Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wat wil je bereiken?

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
Torenpad Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Torenpad Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wat wil je bereiken?
    Geplaatst op: 15 november 2004 om 05:18

Salaam!

Hallo batle_For_peace!

Waar wil je heen? Ben je van plan om te bewijzen, dat de Bijbel niet juist is?

Je stopt zoveel moeite in het opzoeken van "fouten" in de Bijbel, dat je eigenlijk geen tijd meer over kunt houden om de Koran te lezen.

Wat vind je ervan, als je eens de mooiste, beste, boeiendste verzen uit de Koran gaat posten?

Sowieso is het uitermate raar, dat je hier heen gaat en probeert om christenen te bekeeren. Probeer dat dan in een christelijk forum. Kijk, hier komen mensen kijken, die op zoek zijn en meer willen weten over de Islam, over Allah, over de Koran. Ze zijn niet op zoek naar fouten in de Bijbel of naar argumenten tegen het christendom. Probeer de discussie eens aan te gaan op hun terrein, als je dat aandurft.

Groeten!

Terug naar boven
meri Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 36
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote meri Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 05:36
Terug naar boven
Brigitte Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 182
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Brigitte Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 05:44

Goh... wat een overheerlijke frisse wind op dit forum.... heerlijk Torenpad!

Groeten terug!

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 06:30

Ik heb nog nooit de bijbel gelezen nee...het doel is duidelijk maken dat de bijbel vervalsd is. De koran is een prachtige boek....die is niet te vergelijken met de bijbel....wat ik tegenkwam in het lezen van de koran over het goeddoen tegen anderen is dat we het kwade met het goede moeten afwenden zoiets als jullie hebben ''heb uw vijanden lief''...maar het kwade met het goede afwenden is ietsjes anders. God raadt ons aan om er lering uit te terekken en elkaar geen bijnamen te geven en als iemand ons groets zelfs een betere groet terug moeten geven...want God houdt rekening met alle dingen.

koran 17:37 En wandel niet hoogmoedig op aarde rond want je kunt de aarde niet doen splijten, noch kun je de bergen in hoogte evenaren.
koran 13:22 En degenen, die volharden in het zoeken naar de gunst van hun Heer en het gebed houden en van hetgeen waarvan Wij hen hebben voorzien, heimelijk en openlijk weggeven en die het kwade met het goede afwenden, dezen zijn het die de beloning en het goede tehuis zullen ontvangen.
koran 23:96 Verdrijf het kwade met het beste. Wij zijn op de hoogte van hetgeen zij zeggen,
koran 41:34 Het goede en kwade zijn niet gelijk. Daarom weerstaat (het kwade) door hetgeen best is. Dan ziet, degene met wie gij vijandschap hebt, hij zal als uw boezemvriend worden.
koran 5:28 "Als gij uw hand naar mij uitstrekt om mij te doden, zal ik mijn hand niet naar u uitstrekken, om u te doden. Ik vrees God, de Heer der Werelden.
koran 28:54 Hun beloning zal hun tweemaal worden gegeven want zij zijn standvastig geweest en omdat zij het kwade met het goede weren, en mededelen van hetgeen waarmee Wij hen hebben voorzien.
koran 42:40
Doch de vergelding van het kwade is het daaraan gelijke; maar wie vergeeft en verbetering voor ogen houdt, zijn loon rust bij God. Voorzeker, Hij houdt niet van de onrechtvaardigen.
koran 3:134 Zij, die in voorspoed en in tegenspoed wel doen en zij, die toorn onderdrukken en mensen vergeven; God heeft hen die goed doen, lief.
koran 7:199 Neig u tot vergiffenis en spoor tot vriendelijkheid aan en wend u van de onwetenden af.
koran 4:148 God houdt niet van het uiten van beledigende taal in het openbaar, behalve door iemand, die onrecht wordt aangedaan; en God is Alhorend, Alwetend.
koran 17:53 En zeg tot Mijn dienaren dat zij spreken wat het beste is. Voorwaar, Satan sticht onenigheid onder hen. Voorwaar, Satan is de mens een verklaarde vijand.
koran 4:86 En wanneer gij met een groet wordt begroet, groet dan terug met een betere groet, of geeft deze althans terug. Voorzeker, God houdt rekening met alle dingen. 
koran 31:18 En keer uw gelaat niet (in verachting) van de mensen af noch wandel in hoogmoed op aarde; want God heeft de hoogmoedige noch de pocher lief.
koran 16:126 En indien je vergeldt,doe dit dan naar mate u onrecht werd aangedaan;maar als je geduld toont dan is dat voorzeker het beste voor degenen die geduldig zijn.
koran 5:2 O, gij die gelooft, ontheiligt de tekenen van God niet, noch de heilige maand, noch de offerdieren, noch dieren met offertekens, noch degenen, die zich naar het heilige Huis begeven om genade van hun Heer en Zijn welbehagen te zoeken. Maar wanneer gij u van uw pelgrimskleed ontdoet, mag je jagen. En laat de vijandschap van een volk, omdat zij u de toegang tot de heilige Moskee verhinderen, u niet tot geweld aansporen. En helpt elkander in deugdzaamheid en vroomheid maar helpt elkander niet in zonde en overtreding. En vreest God. Waarlijk, God is streng in het straffen.
koran 16:90 Voorwaar, God gelast u goed met goed (te vergelden) en wel te doen aan anderen en te geven als aan verwanten; en verbiedt onbetamelijkheid, kwaad en opstand. Hij raadt u aan dat je er lering uit trekt.

