Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wordt christen!!!

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wordt christen!!!
    Geplaatst op: 07 september 2011 om 14:39
Beste Alzukar,
 
Het heeft weinig nut om iemand nu zo hardhandig aan te pakken over iets dat een aantal jaar gebeurt is, laten we ons proberen te concentreren op het nu en het verleden achter ons laten.
 
Niemand is foutloos, ik niet, jij niet en de rest ook niet.
 
Ik heb de berichten trouwens niet gezien, maar of het nou enige zin heeft om uit te halen jegens maroccaantje, is mij de vraag.
 
Laten we daarom vriendelijk blijven tegen elkaar en laten zien dat ondanks onze verschillende achtergronden, we prima met elkaar overweg kunnen.
 
Ik hoop trouwens dat spoedig je bericht binnenkomt betreffende "de praktiserende moslim, ibrahim"
 
Groet,
 
Broederrr
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2011 om 00:43
Beste Broederrr,

Een westers filosoof (Popper) stelde dat we, als we menen de waarheid te kennen, direct tot twijfel moeten overgaan. Wat vind jij hiervan?

Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2011 om 02:26
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Ik heb je destijds gevraagd of dat Valentijns-gedoe van je wel strookt met je islamitische leer. Geen antwoord hierop waarmee je past in de lijn van tal van geloofsgenoten van je met wie ik in de afgelopen zes jaar op dit forum in contact kwam. Bij lastige vragen gaan ze ondergronds.

Beste alzukar,

Hetgeen je hierboven zegt komt helemaal niet overeen met het onderstaande.
Dit is wat wij destijds (inmiddels 3 jaar geleden) hebben besproken:

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Vogens de zuivere leerbeginselen van jouw religie zijn die soort van dingen (hierboven) ten strengste verboden, Marocaantje. Dat moet jij toch w�ten!

In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Oh Alzuker toch! Wat attent van je dat je me daarop wijst. Het kan zijn dat je presentjes krijgt van iemand die zich daar niet aan houdt h�.

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Bedankt voor de toelichting Marocaantje. Gelukkig, ik d�cht ook al...........  

Groeten,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2011 om 02:30
Salaam alaikoum,

In eerste instantie geplaatst door Broederrr

Laten we daarom vriendelijk blijven tegen elkaar en laten zien dat ondanks onze verschillende achtergronden, we prima met elkaar overweg kunnen.

Mee eens.
 
In eerste instantie geplaatst door Broederrr

Ik hoop trouwens dat spoedig je bericht binnenkomt betreffende "de praktiserende moslim, ibrahim"

Hier ben ik ook benieuwd naar (en ik waardeer trouwens de rest van je bericht).
 
Je Zuster Fi Dien.
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2011 om 14:11
Dag Alzukar,
 
Ik ken de betreffende filosoof niet, ik ken dan ook niet zijn toelichting op de betreffende zegswijze. (er zijn namelijk verschillende interpetaties die naar boven komen als je zo'n zin leest), dus het zou leuk zijn geweest als je dat er bij had gezet. Toch wil ik wel even een kort antwoord op geven (ondanks dat ik geen fan ben van filosofen):
 
Popper zegt: "als we menen de waarheid te kennen, we direct tot twijfel moeten overgaan"
 
Laat ik beginnen met een vraag, hoe zou de wereld eruit zien als mensen die redenatie zouden volgen?
 
Waarheid zou dan praktisch niet bestaan, omdat bij elk schoonschijnend moment iemand denkt dat hij/zij de waarheid 'denkt' te kennen, hij/zij zou denken dat het misschien niet klopt en vervolgens allerlei tegenargumenten begint te verzinnen? Als waarheid niet bestaat, dan bestaat leugen ook niet. Wat zou de wereld toch slecht af zijn bij zo'n gedachte.
 
Wel ben ik voor kritisch zijn! (uiteraard niet te overdreven, waardoor je alles in twijfel gaat trekken, zoals Popper zegt.) Kritisch zijn - op een normaal niveau- houdt een persoon scherp en motiveert iemand om altijd op zoek te blijven gaan naar het goede.
 
Ik hoop dat ik de zin goed geinterpeteerd heb en dat je hiermee voldoende antwoord hebt gekregen.
 
Groet,
 
Broederrr
 
 
 
 


Aangepast door Broederrr - 08 september 2011 om 14:14
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2011 om 00:58
In eerste instantie geplaatst door Broederrr

Dag Alzukar,
 

Ik ken de betreffende filosoof niet, ik ken dan ook niet zijn toelichting op de betreffende zegswijze. (er zijn namelijk verschillende interpetaties die naar boven komen als je zo'n zin leest), dus het zou leuk zijn geweest als je dat er bij had gezet. Toch wil ik wel even een kort antwoord op geven (ondanks dat ik geen fan ben van filosofen):

 

Popper zegt: "als we menen de waarheid te kennen, we direct tot twijfel moeten overgaan"

 

Laat ik beginnen met een vraag, hoe zou de wereld eruit zien als mensen die redenatie zouden volgen?

