Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Doe even mee voor de lol

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Doe even mee voor de lol
    Geplaatst op: 14 november 2005 om 06:41

http://www.integratietest.nl/?page=result

 

Mijn score was

De Integratietest uitslag:
U bent voor  
91.38%

  geintegreerd

en nu die van jou.

Ik twijfelde bij de vraag of je nou worst  eet bij de boerenkoolstampot of spekjes, welke ervarende kan mij dat vertellen?

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 06:57
Salaam aleikoum,

Grappig.

ben beter ge�ntegreerd dan jij----- 96,08%

Salaam aleikoum,
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 07:03

In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Salaam aleikoum,

Grappig.

ben beter ge�ntegreerd dan jij----- 96,08%

Salaam aleikoum,

Alleikoum sallem....

Ja jij wist zeker de vraag wat ging over voetbal en vincent van gogh das niet eerlijk

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 07:18
Die wist ik wel ja. Dan moet jij  voetbal kijken en het rijksmuseum bezoeken, anders ben je niet geintegreerd.

Weet zelf niet welke ik fout had. Misschien moet ik maar vanaf nu Nederlands met me ouders spreken.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 08:40
Salaam Aleikum,

"U bent voor 96.79%% geintegreerd"

Vraag me af bij welke domme vraag ik fout heb gezeten. De maximumsnelheid of de hoofdstad van nederland (Utrecht)............

En de nachtwacht was volgens mij van Johannes Vermeer (rembrandt natuurlijk....... )


Salaam Aleikum,

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 08:59
Misschien eet je nooit erwtensoep. Ik had iets van 98, nogwat %, en ik weet ook niet wat ik fout deed. Misschien de beroemdste voetballer ofzo? Ik bedoel, wie interesseert dat nou! Maar het zijn best hoge scores, dus misschien kun je niet eens 100% halen.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 09:09

In eerste instantie geplaatst door Amier

Misscien eet je nooit erwtensoep.Jawel, erwtensoep is bij de Marokkanen een heerlijke delecatese genaamd Bisara Ik had iets van 98, nogwat %, en ik weet ook niet wat ik fout deed. Misschien de beroemdste voetballer ofzo? Ik bedoel, wie interesseert dat nou! Maar het zijn best hoge scores, dus misschien kun je niet eens 100% halen.

 

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 09:23

 

nou eerlijk waar, maar ik ga niet liegen over mijn uitslag...ik ben gewoon NIET geintegreerd....moet ik nou..  of ...

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 09:39
Ik had 97.92 procent.
een vraag fout?? Weet je volgensmij is die test door een buitenlander gemaakt :-)
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 09:40
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

 

nou eerlijk waar, maar ik ga niet liegen over mijn uitslag...ik ben gewoon NIET geintegreerd....moet ik nou..  of ...

Sallem alleikoum, zuster schaam je nu moet je je gaan aanmelden voor een inburgeringscouscous, veel sucses

Wat was je uitslag of durf je het niet te vermelden, we zullen je niet veroordelen, alleen opgeven voor een inburgeringscursus

Wa salaam

Terug naar boven
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 09:45

 

Assalaamoe alaikoem,

Grappige test : )

De Integratietest uitslag:
U bent voor  
93.97%

  geintegreerd
Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 09:54
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Ik had 97.92 procent.
een vraag fout?? Weet je volgensmij is die test door een buitenlander gemaakt :-)
Niet slim gedacht druide, want als die door een buitenlander was gemaakt dan hadden de meeste allochtonen toch wel de hoogste score of niet
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 09:57

Ik kom op 88,9 %. Ben van oorsprong Achterhoeker.

Heb dus nog een lange weg te gaan.

PP of PP

Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 10:01
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ik kom op 88,9 %. Ben van oorsprong Achterhoeker.

Heb dus nog een lange weg te gaan. Shame on you! Volgens mij schaats je nooit en heb je nooit boerenkool gegeten zou dat maar gauw gaan doen, en uuuhh weet je trouwens de hoofstad van Nederland Peter ik zal je meteen opgeven voor een inburgeringscursus

PP of PP

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 10:48
-

Aangepast door nak4life - 30 mei 2014 om 10:37
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 11:04
In eerste instantie geplaatst door Lailat Oelqader

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ik kom op 88,9 %. Ben van oorsprong Achterhoeker.

Heb dus nog een lange weg te gaan. Shame on you! Volgens mij schaats je nooit en heb je nooit boerenkool gegeten zou dat maar gauw gaan doen, en uuuhh weet je trouwens de hoofstad van Nederland Peter ik zal je meteen opgeven voor een inburgeringscursus

PP of PP

Dank je! Ik lust trouwens ook geen spruitjes.

