Druk de pagina | Sluit venster

Even voorstellen

Gedrukt van: Islaam.nl Forum
Categorie: Islaam.nl
Forum naam: Islaam.nl website
Forum beschrijving: Reacties, suggesties, kritiek, en bijdrage voor islaam.nl webportal site van ons allemaa....
URL: http://www.islaam.nl/forum/forum_posts.asp?TID=928
Gedrukt op: 28 april 2024 om 22:30


Onderwerp: Even voorstellen
Geplaatst door: islam
Onderwerp: Even voorstellen
Geplaatst op: 18 januari 2004 om 14:30

Hello,

heb wat vraagjes voor iedereen... (voor wie wil antwoorden)  Gewoon uit nieuwsgierigheid

- Hoe oud zijn jullie?

- Student of werkend?

- ...

Wie wat meer wil vertellen, altijd welkom

Groetjes Kim

PS: Ikke 22 en student



-------------
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.



Antwoorden:
Geplaatst door: AbuHenk
Geplaatst op: 18 januari 2004 om 23:12
Salaam,

Abu Henk is een student die het veel te druk heeft. Om niet te hoeven denken aan zijn ellenlange 2do-lijst gaat hij niet blowen of zuipen (hij is immers moslim), nee, hij gaat fora (on)veilig maken en hij heeft zojuist islaam.nl ontdekt.

Abu Henk is 21 jaar en een kwartaal of drie; hij heeft geen zoontje dat Henk heet.

Wa salaam,

Abu Henk


Geplaatst door: MasterB
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 11:36
Student biomedische wetenschappen van 19 jaar.


Geplaatst door: redouan
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 11:36

salaam

Ik ben Redouan 17 jaar jong zit in 4 havo woon en zit op school in Huizen. Ben van Marokkanse afkomst. Geboren en getogen binnen de islamitische kring in Nederland heb pas het forum van deze site gezien en ik vond het echt interesant Dus heb ik me aangemeld op de site. Ik hoop dat vooral de forum niet alleen gelezen wordt door de mensen maar dat er ook wat nog meer mensen hun mening kwijt willen verheug me echt op wat de mensen te zeggen hebben.

ins'allah hoop ik dat door middel van deze site we wat meer van elkaar te weten te komen. En dat de makers van de site(wat ik echt van hen waardeer) doorgaan met het uploaden en het informatie verstrekken op de site. Want kennis is een goede zaak dat veel problemen oplost.  

                 

 

 



Geplaatst door: salahdin
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 12:58
Ik ben 21 jaar student economie


Geplaatst door: Paul
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 19:58
22, student natuurwetenschappen, veel studenten hier.

Paul


-------------
Welcome to where time stands still


Geplaatst door: dienares
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 20:04

Asalamoe 3alaikoem,

Ik ben 17 jaar, en ik zit in mn 2e jaar apothekersassistente....

Sommige had ik wat ouder ingeschat, misschien vanwege de woordkeuze ofzo, allahoe a3lam, bijvoorbeeld Paul, bij jou had ik een leeftijd van 30 ofzo in mn hoofd haha, sorry hoor niet beledigend bedoeld....

Gegroet....een moslima...



-------------
Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....


Geplaatst door: Paul
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 22:34
Dienares, t is mischien heel vreemd maar precies als ik deze thread open begint het nummer "You dont have to be old to be wise", (Judas priest, album British steel) wonderen zijn de wereld nog niet uit.
(Ik voel me BTW niet beledigd ofzo, peace)

Paul


-------------
Welcome to where time stands still


Geplaatst door: marhaba
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 23:10

salaam

ben 19,en studeer vr apotheker,dag dienares!!(studie genoot!!)

wa ssalaam



-------------
allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net


Geplaatst door: MasterB
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 23:13
In eerste instantie geplaatst door marhaba

salaam

ben 19 ,en studeer vr apotheker,dag dienares!!(studie genoot!!)

wa ssalaam

Is farmacie moeilijk? Waar studeer je farmacie?



Geplaatst door: Leyla
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 23:18

A Selam oe Ale'ykoem,

Ik ben 22 jaar en studeer Nederlands Recht (Afstudeerrichting Ciciel- (Privaat-) Recht.

Groetjes Leyla



-------------
The Believers In Their Mutual Friendship, Mercy & Afflection Are Like One Body: If Any Part Of It Complains, The Rest Of The Body Will Also Stay Awake In Pain.


Geplaatst door: islam
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 23:24

Hello,

echt veel studenten hier  Btw, ik studeer geneeskunde...  Ook veel medische studies zelfs

Kim



-------------
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.


Geplaatst door: MasterB
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 23:27
Het is wel jammer dat er geen studenten zijn die de echte beta-studies volgen. Die zouden inzake entropie en ontstaan van het heelal veel kunnen weerleggen.


Geplaatst door: marhaba
Geplaatst op: 19 januari 2004 om 23:56

salaam

farmacie is ng tedoen, veel reken werk(chemie enzoo) , alles kan makkelijk zijn met een beetje wilskracht en geduld,

ik studeer in leuven,belgie.



-------------
allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net


Geplaatst door: islam
Geplaatst op: 20 januari 2004 om 00:06

Ha een stadsgenoot...

Waar zit je op kot?  Ik in de F Lintstraat, vlak bij de faculteit van farmacie...



-------------
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.


Geplaatst door: RedNas
Geplaatst op: 20 januari 2004 om 07:30
Hoi/Salaam!

28 jaar, met enorme interesse in de islam, consultant van beroep.


Geplaatst door: dienares
Geplaatst op: 20 januari 2004 om 09:29

Asalamoe 3alaikoemmm

Marhaba wat leuk haha, studiegenootjee, ik heb nu toetsenweek..Gair inshAllah helpt Allah swt me hierdoorheen..

En Paul, peace to you to! En inderdaad je hoeft niet oud te zijn om wijs te zien...

wa salamoe 3alaikoem mijn gelovige broeders en zusters.



-------------
Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....


Geplaatst door: Esther
Geplaatst op: 20 januari 2004 om 10:03

Assalaam aleikoem

Mijn naam is Esther en ik ben 19 jaar. Ook ik ben student. Ik studeer Maatschappelijk Werk en Dienstverlening aan de Hogeschool van Utrecht. Ik ben sinds 14 november officieel moslima. Ik woon in een heel klein dorpje in brabant. InshaAllah krijg ik binnenkort een huis in een stad waar een moskee zit. Ik loop stage bij Vluchtelingenwerk in Tiel. Ik heb het daar erg naar mijn zin. Zijn er nog meer mensen die in Utrecht studeren/werken?

