onderstaande video. Moslims gaan op Hajj en wat doen Shia's daar?? Fitna zaaien. http://www.youtube.com/watch?v=28IMMmdqg9I -



-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 15:15
Bekijk deze vervloekte kaafier.

http://www.youtube.com/watch?v=12ePHcGJqCs&mode=related&search - http://www.youtube.com/watch?v=12ePHcGJqCs&mode=related&search -

 



-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 18:24
In eerste instantie geplaatst door ABTT

Waarom schrijf je telkens (as) achter Aliy (radiya'Allahu 'anh)?

Is dat opzettelijk of gemeend?

Je doet me denken aan een post die ik onlangs zag, namelijk:

Het vergoddelijken van ALI IBN ABOE TALIB (radiya'Allahu canh):

De boodschapper van Allah (sub7anahu wa tacala) Mohammed (salla'Allahu aleyhi wa sellam) zei tegen Ali ibn Aboe Talib:

,,O Ali, er is een gelijkenis tussen tussen jou en de profeet Isa (Jezus) (vzmh).
De Joden waren zo vertoornd op Isa (vzmh), dat zij het niet konden weerstaan om zijn moeder te beschuldigen van ontucht.
De Christenen hadden zoveel sympathie voor hem dat zij hem hebben opgehemeld naar een ongepast niveau (goddelijkheid)''.

Aliy (radiya'Allahu canh) zei (in latere tijden tegen de mensen):

,,Jullie moeten weten dat er in de toekomst twee groepen mensen vernietigd zullen worden, dezen zijn:
Mensen die jegens mij overdreven haat koesteren (Nawasib) en mensen die overdreven veel sympathie voor mij zullen hebben (sjieten).
Diegenen die mij zullen ophemelen zullen vergaan door mij een ongepaste (goddelijkheid) toe te schrijven.
Diegenen die haat jegens mij koesteren zullen mij voor ongelovige uitmaken en om die reden vergaan.

(overgeleverd door: Abd. B. Ahmad Ali, uit het boek: Bazar Abu Jala, Zawaidil moesnad)



Assalaam-aleykum,

Aleykummassalaam

(as) allahi salaam = vrede zijt met hem

anders dan (saws) of (sawt), waarom mag ik dit niet zeggen over Ali(as), als ik dit zeg wil niet zeggen dak ik hem gelijk stel aan onze profeet(sws) of aan Allah(swt),

Ps. Ik ben wel met aantal kritieken van sunnies over shias eens, en heb welleens dingen gehoord van somige shias waar ik afstand van neem. maar iets zeggen is anders dan iets doen. en als wij moslims moelijk gaan doen over kleine dingen die onze broeders naar ons mening fout doen. verliesen we de hoofd zaak van onze religie. en vaak woren mensen voor kleine zondes met grote zondes bestraft.
Ik kan mijn emoties soms niet beheersen als ik worden als honden gebruik. mijn excusses daar voor. ik heb nou eenmaal als kind in een oorlog gebied gewoond en heb gezien en gevoeld hoe erg het is om dierbare te verliezen. dat wens ik mijn broeders in Irak ook niet ook al hebben ze ons 8 jaar gebombardeerd. Ik wordt een beetje ziek van al dat gehaat en beschuldegingen.

moge allah mij vergeven,

assalaam o aleikum


http://www.risallah.com/archief/artikel.php?artikelnr=17


-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: ABTT
Geplaatst op: 11 januari 2007 om 21:55
In eerste instantie geplaatst door Khabir

Ps. Ik ben wel met aantal kritieken van sunnies over shias eens, en heb welleens dingen gehoord van somige shias waar ik afstand van neem. maar iets zeggen is anders dan iets doen. en als wij moslims moelijk gaan doen over kleine dingen die onze broeders naar ons mening fout doen.


Hoe bedoel je kleine dingens?


-------------
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 12 januari 2007 om 08:17

In eerste instantie geplaatst door ABTT

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Ps. Ik ben wel met aantal kritieken van sunnies over shias eens, en heb welleens dingen gehoord van somige shias waar ik afstand van neem. maar iets zeggen is anders dan iets doen. en als wij moslims moelijk gaan doen over kleine dingen die onze broeders naar ons mening fout doen.


Hoe bedoel je kleine dingens?

Koran:Nadjm.

31. En aan Allah behoort hetgeen in de hemelen en hetgeen op aarde is, opdat Hij degenen die slecht deden moge vergelden voor hetgeen zij hebben gewrocht en opdat Hij degenen die goed doen, met het beste moge belonen.

32. Zij, die behalve kleine feilen, de ergste zonden en slechtheden vermijden - voorwaar, uw Heer is de Heer der Alomvattende Vergiffenis. Hij kende u toen Hij u uit aarde deed ontstaan en toen u een embryo was in de baarmoeder uwer moeder. Prijst daarom uzelf niet om reinheid. Hij kent de godvruchtigen het beste.

