Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenluister even..

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
SoldierOfAllah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Directe link naar dit bericht Onderwerp: luister even..
    Geplaatst op: 21 februari 2005 om 08:27
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door SoldierOfAllah

Kimmie toch,

Ben je nou lid van het Vlaamse Belang (Vlaamse Blok) ?

Nee, jij wel?

Nee, ik ook niet.

Hoe ben je dan wel actief in de politiek als ik vragen mag?

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 08:28
In eerste instantie geplaatst door azajamal

De mens Via de Beringstraat.

bij de les blijven ruud ik heb het over geschiedenis.

Dat is geschiedenis  De voorouders van de Indianen zijn de ondekkers van Noord en Zuid-Amerika.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 08:40
In eerste instantie geplaatst door azajamal

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door azajamal

Kimmie schreef:
Nee, nooit.  Maar dat iets niet bestaat, kan je moeilijk bewijs noemen van het bestaan van een almachtig, alwetend, barmhartig wezen...

wij kunnen je hersenen toch ook niet zien, voelen,proefen, aanraken wil dat dan zeggen dat je hersen niet bestaan? zuurstof zien we ook niet toch ademen we elke dag. wind zien we ook niet we zien wel signalen dat er wind is bijv. door naar de takken van bomen te kijken.

Wind voel je, zuurstof weet je dat het er is.  Maar God adem je niet, zie je niet in de takken van de bomen,...

Kimmi je bent de hersen vergeten tevermelden waarom heb je die niet vermeld waarom je die niet kan zien ik kan je hersen niet zien dus ik ontken ze. je hebt geen hersen want ik zie ze niet.

Misschien dat jouw hersenen niet te zien zijn (waar ik toch wat vragen bij heb), de mijne wel, met MRI of CT, of bij een operatie of zo...

Als de mens eerst aap was en nu de mens zoals we hem huidig kennen waar is de link dan tussen die mens en de aap. die is nog steeds niet gevonden. waarom/ omdat ie simpel weg niet bestaat en er ook niet is.

Australopithecus - homo habilis - homo erectus - homo sapiens

waaromdenk je dat de witte mens de meest racistische mens is? omdat de negers meer op de aap lijken dan de witte mens, dus de witte mens voelt zich supreur over de witte vandaar dat altijd de zwarten als slaven dienden.

Hmmzzz, dit rammelt nogal langst alle kanten.  De evolutietheorie is trouwens van halverwege de 18de eeuw.  De eerste slavernij-toestanden in afrika waren er toen de arabieren afrika innamen, ver daarvoor dus.

dus evolutietheorie is racistich. 

Dus sommige rascisten beroepen zich op de evolutie, daarom zou evolutie rascistisch zijn.  Sommige terroristen beroepen zich op islam, dus islam is terroristisch?  Jouw redenatie, niet de mijne.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 08:42
In eerste instantie geplaatst door azajamal

Ik vraag me af waarom ze het THE HIDDEN HISTORY OF THE PROMISED LAND NOEMDEN? heel simpel om de islam. want in de tijd dat columbus vertrok indat jaar gaven de moslims spanje over aan de spanjaarden. wie denk je dat de gevangenen waren van columbus? dat waren moslims. ze hadden hun wordt gegeven dat ze mee zouden gaan en weer terug komen. denk je dat en crimineel zijn woord zou houden? en hoe wist columbus dat de aarde rond was dat kwam weer door moslims want in cairo hadden ze al een mini aardbol gemaakt. vandaar dat er piramides waren in amerika.

snapje het nu?

En dat wisten de grieken ook al voor de arabieren.  Verder mis ik de link met de piramides even...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 08:44
In eerste instantie geplaatst door SoldierOfAllah

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door SoldierOfAllah

Kimmie toch,

Ben je nou lid van het Vlaamse Belang (Vlaamse Blok) ?

Nee, jij wel?

Nee, ik ook niet.

Hoe ben je dan wel actief in de politiek als ik vragen mag?