De koran leert ons dat dit leven niks is vergeleken met het hiernamaals...zoals rasoel Allah sulAllahu alaihi wasalaam heeft gezegd in een hadith ''Als je je vinger in een Oceaan zou steken en eruit zou halen dat vocht wat aan je vinger hangt is dit leven en dat Oceaan is het hiernamaals''...zo nietig is dit leventje.
Als we sterven zegt Allah in de koran zullen mensen denken dat we hier slechts een dag waren of minder nog...dit leven gaat zooo weg...maar het hiernamaals...daar moet je naar streven.

koran 11:15-16. Wie het tegenwoordige leven en de schoonheden er van wenst, Wij zullen hen volgens hun werken in dit leven ten volle belonen en zij zullen daarin niet tekort worden gedaan. dezen zijn degenen, die in het Hiernamaals niets dan het Vuur zullen ontvangen en hetgeen zij in dit leven verrichtten zal teniet gaan en hetgeen zij doen is vergeefs.
koran 2:212. Het leven dezer wereld is voor de ongelovigen schoonschijnend gemaakt en zij bespotten de gelovigen. Maar de godvrezenden zullen boven hen verheven zijn op de dag der opstanding: God schenkt Zijn gaven overvloedig aan wie Hij wil.
koran 14:3. Die het tegenwoordige leven boven het Hiernamaals verkiezen en (anderen) van het pad van God afhouden het krom wensend - dezen zijn het die ver afgedwaald zijn.
koran 2:86. Dezen zijn het, die het Hiernamaals voor het tegenwoordig leven hebben verkocht. Derhalve zal hun straf niet worden verzacht, noch zullen zij worden geholpen.
koran 10:23. Maar wanneer Hij hen heeft gered, ziet, beginnen zij ten onrechte een opstand in het land te ontketenen. O, gij mensen, voorzeker uw opstand keert zich slechts tegen u zelf. Thans geniet je het genoegen van het tegenwoordige leven. Daarna zal uw terugkeer tot Ons zijn en Wij zullen u inlichten over hetgeen je deedt.
koran 3:185. Elke ziel zal de dood ondergaan. En voorzeker zal u op de Dag der Opstanding uw beloning ten volle worden uitbetaald. Wie daarom van het Vuur wordt verwijderd en de Hemel binnengelaten, heeft inderdaad zijn doel bereikt. Het leven dezer wereld is niets dan een middel tot bedrog.
koran 2:96. Voorzeker, je zult hen het meest van alle mensen verlangend naar het leven vinden, zelfs meer dan de afgodendienaren. Ieder van hen wenst, dat hem een leven van duizend jaren geschonken moge worden, doch al ware hem zulk een lang leven vergund, dan zou het hem tegen de straf toch niet beschermen. God ziet hetgeen zij doen.
koran 15:3. Laat hen eten en zich vermaken en laat hun ijdele hoop hen achteloos maken; zij zullen het weldra te weten komen. koran 11:116. Waarom waren er onder de geslachten die v��r u waren dan geen verstandige mensen, die het verderf op aarde konden verhinderen op enkelen na, die Wij uit hun midden redden? Maar de onrechtvaardigen volgden datgene waarin hun overvloed werd verleend en zij waren schuldig.
koran 13:26. God vergroot en vermindert de voorziening voor wie Hem behaagt. En zij verheugen zich in het tegenwoordige leven, terwijl het tegenwoordige leven slechts een (kortstondig) vermaak is vergeleken met het volgende.
koran 10:24. De gelijkenis van het tegenwoordige leven is slechts als water, dat Wij uit de wolken neerzenden, daarna groeit hierdoor het gewas van de aarde weelderig, waarvan mensen en vee eten, totdat, wanneer de aarde haar sier ontvangt en er schoon uitziet en haar eigenaars denken, dat zij er macht over bezitten, Ons gebod bij dag of bij nacht tot haar komt, dan maken Wij haar tot een gemaaid veld, alsof er de vorige dag niets was geweest. Zo leggen Wij de tekenen uit aan een volk, dat nadenkt.
koran 3:145. Geen ziel kan sterven zonder God's toestemming, daar de tijd is vastgesteld. En wie de beloning van de tegenwoordige wereld wenst, zullen Wij er van geven; en wie de beloning van het Hiernamaals wenst, hem zullen Wij daar van geven en Wij zullen de dankbaren gewis belonen.
koran 3:14. Voor de mensen is de liefde tot begeerten schoonschijnend gemaakt, vrouwen, kinderen, stapels goud en zilver, raspaarden, vee en akkers. Dat is de voorziening van het leven dezer wereld, maar God is het, bij Wie het juiste einddoel ligt.