33. Ziet u hem die zich afwendt (van het rechte pad)

34. En die weinig geeft en vrekkig is?

35. Bezit hij de kennis van het onzichtbare, zodat hij kan zien?

36. Is hem niet verteld over hetgeen in de geschriften van Mozes staat,

37. En van Abraham, die de geboden hield?

38. Dat geen drager van last de last van een ander zal dragen;

39. En dat de mens niet meer kan krijgen dan hetgeen waarnaar hij streeft.

40. En dat zijn streven spoedig zal worden opgemerkt;

41. Dan zal hij er volledig voor worden beloond.

42. En dat alles uiteindelijk tot uw Heer komt,

43. En dat Hij het is, Die doet lachen en wenen

44. En dat Hij het is, Die de dood veroorzaakt en het leven geeft.

45. En dat Hij de twee echtgenoten schept, de vrouwelijke en de mannelijke

46. Uit een levenskiem wanneer deze uitgegoten wordt:

47. En dat de volgende opwekking (tot leven) op Hem rust:

48. En dat Hij het is Die voldoening en rijkdom geeft

49. En dat Hij de Heer van Sirius is.

50. En dat Hij de oude (stam van Aad) vernietigde

51. En Samoed, en Hij spaarde (hen) niet,

52. Evenals het volk van Noach v��rdien; waarlijk zij waren uiterst onrechtvaardig en opstandig

53. En Hij bracht de verwoeste steden ten val,

54. Zodat hetgeen bedekken kon, hen bedekte.

55. Over welke gaven van uw Heer wilt u dan redetwisten?

56. Deze waarschuwer is gelijk aan de vroegere waarschuwers.

57. Het Uur nadert,

58. Niemand behalve Allah kan het ontsluieren.

59. Verwondert u dan over deze aankondiging?

60. En lacht u in plaats van te wenen,

61. Terwijl u achteloos bent?

62. Werpt u voor Allah neder en aanbidt (Hem).

(draar je om naar mekka en werp je neer voor allah.(SWT)) , laten we vergevenis vragen, en het oordeel aan hem laten.

naar mijn mening zijn kleine fouten of zondes, de daden die wij uit ontwetendheid verrichten waarbij we niemand mee bledigen of kwaad of pijn doen. dingen waar mee je alleen je eigen ziel mee schaadt zonder andere bij te betrekken. voor zulke zaken mogen we mensen alleen proberen te overtuigen van hun fout op een vriendelijke manier voor hun bestwill. maar om mensen oproepen te vechten tegen deze groep of zelf kwaad doen jegens deze vind ik een grote zonde. en geen kleine feil meer.

assalaam.



-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 12 januari 2007 om 13:32

http://www.youtube.com/watch?v=v8_oEjc9O_s -

http://www.youtube.com/watch?v=KwIL5r7JQG4 - http://www.youtube.com/watch?v=v8_oEjc9O_s -

http://www.youtube.com/watch?v=8MBSf5oy50Q -


http://www.youtube.com/watch?v=v8_oEjc9O_s -



-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 12 januari 2007 om 13:55
Asalaam Alaikum 3abd Arra7maan,

In het tweede filmpje zie ik steeds afbeeldingen van een man verschijnen die door de sjiieten wordt geeerd en gedragen bij mensen menigten.

Wie is dat?

Wa Salaam Alaikum


-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 12 januari 2007 om 14:12
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Asalaam Alaikum 3abd Arra7maan,

In het tweede filmpje zie ik steeds afbeeldingen van een man verschijnen die door de sjiieten wordt geeerd en gedragen bij mensen menigten.

Wie is dat?

Wa Salaam Alaikum


Aleikoum assalaam wara7matu Allah wabarakatoeh broeder,

Ik denk dat ze daarme Ali en alhoessayn (raddiya Allahu anhoem) proberen af te beelden. Ze vragen hen ook voor hulp en kracht en nemen deelgenoten aan Allah.

Ze hebben ook afbeeldingen van imams die zij aanbidden en ook de mahdi speelt een overdreven rol bij hen.

Salaam aleikoum,


-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 12 januari 2007 om 14:22
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Asalaam Alaikum 3abd Arra7maan,

In het tweede filmpje zie ik steeds afbeeldingen van een man verschijnen die door de sjiieten wordt geeerd en gedragen bij mensen menigten.

Wie is dat?

Wa Salaam Alaikum


Aleikoum assalaam wara7matu Allah wabarakatoeh broeder,

Ik denk dat ze daarme Ali en alhoessayn (raddiya Allahu anhoem) proberen af te beelden. Ze vragen hen ook voor hulp en kracht en nemen deelgenoten aan Allah.