Wa aleikoem salaam Esther



Geplaatst door: dienares
Geplaatst op: 20 januari 2004 om 11:27

Amin inshAllahhh

Wa alikoem salam warahmatoelahi wabarakatoehoe.



-------------
Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....


Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 20 januari 2004 om 12:05
hhhmmmm

Ik wil me ook effe voorstellen.

IK BEN EEN MOSLIM ALHAMDOELILLAH!!!!!
EEN MENS GESCHAPEN DOOR ALLAH(S.W.A.)



Geplaatst door: MasterB
Geplaatst op: 20 januari 2004 om 12:34

Esther,

Deze jongen is af en toe ook in Utrecht te vinden.



Geplaatst door: dienares
Geplaatst op: 20 januari 2004 om 13:48
haha nak4life das een goeie haha

-------------
Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....


Geplaatst door: marhaba
Geplaatst op: 20 januari 2004 om 13:53

salaam

nak4life, neen,dat meent ge ni??!!!zijt ge echt moslim,en echt door allah swa geschapen,amai,da's goed om te weten zeg,



-------------
allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net


Geplaatst door: islam
Geplaatst op: 20 januari 2004 om 14:13

Hallo marhaba,

ik zit op kot 100 m van de Alma 2.  Hoe gaat de blok?  Lukt t een beetje?

Succes ermee he Kim



-------------
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.


Geplaatst door: marhaba
Geplaatst op: 20 januari 2004 om 15:22

salaam

zeg,kimmie;we zijn gewoon buren,wa sjiek!!

blok,cava!!exa bijna voorbij,da's raar he!!

anyway, heeeel veeel succes vr u ook!!en hou u goed!

groetjes,meriem.



-------------
allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net


Geplaatst door: Linda
Geplaatst op: 24 januari 2004 om 14:31

Hoi! Ik ben Linda, bijna 22, studeer in Groningen, Romaanse Talen en Culturen en ben binnenkort weg uit Nederland.

Ik heb toevallig dit forum gevonden toen ik iets meer over de Islam te weten wilde komen, mbt. de actualiteiten in deze wereld. Ik ben nu zeer geinteresseerd geraakt in de Islam. Mede dankzij dit forum. Ben nu de Koran aan het bestuderen met betrekking tot de bijbel. Ik ben in een protestants gezin opgegroeid en ga regelmatig naar de kerk. Ik ben nu alleen heel erg aan het twijfelen.. Zo zie je maar weer: het kan raar lopen in een mensenleven. Ik ben blij dat ik er binnenkort even tussenuit ga. Maar ondanks dat ik nooit van mijn leven een bijbel mee naar het buitenland heb genomen neem ik 'm nu wel mee, maar ook de Koran.

Ok, ik stop nu met voorstellen, jullie weten genoeg,

groetjes, Linda



Geplaatst door: abu ibrahim
Geplaatst op: 24 januari 2004 om 15:43

bismillaah, (in naam van allah)

beste linda,

welkom op deze site die inmiddels bekend staat als een open site waar verschillende mensen met verschillende achtergronden en ideologieen hun ideeen kunnen ventileren. mocht je vragen hebben met betrekking tot de islam dan zullen we zeker niet schromen om deze toe te lichten. verder wens ik je veel spirituele leesplezier bij het lezen van de bijbel, maar vooral ook de koran!

de groeten en tot op het forum

abu ibrahim



Geplaatst door: marhaba
Geplaatst op: 24 januari 2004 om 16:24

hallo,linda

ja idd,dankzij dit forum,zijn er veel dingen duidelijk gemaakt  over de islaam, ik vind dit de top!!verder wens ik u ook veel lees/leerplezier,want de koran is een heilige schat(tresor) dat dr gn enkele menselijke hand is verranderd,dankzijgod.

lah yebarek vr deze forum!!!



-------------
allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net


Geplaatst door: layla-amin
Geplaatst op: 25 januari 2004 om 01:07
Ik Layla-amin ben 32 jaar en werk part-time op een MBO school bij de administratie. Ben getrouwd en heb een dochtertje van bijna 5 jaar oud.


Geplaatst door: dhaalibul'Ilm
Geplaatst op: 26 januari 2004 om 22:16

Asalaamu Calaykum beste broeders en zusters,

Dit is mijn eerste bericht op deze forum, dus een goed moment om me voor te stellen: ik ben Abdulhakim, 21 jaar, studeer accountancy, ben nu 2de jaars. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk kennis op te doen over mijn volmaakte geloof en natuurlijk ben ik dan ook bezig om die opgedane kennis te praktiseren. Ik vind het een mooi gezicht om allerlei verschillende berichten te lezen van verschillende mensen. Zolang men elkaar met respect behandeld zullen de mensen insha'Allah van elkaar leren.

wasalaamu calaykum



Geplaatst door: Umm Umarah
Geplaatst op: 27 januari 2004 om 09:28

 

Salaam wa alaikoum...

Mijn naam is Fatiha ben 20 jaar. Ik volg de opleiding HBO SJD. Mijn doel momenteel in mijn leven is kennis opdoen over de islam.

Oualaikoum asalaam...



-------------
Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm


Geplaatst door: Invincible
Geplaatst op: 16 februari 2004 om 17:49

Kijk nou, een voorsteltopic

Ik ben dus Invincible, alias Eric, jongetje van 21 jaar, single, christen, megageinteresseert in alles wat met de bijbel te maken heeft, vind na enkele dagen lid te zijn dat de Islam best wel saai is (sorry boyz, kunnen jullie ook niets aan doen) en niet zoveel te bieden heeft.

Komend weekend organiseer (oa) ik een JeugdWeekend met als thema de HeiligeGeest, dus jullie zullen we dan iig moeten missen op dit forum.

Oja, de reden dat ik op dit forum kom is omdat sommigen van jullie het leuk vonden een bepaald christelijk forum te spammen, dus ik kom het probleem even bij de kern aanpakken

Dat is alles voor nu.

Voor de rest vermaak ik me hier wel. Groetjes.



-------------
I will sing unto the Lord a new song: O Lord, thou art great and glorious, wonderful in strength, and invincible!


Geplaatst door: *Anissa*
Geplaatst op: 17 februari 2004 om 07:05

 

oo neej  ik ben hier de jongste

groeetjess anissa



Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 17 februari 2004 om 07:40
In eerste instantie geplaatst door *Anissa*


oo neej� ik ben hier de jongste


groeetjess anissa



Zie het positief!!! Zo jong(hoe oud je ook maar mag zijn..) en nu al zelfstandig op zoek naar kennis!!

Ja het nadeel kan zijn dat je iets niet begrijpt...maar iedereen(behalve ik ) is vast wel zo aardig om het even uit te leggen!!!