 

Waarheid zou dan praktisch niet bestaan, omdat bij elk schoonschijnend moment iemand denkt dat hij/zij de waarheid 'denkt' te kennen, hij/zij zou denken dat het misschien niet klopt en vervolgens allerlei tegenargumenten begint te verzinnen? Als waarheid niet bestaat, dan bestaat leugen ook niet. Wat zou de wereld toch slecht af zijn bij zo'n gedachte.

 

Wel ben ik voor kritisch zijn! (uiteraard niet te overdreven, waardoor je alles in twijfel gaat trekken, zoals Popper zegt.) Kritisch zijn - op een normaal niveau- houdt een persoon scherp en motiveert iemand om altijd op zoek te blijven gaan naar het goede.

 

Ik hoop dat ik de zin goed geinterpeteerd heb en dat je hiermee voldoende antwoord hebt gekregen.

 

Groet,

 

Broederrr

 

 

 

 


Dag Broederrr,

Dank je dat je toch met mij in discussie wil blijven. Wat Popper (volgens mij) bedoelde te zeggen is dat kennis altijd een zaak blijft van het moment, en dat kennis zich voortdurend en niet voorzienbaar ontwikkelt. Ofwel: als je vandaag meent de "waarheid" te kennen, wees er dan op bedacht dat je die "waarheid" morgen misschien zult moeten bijstellen. "Voortschrijdend inzicht" heet dat ook wel.

Bij het begrip "leugen" gaat het -volgens mij- om te beginnen over een gebeurtenis waarover verschillende daarbij aanwezigen op verschillende wijze verslag doen. Bepaald geen makkelijke zaak, en volgens mij een afzonderlijke topic op dit forum waardig.

Voor wat betreft "Ibrahim" die ik bij een homo-ontmoetingsplaats sprak het volgende:
-hij is getrouwd en hij heeft kinderen;
-ik heb zélf gezien dat hij daar de "mannenliefde" bedreef;
-ik heb hem zélf zien bidden, gebruikmakend van een gebedsketting;
-hij heeft mij zélf verklaard dat alle toekomstige gebeurtenissen geheel aan Allah zijn;
-hij gaat niet in op de vraag of zijn bezoeken aan de homo-ontmoetingsplaats wel stroken met zijn geloof.

Tot zover,
Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2011 om 01:38
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Voor wat betreft "Ibrahim" die ik bij een homo-ontmoetingsplaats sprak het volgende:
-hij is getrouwd en hij heeft kinderen;
-ik heb zélf gezien dat hij daar de "mannenliefde" bedreef;
-ik heb hem zélf zien bidden, gebruikmakend van een gebedsketting;
-hij heeft mij zélf verklaard dat alle toekomstige gebeurtenissen geheel aan Allah zijn;
-hij gaat niet in op de vraag of zijn bezoeken aan de homo-ontmoetingsplaats wel stroken met zijn geloof.
 
Dus niet doet hij alleen dingen die niet samengaan met zijn geloof, hij bedriegt daarbij ook nog eens zijn vrouw. (Ik neem tenminste aan dat hij een met een vrouw is getrouwd en niet met een man). Ik blijf dat soort personen maar rare gevallen vinden.
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2011 om 07:57
Dag Alzukar,
 
Ik ben in discussie met je gebleven, omdat het nu over een ander onderwerp gaat. Bij het vorige onderwerp werd op een aantal fronten flink naast de plank geslagen. Maar dat terzijde.
 
Ik heb inderdaad vaker over die beredenering gehoord, maar dan komt er een vraag bij me op. Als de waarheid constant verandert, dan zou jij en ik nooit de waarheid echt kunnen inschatten? Dit zou de term 'waarheid' geheel ontkrachten.
 
Hier kan je dan nog meer filosofische vragen bij stellen:
 
Wanneer is iets waarheid?
Volgens wie is het de waarheid?
Waarom is het de waarheid?
etc.
 
Dit is in mijn ogen het ontlopen van de realiteit.
 
Ik heb in eerdere berichten aangegeven, dat mensen al snel tevreden zijn, zodra ze een argument/antwoord voorgeschoteld krijgen die in overeenstemming is met hun begeerte. Want zeg eerlijk, wat is het toch heerlijk om de waarheid op zo'n manier aan de kant te schuiven en te doen wat je maar wilt, toch?
 
Zo kan je mooi datgene 'proberen' te weerleggen door te zeggen, dat er geen waarheid is. Want de waarheid van gister, hoeft niet de waarheid van vandaag te zijn, toch? (voortschrijdende inzicht)
 
Een voorbeeld die ik laatst - tot mij schrik - mee kreeg (wat laat zien, hoe wanhopig mensen kunnen zijn) was het volgende:
 
Een allochtoonse jonge man was verstoten, omdat hij uitkwam voor zijn homo-seksuele geaardheid. Heel zijn leven lang is die opzoek naar iemand die zijn verdorven en verwerpelijke daden zou rechtvaardigen (religieus gezien.) Tot op heden kon hij niks vinden, want de islam verbiedt sodomie.
 