Mischien begrijp je nu ook waarom de kufaar zo gelukkige leven hebben.
ook in de bijbel wordt zoiets gezegd:

Jakobus 4:4 Overspelers en overspeleressen, weet gij niet, dat de vriendschap der wereld een vijandschap Gods is? Zo wie dan een vriend der wereld wil zijn, die wordt een vijand van God gesteld.
1 Johannes 2:15 Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is;

Dus naast al die leugens zit er nog wel wat waarheid in....

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 06:30

Hoi,

Ik denk dat elke bijdrage belangrijk is en dat we niet moeten spreken wat wel of niet relevant is. Wat voor de een relevant is, kan voor de ander onnuttig zijn. Als iedereen gewoon de ander de ruimte geeft, om te plaatsen wat hij/zij wil, komen we een eind verder.

Groetjes Imaan

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Torenpad Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Torenpad Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 06:45

Hallo batle_For_peace!

Je zegt het zelf, je hebt de Bijbel nooit gelezen.

Waar haal je dat gezeik allemaal vandaan?

Wie wil je overtuigen?

Waarom probeer je niet je energie niet in belangrijkere zaken te steken?

Zo zou je kunnen proberen om de islaam te verduidelijken aan degene die hier naartoe komt omdat ie op zoek is naar God.

Je zou antwoord kunnen geven aan degene, die ge�nteresseerd vragen durft te stellen over God en de Koran.

Je schijnt zeer veel te weten over je eigen geloof.

Doe daar dan iets nuttigs mee!

Salaam, batle_For_peace!

Een welgemeende groet van Jens!

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 06:47

Dag Jens,

Mag ik je vragen waarom je de Salaamgroet gebruikt?

Groetjes

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Torenpad Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Torenpad Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 07:52

Omdat het VREDE betekend en hier vrijwel door iedereen begrepen wordt!

Groetjes van Jens!

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 07:56

Ik begrijp je

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 09:02

Salaam alaikom warahmatullah wabarakatuhu,

Je hoeft niet de hele bijbel te lezen om te begrijpen wat hieronder staat:

2 Samu�l 8:4 En David nam hem 1.000 wagens af, en 600 ruiteren, en 20.000 man te voet; en David ontzenuwde alle wagenpaarden, en hield daarvan 100 wagenen over.
1 Kronieken 18:4 En David nam hem 1.000 wagens af, en 7.000 ruiters, en 20.000 man te voet; en David ontzenuwde al de wagen paarden; doch hij behield 100 wagens daarvan over.

Als ik het mis heb en jij hebt het wel gelezen leg dan maar a.u.b. uit waarom het hier zo staat.
Allah zegt ''Als alle bomen op aarde pennen waren en alle zee�n inkt...dan noch zouden de woorden van Allah niet uitgeput raken...waarlijk Allah is Almachtig Alwijs...''.
Deze woorden die hier staan spreken elkaar tegen...dat begrijpt zelfs een kleuter.
hiervoor heeft hij niet de hele bijbel uitgelezen...echt niet.
Waar is de toppic ''Bijbel God's woord''....

Terug naar boven
Torenpad Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Torenpad Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 09:08

Zou je ermee willen stoppen, als ik je zeg, dat de Bijbel niet door God, maar door de mens is geschreven?

Zou je dan tevreden zijn?

 

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 10:25

waarom ?

ieder is vrij in om te posten wat hij wil, natuurlijk moet broeder bfp alleen rekening meehouden dat hij geen christenen hiermee kwetst, en ook de volgende vers in acht nemen: 8:108 En bespot niet degene die naast Allah (goden) aanroepen, zodat zij niet Allah vijandig zonder kennis bespotten.

en ik denk dat hij op christelijke forums gebanned wordt..  

 

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 11:26
Als je zegt de bijbel is van God dat zeg ik ook.
Als je zegt de bijbel is niet letterlijk God's woord dat zeg ik ook.
Als je dat zegt heet ik je welkom in Islam want je gelooft in de bijbel maar niet hellemal zoals een moslim ook doet.
Waarom wil je eigenlijk dat ik stop? wil je de waarheid niet weten?
De profeet Mohammad God's vrede zij met hem leerde ons dat we moesten leren van wieg tot graf.
Ik geef je iets waar je diep over na moet denken.