Dus Inshallah zal je hier veel kennis opdoen.

wassalaam


Geplaatst door: nelmesri
Geplaatst op: 18 februari 2004 om 07:17

salaam wa alaikoem

ik ben 22, studeer communicatie eerste jaar  en kom uit den haag

wasalaam



Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 18 februari 2004 om 09:39
Assalaamoe Alaikoem,

Een vraag aan alle broeders op dit forum!!!!

Wie gaat er naar de Lezingen in Eindhoven???
Ik kom Inshallah op de Zaterdag(a.s.) en zou graag enkele broeders van dit forum in het echie(in het echt dus ) willen ontmoeten!! Enkele oude bekenden op dit forum!!!!

Lijkt me tof!!!

Of welke broeder komt de week erop naar Den Haag voor de lezingen in de As-Soennah moskee???

wassalaam!!

Jullie broeder in Islam

-------------


Geplaatst door: souad&
Geplaatst op: 18 februari 2004 om 09:40

salaam alaikom,

Ik ben 21 jaar en werk bij Sociale Zaken in Utrecht, een ambtenaartje dus!!! Ik ben bijstandsconsulente.

Ik ben op 1 januari 2004 officieel getrouwd met een imam, alhamdoelilah.

Masalama



Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 18 februari 2004 om 09:44
In eerste instantie geplaatst door souad&

salaam alaikom,


Ik ben 21 jaar en werk bij Sociale Zaken in Utrecht, een ambtenaartje dus!!! Ik ben bijstandsconsulente.


Ik ben op 1 januari 2004 officieel getrouwd met een imam, alhamdoelilah.


Masalama



Moge Allah(s.w.a.) jullie huwelijk zegenen Inshallah.



-------------


Geplaatst door: souad&
Geplaatst op: 18 februari 2004 om 11:06

salaam alaikom,

nak4life

Barakallah oe fik, ik hoop insjallah dat jij de juiste moslima zult krijgen, voor alle moslims insjallah.

masalama

souad

 



Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 18 februari 2004 om 11:24
In eerste instantie geplaatst door souad&

salaam alaikom,


nak4life


Barakallah oe fik, ik hoop insjallah dat jij de juiste moslima zult krijgen, voor alle moslims insjallah.


masalama


souad




Wa Fieq,

"ik hoop insjallah dat jij de juiste moslima zult krijgen, voor alle moslims insjallah"

Djazakallahoe Gairan.

INSHALLAH

wassalaam



-------------


Geplaatst door: *Farah*
Geplaatst op: 18 februari 2004 om 13:07
In eerste instantie geplaatst door *Anissa*

salam alikoem

 

doei doei groetjes anissa

Daarom is het altijd leuk om bij jongeren te zijn. Jongeren zijn grappig in hun schattige manier van doen.  

 



Geplaatst door: Nourdiene
Geplaatst op: 18 februari 2004 om 13:45

In eerste instantie geplaatst door nak4life

Assalaamoe Alaikoem,

Een vraag aan alle broeders op dit forum!!!!

Wie gaat er naar de Lezingen in Eindhoven???
Ik kom Inshallah op de Zaterdag(a.s.) en zou graag enkele broeders van dit forum in het echie(in het echt dus ) willen ontmoeten!! Enkele oude bekenden op dit forum!!!!

Lijkt me tof!!!

Of welke broeder komt de week erop naar Den Haag voor de lezingen in de As-Soennah moskee???

wassalaam!!

Jullie broeder in Islam

Salaamoe 3lykoem,

Beste aghie ik ben van plan insalah om de lezing in Den Haag bij te wonen. Ik zou graag ook de lezingen in eindhoven willen bijwonen maar dit komt niet zo goed uit. P.s. lijkt mij trouwens ook zeer leuk als er nog meer broeders van dit forum komen!

(ben te herkennen aan mijn witte kleren, baard en muts hahaha)  

tot in Den haag insallah,

Wa 3laykoem assalaam.



-------------
"Onze Heer, wij geloven in wat Uneergezonden hebt en wij vlogen de Boodschapper en schrijf ons daarom op bij de getuigen (van de Eenheid van Allah)." (Soerah �li-'Imr�n aya 53)


Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 18 februari 2004 om 14:18
Assalaamoe Alaikoem,

Ik kom Inshallah helemaal in het zwart(misschien witte sokken ..De Pakistaanse kleding dragend!!! Met een zwarte Islamitische muts(weet echt niet hoe je dit moet noemen).

En heb ook wat je een baard kunt noemen(nog niet zo'n grote want hij groeit nog niet zo hard)...

De lezingen in Den Haag ga ik Inshallah allemaal volgen.. Maar we gaan Inshallah zaterdag(a.s.) via de moskee(As-Soennah) met wat jongeren naar Eindhoven.

Inshallah zie ik daar wat broeders van deze FORUM!!!!

wassalaam

-------------


Geplaatst door: yoyo
Geplaatst op: 18 februari 2004 om 14:32
ik zou heel graag ook willen bijwonen maar ik woon helaas in antwerpen


Geplaatst door: Nourdiene
Geplaatst op: 19 februari 2004 om 16:31

In eerste instantie geplaatst door yoyo

ik zou heel graag ook willen bijwonen maar ik woon helaas in antwerpen

Salaam wa rahmatoelah,

Moge Allah (swt) je voor jou intenties belonen insalah!!!!

We posten wel alle leerzame kennis die we meekrijgen, om met een ieder te delen insallah!!

Wa sallaam,



-------------
"Onze Heer, wij geloven in wat Uneergezonden hebt en wij vlogen de Boodschapper en schrijf ons daarom op bij de getuigen (van de Eenheid van Allah)." (Soerah �li-'Imr�n aya 53)


Geplaatst door: Y4smin
Geplaatst op: 20 februari 2004 om 05:37

Asalamoe aleikoum wa rahmatoullahi wa barakatoehoe.

Ik ben een bijna 17-jarige moslima, van Nederlandse afkomst. Woon in Den Haag en Zit in het 4e jaar van de havo. Ontdekte een paar dagen geleden deze site en sindsdien ben ik hier wel elke dag te vinden. Ik heb me wedergekeerd op 23 oktober en op 12 december 2003 ben ik Islamitisch getrouwd alhamdoulilah!

Wasalaam



Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 20 februari 2004 om 09:07
In eerste instantie geplaatst door Y4smin

Asalamoe aleikoum wa rahmatoullahi wa barakatoehoe.


Ik ben een bijna 17-jarige moslima, van Nederlandse afkomst. Woon in Den Haag en�Zit in het 4e jaar van de havo. Ontdekte�een paar dagen geleden deze site en sindsdien ben ik hier wel elke dag te vinden. Ik heb me wedergekeerd op 23 oktober en op 12 december 2003 ben ik Islamitisch getrouwd alhamdoulilah!