- Je moet werkelijk blind zijn, wil je dat niet kunnen zien.
 
Maar het gaat meer om het niet 'willen' zien, dan het niet 'kunnen' zien-
 
(Gelet op het volgende tot hoe ver deze allochtoonse jonge man ging)
 
Hij had gehoord dat er een imam ergens in Afghanistan of Pakistan (1 van de 2 landen, weet niet meer welke) dat hij wel het antwoord had waar de jonge man naar zocht. Op het moment dat ze elkaar ontmoette, gaf die zogenaamde imam te kennen dat uitkomen voor je geaardheid niks op tegen is, zolang die maar niet rotzooit met iedereen. Als argument gebruikte deze zogenaamde imam, dat ALLE islamitische geleerden, koran-exegese enz allemaal de koran 'verkeerd' geinterpeteerd hebben.
 
De allochtoonse jongeman was zo blij met het antwoord, dat hij eindelijk 'rust' zou vinden.
 
Is het niet verbazingwekkend dat 1 man uit verweggistan krachtig genoeg 'blijkt' te zijn voor de jongeman om 10.000, 100.000 al dan niet miljoenen geleerden etc kan weerleggen?
 
Dit komt omdat de betreffende jongeman niet van zijn begeerte wil afstappen, dus zocht hij altijd naar de 'vrijbrief' die hem dit zou toelaten.
 
(Trouwens, vandaag de dag komen door onderzoeken - voornamelijk in de Verenigde Staten - naar voren dat sodomie vele ziektes met zich meebrengt en de wijsheid van het verbieden ervan, nu eindelijk aan het licht komt.)
 
Verder,
 
Leugen bestaat niet, zonder waarheid. It's that simple. Maar goed, misschien als ik wat meer tijd aan me handen heb, dat ik daar eens een topic voor uittrek.
 
----
 
Wat ibrahim betreft ik had verwacht dat jullie inhoudelijk over het onderwerp zouden ingaan?
 
Je had al verteld dat het een 'praktiserende' moslim zou zijn, (als die echt praktiserend zou zijn, zou hij dit soort verdorven zaken verwerpen en nooit toelaten een plek in zijn leven te krijgen).
 
Dus ik had gehoopt te horen - of ik verwachtte te veel van je - dat ik een antwoord zou krijgen, hoe hij dit zou verantwoorden tegen Allah, Verheven is Hij, terwijl dit verboden is?
 
Volgens ahadieth is er zelfs een bevolking uitgeroeid, vanwege deze misselijkmakende en verdorven zonde. Mocht je interesse hebben, lees het stuk over (Profeet Loeth en zijn bevolking). Wel een islamitische stuk, he ;)
------
 
Groet,
 
Broederrr


Aangepast door Broederrr - 12 september 2011 om 16:08
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 september 2011 om 00:28
In eerste instantie geplaatst door Broederrr

Dag Alzukar,
 

Ik ben in discussie met je gebleven, omdat het nu over een ander onderwerp gaat. Bij het vorige onderwerp werd op een aantal fronten flink naast de plank geslagen. Maar dat terzijde.

 

Ik heb inderdaad vaker over die beredenering gehoord, maar dan komt er een vraag bij me op. Als de waarheid constant verandert, dan zou jij en ik nooit de waarheid echt kunnen inschatten? Dit zou de term 'waarheid' geheel ontkrachten.

 

Hier kan je dan nog meer filosofische vragen bij stellen:

 

Wanneer is iets waarheid?

Volgens wie is het de waarheid?

Waarom is het de waarheid?

etc.

 

Dit is in mijn ogen het ontlopen van de realiteit.

 

Ik heb in eerdere berichten aangegeven, dat mensen al snel tevreden zijn, zodra ze een argument/antwoord voorgeschoteld krijgen die in overeenstemming is met hun begeerte. Want zeg eerlijk, wat is het toch heerlijk om de waarheid op zo'n manier aan de kant te schuiven en te doen wat je maar wilt, toch?

 

Zo kan je mooi datgene 'proberen' te weerleggen door te zeggen, dat er geen waarheid is. Want de waarheid van gister, hoeft niet de waarheid van vandaag te zijn, toch? (voortschrijdende inzicht)

 

Een voorbeeld die ik laatst - tot mij schrik - mee kreeg (wat laat zien, hoe wanhopig mensen kunnen zijn) was het volgende:

 

Een allochtoonse jonge man was verstoten, omdat hij uitkwam voor zijn homo-seksuele geaardheid. Heel zijn leven lang is die opzoek naar iemand die zijn verdorven en verwerpelijke daden zou rechtvaardigen (religieus gezien.) Tot op heden kon hij niks vinden, want de islam verbiedt sodomie.