Galaten 3:1 O gij uitzinnige Galaten, wie heeft u betoverd, dat gij der waarheid niet zoudt gehoorzaam zijn; denwelken Jezus Christus voor de ogen te voren geschilderd is geweest, onder u gekruist zijnde?
2 Dit alleen wil ik van u leren: hebt gij den Geest ontvangen uit de werken der wet, of uit de prediking des geloofs?
Kolossensen 2:8 Ziet toe, dat niemand u als een roof vervoere door de filosofie, en ijdele verleiding, naar de overlevering der mensen, naar de eerste beginselen der wereld, en niet naar Christus;
Galaten 1:11 Maar ik maak u bekend, broeders, dat het Evangelie, hetwelk van mij verkondigd is, niet is naar den mens.
12 Want ik heb ook hetzelve niet van een mens ontvangen, noch geleerd, maar door de openbaring van Jezus Christus.
20 Hetgeen nu ik u schrijf, ziet, ik getuig voor God, dat ik niet lieg!
Galaten 1:6 Ik verwonder mij, dat gij zo haast wijkende van dengene, die u in de genade van Christus geroepen heeft, overgebracht wordt tot een ander Evangelie;
7 Daar er geen ander is; maar er zijn sommigen, die u ontroeren, en het Evangelie van Christus willen verkeren.
Romeinen 16:17 En ik bid u, broeders, neemt acht op degenen, die tweedracht en ergernissen aanrichten tegen de leer, die gij van ons geleerd hebt; en wijkt af van dezelve.
1 Korinthi�rs 1:10 Maar ik bid u, broeders, door den Naam van onzen Heere Jezus Christus, dat gij allen hetzelfde spreekt, en dat onder u geen scheuringen zijn, maar dat gij samengevoegd zijt in een zelfden zin, en in een zelfde gevoelen.
11 Want mij is van u bekend gemaakt, mijn broeders, door die van het huisgezin van Chloe zijn, dat er twisten onder u zijn.
12 En dit zeg ik, dat een iegelijk van u zegt: Ik ben van Paulus, en ik van Apollos; en ik van Cefas; en ik van Christus.
1 Korinthi�rs 11:18 Want eerstelijk, als gij samenkomt in de Gemeente, zo hoor ik, dat er scheuringen zijn onder u; en ik geloof het ten dele;
2 Korinthi�rs 11:4 Want indien degene, die komt, een anderen Jezus predikte, dien wij niet gepredikt hebben, of indien gij een anderen geest ontvingt, dien gij niet hebt ontvangen, of een ander Evangelie, dat gij niet hebt aangenomen, zo verdroegt gij hem met recht.
5 Want ik acht, dat ik nergens minder in ben geweest dan de uitnemendste apostelen.
2 Korinthi�rs 11:12 Maar wat ik doe, dat zal ik nog doen, om de oorzaak af te snijden dengenen, die oorzaak hebben willen, opdat zij in hetgeen zij roemen, bevonden mochten worden gelijk als wij.
13 Want zulke valse apostelen zijn bedriegelijke arbeiders, zich veranderende in apostelen van Christus.
1 Korinthi�rs 1:22 Overmits de Joden een teken begeren, en de Grieken wijsheid zoeken;
23 Doch wij prediken Christus, den Gekruisigde, den Joden wel een ergernis, en den Grieken een dwaasheid;
1 Korinthi�rs 2:1 En ik, broeders, als ik tot u ben gekomen, ben niet gekomen met uitnemendheid van woorden, of van wijsheid, u verkondigende de getuigenis van God.
2 Want ik heb niet voorgenomen iets te weten onder u, dan Jezus Christus, en Dien gekruisigd.
1 Thessalonicensen 4:14 Want indien wij geloven, dat Jezus gestorven is en opgestaan, alzo zal ook God degenen, die ontslapen zijn in Jezus, weder brengen met Hem.
Kolossensen 1:25 Welker dienaar ik geworden ben, naar de bedeling van God, die mij gegeven is aan u, om te vervullen het Woord Gods;
26 Namelijk de verborgenheid, die verborgen is geweest van alle eeuwen en van alle geslachten, maar nu geopenbaard is aan Zijn heiligen;
Kolossensen 4:3 Biddende meteen ook voor ons, dat God ons de deur des Woords opene, om te spreken de verborgenheid van Christus, om welke ik ook gebonden ben;
4 Opdat ik dezelve moge openbaren, gelijk ik moet spreken.
Romeinen 2:16 In den dag wanneer God de verborgene dingen der mensen zal oordelen door Jezus Christus, naar mijn Evangelie.
1 Korinthi�rs 1:17 Want Christus heeft mij niet gezonden, om te dopen, maar om het Evangelie te verkondigen;
Kolossensen 2:2 Opdat hun harten vertroost mogen worden, en zij samengevoegd zijn in de liefde, en dat tot allen rijkdom der volle verzekerdheid des verstands, tot kennis der verborgenheid van God en den Vader, en van Christus;
3 In Denwelken al de schatten der wijsheid en der kennis verborgen zijn.
4 En dit zeg ik, opdat niet iemand u misleide met beweegredenen, die een schijn hebben.
1 Korinthi�rs 14:1 Jaagt de liefde na, en ijvert om de geestelijke gaven, maar meest, dat gij moogt profeteren.
5 En ik wil wel, dat gij allen in vreemde talen spreekt, maar meer, dat gij profeteert; want die profeteert, is meerder dan die vreemde talen spreekt, tenzij dan, dat hij het uitlegge, opdat de Gemeente stichting moge ontvangen.
2 Korinthi�rs 12:11 Ik ben roemende onwijs geworden; gij hebt mij genoodzaakt, want ik behoorde van u geprezen te zijn; want ik ben in geen ding minder geweest dan de uitnemendste apostelen, hoewel ik niets ben.
12 De merktekenen van een apostel zijn onder u betoond in alle lijdzaamheid, met tekenen, en wonderen, en krachten.
1 Korinthi�rs 14:29 En dat twee of drie profeten spreken, en dat de anderen oordelen.
31 Want gij kunt allen, de een na den ander profeteren, opdat zij allen leren, en allen getroost worden.
37 Indien iemand meent een profeet te zijn, of geestelijke, die erkenne, dat, hetgeen ik u schrijf, des Heeren geboden zijn.
39 Zo dan, broeders, ijvert om te profeteren, en verhindert niet in vreemde talen te spreken.
1 Korinthi�rs 12:28 En God heeft er sommigen in de Gemeente gesteld, ten eerste apostelen, ten tweede profeten, ten derde leraars, daarna krachten, daarna gaven der gezondmakingen, behulpsels, regeringen, menigerlei talen.