Wasalaam




!!!MASHALLAH!!!


Inshallah zullen jullie samen heel gelukkig zijn!!!!

wassalaam

-------------


Geplaatst door: polymorph
Geplaatst op: 20 februari 2004 om 13:45
In eerste instantie geplaatst door *Anissa*

 

oo neej  ik ben hier de jongste

groeetjess anissa

Salaam Alaikum,

Ik ben p.m. 2 maanden geleden her/ge boren als muslim  .

Dus ik ben jonger .

salaam,

polymorph



 



-------------
Geef kennis door aan mij,zelfs als het maar een ayah is...(Bukhari)


Geplaatst door: B.Amj
Geplaatst op: 21 februari 2004 om 08:10

Assalaamu alaikom wa rahmato llaah,

Ik ben 25 jaar oud, van Marokaanse afkomst en woon al bjina 3 jaar in Amsterdam. Een paar dagen geleden was ik nog student Taal en Communicatie (Engels). 

Ik vind deze site een prachtige en onmisbare gelegenheid voor elke Moslim om het echte en pure beeld van onze religie te geven, en zeker ook voor elke niet-Moslim om over de Islaam te komen leren. Moge Allaah de onderhouders van islaammail.nl alsook iedereen die de site met zijn/haar reacties verrijkt belonen. Success allemaal,

Wassalaamu alaikom wa rahmato llaah,

B.Amj



-------------
B.Amj


Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 21 februari 2004 om 16:37
Assalaamoe Alaikoem,


Op de autoweg met autopech, met de sleepauto terug naar Den Haag(waren best vlakbij), met de trein naar Eindhoven. Door de carnavals-menigte.
Nadat ik dacht een broeder om de weg te kunnen gaan vragen bleek het om een verkleede carnavals vierder te gaan die met een djalabba liep. Kwam daar pas achter toen zijn vriendin met nogal rare kleding (om het zo maar effe te formuleren) aan kwam lopen.
Uiteindelijk kwam ik Alhamdoelillah toch nog aan bij de conferentie in Eindhoven.

Sulaiman Ibn haroen kwam niet, maar de lezing van broeder Abdul Jabbar van de Ven en die van een broeder van de As-Soennah moskee heb ik wel kunnen bijwonen. Het was erg leerzaam en erg gezellig.

En dan wil ik aan de broeders (en ook de zusters natuurlijk) vragen of jullie met z'n allen volgende week Inshallah naar Den Haag komen om daar de Nederlandse Islamitische Conferentie bij te wonen.

Wassalaam.

-------------


Geplaatst door: salahdin
Geplaatst op: 22 februari 2004 om 15:54

Assalalmoe'alaikoem

 

Ik zou ook graag naar de lezingen gaan ,maar ik woon in Belgi�.Weet iemand of er ook lezingen gehouden worden in Vlaanderen?

Jazakoemoel'Allah chairan.



-------------
Alhamdoelil'Allah


Geplaatst door: Imaan
Geplaatst op: 23 februari 2004 om 04:23

Assalaam alaykom wr wb,

Zuster, 20 jaar en student. De lezingen in Eindhoven waren MashaAllah. Hoewel ik alleen zaterdag heb bijgewoond, vond ik het de moeite waard.



-------------
Wees eerlijk en rechtvaardig!


Geplaatst door: Y4smin
Geplaatst op: 23 februari 2004 om 05:34

Asalamoe aleikoum wr wb,

Dank je wel nak4life! Inshallah zullen jullie ook een goede partner vinden!

Wassalaam



Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 23 februari 2004 om 10:54
Assalaamoe Alaikoem,

Weer een vraag??!?!?!?

Waren er nog broeders bij de demonstratie/tocht tegen de muur in Palestina????

In Den Haag!!!

WASSALAAM

-------------


Geplaatst door: *Anissa*
Geplaatst op: 24 februari 2004 om 07:46

salam alikoem

Ik ben 13 en  ik kom uit utrecht.

beslama groetjes anissa



Geplaatst door: Oeght_Ellen
Geplaatst op: 25 februari 2004 om 02:46

 

Assalamoe aleikoem wa Rahmatoellahi wa Barakaatoeh

Hallo iedereen,

Ik zal me bij deze ook even voorstellen  Ben namelijk net nieuw op het forum... Mijn naam is Ellen, 19 jaartjes oud en geboren en getogen in Antwerpen, Belgi�.Ik zit nu in mijn laatste jaar Toerisme, Insha'Allah.

Ben nu sinds 1,5 jaar Moslima, Alhamdoelilah en dat beschouw ik nog steeds als de beste keuze die ik had kunnen maken... Voorts ben ik nog niet getrouwd en heb geen kindjes.

Ik kom altijd graag in contact met andere zusters, en dit forum lijkt me daar ideaal voor.

Ma'a Salama, Liefs,

Ellen



-------------
Ashadoe La Ilaha Il Allah Wa Ashadoe Enna Moehammeden RasoelAllah.


Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 25 februari 2004 om 09:18
In eerste instantie geplaatst door Oeght_Ellen

<FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color=#003399 size=2>�


<FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color=#003399 size=2>Assalamoe aleikoem wa Rahmatoellahi wa Barakaatoeh


Hallo iedereen,


Ik zal me bij deze ook even voorstellen �Ben namelijk net nieuw op het forum... Mijn naam is Ellen, 19 jaartjes oud en geboren en getogen in Antwerpen, Belgi�.Ik zit nu in mijn laatste jaar Toerisme, Insha'Allah.


Ben nu sinds 1,5 jaar Moslima, Alhamdoelilah en dat beschouw ik nog steeds als de beste keuze die ik had kunnen maken... Voorts ben ik nog niet getrouwd en heb geen kindjes.


Ik kom altijd graag in contact met andere zusters, en dit forum lijkt me daar ideaal voor.


Ma'a Salama, Liefs,


Ellen



Subhanallah, hoofdoekjes verbod, Islamitische scholen verbod, Islamitische stichtingen verbod.....maar wij Moslims blijven groeien(of juist)...

jullie broeder in Islam

nak4life

-------------


Geplaatst door: dienares
Geplaatst op: 25 februari 2004 om 12:27

Inderdaad...sobhanAllah en al hamdoelilah daarvoor!

Ik wens je welkom mijn zuster in de islam, ik hoop dat je het hier erg leuk zult vinden inshAllah

Wa salamoe 3alaikoem.



-------------
Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....


Geplaatst door: ti_aspettero
Geplaatst op: 06 maart 2004 om 08:34

 

  esselamun alaikum,

 ik ben een 16-jarige moslima elhamdoelillah.op ica(islamitisch college amsterdam) doe ik derde klas havo.

 fie amaniellah...