 

- Je moet werkelijk blind zijn, wil je dat niet kunnen zien.

 

Maar het gaat meer om het niet 'willen' zien, dan het niet 'kunnen' zien-

 

(Gelet op het volgende tot hoe ver deze allochtoonse jonge man ging)

 

Hij had gehoord dat er een imam ergens in Afghanistan of Pakistan (1 van de 2 landen, weet niet meer welke) dat hij wel het antwoord had waar de jonge man naar zocht. Op het moment dat ze elkaar ontmoette, gaf die zogenaamde imam te kennen dat uitkomen voor je geaardheid niks op tegen is, zolang die maar niet rotzooit met iedereen. Als argument gebruikte deze zogenaamde imam, dat ALLE islamitische geleerden, koran-exegese enz allemaal de koran 'verkeerd' geinterpeteerd hebben.

 

De allochtoonse jongeman was zo blij met het antwoord, dat hij eindelijk 'rust' zou vinden.

 

Is het niet verbazingwekkend dat 1 man uit verweggistan krachtig genoeg 'blijkt' te zijn voor de jongeman om 10.000, 100.000 al dan niet miljoenen geleerden etc kan weerleggen?

 

Dit komt omdat de betreffende jongeman niet van zijn begeerte wil afstappen, dus zocht hij altijd naar de 'vrijbrief' die hem dit zou toelaten.

 

(Trouwens, vandaag de dag komen door onderzoeken - voornamelijk in de Verenigde Staten - naar voren dat sodomie vele ziektes met zich meebrengt en de wijsheid van het verbieden ervan, nu eindelijk aan het licht komt.)

 

Verder,

 

Leugen bestaat niet, zonder waarheid. It's that simple. Maar goed, misschien als ik wat meer tijd aan me handen heb, dat ik daar eens een topic voor uittrek.

 

----

 

Wat ibrahim betreft ik had verwacht dat jullie inhoudelijk over het onderwerp zouden ingaan?

 

Je had al verteld dat het een 'praktiserende' moslim zou zijn, (als die echt praktiserend zou zijn, zou hij dit soort verdorven zaken verwerpen en nooit toelaten een plek in zijn leven te krijgen).

 

Dus ik had gehoopt te horen - of ik verwachtte te veel van je - dat ik een antwoord zou krijgen, hoe hij dit zou verantwoorden tegen Allah, Verheven is Hij, terwijl dit verboden is?

 

Volgens ahadieth is er zelfs een bevolking uitgeroeid, vanwege deze misselijkmakende en verdorven zonde. Mocht je interesse hebben, lees het stuk over (Profeet Loeth en zijn bevolking). Wel een islamitische stuk, he ;)

------

 

Groet,

 

Broederrr


Dag Broederrr,

De waarheid is iets dat wij voortdurend, al tastend en fouten makend, proberen te vinden. Nooit zullen wij de waarheid kennen, en er zal steeds sprake blijven van een beste waarheid van het moment.

Hiermee beantwoord ik al hetgeen je hierboven schrijft.

Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 september 2011 om 00:31
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Voor wat betreft "Ibrahim" die ik bij een homo-ontmoetingsplaats sprak het volgende: -hij is getrouwd en hij heeft kinderen; -ik heb zélf gezien dat hij daar de "mannenliefde" bedreef; -ik heb hem zélf zien bidden, gebruikmakend van een gebedsketting; -hij heeft mij zélf verklaard dat alle toekomstige gebeurtenissen geheel aan Allah zijn; -hij gaat niet in op de vraag of zijn bezoeken aan de homo-ontmoetingsplaats wel stroken met zijn geloof.


 

Dus niet doet hij alleen dingen die niet samengaan met zijn geloof, hij bedriegt daarbij ook nog eens zijn vrouw. (Ik neem tenminste aan dat hij een met een vrouw is getrouwd en niet met een man). Ik blijf dat soort personen maar rare gevallen vinden.


Ik vind dat "Ibrahim" van jongs af aan is bedrogen door zijn geloof.

Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 september 2011 om 17:30
Dag Alzukar,
 
Je kan begrijpen dat ik het daar niet mee eens ben, dit omdat de koran al meer dan 1400 jaar onafgebroken gepoogd is te weerleggen, maar bij elke poging dat de mensen de koran te weerleggen, ze falen in alle opzichten.
 
Om te laten zien dat de koran niet alleen van die tijd is die tegenwoordig pas worden ontdekt, ik denk dat ik voorbeelden hier nodig bij zijn en dat je goed weet dat dit het geval is.
 
-----
Verder wilde ik vragen, ga ik nog enige bericht ontvangen van 'Ibrahim' of blijft het hierbij?
 
Groet,
 
Broederrr
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 september 2011 om 17:32
Dag alzukar,
 
Ondanks dat dit bericht niet naar mij gericht is, maar beargumenteer eens wat je zegt.
 
Je zegt heel veel, maar je beargumenteerd weinig.
 