Zoals je ziet schreven deze mensen hun eigen boeken en hebben zelf maar wat uitgedacht...zeplaatsten zich boven de profeten.
de een beschuldigde de ander dat hij loog.
velen kwamen ik ben Paulis ik Pilatus ik van Christus...allemal leugenaars.
De schrijvers van het nieuwe Testament kunnen onmogelijk ooggetuigen zijn geweest dus Johannes kan nooit door Johannes geschreven zijn.
De originele hebben jullie niet meer...en dat zegt genoeg.
Dit is de waarheid ik kan de blinden niet doen zien en de doven kan ik niet laten horen....als je begrijpt wat ik bedoel.

koran 5:49 En spreek recht tussen hen naar hetgeen God u heeft geopenbaard en volg hun boze neigingen niet en wees op uw hoede dat zij u niet afleiden van hetgeen God u heeft geopenbaard. Maar indien zij zich afwenden, weet dan, dat God hen voor sommige hunner zonden wenst te treffen. En een groot aantal mensen is inderdaad ongehoorzaam.

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 12:51

 

Hallo Torenpad,

Ik vind het jammer dat je je zo aangevallen voelt door de topics van Batle_for_peace. Er zijn hier zoveel christenen lid die vaak discusseren over de koran en de overleveringen van de profeet en soms heel respectloos discuseren en zelf zeggen dat ze kritisch kijken naar ons geloof. Nu worden er een paar citaten geplaatst door batle_for_peace vanuit de bijbel en jullie voelen je meteen aangevallen, tot nu heeft nog niemand de reacties van deze broeder weerlegt.

Dit is geen aanval op jullie geloof dit is een uitnodiging tot een discussie. Als je daar niet aan mee wilt doen dan ben je niet verplicht mee te doen. Ik en ik denk wel alle leden van dit forum respecteren ieders geloof maar dat wil nog niet zeggen dat er niet over gediscuseerd mag worden. Jullie zijn ook lid geworden van dit forum om jullie kritiek te geven op de islam dus waarom niet een keer de rollen om draaien.

Ik wil ook nog zeggen dat er een lid van dit Forum zelf een keer aangaf dat hij bezig was met het herschrijven van de bijbel. Ik zal de naam niet noemen van die persoon omdat ik dat niet netjes vindt.

Groet,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Bodosan Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Bodosan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 13:46
Ik denk dat BFP wel degelijk de Bijbel aanvalt. "Ik heb nog nooit de bijbel gelezen nee...het doel is duidelijk maken dat de bijbel vervalsd is. De koran is een prachtige boek....die is niet te vergelijken met de bijbel....". Hatsjekidee niet gelezen, maar toch een vervalsing. Los van het recht dat een ieder heeft zijn/haar discussie te plaatsen  (eens met Umm) heb ik het idee dat een dergelijke discussie nergens toe leidt, hoogstens irritatie. Er zijn talloze sites (vooral in de USA) die eindeloos weten aan te tonen hoe onjuist/onwaar (en erger maar we houden het beschaafd) de Islam incl. de Koran wel niet is. Persoonlijk geloof niet dat ��n religie meer of minder is dan de andere. Uiteindelijk is het geloof van de aanhanger het enige wat de religie bepaald.
Natuurlijk mag BfP doorgaan, maar hij zal geen enkele christen overtuigen van zijn gelijk en alle moslims weten dat hij gelijk heeft, nietwaar?
Bodosan

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 14:20
Wie durft nog te zeggen bijbel is 100% God's woord?
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 15:56

In eerste instantie geplaatst door Remco

De Bijbel is door speciale mensen geschreven, door God uitverkoren. De Bijbel is niet letterlijk (letter voor letter) Gods woord, in de Bijbel is echter wel Gods woord te vinden. Daarvoor moet je hem wel lezen, in losse flarden kan je Gods woord niet herkennen.