Bij de n-va ( http://www.n-va.be ), en niet zo heel erg actief.  Ik ga naar vergaderingen en doe mee aan acties en dergelijke.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 10:25
In eerste instantie geplaatst door azajamal

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door azajamal

Kimmie schreef:
Nee, nooit.  Maar dat iets niet bestaat, kan je moeilijk bewijs noemen van het bestaan van een almachtig, alwetend, barmhartig wezen...

wij kunnen je hersenen toch ook niet zien, voelen,proefen, aanraken wil dat dan zeggen dat je hersen niet bestaan? zuurstof zien we ook niet toch ademen we elke dag. wind zien we ook niet we zien wel signalen dat er wind is bijv. door naar de takken van bomen te kijken.

Wind voel je, zuurstof weet je dat het er is.  Maar God adem je niet, zie je niet in de takken van de bomen,...

Kimmi je bent de hersen vergeten tevermelden waarom heb je die niet vermeld waarom je die niet kan zien ik kan je hersen niet zien dus ik ontken ze. je hebt geen hersen want ik zie ze niet.

God heeft zich door tekenen om ons heen en in ons zefl laten weten dat ie bestaat. Denk je dat alles door toeval is ontstaan of zeggen dat alles door evolutie is onstaan wil niet zeggen dat je god onkent want wie heeft die evolutie veroorzaakt? Natuur, mensen praten over natuur alsof het een persoon is.

Als de mens eerst aap was en nu de mens zoals we hem huidig kennen waar is de link dan tussen die mens en de aap. die is nog steeds niet gevonden. waarom/ omdat ie simpel weg niet bestaat en er ook niet is.

waaromdenk je dat de witte mens de meest racistische mens is? omdat de negers meer op de aap lijken dan de witte mens, dus de witte mens voelt zich supreur over de witte vandaar dat altijd de zwarten als slaven dienden.

dus evolutietheorie is racistich. 

Excuses dat ik me er even inmeng... maar als je iemands hoofd opensnijdt zie je wel degelijk hersenen azajamal, of wou je dat ontkennen?

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 10:28

In eerste instantie geplaatst door tarah

weet je laat maar.. ik heb geen zin meer om het je duidelijk te maken...

Behoort een ware moslima niet geduldig te zijn en mensen keer op keer uit te leggen en te beargumenteren waarom de Islam de juiste weg is, totdat diegene bekeerd zijn? Dus of je bent niet geduldig/volhoudend, en heb je niet zo'n goed Imaan, of je hebt de argumenten niet..

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 10:53

In eerste instantie geplaatst door *Rahima*

Excuses dat ik me er even inmeng... maar als je iemands hoofd opensnijdt zie je wel degelijk hersenen azajamal, of wou je dat ontkennen?

als je het hoofd van een paard open snijdt, zal je ook hersenen zien, maar ik dacht dat we het over verstand hebben, die heeft een paard toch niet ?

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 11:13

Ik citeer azjamal even op pagina 3: "wij kunnen je hersenen toch ook niet zien, voelen,proefen, aanraken wil dat dan zeggen dat je hersen niet bestaan"

Daar was mijn reactie op gericht

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 11:53
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door *Rahima*

Excuses dat ik me er even inmeng... maar als je iemands hoofd opensnijdt zie je wel degelijk hersenen azajamal, of wou je dat ontkennen?

als je het hoofd van een paard open snijdt, zal je ook hersenen zien, maar ik dacht dat we het over verstand hebben, die heeft een paard toch niet ?

Een paard heeft wel degelijk verstand en geheugen,anders kon je hem niets leren.  
Terug naar boven
azajamal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 13 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 163
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 13:09
In eerste instantie geplaatst door *Rahima*

Ik citeer azjamal even op pagina 3: "wij kunnen je hersenen toch ook niet zien, voelen,proefen, aanraken wil dat dan zeggen dat je hersen niet bestaan"

Daar was mijn reactie op gericht

wat ik daarmee bedoelde zuster is ja als je pas op onderzoek gaat doen ja danzie je dat iemand dergelijk hersen heeft dat is persies het zelfde met geloven in Allah je kunt niet zo maar geloven je moet Hem kunnen zien in de tekenen die hij ons gegeven heeft. Zoals iedere aya van de Qur'an een teken is.

het kwam meschien beledigend over de mannier waarop ik het vroeg maar dat was niet mijn intentie. heeft Allah ons geen verstand om na te denken. Over het goede en het kwade.