 



Geplaatst door: marhaba
Geplaatst op: 06 maart 2004 om 08:59

salaam

oeght ellen,proficiat,dat je die keuze hebt gemaakt,mash allah,

welkom in islaam!!!!

wassalaam



-------------
allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net


Geplaatst door: oegt_najiha
Geplaatst op: 17 maart 2004 om 07:38

Asalaamoe alaikum war;hmatoelah

Mijn naam is najiha

Ik ben 14 jaar oud ben van Marokkaanse afkomst maar sinds de zomervakantie echt praktiserend hamdoulillah. Ik woon ik een klein dorpje in drenthe zo ongeveer 25 km van zwolle. Leef in een gezin van 7 andere broers en zussen heel gezellig allemaal bezig met de islam en doe op dit moment theoretische leer weg klas 2 ik wil later een cr�che voor moslim kinderen tot 4 jaar runnen laat maar zeggen of leider van de cr�che laat maar zeggen.

Pff ff denken hoor dat was het zo ongeveer denk ik

Wailikum asalaam war�hmattoelah

Jullie zuster in islam najiha



Geplaatst door: Badia
Geplaatst op: 02 april 2004 om 05:56

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe/hallo,

Ik ben 16 jaar, zit in de 4e van de havo....Mijn hobby's zijn lezen, lezen, lezen, kennis vergaren, kennis vergaren, kennis vergaren (thuis noemen ze me boekenwurm): Eigenlijk alles wat met de islam te maken heeft. Ewa, insha Allah zal ik ook spoedig een vrome broeder trouwen insha Allah. En dit wens ik iedereen toe die nog niet getrouwd is. Moge Allah de huwlijken van de getrouwden succevol maken, en de liefde doen groeien. Amien!

Verder heb ik een vraagje (het wijkt wel ietwat af van het onderwerp van dit topic). Ik weet namelijk nog steeds niet welke HBO-opleiding ik ga volgen insha Allah. Waarschijnlijk iets sociaals: MWD (maatschappelijk Werk en Dienstverlening) lijkt me leuk...maar niet echt geweldig. Weet iemand iets superleuks voor een moslimzuster? Ik dacht ook aan lerares VO. Ik houd er namelijk van om mensen te helpen/ kennis over te brengen.

Wat vinden jullie trouwens van een studie leraar islam VO tweedegraads...?

Dus lerares islam op het voortgezet onderwijs. Misschien dat iemand deze studie volgt...

Ewa, Insha ALlah zal Allah sobhana wa Ta'ala mij en al mijn broeders en zusters leiden naar het goede en ons weerhouden van het slechte

Amien

 

Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe ALlahie wa barakatoe/doei



Geplaatst door: Nourdiene
Geplaatst op: 02 april 2004 om 08:42

Salaamoe Alykoem wa rahmatoelah,

Wat betreft je hobby's hier bestaat een hele mooie hadieth over die(boekdelen) spreekt:  

Degene die de smaak van kennis geproeft heeft, zal nooit willen stoppen met het tot zich te nemen, precies zoals Rasuulullaah ( s.a.s.) heeft gezegd:

"Er zijn twee gierige soorten mensen wiens verlangen niet bevredigd kan worden: degene die naar kennis verlangt en hij zal er niet genoeg van krijgen

en degene die naar de wereld verlangt en hij zal er niet genoeg van krijgen. "

Overgeleverd door Anaas en verzameld door al-Haakim (1/ 92) en al-Bayhaqee

En wat betreft je vervolg opleiding oegtie kan ik je alleen vertellen wat ik momenteel doe, naast mijn werk zit ik ook op de pabo, echt aan te raden wat mij betreft! Jouw suggesties komen dan ook in de buurt. Ik zelf ben van plan insAllah om op een islamitische basisschool te werken als het eenmaal zo ver is. Dit is misschien een persoonlijk voorkeur maar het lijkt mij veel leuker om met kinderen te werken van 4 t/m 12 dan voor een oudere klas te staan, dit ook omdat kinderen nog heel goed te vormen zijn omdat hun fitrah nog inzekere zin zuiver is. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik serieus overweeg, om insAllah in Medina een islamitisch opleiding te genieten. Maar dit houd wel in dat ik een aantal zaken moet opgeven. Wa Allahoe a3lem. Veel sucses met het nemen van je keuzes moge Allah (swt) je hierin begeleiden InsAllah.

Wa Alykoem assalaam wa rahmatoelah.   



-------------
"Onze Heer, wij geloven in wat Uneergezonden hebt en wij vlogen de Boodschapper en schrijf ons daarom op bij de getuigen (van de Eenheid van Allah)." (Soerah �li-'Imr�n aya 53)


Geplaatst door: Hatim Yahya
Geplaatst op: 02 april 2004 om 11:45
Ik ben een oerhollandse jongen (ondanks die naam, maar dat vond ik wel mooi.) in het westen van het land. Mijn ouders zijn christelijk protestant en ik ben ook zo opgevoed maar begon toen te twijfelen en zag veel tegenstrijdigheden in de bijbel en het geloof zelf. Heb toen een hele tijd niks gelooft, maar ik heb altijd geleefd volgens het credo 'wat je niet wilt dat jou geschied, doe dat ook een ander niet'. Ik ben sinds enige tijd zeer geinterresseerd in de islam en ben druk bezig met elke website lezen met informatie daarover en ben zodoende hier terechtgekomen. Alhoewel er dingen zijn die ik niet helemaal snap, hoop ik daar meer over/van te leren.


Geplaatst door: sweetmoslima
Geplaatst op: 02 april 2004 om 12:19

Salam aleikom broeders en zusters.

Ik heb me ook pas aangemeld op deze site. En het leek mij wel leuk om mezelf even voor te stellen aan mijn broeders en zusters waar ik van hou, omwille van allah (swt).

Ik heet fatiha, ben 17 jaar oud en zit ik klas 4 havo. Ik weet nog niet wat ik wil worden, maar geir insa allah ik heb nog wel tijd om na te denken over mijn vervolg opleiding.

Ik probeer zoveel mogelijk kennis op te doen van onze dinne, door boeken te lezen, vragen te stellen aan broeders en zusters, en gebruik te makenvan het internet. Ik moet er bij zeggen dat dit een masa allah mooie site is en moge allah ta'allah degenen die dit hebben opgezet hun belonen in het hiernamaals insa allah.

Ik hoop insa allah veel broeders en zuster te zullen leren kennen op deze site waarbij we zoveel mogelijkvan elkaar zullen leren en  kennis aan elkaar zullen overbrengen insa allah.