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 11:33
De Integratietest uitslag:
U bent voor  
90.15%

  geintegreerd
nou ik ben een nederlander... ik denk dat ik nu terug word gestuurd naar mijn eigen land>>??
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 11:42
nderd?

 

De Integratietest uitslag:

U bent voor  

 

Minus 5%

 

  geintegreerd

 

Terug naar boven
Paladin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 350
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Paladin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 11:52



De Integratietest uitslag:
U bent voor  
0%

  geintegreerd

Zo kan het dus ook.


Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 12:32
bij mij stond:" stomme allochtoon ga nederlands leren"
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 12:49

Asalama alykoum wahrahmatoe Allahie wabarakatoe



De Integratietest uitslag:
U bent voor  
92.75%

  geintegreerd

De beroemste Nederlandse voetballer is Johan Cruiff hoewel hij wel zijn vaderland had laten stikken tijdens de WK in Argentenie want hij mocht niet mee van zijn vrouw en Nederland toen verloor dat was volgens mij in 1978

Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 13:02
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Asalama alykoum wahrahmatoe Allahie wabarakatoe



De Integratietest uitslag:
U bent voor  
92.75%

  geintegreerd

De beroemste Nederlandse voetballer is Johan Cruiff hoewel hij wel zijn vaderland had laten stikken tijdens de WK in Argentenie want hij mocht niet mee van zijn vrouw en Nederland toen verloor dat was volgens mij in 1978...Ahaa die vraag had ik dus toch goed, en ik dacht zal wel fout zijn, dus ik weet toch wat van voetbal

Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 13:07

 

Assalaamoe ehleykoom warahmatoelah wabaraktoehoe,

 

Als niet inwoonster van NL nam ik toch deel aan deze integratietest.. En mijn uitslag is 82.28% Wat goed �h

 

De Integratietest uitslag:

U bent voor  

 

82.28%

 

  geintegreerd

 

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 13:12

Wa salaam alaikoum,

In eerste instantie geplaatst door Lailat Oelqader

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

 

nou eerlijk waar, maar ik ga niet liegen over mijn uitslag...ik ben gewoon NIET geintegreerd....moet ik nou..  of ...

Sallem alleikoum, zuster schaam je nu moet je je gaan aanmelden voor een inburgeringscouscous, veel sucses

Wat moet ik er doen dan, coucous maken ofzo???

Wat was je uitslag of durf je het niet te vermelden, we zullen je niet veroordelen, alleen opgeven voor een inburgeringscursus

De uitslag van mijn test was 92,04% .

Wa salaam

Wa salaam alaikoum,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 13:22

salaam aleykum.

ik heb iets rond de 84% gehaald en ik ben geen Nederlander eh

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 13:40

In eerste instantie geplaatst door nak4life

en draag geen spijkerbroeken.

Ah, nou weet ik ook waarom ik niet honders procent scoorde; ik draag sinds een tijdje helemaal geen spijkerbroeken meer. Maar ik lust wel erwtensoep!

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Assie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 62
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 14:06

Salaam wa aalekoem

ahahah wat een hoge score allemaal zeg ik heb 77.88% ben ik geintergreerd of niet ahahaha sorry hoor maar weet echt helemaal niks over boerenkool, voetbal, drugs het kan me allemaal een worst wezen ahahaha ach jah zo sie je maar wierrr
�Voorwaar, aan Allah behoren wij en voorwaar, tot Hem zullen wij terugkeren.�
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 14:28
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

salaam aleykum.

ik heb iets rond de 84% gehaald en ik ben geen Nederlander eh

Vlaanderen rulez!

Ik heb dus ook 84% gehaald, k vraag me af of dat omgekeerd ook gehaald zou worden;-)

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 14:30

In eerste instantie geplaatst door Remco

Jullie beantwoorden waarschijnlijk ook allemaal Heineken bier bij de laatste vraag, dat moet Jenever zijn. Bier of eigenlijk Pils is afkomstig uit het plaatsje Pils en dat ligt niet bepaald in Nederland. Jenever is wel een Nederlands product.

Pax

Er stond Heineken, dat is toch behoorlijk nederlands.  Verder denk ik als goeie vlaamse natuurlijk dat de jenever van hier komt, aangezien Hasselt (hoofdstad belgisch limburg) de jenever-hoofdstad is :-)

Uit te spreken als GJenever dus!

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 14:40
Nou jah, Ik dacht dat ik supergeintegreerd was. Krijg ik een score van 77,88%. Ag, Die test klopt niet : D. hihi
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.