Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

bill gates moslim?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: bill gates moslim?
    Geplaatst op: 13 juni 2005 om 16:59

salem aleykoem,

ik hoorde geruchten dat bill gates (uitvinder van microsoft) moslim is geworden, maar ik kan er niks over vinden op internet,

heeft iemand hier wat hiervan vernomen?

wa aleykoem salem

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2005 om 12:45

Aleikoem salaam wara7matu Allah wa Barakatu zuster

Allahoe A3lem? ik hoor het nu in ieder geval voor het eerst. Het zou overigens best kunnen Allah leidt wie Hij wil en laat dwalen wie Hij wil,

FiAmanillah,

Wa salaamoe3leikoem wa ra7matu Allah wa barakatuh

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2005 om 13:05

Salaam aleikoum.

Allahu a3lem.

Micheal Jackson werd vroeger ook moslim, dat klopte ook niet. Het was nieuws in de moskee herriner ik me heel vaag. Welk jaar was dat??

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2005 om 13:13

Aleikoem salaam wa ra7matu Allah wa barakatuh,

Dat kan ik me herinneren inderdaad was dat niet begin jaren 90?

Wa Allahoe  A3lem...

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2005 om 13:23
Allahu a3lem, zou kunnen.
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2005 om 13:51
Zou MashaAllah zijn, kan die gelijk leuke Islamitische programma's voor de pc ontwikkelen...
Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Amin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 24 december 2003
Online status: Offline
Berichten: 187
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2005 om 13:58
Zou MashaAllah zijn, kan die gelijk 2,5% per jaar van zijn vermogen aan de armen betalen...... hoeveel is het??
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2005 om 14:16
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2005 om 14:32
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Salaam aleikoum.

Allahu a3lem.

Micheal Jackson werd vroeger ook moslim, dat klopte ook niet. Het was nieuws in de moskee herriner ik me heel vaag. Welk jaar was dat??

salaam alaikum

het was Jermaine (geloof ik), zijn broer die wel moslim werd. Die deed veel dawah bij michael. Michael verruilde zijn bodyguards daarna door moslims. En hij las veel boeken over Islam. Jermaine werd zijn adviseur en Michael investeert al jaren  zijn geld in Saudi en andere arabische landen. Jermaine was de laatste dagen veel aan de zijde van Michael te zien tijdens het proces.

Om in dezer tijd openlijk in Amerika uit te komen dat je moslim bent in niet verstandig. In de HATE crimes staan de moslims op plek 1.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2005 om 08:44
In eerste instantie geplaatst door Remco

Het zou kunnen dat hij na al dat geld verdienen zingeving zocht in zijn leven. Of hij dan een goede keuze maakt met de Islam betwijfel ik . Ik kan hem wel iets beters aanraden.wa is da nu wer voor een opmerking,wat is er beter aan te rade dan het paradijs?

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik er nu niet veel van geloof, ik moet het denk ik eerst in een offici�le verklaring van hem zien staan.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 06:17
Michael Jackson in Bahrein

AMSTERDAM - Michael Jackson is in Bahrein, waar hij op uitnodiging van sjeik Abdulla Hamad al Khalifa, de zoon van de koning, een vakantie doorbrengt. Dat heeft een bron bij koninklijk huis donderdag gezegd.Jackson, die eerder deze maand werd vrijgesproken van seksueel misbruik van een minderjarige, kwam woensdagavond in Bahrein aan, aldus de bron. Sjeik Abdulla is goed bevriend met Jacksons broer Jermaine .

http://www.telegraaf.nl/prive/22295561/Michael_Jackson_in_Ba hrein.html

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 08:40

In eerste instantie geplaatst door Imaan

Zou MashaAllah zijn, kan die gelijk leuke Islamitische programma's voor de pc ontwikkelen...
< name="AdsSignaller">if(document.body){document.body.off_complete = "yes"; window.status = "off_end"; window.status = ""}

Iets met messen en hoofden?

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 09:35
Voor zover ik weet is Bill alleen nerd en heel erg rijk...
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 09:37
Je tot het nerdendom bekeren loont! $$$
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 10:52
< name="AdsSignaller">if(document.body){document.body.off_complete = "yes"; window.status = "off_end"; window.status = ""} Ik hoorde ook dat Bill Gates zich heeft bekeerd tot het nerdendom. We weten allemaal dat Koning Nerd de blinden laat dwalen en de echte denkers laat zien. Ik schrijf een programmaatje waarin ik poog iedereen te bekeren tot het nerdendom opdat iedereen een gelukkig leven mag leiden!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 10:57

Ik heb er al 1 voor je (nerdenhumor):

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juni 2005 om 11:49
:)

Ik schrijf een programmaatje waarin ik poog iedereen te bekeren tot het nerdendom

lol

Intellegentie zij u...
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2005 om 03:43

Assalaam Oe Ehleykoom Wr Wb,

Bill Gates moslim? Ik kan het moeilijk geloven Maar zoals er velen al zeiden Allah leid wie hij wilt (Inch'allah)

nu ff naar Kimmie,kimmie nu dacht ik echt dat het van een of ander download programma kwam van uit m'n pc 

maar dat betekend niet dat ik een "nerd" ben �h! maar is echt wel een goeie!!! ahahahah nu lach ik me zelf ff uit zeggggggggg aahah een Goeie dat ik daar intrap hahahahahah ,

Ma3a salaam Oegt Y.

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.