 

 

 



Geplaatst door: Abou Jabir
Geplaatst op: 02 april 2004 om 12:54

Assalamoe alykoem,

hmmmmmmmm, wie ben ik ook al weer?



Geplaatst door: sweetmoslima
Geplaatst op: 02 april 2004 om 12:59

salam aleikom

broeder uw weet niet meer wie uw bent

denk goed na en je weet weer wie uw bent

ma3a salama, oegtie fie dinee



Geplaatst door: abdoe_allah
Geplaatst op: 02 april 2004 om 15:42

mijn echte naam is abdelhak en ik ben 16 jaar en zit in havo 4

en ik ben zeeeeeeeeeer geiteresteerd in de islam. hoe meer ik ervan snap hoe meer ik van de waarheid zie.

oulikoum asalaam,

 



Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 02 april 2004 om 15:57
In eerste instantie geplaatst door musilman

Assalamoe alykoem,


hmmmmmmmm, wie ben ik ook al weer?




Zal ik je geheugen opfrissen......of hou je het liever op niemand weet, niemand weet dat ik ........ heet.....

hmmmmmm of zit je in een indentiteitscrisis....Gair Inshallah het komt wel goed broeder euhhhhh wie was je ook al weer.

Wassalaam

-------------


Geplaatst door: marhaba
Geplaatst op: 03 april 2004 om 08:13

salaam

hahah

ocharme musliman,als je je herinnert da je moslim bent is het voldoende!!

wassalaaam



-------------
allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net


Geplaatst door: Badia
Geplaatst op: 03 april 2004 om 08:13

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe/hallo,

Hmmm...musilman...zal ik je een handje helpen?

Volgens mij ben jij musilman....en ben jij een aardig mens...met een goed stel hersens...en o ja...zoals nak4life zei: ben je een dienaar van Allah sobhana wa Ta'ala en door ALlah sobhana wa Ta'ala geschapen.

Verder ben je ook een lolbroek...

 

Pabo...dat lijkt me inderdaad ook wel leuk.. Wil je misschien vertellen wat je studie inhoud....wat voor vakken enzo...en o ja: klopt het dat je op het Pabo verplicht bewegingsonderwijs moet volgen...

Sorry voor de vele vraagjes... waarmee ik je opzadel..

Djazaak Allahoe ghayren ya broeder nourdiene voor je hulp.

 

Maar wat vinden jullie nou van een studie leraar islam op het voortgezet onderwijs. Ik heb namelijk gehoord dat dat ook bestaat...maar ik zet zo mijn twijfels...vandaar dat ik jullie mening erover insha Allah hoor.

Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahoe wa barakatoe/doei



Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 03 april 2004 om 08:40
In eerste instantie geplaatst door Badia

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe/hallo,


Maar wat vinden jullie nou van een studie leraar islam op het voortgezet onderwijs. Ik heb namelijk gehoord dat dat ook bestaat...maar ik zet zo mijn twijfels...vandaar dat ik jullie mening erover insha Allah hoor.


Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahoe wa barakatoe/doei



Assalaamoe Alaikoem,

Nou leraar op het voortgezet onderwijs lijkt me erg moeilijk voor jou...wat d8 je van lerares!!


wassalaam

-------------


Geplaatst door: Badia
Geplaatst op: 03 april 2004 om 08:47

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe broeder nak4life,

weet je wat het is....ik heb al een afspraak gemaakt bij de plastische chirurg om mezelf om te bouwen naar een man...dus vanaf overmorgen heet ik Bob, ipv badia. Astagfirullah!

Nee..je hebt gelijk...maar zo heet die studie echt...ik heb het niet zelf verzonnen. Maar oke...lerares dan, ik geef me over

 

Wassalaamoe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe



Geplaatst door: Chadiedja
Geplaatst op: 03 april 2004 om 09:15

As-salaamoe 3alaykoem,

Ik zal me ook even voorstellen.

Ik ben Chadiedja (Khadija geschreven), ben 19 jaar en 5 maand.  Ik studeer voor regentaat, mijn eerste jaar.  Dat is lerarenopleiding secundair onderwijs, voor degenen die niet wisten wat dat was.  De vakken die ik gekozen heb zijn op de eerste plaats Islam dan Nederlands en Biologie.  Ik doe deze opleiding eigenlijk speciaal voor de Islam en ik heb er 2 andere vakken bij MOETEN nemen.  Het is wel een leuke opleiding, om voor de klas te staan, leerlingen uw kennis overgeven, echt leuk om te doen.  Het leukste is dat de leerlingen bijleren van u, echt.

Ik vind deze site echt zeer interessant.  Ik ken er veel maar geen enkele kan tippen aan de deze, en ik meen dat echt.  Moge Allah de stichters hiervoor belonen met het Paradijs, insha Allah.  Ik hoop dat ik het hier nog vaak mag bezoeken en dat wij, moslims, van elkaar zullen leren en elkaar zullen helpen en steunen, insha Allah.  Verder wens ik jullie allen nog het beste toe, moge Allah ons allen bijstaan en helpen, insha Allah.

Wa Salaamoe 3alaykoem wa rahmatoe Allah,

Chadiedja.



Geplaatst door: salahdin
Geplaatst op: 03 april 2004 om 11:30

In eerste instantie geplaatst door Hatim Yahya

Ik ben een oerhollandse jongen (ondanks die naam, maar dat vond ik wel mooi.) in het westen van het land. Mijn ouders zijn christelijk protestant en ik ben ook zo opgevoed maar begon toen te twijfelen en zag veel tegenstrijdigheden in de bijbel en het geloof zelf. Heb toen een hele tijd niks gelooft, maar ik heb altijd geleefd volgens het credo 'wat je niet wilt dat jou geschied, doe dat ook een ander niet'. Ik ben sinds enige tijd zeer geinterresseerd in de islam en ben druk bezig met elke website lezen met informatie daarover en ben zodoende hier terechtgekomen. Alhoewel er dingen zijn die ik niet helemaal snap, hoop ik daar meer over/van te leren.

Salaam

Moge Allah (swt) je leiden naar het rechte pad.



-------------
Alhamdoelil'Allah


Geplaatst door: Nourdiene
Geplaatst op: 05 april 2004 om 10:46

Assalamoe Alykoem wa rahmatoelah,

Pabo...dat lijkt me inderdaad ook wel leuk.. Wil je misschien vertellen wat je studie inhoud....wat voor vakken enzo...en o ja: klopt het dat je op het Pabo verplicht bewegingsonderwijs moet volgen...