Ze hebben ook afbeeldingen van imams die zij aanbidden en ook de mahdi speelt een overdreven rol bij hen.

Salaam aleikoum,


Dank voor je reactie.

Ook ik moet erkennen dat dit niet kan. Wat ik niet begrijp, is dat Mohammed, vrede zij met hem, duidelijkheid heeft verschaft wie er geeerd moet worden. Alleen Allah behoort die eer. Ook in de Koran wordt dat duidelijk gesteld. Er zou in dat opzicht geen enkele twijfel of misverstand moeten bestaan, bij een Moslim.


Salaam


-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 12 januari 2007 om 14:33
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Asalaam Alaikum 3abd Arra7maan,

In het tweede filmpje zie ik steeds afbeeldingen van een man verschijnen die door de sjiieten wordt geeerd en gedragen bij mensen menigten.

Wie is dat?

Wa Salaam Alaikum


Aleikoum assalaam wara7matu Allah wabarakatoeh broeder,

Ik denk dat ze daarme Ali en alhoessayn (raddiya Allahu anhoem) proberen af te beelden. Ze vragen hen ook voor hulp en kracht en nemen deelgenoten aan Allah.

Ze hebben ook afbeeldingen van imams die zij aanbidden en ook de mahdi speelt een overdreven rol bij hen.

Salaam aleikoum,


Dank voor je reactie.

Ook ik moet erkennen dat dit niet kan. Wat ik niet begrijp, is dat Mohammed, vrede zij met hem, duidelijkheid heeft verschaft wie er geeerd moet worden. Alleen Allah behoort die eer. Ook in de Koran wordt dat duidelijk gesteld. Er zou in dat opzicht geen enkele twijfel of misverstand moeten bestaan, bij een Moslim.


Salaam


Salaam aleikoum,

satan is een openlijke vijand, als je niet vasthoudt aan de Koran en de Soennah dan ben je verloren. Moge Allah ons behoeden.

Er is geen twijfel of misverstand voor de moslim, en degene die zich hier niet aan houdt behoort niet tot de moslims. Dit is wat de fatwa aangeeft, over deze mensen wordt gesproken. Zij worden enkel in waarheid met de Koran beoordeeld over wat zij verichten aan verschrikkelijke daden, wat in deze video's te vinden is, behoort niet tot de Islam die Mohammed (salla Allahu aleyhi wassalam) heeft gebracht. De Koran is voldoende als fatwa.

Salaam aleikoum,


-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 12 januari 2007 om 17:26

[/QUOTE]

Salaam aleikoum,

satan is een openlijke vijand, als je niet vasthoudt aan de Koran en de Soennah dan ben je verloren. Moge Allah ons behoeden.

Er is geen twijfel of misverstand voor de moslim, en degene die zich hier niet aan houdt behoort niet tot de moslims. Dit is wat de fatwa aangeeft, over deze mensen wordt gesproken. Zij worden enkel in waarheid met de Koran beoordeeld over wat zij verichten aan verschrikkelijke daden, wat in deze video's te vinden is, behoort niet tot de Islam die Mohammed (salla Allahu aleyhi wassalam) heeft gebracht. De Koran is voldoende als fatwa.

Salaam aleikoum,
[/QUOTE]

assalaam,

ik ben het met je eens. laten we elkaar dan aansporen in goede dingen en elkaar waarschuwen voor onze fouten. dat hoeft niet gepaard te gaan met schelden en haat en moorden zoals dat in Irak gebeurt.

assalaam



-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: Abdul-Khaliq
Geplaatst op: 13 januari 2007 om 00:27
In eerste instantie geplaatst door Khabir



Salaam aleikoum,

satan is een openlijke vijand, als je niet vasthoudt aan de Koran en de Soennah dan ben je verloren. Moge Allah ons behoeden.

Er is geen twijfel of misverstand voor de moslim, en degene die zich hier niet aan houdt behoort niet tot de moslims. Dit is wat de fatwa aangeeft, over deze mensen wordt gesproken. Zij worden enkel in waarheid met de Koran beoordeeld over wat zij verichten aan verschrikkelijke daden, wat in deze video's te vinden is, behoort niet tot de Islam die Mohammed (salla Allahu aleyhi wassalam) heeft gebracht. De Koran is voldoende als fatwa.

Salaam aleikoum,
[/QUOTE]

assalaam,

ik ben het met je eens. laten we elkaar dan aansporen in goede dingen en elkaar waarschuwen voor onze fouten. dat hoeft niet gepaard te gaan met schelden en haat en moorden zoals dat in Irak gebeurt.

assalaam

[/QUOTE]

Asalaam Alaikum Kabir,

Je praat als een Moslim. Amin!

Salaam


-------------
Mooie woorden maken nog geen goede daden!


