Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

nederlandse moslima

 Post Reply Post Reply
Schrijver
naseerah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 11 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naseerah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: nederlandse moslima
    Geplaatst op: 11 juli 2004 om 14:50

 Hoe kijken jullie naar nederlandse moslima's die vroeger slechte dingen hebben gedaan?

Ik zit zelf in een proces om moslima te worden, helaas zijn er mensen die vervelend blijven doen.

De islam is voor mij de ware religie en ik weet dat ik voor mijn slechte dingen die ik heb gedaan zal worden gestraft maar waarom kijken mensen niet naar hoe ik nu ben i.p.v naar het verleden te kijken.

Ik hoop dat Allah trots op mij is.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2004 om 15:21

Assalamoe alykoem,

ik zal je een blije nieuws geven, en dat uit het boek van Allah, Allah zegt: Zeg tot degenen die niet geloven, dat als zij ophouden, hetgeen voorbij is hen zal worden vergeven.

dus wanneer een persoon de islam binnentreedt door de geloofsovertuiging uit te spreken, worden alle zondes vergeven, dus eigelijk word je opnieuw geboren.

wassalaam, 

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marhaba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juli 2004 om 15:27

Assalaam,

inderdaad,wa hij zegt is een feit!!zuster welkom in islaaaaaaaaam

en als er nog mensen die gemeen tegen jou doen, trek het u ni aan, das hun probleem, en de jouwe niet!! en geloof mij, je zult het zelf merken,de zelfzekerheid  wordt steeds groter de meer je met je geloof bezig bent. moge allah je hierbij helpen!(ik ben blij voor u!)

wassalaam

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ~Zahra~ Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juli 2004 om 05:05

asallam aleikum,

Die mensen kennen zeker Islam niet goed?Je begint een nieuw leven als je je bekeert,en al je zondes die je als ongelovige hebt begaan,worden je vergeven,zoals onze zusters al zeiden hierboven...

vertel dat maar aan de mensen die lastig tegen jouw doen

(leren ze nog wat over islam)

wa sallam

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
Sjonny Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Sjonny Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2004 om 10:50

En ook al was je een moslim. De deur van Vergeving staat altijd open.

Elke heilige heeft een verleden en elke zondaar heeft een toekomst.

 

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2004 om 03:52
In eerste instantie geplaatst door Sjonny

En ook al was je een moslim. De deur van Vergeving staat altijd open.

Elke heilige heeft een verleden en elke zondaar heeft een toekomst.

 

Alhamdulillah! Werkelijk heel mooi gezegd en absoluut waar. Mashallah.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salahdin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2004 om 14:24

Salaam,

Welkom tot de Islaam zuster.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.