Dus mijn vraag aan jou is,
 
Als het geloof hem bedrogen heeft,
 
- In welk opzicht is dit gebeurt?
- Waar heeft het geloof volgens 'jou' gefaald, waardoor ibrahim nu 'schijnbaar' beter af is?
 
Graag zou ik hier een duidelijk en overzicht beargumentering van willen zien.
 
Groet,
 
Broederrr
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 september 2011 om 23:25
In eerste instantie geplaatst door Broederrr

Dag Alzukar,
 

Je kan begrijpen dat ik het daar niet mee eens ben, dit omdat de koran al meer dan 1400 jaar onafgebroken gepoogd is te weerleggen, maar bij elke poging dat de mensen de koran te weerleggen, ze falen in alle opzichten.

 

Om te laten zien dat de koran niet alleen van die tijd is die tegenwoordig pas worden ontdekt, ik denk dat ik voorbeelden hier nodig bij zijn en dat je goed weet dat dit het geval is.

 

-----

Verder wilde ik vragen, ga ik nog enige bericht ontvangen van 'Ibrahim' of blijft het hierbij?

 

Groet,

 

Broederrr


Dag Broederrr,

Als ik mag kiezen dan sluit de boodschap van Jezus, zoals verwoord in de evangelieën van Marcus en Lucas, voor mij nog het meest aan bij een rationele denkwijze met een open en onbevooroordeelde blik naar de medemens. "Samen op Weg" heet dat, waarbij we samen proberen om te gaan met hetgeen we op die weg ervaren. Waarheen die weg leidt weet volgens mij niemand en is volgens jou klaarhelder.

Over "Ibrahim" kan ik je helaas niet meer feitenmateriaal geven. De man maakt zich met een vriendelijk gebaar uit de voeten zodra je poogt om echt met hem in gesprek te komen.

Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 september 2011 om 23:43
Dag Alzukar,
 
De keuze ligt geheel bij jou waar jij voor kiest.
 
het christelijke geloof zegt wel meer, maar hoeveel tegenstrijdigheden zich daar in bevinden is ongekend.
 
Zou het Woord van God tegenstrijdig kunnen zijn?
 
Absoluut niet. Geen denken aan!
 
Maar toch wil ik best de passages lezen die je het diepst liggen van het Evanglie, waarbij jij vindt dat het zo goed bij 'jouw rationele denkwijze' past.
 
Of alles rationeel achterhaald moet kunnen worden, voor je ergens in gelooft, is de volgende vraag, maar die bespaar ik je.
 
Jammer, ik had gehoopt eens te horen wat zo'n type persoon te melden zou hebben, aangezien ik geen 'moslims' ken, die zich in dat soort verwerpelijke zaken mengen.
 
Groet,
 
Broederrr
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 september 2011 om 23:55
In eerste instantie geplaatst door Broederrr

Dag alzukar,
 

Ondanks dat dit bericht niet naar mij gericht is, maar beargumenteer eens wat je zegt.

 

Je zegt heel veel, maar je beargumenteerd weinig.

 

Dus mijn vraag aan jou is,

 

Als het geloof hem bedrogen heeft,

 

- In welk opzicht is dit gebeurt?

- Waar heeft het geloof volgens 'jou' gefaald, waardoor ibrahim nu 'schijnbaar' beter af is?

 

Graag zou ik hier een duidelijk en overzicht beargumentering van willen zien.

 

Groet,

 

Broederrr


Dag Broederrr,

Het geloof bedriegt de mens wanneer het de mens vanaf diens vroegste jeugd doet voorkomen dat het huwelijk met een persoon van de andere sekse, plus de daarmee verbonden verwekking van nageslacht, de enige van god toegestane optie is. Het geloof bewijst daarmee dat het in deze van god niets heeft begrepen ofwel andere seksuele varianten, eveneens door god geschapen, afwijst. En daarmee god afwijst.

Voor wat betreft "Ibrahim" denk ik dat hij niet "beter" af is maar dat hij in geestelijk opzicht met zichzelf worstelt. Ofwel: het zoveelste mensenleven vernield door het geloof.

Het verhaal van Loth is mij bekend uit de Bijbel. Losbandigheid keur ik ten zeerste af. Maar wat te denken van culturen waarin men zich , in opdracht van hun god, maar bleef/blijft voortplanten wat dan tenslotte leidde/leidt tot oorlog met naburige culturen? Of, on het "beste" geval, tot armoede en hongersnood?

Tot zover, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 september 2011 om 00:07
In eerste instantie geplaatst door Broederrr

Dag Alzukar,
 

De keuze ligt geheel bij jou waar jij voor kiest.

 

het christelijke geloof zegt wel meer, maar hoeveel tegenstrijdigheden zich daar in bevinden is ongekend.

 

Zou het Woord van God tegenstrijdig kunnen zijn?

 

Absoluut niet. Geen denken aan!