Beste oeghtie, onder het motto beter laat dan nooit, zal ik je vragen proberen te beantwoorden. Op de PABO krijg je de volgende vakken: Bewegingsonderwijs, Rekenen/wiskunde, Taal, Geschiedenis, Natuuronderwijs, Godsdienst, Engels, Muziek, Beeldendevorming, Dans/drama, Psychologie, Bordschrijven, Gedrag in het verkeer en Techniek.

Ik zal even een aantal dingen toelichten, de onderstreepte vakken, dat zijn de vakken die je in het eerste jaar krijgt. En de dik gedrukte vakken die krijg je voornamelijk in het tweede jaar. Wat het vak bewegingsonderwijs betreft geldt dat je voor dit vak inderdaad tentamen moet afleggen, maar dit huod dus niet in dat je ook actief moet meedoen, de bedoeling is voornamelijk jou te leren hoe een gymles te leiden. Het wordt jou niet verplicht om het fysieke gedeelte mee te doen. Dit komt namelijk doordat er voor lichamelijke opvoeding vakken andere onderwijzers zijn die geloof ik van het CIOS komen. En mocht je wel willen meedoen dan kan je dit gewoon gekleed doen incl. hijaab. Wat muziek betreft hier leer je in het bijzonder kinderliedjes (wie kent ze nog) hier komen meestal geen instrumenten aan te pas (anasjieds), hoewel sommigen blokfluit lessen nemen maar dit is echter vrijwillig. ff kijken dat was het dan wel ongeveer heel globaal. InsAllah zal je er wat aan hebben, veel succes op school!

Wa Alykoem assalaam 



-------------
"Onze Heer, wij geloven in wat Uneergezonden hebt en wij vlogen de Boodschapper en schrijf ons daarom op bij de getuigen (van de Eenheid van Allah)." (Soerah �li-'Imr�n aya 53)


Geplaatst door: mouni
Geplaatst op: 05 april 2004 om 11:24

Salaam aleikom waramthu Allah wa baraathu broeders/zusters

ik ben 18 jaar ik doe nu op dit moment secretaresse opleiding, en ins-allah zal ik het afsluiten met een diploma. en ga ik ins-allah SPW lerarenopleiding. ik denkt iets met goddienst omdat, het mij echt boeid. of maatschappij leraar ins-allah. op dit moment ga ik doorleren en dan werken

salaam aleikom mouni



Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 05 april 2004 om 11:35
Assalaamoe Alaikoem,

Nou dan zal ik me ook maar eens voorstellen.

Ik ben NAK(NASIR ALI KHAN) en ben 20 jaar oud Alhamdoelillah.
Ik krijg Inshallah mijn diploma "systeembeheerder" aan het eind van deze maand.

Ik heb me ingeschreven in Mekka en Medina om daar een Islam studie te gaan volgen.

Heb me eigen site : http://www.nak4life.com

Ja, dat was het weer....

-------------


Geplaatst door: marhaba
Geplaatst op: 06 april 2004 om 04:27

assalaam

awel nak, ik heb het in u gastenboek vermeld,en hier ook,mashallah, doe zo voort aghie,lah yebarek,

wassalaam



-------------
allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net


Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 06 april 2004 om 04:47
In eerste instantie geplaatst door marhaba

assalaam


awel nak, ik heb het in u gastenboek vermeld,en hier ook,mashallah, doe zo voort aghie,lah yebarek,


wassalaam



Assalaamoe Alaikoem,

Djazakallahoe GAiran voor je reactie!!

En ook de andere die iets in mijn gastenboek hebben geschreven!!!

-------------


Geplaatst door: Badia
Geplaatst op: 06 april 2004 om 05:15

Assalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe/hallo,

Aghie Nourdiene, Djazaak Allahoe ghayren voor je uitleg. Het klinkt heel mooi, masha Allah. maar wat houd dat dans/drama in?

Sorry voor mijn vraagjes...maar ik ben heel nieuwsgierig.

Maar dat kinderliedjes vind ik wel leuk hoor....dan kan ik zeggen dat ik anasheed studeer, gnagna

Maar verder echt superlief dat je de moeite doet.

Moge Allah je belonen

Amien

 

Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe/doei



Geplaatst door: *Rahima*
Geplaatst op: 09 april 2004 om 12:35

hoi iedereen! Ik ben 15 jaar en ik heb grote intresse in de Islam. Ik woon in Apeldoorn en ik ken daar eigenlijk bijna geen moslims, vandaar dit forum. Mijn nickname is niet mijn eigen naam, dat heeft zo zijn redenen. Verder ben ik denk ik de jongste hier, of zijn er meer jongeren?

liefs Rahima 



-------------
Leven is het meervoud van lef


Geplaatst door: Badia
Geplaatst op: 15 april 2004 om 05:09
H� rahima....zit je toevallig op het edison college...?


Geplaatst door: *Rahima*
Geplaatst op: 15 april 2004 om 05:48

In eerste instantie geplaatst door Badia

H� rahima....zit je toevallig op het edison college...?

Nope, opt gymnasium apeldoorn. Jij wel opt edison college?

Liefs Rahima



-------------
Leven is het meervoud van lef


Geplaatst door: Badia
Geplaatst op: 15 april 2004 om 06:22

ik wel ja...maar ik heb ook op het KSG gezeten...daar tegenover het gymnasium....Ik heb je eerlijk gezegd nooit gezien. Ik neem aan dat je een hijaab draagt.

Maar kom je wel eens naar de moskee..?

Of ben je geen moslima...

 



Geplaatst door: *Rahima*
Geplaatst op: 15 april 2004 om 06:31
nee ik ben geen moslims.. nu ik het zo zeg, schaam ik me er bijna voor! Vandaar dus dat je me niet gezien hebt..

-------------
Leven is het meervoud van lef


Geplaatst door: *Rahima*
Geplaatst op: 15 april 2004 om 09:54

Trouwens Badia, misschien een rare vraag maar: ook al ben ik geen moslima, ik zou graag nog eens de koran lezen en hem ook begrijpen, ik heb em al een keer gelezen, maar ik begreep niet alles. En omdat jij ook in apeldoorn woont, dacht ik: misschien een keer samen? Omdat je ook in apeldoorn woont zie je.. tis maar een idee, zeg maar wat je ervan vind!!

Liefs Rahima



-------------
Leven is het meervoud van lef


Geplaatst door: Badia
Geplaatst op: 16 april 2004 om 08:10

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe

Ik zou je heeeeeeel graag willen helpen....insha Allah. Enne...heb je toevallig blond haar en blauwe ogen. Want dan heb ik je wel gezien. Hihi, gnagna

Maar als je tijd en plaats weet, moet je gillen hoor!