Remco,

mss weet je wel de vraag die ik wil stellen

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Torenpad Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Torenpad Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 01:55

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Ik vind het jammer dat je je zo aangevallen voelt door de topics van Batle_for_peace.
Ik voel me niet aangevallen. Omdat ik mezelf niet als christelijk beschouw. Maar ik vind het heel erg raar, dat er iemand in een islamitisch forum zoveel energie erin stopt om mensen met een ander geloof van hun ongelijk te overtuigen. Deze tijd zou hij mijns inziens beter kunnen gebruiken om mensen, die hier vragen komen stellen, die nog zoekende zijn, de inhouden van zijn religie uit te leggen, om hen de Koran uit te leggen, om hen te vertellen, wat God in zijn geloof voor de mens betekend.

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Er zijn hier zoveel christenen lid die vaak discusseren over de koran en de overleveringen van de profeet en soms heel respectloos discuseren en zelf zeggen dat ze kritisch kijken naar ons geloof. Nu worden er een paar citaten geplaatst door batle_for_peace vanuit de bijbel en jullie voelen je meteen aangevallen, tot nu heeft nog niemand de reacties van deze broeder weerlegt.
De reacties van bfp zijn niet van hem, want hij heeft immers de Bijbel niet gelezen. En hij kijkt dan ook niet kritisch naar zijn geloof of naar wiens geloof dan ook. Hiernaast ben ik niet hierheen gekomen om van JULLIE en van ONS te praten, maar om eens te beginnen aan WIJ.

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Dit is geen aanval op jullie geloof dit is een uitnodiging tot een discussie.
Dat klopt niet. Bfp laat geen discussie toe, want al zijn fors optreden slaat vele deuren dicht. Helaas!

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Als je daar niet aan mee wilt doen dan ben je niet verplicht mee te doen. Ik en ik denk wel alle leden van dit forum respecteren ieders geloof maar dat wil nog niet zeggen dat er niet over gediscuseerd mag worden. Jullie zijn ook lid geworden van dit forum om jullie kritiek te geven op de islam dus waarom niet een keer de rollen om draaien.
Mijn doel was het absoluut niet om hier kritiek te geven op iemands geloof! Ik ben al dat gezeik van HUN en JULLIE en ONS spugzat! Mijn intentie was het om SAMEN een gesprek aan te gaan over morgen. Want vandaag is voor geen van ons beiden enigszins leefbaar. Ik kwam om een dialog op te bouwen en te achtervragen inhoever "jullie" op de huidige situatie willen anticiperen. Hoe willen "jullie" "de gewone Nederlander" zijn angst nemen voor het kwaad, voor de islaam, voor "de Marokkanen"? Hoe willen "jullie" aantonen, dat "jullie"juist ook een samenleving in vrede willen in plaats van een nog sterker toenemende radicalisering?

Groeten van Jens 

Terug naar boven
meri Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 36
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote meri Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 07:24

Salaam,

Torenpad:  

Umm Umarah, discussie is niet erg - ik vind het zelfs leuk! - maar ik heb liever een open discussie, en niet een frontale aanval, waarbij direct veroordeeld en niet geluisterd wordt. Ik denk niet dat wat ik geloof perfect is en de enige juiste weg. Ik kom hier juist om mooie dingen van de islam leren, niet om te bekritiseren. Maar nu voel ik me eerder met grof geschut "weggejaagd". Hij mag posten wat hij wil, maar dan trek ik gewoon de conclusie dat ik hier niets te zoeken heb.   

Iedereen mag mij open (en evt. kritische) vragen te stellen, mits je ook echt een antwoord wilt horen en mij respecteert. En niet al concludeert dat ik drugs gebruik, beelden aanbid, geen geld aan armen geef en naar de hel ga, voordat je iets weet van mij en mn geloof. Als iemand lachend en triomfantelijk vertelt dat ik vervloekt ben door God, vind ik dat kwetsend. Is dat vreemd? Ik hoef geen serieus gesprek met iemand die op alles wat ik zeg - soms zelfs zonder het te lezen - reageert met uitlachen, spotten en zeggen dat ik naar de hel ga. En ALS iemand al zo doet, verwacht ik wel dat hij zijn eigen geloof met net zo kritische blik bekijkt.  

Veel liever zou ik idd horen wat er zo mooi is aan de islam, hoe jullie God ervaren, wat we gezamenlijk hebben, etc. Probeer het 'ns op een andere manier...Nodig �cht uit tot gesprek en laat anderen wat ruimte voor een eigen mening, dan krijg je vast positievere reacties. Van mij in ieder geval wel!  

Groeten, Femke

Terug naar boven
Torenpad Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Torenpad Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 08:31

En zeker ook van mij!

Dank je wel, Femke! Je hebt het nog een heel end beter kunnen verwoorden dan ik (daar heb je de vrouw weer ).

Groeten aan iedereen hier! Enneh: Salaam (vrede)!

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 13:17
In eerste instantie geplaatst door Torenpad

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Ik vind het jammer dat je je zo aangevallen voelt door de topics van Batle_for_peace.
Ik voel me niet aangevallen. Omdat ik mezelf niet als christelijk beschouw. Maar ik vind het heel erg raar, dat er iemand in een islamitisch forum zoveel energie erin stopt om mensen met een ander geloof van hun ongelijk te overtuigen. Deze tijd zou hij mijns inziens beter kunnen gebruiken om mensen, die hier vragen komen stellen, die nog zoekende zijn, de inhouden van zijn religie uit te leggen, om hen de Koran uit te leggen, om hen te vertellen, wat God in zijn geloof voor de mens betekend.