 

Maar toch wil ik best de passages lezen die je het diepst liggen van het Evanglie, waarbij jij vindt dat het zo goed bij 'jouw rationele denkwijze' past.

 

Of alles rationeel achterhaald moet kunnen worden, voor je ergens in gelooft, is de volgende vraag, maar die bespaar ik je.

 

Jammer, ik had gehoopt eens te horen wat zo'n type persoon te melden zou hebben, aangezien ik geen 'moslims' ken, die zich in dat soort verwerpelijke zaken mengen.

 

Groet,

 

Broederrr


Dag Broederrr,

Wat jouw profeet beweerde is dat god tot hem in definitieve termen sprak. Op mij maakt die bewering geen enkele indruk. Ik, en velen met mij, gingen/gaan gewoon door met zélf denken.

Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 september 2011 om 00:11
Dag Alzukar,
 
Sodomie is met een reden verboden!
 
De islam verwerpt dit soort verdorvenheden. En terecht blijkt anna 2011, verschillende (wetenschappelijke) onderzoeken hebben uitgewezen dat de vieze daden die ze plegen, vervelende bijwerkingen (ziektes) met zich meebrengen.
 
Het geloof keurt alleen datgene af wat slecht voor ons is!
 
voorbeelden:
 
1) Sodomie
2) Varkensvlees
3) Roddelen
4) Iemands eer aantasten
5) Stelen
6) Onnodig geweld gebruiken
7) Overspel
8) Ontucht
 
Etc.
 
Dit zijn maar een aantal punten die voor ons verboden zijn. Waarom?
 
Omdat het gewoonweg niet in ons voordeel werkt. We zouden God daarvoor moeten bedanken.
 
Ik raad je aan toch het verhaal van de Profeet Loeth (vrede zij met hem) te lezen vanuit islamitische boeken of ander soort medium. Want ik weet niet hoe het verwoord is in de bijbel.
 
Losbandigheid keur ik ten zeerste af (ik wist wel dat we het ergens overeens konden zijn)
 
Maar wat te denken van culturen waarin men zich , in opdracht van hun god, maar bleef/blijft voortplanten wat dan tenslotte leidde/leidt tot oorlog met naburige culturen? Of, on het "beste" geval, tot armoede en hongersnood?
 
Waaruit kan jij halen, misschien wel concluderen dat dit het geval is? Nogmaals, als je een redelijk antwoord van mij wilt, dan verwacht ik ook een beetje achtergrond informatie. Anders kan ik weinig met de vraag.

Groet,

Broederrr
 
 
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 september 2011 om 00:15
dag alzukar,
 
Doorgaan met het 'zelf denken', het zelfdenken dat elke dag een nieuwe richting krijgt? Achja..
 
Als je door wil gaan, zoals je je leven al invulde dan is dat prima. Ieder zal z'n mannetje moeten staan.
 
In de islam is er geen dwang. Hopelijk ook niet in de andere religies.
 
Geen passages uit de bijbel? Jammer weer..
 
 
Groet,
 
Broederrr
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 september 2011 om 00:28
In eerste instantie geplaatst door Broederrr

Dag Alzukar,
 

Sodomie is met een reden verboden!

 

De islam verwerpt dit soort verdorvenheden. En terecht blijkt anna 2011, verschillende (wetenschappelijke) onderzoeken hebben uitgewezen dat de vieze daden die ze plegen, vervelende bijwerkingen (ziektes) met zich meebrengen.

 

Het geloof keurt alleen datgene af wat slecht voor ons is!

 

voorbeelden:

 

1) Sodomie

2) Varkensvlees

3) Roddelen

4) Iemands eer aantasten

5) Stelen

6) Onnodig geweld gebruiken

7) Overspel

8) Ontucht

 

Etc.

 

Dit zijn maar een aantal punten die voor ons verboden zijn. Waarom?

 

Omdat het gewoonweg niet in ons voordeel werkt. We zouden God daarvoor moeten bedanken.

 

Ik raad je aan toch het verhaal van de Profeet Loeth (vrede zij met hem) te lezen vanuit islamitische boeken of ander soort medium. Want ik weet niet hoe het verwoord is in de bijbel.

 

Losbandigheid keur ik ten zeerste af (ik wist wel dat we het ergens overeens konden zijn)

 

Maar wat te denken van culturen waarin men zich , in opdracht van hun god, maar bleef/blijft voortplanten wat dan tenslotte leidde/leidt tot oorlog met naburige culturen? Of, on het "beste" geval, tot armoede en hongersnood?

 

Waaruit kan jij halen, misschien wel concluderen dat dit het geval is? Nogmaals, als je een redelijk antwoord van mij wilt, dan verwacht ik ook een beetje achtergrond informatie. Anders kan ik weinig met de vraag.

Groet,


Broederrr

 

 


Dag Broederrr,

Voor wat betreft de gevolgen van overbevolking in een bepaald gebied is er genoeg te lezen in boeken over (populatie-)biologie. Moord en doodslag tot een nieuw tijdelijk evenwicht is bereikt. ook gewoon te zien in je tuin of in natuurgebieden als je daarvoor wilt openstaan tenminste.