Een paard kan niet keizen tussen goed en kwaad je kunt em kuntsjes leren maar niet een keuze geven. hij zal dat geen doen wat hem geleerd is of hij zal zijn instinct volgen.

dus hij heeft geen verstand om na te denken. Als ie dat wel had dan zou het ook geleerd kunnen worden hoe ie moet cummuniceren/praten met zijn tong.

Montgomery Watt:''het succes van de islaam was en is een doorn in het oog van Europa dat daarom alles in werking heeft gesteld om het te verbergen.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 13:13

In eerste instantie geplaatst door azajamal

dus hij heeft geen verstand om na te denken. Als ie dat wel had dan zou het ook geleerd kunnen worden hoe ie moet cummuniceren/praten met zijn tong.

Dat kan een paard nooit, je moet nl ook structuren hebben die geluid genereren (stembanden in ons geval), de tong komt enkel tussen bij intonatie en enkele klanken zoals de "s".

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Nordthiad Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 73
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2005 om 19:43

In eerste instantie geplaatst door azajamal

waaromdenk je dat de witte mens de meest racistische mens is? omdat de negers meer op de aap lijken dan de witte mens, dus de witte mens voelt zich supreur over de witte vandaar dat altijd de zwarten als slaven dienden.

dus evolutietheorie is racistich. 

 

Wat heeft racisme en slavenhandel nou meer met de evolutietheorie te maken dan met bijvoorbeeld de islam? Weet je wie de grootste slavenhandelaars waren en tot aan de vorige eeuw er mee doorgingen? Dat waren Arabische moslims; in Soedan worden Afrikanen overigens nog steeds gediscrimineerd en als slaaf verhandeld door Arabieren. In Darfur zijn er in een jaar tijd iets van 75.000 Afrikanen vermoord omdat deze mensen een zwarte huidskleur hebben. De vrouwen zijn verkracht zodat deze kinderen baren met een lichtere huidskleur. Een miljoen Soedanezen zijn in totaal gevlucht uit hun eigen land. Als de evolutietheorie om een dergelijke reden �racistisch� is, dan kan men dit toch evengoed stellen over de islam? Dat mensen misbruik maken van bepaalde levensovertuigingen of deze gebruiken als rechtvaardiging voor wandaden, is dat een gegronde reden om vervolgens die hele levensovertuiging �racistisch� te noemen? Overigens was er al slavenhandel ver voordat Darwin de evolutietheorie vorm gaf, dus ook om die reden staat de evolutietheorie er buiten.

Terug naar boven
SoldierOfAllah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2005 om 05:20
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door SoldierOfAllah

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door SoldierOfAllah

Kimmie toch,

Ben je nou lid van het Vlaamse Belang (Vlaamse Blok) ?

Nee, jij wel?

Nee, ik ook niet.

Hoe ben je dan wel actief in de politiek als ik vragen mag?

Bij de n-va ( http://www.n-va.be ), en niet zo heel erg actief.  Ik ga naar vergaderingen en doe mee aan acties en dergelijke.

Leuk, maar misschien kan je er iets meer over vertellen? Hoe zit het met het Vlaams-Waals breuklijn, moet ie weg? Wordt Belgie 1, is dat de bedoeling van de partij?

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2005 om 06:21
Ik pm je er straks even over, is niet echt het geschikte topic hier, dnek ik
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2005 om 06:36

Ik hou er zelf ook niet van zo te moeten discussieren, ik hou liever alles wat beledigend (zoals iemand een ezelsverstand toedichten) kan zijn, ver uit de buurt, maar je kan moeilijk verwachten dat ik, indien zo genoemd, dat gewoon over me heen laat komen.  Nee hoor, daar verdedig ik me liever tegen.  Als je wilt dat ik niks meer zeg over dat jij me een ezelsverstand toewees, zeg het dan gewoon niet.  Dan hoef je je niet meer te irriteren.