Er zijn hier al eerder topics gestart en discussies gevoerd waar behoorlijk fel werd gereageerd door niet moslims en moslims over het onderwerp de bijbel en het christendom. Dit is niet iets nieuws.  

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Er zijn hier zoveel christenen lid die vaak discusseren over de koran en de overleveringen van de profeet en soms heel respectloos discuseren en zelf zeggen dat ze kritisch kijken naar ons geloof. Nu worden er een paar citaten geplaatst door batle_for_peace vanuit de bijbel en jullie voelen je meteen aangevallen, tot nu heeft nog niemand de reacties van deze broeder weerlegt.
De reacties van bfp zijn niet van hem, want hij heeft immers de Bijbel niet gelezen. En hij kijkt dan ook niet kritisch naar zijn geloof of naar wiens geloof dan ook.

De citaten komen toch uit de bijbel, je kan er om heen draaien maar het feit blijft dat er verschrikkelijke dingen in staan.

In eerste instantie geplaatst door Torenpad

Hiernaast ben ik niet hierheen gekomen om van JULLIE en van ONS te praten, maar om eens te beginnen aan WIJ.

Helemaal eens, we zijn nu wel gewend dat ons geloof regelmatig onder vuur staat. Misschien moeten we met z'n allen proberen om op een andere manier met elkaar de discussie aan te gaan.

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Dit is geen aanval op jullie geloof dit is een uitnodiging tot een discussie.
Dat klopt niet. Bfp laat geen discussie toe, want al zijn fors optreden slaat vele deuren dicht. Helaas!

Ik vind dat jullie wel heel snel klagen, als ons geloof wordt bekritiseerd dan wordt al gauw gezegt dat we alles maar klakkeloos overnemen en zelf geen kennis hebben van ons geloof (wat nergens op slaat). Jullie hebben tot nu toe niet inhoudelijk gereageerd op zijn topics. Ik moet eerlijk zeggen ik heb een aantal stukken gelezen die BTF heeft geplaatst en ik schrik er nogal van wat er allemaal in de bijbel staat. Er staan zoveel vrouwonvriendelijke dingen in.

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Als je daar niet aan mee wilt doen dan ben je niet verplicht mee te doen. Ik en ik denk wel alle leden van dit forum respecteren ieders geloof maar dat wil nog niet zeggen dat er niet over gediscuseerd mag worden. Jullie zijn ook lid geworden van dit forum om jullie kritiek te geven op de islam dus waarom niet een keer de rollen om draaien.
Mijn doel was het absoluut niet om hier kritiek te geven op iemands geloof! Ik ben al dat gezeik van HUN en JULLIE en ONS spugzat! Mijn intentie was het om SAMEN een gesprek aan te gaan over morgen. Want vandaag is voor geen van ons beiden enigszins leefbaar. Ik kwam om een dialog op te bouwen en te achtervragen inhoever "jullie" op de huidige situatie willen anticiperen. Hoe willen "jullie" "de gewone Nederlander" zijn angst nemen voor het kwaad, voor de islaam, voor "de Marokkanen"? Hoe willen "jullie" aantonen, dat "jullie"juist ook een samenleving in vrede willen in plaats van een nog sterker toenemende radicalisering?

Beste Jens misschien heb jij wel een hele andere doel op dit forum en misschien ben je wel geintresseerd in ons geloof. Misschien moet je je dan niet aangesproken voelen door de reacties van BTF maar kan je je beter richten op andere topics. Ik nodig je uit om een vreedzame discussie aan te gaan, je kunt zelf topics starten en je kunt zelf een onderwerp bedenken waar jij graag over zou discuseren.

Groeten van Jens 

Groeten, Umm Umarah

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 17:14

Voor de nieuwe leden (maar ook nog eens voor de 'oude' leden)

Het gaat hier soms hard tegen hard, maar liever zo dan dat we gaan schieten. Wees erop voorbereid dat van beide kanten men dingen zal zeggen, die bij de ander in het verkeerde keelgat vallen. Zolang je je daarvan bewust bent, zul je zien, dat je er mee kan omgaan.

Laat de ander posten wat hij/zij wil. Ik wil vragen aan degenen die dit forum willen verlaten, omdat hij/zij het gevoel heeft dat hij/zij aangevallen/verjaagd wordt, om er goed over na te denken. Want misschien wil de ander wel gewoon dat je blijft, ook al zou ik bv. niet achter je mening staan.

We zijn allemaal oud en wijs genoeg om in te zien, dat we de ene keer geirriteerd reageren dan de andere keer. De mens heeft ook zijn kuren....