Ik kan je trouwens niet verzekeren dat hetgeen je niet snapt, dat ik dat wel snap.... Ik ben zelf ook nog kennis vergarende...maar ik wil je graag helpen met wat ik al wel weet. insha Allah

wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe



Geplaatst door: *Rahima*
Geplaatst op: 16 april 2004 om 09:37
In eerste instantie geplaatst door Badia

As-salaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe

Ik zou je heeeeeeel graag willen helpen....insha Allah. Enne...heb je toevallig blond haar en blauwe ogen. Want dan heb ik je wel gezien. Hihi, gnagna

Maar als je tijd en plaats weet, moet je gillen hoor!

Ik kan je trouwens niet verzekeren dat hetgeen je niet snapt, dat ik dat wel snap.... Ik ben zelf ook nog kennis vergarende...maar ik wil je graag helpen met wat ik al wel weet. insha Allah

wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe

As-salaam oe aleikum,

Wat leuk dat je dat wilt! Enne.. ik heb bruin haar en groene ogen.. dus je hebt iemand anders gezien!
Ik dacht, misschien een keer in de bibliotheek ofzo? Of voor mijn part buiten ergens, het is tenslotte lekker weer aant worden! Bij mij of jou thuis is misschien niet zo slim, omdat we mekaar nog helemaal kennen enzo.. maar als jij daar anders over denkt moet je het zeggen!

Trouwens als we allebei iets niet snappen in de koran dan komen we er samen wel uit toch?

wassalaam oe aleikum

 



-------------
Leven is het meervoud van lef


Geplaatst door: Badia
Geplaatst op: 16 april 2004 om 09:55

As-salaamoe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe,

In de bibliotheek...lijkt me prima. Ach ja...ik zat er dicht bij met dat haar toch...

Inderdaad...als ik het niet weet..kunnen we er wel samen uitkomen.

Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe

 



Geplaatst door: *Rahima*
Geplaatst op: 16 april 2004 om 11:01

As-salaamoe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe,

Zeg jij maar wanneer, ik kan maandag bijvoorbeeld? de 19de?

Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe



-------------
Leven is het meervoud van lef


Geplaatst door: MoslimaGirl
Geplaatst op: 16 april 2004 om 11:14

 Asalamu Aleikom,

 Ik ben nieuw hier en ben 15 jaar oud.

 Zit op de middelbare school. Derde klas



Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 16 april 2004 om 11:53
In eerste instantie geplaatst door *Rahima*

As-salaamoe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe,


Zeg jij maar wanneer, ik kan maandag bijvoorbeeld? de 19de?


Wassalaam oe aleikum wa rahmatoe Allahie wa barakatoe



Gelukkig is de PM knop al uitgevonden :-)

Volgens mij wordt het ineens heel druk op de 19 in de Bieb bij jullie!!!!



-------------


Geplaatst door: *Rahima*
Geplaatst op: 16 april 2004 om 13:41
haha dat wordt dan gezellig!

-------------
Leven is het meervoud van lef


Geplaatst door: Badia
Geplaatst op: 17 april 2004 om 05:11

hmm..op de maandag ben ik nogal laat vrij. Dinsdag komt mij wel goed uit en vrijdag ook wel. Dus kun jij op een dinsdag of vrijdag?

Nou ja...met mij erbij is het altijd gezellig h�? Grapje hoor



Geplaatst door: *Rahima*
Geplaatst op: 17 april 2004 om 07:48
In eerste instantie geplaatst door Badia

hmm..op de maandag ben ik nogal laat vrij. Dinsdag komt mij wel goed uit en vrijdag ook wel. Dus kun jij op een dinsdag of vrijdag?

Nou ja...met mij erbij is het altijd gezellig h�? Grapje hoor

Vrijdag heb ik een lange dag.. dus dinsdag? Kwart over 3 bij de bieb? En ik heb geen Koran thuis.. ik weet niet of jij er 1 hebt, maar anders huren we de Koran in de bieb?



-------------
Leven is het meervoud van lef


Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 17 april 2004 om 18:48
Moge Allah(Subhanahoe Wa Ta'Ala) jullie veel kennis op laten doen.

En dat jullie bij elk woordje dat jullie zullen lezen uit de Koran, jullie harten gevuld zullen worden met liefde. Liefde voor Allah, de schepper van alles wat je om je heen ziet.

En zuster Badia, echt Mashallah dat je, je zo inzet voor de Islam. Inshallah zul je een goede beloning mogen ontvangen in het hiernaarmaals.


-------------


Geplaatst door: Abou Jabir
Geplaatst op: 20 april 2004 om 12:37

In eerste instantie geplaatst door nak4life

Moge Allah(Subhanahoe Wa Ta'Ala) jullie veel kennis op laten doen.

En dat jullie bij elk woordje dat jullie zullen lezen uit de Koran, jullie harten gevuld zullen worden met liefde. Liefde voor Allah, de schepper van alles wat je om je heen ziet.

En zuster Badia, echt Mashallah dat je, je zo inzet voor de Islam. Inshallah zul je een goede beloning mogen ontvangen in het hiernaarmaals.

Assalamoe alykoem,

en broeder nak4life, zal jij ook erbij zijn



Geplaatst door: nak4life
Geplaatst op: 20 april 2004 om 12:54
In eerste instantie geplaatst door musilman

In eerste instantie geplaatst door nak4life

Moge Allah(Subhanahoe Wa Ta'Ala) jullie veel kennis op laten doen. En dat jullie bij elk woordje dat jullie zullen lezen uit de Koran, jullie harten gevuld zullen worden met liefde. Liefde voor Allah, de schepper van alles wat je om je heen ziet. En zuster Badia, echt Mashallah dat je, je zo inzet voor de Islam. Inshallah zul je een goede beloning mogen ontvangen in het hiernaarmaals.


Assalamoe alykoem,


en broeder nak4life, zal jij ook erbij zijn



VREES ALLAH!!!!!!!

-------------


Geplaatst door: Abou Jabir
Geplaatst op: 20 april 2004 om 13:31
In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door musilman

In eerste instantie geplaatst door nak4life

Moge Allah(Subhanahoe Wa Ta'Ala) jullie veel kennis op laten doen. En dat jullie bij elk woordje dat jullie zullen lezen uit de Koran, jullie harten gevuld zullen worden met liefde. Liefde voor Allah, de schepper van alles wat je om je heen ziet. En zuster Badia, echt Mashallah dat je, je zo inzet voor de Islam. Inshallah zul je een goede beloning mogen ontvangen in het hiernaarmaals.


Assalamoe alykoem,


en broeder nak4life, zal jij ook erbij zijn

VREES ALLAH!!!!!!!

 

Assalamoe alykoem,

MOGE ALLAH ONS MAKEN VAN DEGENE DIE VREES HEBBEN VOOR HEM

AMIEEEEN

 




Druk de pagina | Sluit venster