Okay, ik heb nou al drie keer geprobeerd om uit te leggen dat jij misschien geen ezel bent. Maar het dringt niet echt tot je door he? Misschien ben je dan toch maar WEL een ezel als je nu nog niet begrijpt wat ik bedoel. Ik wil je niet beledigen ofsow, maar ik heb het nu al drie keer uitgelegd en nog denk je dat ik je een ezel noem, lees nou es wat er staat. Dan zou je zogenaamde intelligentievermogen tot zijn recht zijn

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2005 om 06:40

Ik word hier soms echt moe van

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2005 om 06:43

Behoort een ware moslima niet geduldig te zijn en mensen keer op keer uit te leggen en te beargumenteren waarom de Islam de juiste weg is, totdat diegene bekeerd zijn? Dus of je bent niet geduldig/volhoudend, en heb je niet zo'n goed Imaan, of je hebt de argumenten niet..

ik ben inderdaad niet altijd even geduldig. Maar wil je mij hierop gaan beoordelen? Ik zou het fijner vinden als je eerst even naar jezelf kijkt. Ik denk dat jij ook niet perfect bent, aangezien niemand dat is..

Liefs Thara

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2005 om 06:44

....

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2005 om 06:45

en deze site doet ook niet wat ik wil

Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2005 om 06:47
Ik ben ook niet perfect nee, maar is t niet juist handig om mekaar op elkaars fouten te wijzen, dan kunnen we er wat aandoen
Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2005 om 06:49
Jah klopt, maar de manier waarop je het zei vond ik niet helemaal correct. Maar laat dat maar zitten, dankjewel dat je me erop wilde wijzen, ook al had je het een beetje verkeerd geformuleerd.
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2005 om 06:55

Ik kan soms wat bot zijn.. zal proberen t de volgende keer aardiger te zeggen

 Hug

 

 

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2005 om 13:53
  
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2005 om 17:23
In eerste instantie geplaatst door tarah

Ik hou er zelf ook niet van zo te moeten discussieren, ik hou liever alles wat beledigend (zoals iemand een ezelsverstand toedichten) kan zijn, ver uit de buurt, maar je kan moeilijk verwachten dat ik, indien zo genoemd, dat gewoon over me heen laat komen.  Nee hoor, daar verdedig ik me liever tegen.  Als je wilt dat ik niks meer zeg over dat jij me een ezelsverstand toewees, zeg het dan gewoon niet.  Dan hoef je je niet meer te irriteren.

Okay, ik heb nou al drie keer geprobeerd om uit te leggen dat jij misschien geen ezel bent. Maar het dringt niet echt tot je door he? Misschien ben je dan toch maar WEL een ezel als je nu nog niet begrijpt wat ik bedoel. Ik wil je niet beledigen ofsow, maar ik heb het nu al drie keer uitgelegd en nog denk je dat ik je een ezel noem, lees nou es wat er staat. Dan zou je zogenaamde intelligentievermogen tot zijn recht zijn

Ik probeer ook al 3 keer uit te leggen dat je het dan beter in de eerste plaats niet kan zeggen, ipv bij een verdediging van mij, te komen zeggen dat ik alles verdraai en je daardoor ge�rriteerd raakt.
Heb je geen zin in mijn irritante reactie, doe dan geen irritante actie.  Voila.  Zijn we het daarover eens?

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2005 om 17:24
In eerste instantie geplaatst door tarah

Ik word hier soms echt moe van

Je moest s weten... 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2005 om 16:13
Ik heb toch ook nooit gezegd dat jij daadwerkelijk zo'n ezel bent... Bij Allah, snap je nou echt niet wat ik bedoel?
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 06:55
Nee, en dat beweer ik ook nergens, anders mag je dat even quoten.  Wat je wel beweert, is dat ik het verstand van een ezel zou hebben.
Maar kunnen we hier misschien over ophouden?  Is vast saai voor andere forummers.  Iedereen kan immers lezen wat je schreef over dat ezelsverstand en zijn eigen conclusie maken.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.