Groet Imaan.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 17:26

Salaamu alaikom,

Ik stop maar hier...want de kufaar zeggen dat ik niet weet wat ik post terwijl ik ze stuk voor stuk zelf vertaald heb en opgezocht...en aan de kant van mijn broeders worden mijn berichten verwijderd...hier ben ik het niet mee eens. Voor diegenen die zijn afgedwaald en nog twijfelen heb ik een paar woorden ''Koran is de enige routekaart naar het Paradijs''. jullie hebben geen bewijzen...jullie vermoeden slechts. jullie geloven in de ene gedeelte van jullie boek en in de ander gedeelte niet? je gelooft wel maar niet in het hele boek? wat is dit voor iets? Islam is de sleutel tot het paradijs...zonder de sleutel kom je er niet in. God accepteert geen andere geloven en hun sektes...nee Islam is de waarheid en de enige weg.  

koran 3:64 Zeg: "O, mensen van het Boek, komt tot ��n woord, waarin wij met elkander overeenstemmen: dat wij niemand dan God aanbidden en dat wij niets met Hem vereenzelvigen en dat sommigen onzer geen anderen tot goden nemen, buiten God." Maar, als zij zich afwenden, zegt dan: "Getuigt, dat wij Moslims zijn."

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 17:35

Alaykoum wa Salaam,  beste Batle_For_Peace,

Waarom zou je stoppen? Is de Profeet vzmh tijdens zijn leven gestopt met Da'wah? Wij moeten leren om daadwerkelijk Sabr op te kunnen brengen, wanneer de tegenpartij het niet met je eens is. Niet iedereen kan het met je eens zijn, niet iederen wil de Waarheid inzien/kennen. Jij hebt je plicht, maar het is aan Allah swt om de mensheid te Leiden.

InshaAllah dat we dat blijven inzien.

FiaminAllah je zuster Imaan.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 17:46

Allah zegt tegen Zijn Boodschapper 10:99 En als jouw Heer het had gewild, dan zouden degenen die op aarde zijn, zeker allen tezamen hebben geloofd. Wil jij (O Mohamed) dan de mensen dwingen opdat zij gelovigen worden? 

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 18:09

Assalaam alaykoum Abou Jabir en Batle...

Djazak Allah ghairan, voor je aanvulling. InshaAllah helpt dit, zodat Batle dit forum niet gaat verlaten.

Je bent er voor je broeders en zusters, wij leren van je.

Imaan

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
meri Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 36
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote meri Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 19:00

Salaam,

Je hoeft van mij zeker niet te stoppen...Maar ik vraag of t op een minder kwetsende manier kan en je het oordelen over hel etc. aan God kunt overlaten? En of je me mooie liefdevolle vriendelijke kanten van je geloof wilt laten zien? Zo niet, dan mag je natuurlijk nog steeds posten, dan lees ik t gewoon niet. Ik zal ook voorzichtig zijn met kritiek enzo. Probeerde ik toch wel, en ik denk & zeg totaal niet dat jullie geen kennis hebben van je geloof of vervloekt zijn of iets dergelijks, maar ik let er extra op, oke? We denken verschillend over islam als enige juiste weg naar God. Maar ik geloof ook in (1) God en probeer zo goed mogelijk te leven, net als jij. Daarvoor hebben we een verschillende weg geleerd of gevonden, maar dat maakt mij geen slecht mens. Jou ook niet.

Ik zei al: stel gerust vragen, ook kritische (liefst niet teveel tegelijk, dan kan ik ook antwoorden). Inderdaad, beter zo met woorden dan op een andere manier. Met sommige kritiek zal ik het zelfs eens zijn. Maar kun je misschien proberen niet te veel van vooroordelen uit te gaan en me wat respect en ruimte voor een eigen mening te geven (zoals je dat zelf, terecht, ook van niet-moslims verwacht)? Dan zal ik ook minder fel reageren en kunnen we misschien normaal met elkaar praten..   

Groetjes, Femke

Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 19:18
battle of peace de kufar is nog helemaal niet met jouw in discussie gegaan :-)
Allleen maar christenen.
Ga niet weg van dit bord. Ik vind jouw bijdrage leuk;-)
Ik heb eigenlijk nooit gereageerd op jouw bidrage omdat ik geen Christen  ben.
maar ik denk dat ik wel zou beantwoorden aan jourw idee van kafir.
Waarom discusieer je niet met mij?
Groetjes Herne.
Terug naar boven
Thijs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 10 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thijs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 november 2004 om 20:35

battle voor peace, en natuurlijk anderen, lees dit eens door en vertel me wat je er van vind.

http://www.answeringislam.org/Dutch/artikelen/Debijbel/bijbe lcorruptievskorancorruptie.htm

groeten,

Thijs

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 november 2004 om 05:55

In eerste instantie geplaatst door Thijs

battle voor peace, en natuurlijk anderen, lees dit eens door en vertel me wat je er van vind.

http://www.answeringislam.org/Dutch/artikelen/Debijbel/bijbe lcorruptievskorancorruptie.htm

groeten,

Thijs

dat artikel is heel makkelijk te weerleggen, als ik tijd heb, zal ik dat doen inshAllah met bewijzen uit de Koran, 1 ding weten ze niet, namelijk dat de Koran zichzelf uitlegt..

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.