Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Maagdelijke man

 Post Reply Post Reply
Schrijver
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Maagdelijke man
    Geplaatst op: 21 oktober 2009 om 00:54
Beste moslimvrienden,

Waar het gaat om een "maagd" dan wordt daar voor zover mij bekend, in alle religies en culturen, steeds een vrouw mee bedoeld.

Wat nu mijn vraag is, en die is echt heel serieus bedoeld, is de volgende: bestaat er binnen de Islaam ook een definitie van zoiets als de "maagdelijke man"?

Bij voorbaat dank voor jullie antwoord!

Groet, Alzukar



Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2009 om 13:19

Dag alzukar, niet-moslimvriend

In de Islaam hoort zowel de vrouw als de man zijn kuisheid te bewaren. Dat dit punt door veel mannen wordt genegeerd is een feit. Mannen die slaan op hol en doen alles op seksueel gebied wat God verboden heeft. Terwijl het volgens die mannen wel belangrijk is dat de vrouwen hun kuisheid bewaren. Zodra zij (de mannen) willen gaan trouwen dan hebben zij ook nog eens het lef om een maagd te eisen.

We leven hier in een omgekeerde wereld!

Groetjes,
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2009 om 21:02
In feite zijn zulke mannen dan niet in staat tot het aangaan van een duurzame en evenwichtige relatie. Of vergis ik mijzelf?
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2009 om 03:29

Ik denk dat je je daarin vergist. Het lijkt me niet dat een huwelijk gedoemd is om te mislukken omdat 1 of beiden partners seksueel actief zijn geweest voor het huwelijk. (Nu even los van het feit of het mag en of beiden het van elkaar weten of niet etc.)

Wat voor de 1 niet door de beugel kan, is voor een ander heel doodnormaal.

Wat denk jij alzukar?

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2009 om 15:01
Dat hangt er - voor mij- van af in w�lke context c.q. met w�lke bedoeling zo iemand seksueel actief is geweest. Als het gaat om iemand die, naar mijn indruk, enkel uit is op lustbevrediging dan zou ik nooit met die persoon hebben willen trouwen, laat staan dat die persoon mij zelfs maar zou mogen aanraken. Zo'n persoon zou ik veel succes "elders" hebben toegewenst. Vrijheid-blijheid!

Dit is wat ik mijn kinderen van jongsaf heb voorgehouden:
1. Als je een seksueel aantrekkelijk iemand ontmoet, man of vrouw (dat maakt mij niet uit), weet dan dat er honderdduizenden rondlopen die aan die -noodzakelijke- voorwaarde voldoen;
2. Ga na of je met die persoon graag samen zou willen blijven om �ndere dan seksuele redenen, of z�lfs z�nder dat seksualiteit in 't spel is (h��l moeilijk om jezelf voor te stellen!). Is dat niet het geval, begin er dan niet aan, en kijk rustig verder;
3. Het mogen delen van een heel leven met een ander mens is een groot geschenk.
4. Vergissen is menselijk. Zolang je eerlijk met jezelf en de ander bent geweest hoef je jezelf nergens voor te schamen.

Hopelijk heb ik je vraag zo voldoende beantwoord, anders hoor ik 't wel.

Groeten, Alzukar






Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2009 om 23:47
Overigens, Marocaantje,

Wat is er toch waar van de verhalen dat er in jouw religie
veel zogenaamde "gelegenheidshuwelijken" voorkomen van een paar uur tot langere tijd, waarbij deze zogenaamde "gehuwden", geheel binnen de regels van jouw religie, lekker hun seksuele gang kunnen gaan? Dit alles ingezegend door een "gelegenheids-imam". Lijkt wel een beetje op "Las Vegas"
   

Groet van je niet-moslimvriend Alzukar

Aangepast door alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 oktober 2009 om 00:45

Dag alzukar, niet-moslimvriend,

Dat had ik niet achter je gezocht. Je antwoord valt me reuze mee. Ik heb denk ik toch zo�n beeld (misschien een vooroordeel) dat de meeste Nederlanders (niet moslims) het normaal vinden dat iedereen gewoon seksueel actief is voor het huwelijk en dat helemaal geen enkel probleem voor ze is�

Groetjes

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 oktober 2009 om 00:52

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Overigens, Marocaantje,

Wat is er toch waar van de verhalen dat er in jouw religie
veel zogenaamde "gelegenheidshuwelijken" voorkomen van een paar uur tot langere tijd, waarbij deze zogenaamde "gehuwden", geheel binnen de regels van jouw religie, lekker hun seksuele gang kunnen gaan? Dit alles ingezegend door een "gelegenheids-imam". Lijkt wel een beetje op "Las Vegas"
   

Groet van je niet-moslimvriend Alzukar

Dag alzukar, niet-moslimvriend,

Dat zijn huwelijken die door gekken worden gesloten en het zijn ook gekken die daaraan deelnemen. Met je logische verstand is wel te bedenken dat dit absolute onzin is en dus niet toegestaan.

In de Islaam wordt een huwelijk als heilig gezien. Dan zou het dus niet logisch zijn dat in diezelfde Islaam dit soort huwelijken (voor een paar uur, dag, week, maand etc.) is toegestaan om je seksuele behoeftes bevredigt te krijgen.

Ik vind het ook nog eens een zware belediging voor de vrouw. Ik vind het een vorm van prostitutie. Mensen die geven hun lichaam weg (aan meestal partners die ze niet eens kennen) alleen om seksueel actief te kunnen zijn voor een bepaalde tijd.....

Groetjes

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 oktober 2009 om 14:26

salaam aleykum

dat noemen ze een muta huwelijk

gebeurd door sjieten niet door normale moslims die de soennah volgen van de profeet sallahi alahi wasalam

is haram niet toegestaan heeft niets met islaam te maken

 

wa aleykoum salaam

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 oktober 2009 om 18:01
Beste moslimvrienden,
In de jaren zestig/zeventig werd, na de komst van de anticonceptiepil, plots door velen openlijk de stelling verkondigd dat het bedrijven van seks simpelweg gelijk staat met zulke bezigheden als "eten en drinken". Dit benadrukte de bestaande vraag of seksualiteit enerzijds en liefde/trouw/respect anderszijds gescheiden zaken zijn. En ook of die scheiding dan voor iedereen geldt, en zoniet, waarom dan voor de ��n w�l en voor de ander n�et.
Groet, Alzukar

Aangepast door alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 november 2009 om 23:17
Tsja...........
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.