Ik eet varkensvlees. Van het eten van teveel rundsvlees krijg je jicht, en de groeihormonen waarmee runderen worden grootgefokt bezorgen je op antibiotica gelijkende stoffen waardoor je een kweekbak kunt worden voor resistente bacterieën. Kip eet ik niet, dat is sowieso een gevaarlijke bacteriebak.

Groet, Alzukar



Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 september 2011 om 20:20
Het grootste probleem van de wereld is dat idioten en fanaten altijd zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk, en dat verstandige mensen zo vaak aan zichzelf twijfelen.
 
Een citaat van Bertrand Russel.
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2011 om 12:00
In eerste instantie geplaatst door Broederrr

dag alzukar,
 


Geen passages uit de bijbel? Jammer weer..

 

 

Groet,

 

Broederrr


Ik wil die passages niet nodig hebben om mijn betoog te doen.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2011 om 23:20
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Het grootste probleem van de wereld is dat idioten en fanaten altijd zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk, en dat verstandige mensen zo vaak aan zichzelf twijfelen.
 

Een citaat van Bertrand Russel.


Wát geldt, volgens jou, voor Muhammad, Profeet van de Islaam:

1. Hij was een idioot en/of fanaat, overtuigd van zijn eigen gelijk;
2. Hij was een verstandig mens die vaak aan zichzelf twijfelde;
3. Er is hier sprake van een mafia-mythe bedoeld om zwakken van geest om de tuin te leiden c.q. te gebruiken voor eigen gewin.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2011 om 23:30
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje


In eerste instantie geplaatst door alzukar

Ik heb je destijds gevraagd of dat Valentijns-gedoe van je wel strookt met je islamitische leer. Geen antwoord hierop waarmee je past in de lijn van tal van geloofsgenoten van je met wie ik in de afgelopen zes jaar op dit forum in contact kwam. Bij lastige vragen gaan ze ondergronds.
<font ="Apple-style-span" color="#993333">Beste alzukar,
<font ="Apple-style-span" color="#993333">
<font ="Apple-style-span" color="#993333">Hetgeen je hierboven zegt komt helemaal niet overeen met het onderstaande.
<font ="Apple-style-span" color="#993333">Dit is wat wij destijds (inmiddels 3 jaar geleden) hebben besproken:
In eerste instantie geplaatst door alzukar

<span ="Apple-style-span" style=": rgb251, 251, 253; ">Vogens de zuivere leerbeginselen van jouw religie zijn die soort van dingen (hierboven) ten strengste verboden, Marocaantje. Dat moet jij toch w�ten!</span>
<font ="Apple-style-span"
color="#993333">
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

<span ="Apple-style-span" style="line-height: 18px; : rgb251, 251, 253; font-size: small; ">Oh Alzuker toch! Wat attent van je dat je me daarop wijst. Het kan zijn dat je presentjes krijgt van iemand die zich daar niet aan houdt h�.</span>
In eerste instantie geplaatst door alzukar

<span ="Apple-style-span" style=": rgb251, 251, 253; ">Bedankt voor de toelichting Marocaantje. Gelukkig, ik d�cht ook al...........  </span>
<font ="Apple-style-span" color="#993333">Groeten,
<font ="Apple-style-span" color="#993333">Marocaantje


Ik noch mijn vrouw, kinderen of overige familie krijgen ooit Valentijns-presentjes. Aan jou de vraag hoe dat komt
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2011 om 23:55
[QUOTE=Broederrr] Beste Alzukar,
 

Het heeft weinig nut om iemand nu zo hardhandig aan te pakken over iets dat een aantal jaar gebeurt is, laten we ons proberen te concentreren op het nu en het verleden achter ons laten.

 


-Ik confronteer Marocaantje slechts met de beginselen van de religie die zij zegt te volgen. Zie haar -boekdelen sprekende- voetnoot die er niet om liegt;
-Volgens de Islaam wordt alles wat je in dit leven hebt uitgespookt door Allah zélve opgeschreven in Zijn Dikke Boek waarna eindafrekening op de Dag der Opstanding volgt. Maar dan is het toch niet aan mij en/of jou om datgene wat er in dat Dikke Boek staat opgeschreven zomaar te schrappen? Ik vind dat je jezelf hierboven stelt op de plaats van Allah. Het spijt me erg dit je te moeten mededelen.

Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Broederrr Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 63
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broederrr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 september 2011 om 22:45
Dag Alzukar,
 
Jammer, dat ik zulke berichten moet lezen in mijn afwezigheid.
 
Als je geen passages wil gebruiken uit de bijbel, begin dan ook niet over het christendom, simpel.
 
Verder jou reactie jegens maroccaantje, is ook maar een blijk naar jou verveling. Je zegt dat je haar confronteerd, maar je bent eerder aan het provoceren. Dat doen mensen meestal als ze zich vervelen.
 
