Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

moslima’s

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Sharon Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Sharon Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: moslima’s
    Geplaatst op: 08 augustus 2005 om 15:20
Assalamoe Alaikum.

Ik weet eigelijk niet of ik mijn verhaal in het goede forum neer zet.

Maar ik ben een Nederlands meisje, ik ben erg geintereseerd in het Islam en wil moslima worden, alhamudulillah! Ik probeer al vaak op site's dingen erover te lezen, maar vaak lukt dat moeilijk omdat mijn moeder er dan is en ze doet er een beetje raar en moeilijk over. (ze verbied het me tot me 18de)
Maar ik ben op zoek naar moslima's met wie ik via msn of mail over der islam kan praten.

Ik heb verder geen moslimse vriendinnen dus ik kan er met niemand over praten. En dat vind ik wel jammer :( want ik zou dat best leuk vinden en kan daar insha'Allah ook nog van leren!

Fi amanillah!

Assalamoe Alaikum

Sharon.
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2005 om 15:33

salaam aleikum ik heb verschillende nl zusters op mijn msn staan ik zelf ben ook een nl zuster en heb me bekeerd 5,5 jaar terug tot de islam elhamdullilah en ja het klopt dat sommige familieleden dat hoor je heel vaak helaas niets van dit geloof begrijpen ik hoop dat je inshaAllah de shahadah zo snel mogelijk aflegd en Allah kent je hart ook en weet dat je je wil gedragen als een moslima elhamdullilah ik wens je veel succes en sterkte in toekomst je mag me gerust toevoegen [email protected]

 

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2005 om 15:37

 

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah

 

[email protected]

 

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Sharon Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Sharon Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2005 om 15:40
Assalamoe Alaikum..

Bedankt voor jullie berichtjes!

Het leek mijn even handiger om mijn msn adres er anders even bij het zetten, voor als mensen het niet fijn vinden dat iedereen hun msn of mail ziet staan.

mijn mail en msn adres is:
                               [email protected]

Sharon.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2005 om 15:42

 

ach joh heb al zo'n 120 mensen in mijn lijst dus de helft van NL kent mijn msn al

en mijn msn is tevens ook mijn gebruiks naam dus

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2005 om 15:46
Bismillah Irahman Irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen en de Moejahedeen, asalama alykoum wahrahmatoe allahie wabrakatoe mashallah weer een zuster erbij Allah Akbar!! zoals ik al eerder aan gaf in een topic die ik had geopend [islam groeit] blijft ons geloof groeien zoals in Belgie waar de afgelopen jaar 300 vrouwen zich hadden bekeerd en ook in Nederland steeds meer jonge meisjes vrouwen die geinterreseerd raken in de Islam en zich bekeren op straat  en in de moskeen zie je laatste tijd steeds vaker prachtige glimlachende nederlandse moslimas, dat meen ik echt broeders en zusters ook hier op het forum zijn er meer nederlandse moslimas actief dan bv marokkaanse of turkse zusters, soebhanallah inshallah zullen de zusters je helpen zuster Sharon en zullen je een gelukkige moslima worden, ALLAH MA NESSAR EL ISLAM FIE KOELLIE MEKAN
Terug naar boven
Sharon Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Sharon Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2005 om 16:01
Assalamoe Alaikum!

Sorry, maar ik zei net dat mijn msn adres [email protected] is. Maar omdat er vaak andere mensen op mijn msn komen :S terwijl ik telkens het wachtwoord weer veranderd lijk het met handiger als je me toevoegd op [email protected].

Sharon.
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2005 om 16:03
Salaam aleikoum,

Alhamdu-li-Allah! Succes met het opdoen van kennis en sterkte!

Salaam aleikoum,
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2005 om 16:19

In de Naam van Allah Meest Barmhartige Schenker van Alle Gunsten,

Aleikoem Salaam wa Ra7matu Allah wa Barakatuh,

MaschAllah en Moge Allah je bijstaan Allahoem Ameen.Misschien is het een optie om bovenstaand stuk tekst van jou op www.moslima.nl te zetten wellicht dat er meer bekeerde zusters op je zullen reageren.

Succes en je mag me altijd mailen indien je daar behoefte aan hebt :) Dan mail ik je mijn mail wel via pm InschAllah..

FiAmanillah,

Wasalaamoe3leikoem wa Ra7matu Allah wa Barakatuh,

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.