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 14 januari 2007 om 13:38

http://www.ahlelbayt.com/articles/shirk/ali-or-jesus -

 



-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: Khabir
Geplaatst op: 14 januari 2007 om 16:01

sl.gif

Broeder, bedankt voor de informatie(link naar ahlelbayt.com).

Ik kan niet alles geloven wat ze zeggen. somige dingen lijken puur om politieke blangen te gaan. (relatie -israel-iran ?????)Wat betreft Ahlul bayt met de nadruk op bayt geef ik ze gelijk. maar ze overdrijven naar mijn mening wel een beetje over de shias.

Ali (���� ���� ���)�to a level of Shirk (associating partners with Allah),  er zullen onwetenden zijn die dat doen maar niet de ware shiat al Ali's, Ik persoonlijk geloof wel dat Ali(as) een ware leider der moeminun was,(amiral mominun) en dat kan ik niet met zekerheid zeggen over de Khaliefen tijdens hun Khaliefaat aan de hand van wat ik gelzen heb over hun handellen en regelgevings.Ik weet dat Ali(as) tegen Moawija en Aisha de slag van de Kameel won, waarbij Aisha vergeven werd voor haar samenwerking met deze ware vijanden van de schoonzoon en neef van de Profeet. dus het feit dat Sidi Javadi ibn Tauseef al-Hashimi(salafi), Muawija als moslim beschowt, kan ik hem niet vertrouwen als adviseur betreft religie. Het lijkt soms er op dat het hoofdzaak van salafisme het onderuithalen van shjietische Iran ten gunste van de mensen van de Taghoet in Saudi-Arabie is.

maar nogmaals bedankt, het heeft me wel aan het denken gezet.

Moge Allah ons helpen en leiden in het belopen van het rechte pad welk ons naar hem leid.

en moge Allah de waarachtigen die goede inteties hebben en moslims willen vrenigen en zuiveren steunen en helpen en moge allah de leugenaars voor ons herkenbaar maken en deze straffen.(ongeacht ze zich shia, salafi of whabi of maliki of etc. noemen)

 



-------------
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."


Geplaatst door: alzukar
Geplaatst op: 14 januari 2007 om 17:53
Ik wens iedereen toe dat zijn/haar hart moge openstaan voor goede mensen. En dat hij/zij zich daarbij geen barst moge aantrekken van welke religie die mensen zijn.


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 15 januari 2007 om 13:52
In eerste instantie geplaatst door Khabir

sl.gif

Broeder, bedankt voor de informatie(link naar ahlelbayt.com).

Ik kan niet alles geloven wat ze zeggen. somige dingen lijken puur om politieke blangen te gaan. (relatie -israel-iran ?????)Wat betreft Ahlul bayt met de nadruk op bayt geef ik ze gelijk. maar ze overdrijven naar mijn mening wel een beetje over de shias.

Ali (���� ���� ���)�to a level of Shirk (associating partners with Allah),  er zullen onwetenden zijn die dat doen maar niet de ware shiat al Ali's, Ik persoonlijk geloof wel dat Ali(as) een ware leider der moeminun was,(amiral mominun) en dat kan ik niet met zekerheid zeggen over de Khaliefen tijdens hun Khaliefaat aan de hand van wat ik gelzen heb over hun handellen en regelgevings.Ik weet dat Ali(as) tegen Moawija en Aisha de slag van de Kameel won, waarbij Aisha vergeven werd voor haar samenwerking met deze ware vijanden van de schoonzoon en neef van de Profeet. dus het feit dat Sidi Javadi ibn Tauseef al-Hashimi(salafi), Muawija als moslim beschowt, kan ik hem niet vertrouwen als adviseur betreft religie. Het lijkt soms er op dat het hoofdzaak van salafisme het onderuithalen van shjietische Iran ten gunste van de mensen van de Taghoet in Saudi-Arabie is.

maar nogmaals bedankt, het heeft me wel aan het denken gezet.

Moge Allah ons helpen en leiden in het belopen van het rechte pad welk ons naar hem leid.

en moge Allah de waarachtigen die goede inteties hebben en moslims willen vrenigen en zuiveren steunen en helpen en moge allah de leugenaars voor ons herkenbaar maken en deze straffen.(ongeacht ze zich shia, salafi of whabi of maliki of etc. noemen)

 



Wa aleikoum assalaam

Zij overdrijven zeker niet, als je al die videos hierboven bekijkt, dan zie je dat er shirk wordt begaan door shia. Er zijn veel teksten van bijv alkomeini die onacceptabel zijn voor iedere moslim. Dit is de leider van shiieten.

Moge Allah ons leiden naar het rechte pad


-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."


Geplaatst door: 3abd Arra7maan
Geplaatst op: 22 januari 2007 om 15:55

http://www.youtube.com/watch?v=2kSjfx8cx54 -



-------------

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."



Druk de pagina | Sluit venster