- Wat zegt haar voetnoot volgens jou? Geef er eens uitleg bij, hoe jij haar voetnoot begrijpt?
 
- Op de Dag des Oordeels, krijgt iedereen zijn eigen Boek, in zijn rechterhand, in z'n linkerhand of achter z'n rug.
 
Wie heeft ooit iets gezegd van schrappen?
 
Je mag vinden wat je wilt, maar of het zo is in dit geval, 'ik vind van niet' .. Het spijt me erg dit jou te moeten mededelen.
 
Fijne avond,
 
Groet,
 
Broederrr
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2011 om 13:49
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Ik noch mijn vrouw, kinderen of overige familie krijgen ooit Valentijns-presentjes. Aan jou de vraag hoe dat komt

Dat hoef ik niet te weten.
 
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Maar dan is het toch niet aan mij en/of jou om datgene wat er in dat Dikke Boek staat opgeschreven zomaar te schrappen? Ik vind dat je jezelf hierboven stelt op de plaats van Allah. Het spijt me erg dit je te moeten mededelen.
 
Gelukkig doet jouw mening er niet toe op het moment dat wij beoordeeld zullen worden op onze daden.
 
Groetjes,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2011 om 22:35
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

[quote=alzukar]
Gelukkig doet jouw mening er niet toe op het moment dat wij beoordeeld zullen worden op onze daden.

 

Groetjes,

Marocaantje


Daar weet jij nog niks van
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 september 2011 om 00:05
Dag Broederrr,

-Ik wil zulke passages niet nodig hebben om mijn betoog te doen. Het elkaar om de oren slaan met religieuze teksten beschouw ik als teken van innerlijke zwakte, als laf-verschuilen-achter. Er bestaan hiervoor benamingen als "nucleaire hypocrisie" en "zelfbedrog";

-Het provoceren beoefen ik als spel om te ontdekken wie er werkelijk achter iemand schuilt. Bij gelovigen (en niet slechts moslims)is dat lastig (zie hierboven. De intelligente reden daarvoor is een aparte topic waard;

-Het eerste lid van Marocaantjes voetnoot vind ik aanmatigend. Wat verbeelden moslims zich wel wanneer zij aldus uitspreken dat zij van een betere soort zijn dan de anderen met wie zij in deze wereld leven, en waarvan zij misschien zelfs afhankelijk zijn om te overleven?
Het tweede lid van Marocaantjes voetnoot associëer ik met de actieve/gewelddadige Jihad. Maar wellicht heb jij een andere uitleg hiervan. Die zou ik dan graag van je willen vernemen. Daarnaast hoop ik dat je óók via de forumzoekmachine op zoek gaat naar bijdragen van Marocaantje welke blijk geven van haar sympathie dan wel antipathie jegens de actieve/gewelddadige Jihad. Tenslotte zijn wij beiden toch wetenschappers, of niet soms? Tip: zoek naar bijdragen waarbij ook ene Rahil Amin een deuntje meefloot;

-Voor wat betreft dat "schrappen": wat geeft jou het recht om zaken die Allah verbiedt te vergoeilijken met als argument dat e.e.a. al zoveel jaar geleden is? Naar ik begrijp is in Saudi Arabie, de "thuisbasis" van Marocaantje, zelfs de kleur "rood" verboden in winkels rond Valentijnsdag.

Geniet van de zon vandaag!

Groet,
Alzukar







Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 september 2011 om 18:31
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Daar weet jij nog niks van
 
Je hebt het te hoog in je bol.
 
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Naar ik begrijp is in Saudi Arabie, de "thuisbasis" van Marocaantje, zelfs de kleur "rood" verboden in winkels rond Valentijnsdag.
 
Mijn thuisbasis is Nederland dus ik hoef geen rekening te houden met het vermijden van "rood". Wink


Aangepast door Marocaantje - 29 september 2011 om 18:33
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 september 2011 om 00:10
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Daar weet jij nog niks van

 

Je hebt het te hoog in je bol.

 

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Naar ik begrijp is in Saudi Arabie, de "thuisbasis" van Marocaantje, zelfs de kleur "rood" verboden in winkels rond Valentijnsdag.

 

Mijn thuisbasis is Nederland dus ik hoef geen rekening te houden met het vermijden van "rood". Wink


Gelukkig ben ik niet met de Schepper in conclaaf geweest zoals enige profeten beweren en wat door mensen die zwak zijn van geest wordt geloofd. Ofwel, van "stemmen" heb ik dan toch weer geen last.
Aangezien er geen enkel verifiëerbaar bewijs is dat je na je dood voor de Troon van Allah zult moeten verschijnen is het even zo goed mogelijk dat Alzukar (of diens buurman) dan recht over je zal spreken.

Nederland is niet jouw thuisbasis maar jouw uitvalsbasis waarmee -voor mij- ook weer iets is gezegd over Nederland als vrijplaats waar ik trots op ben.

Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.