Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wederkomst Jezus / Isa

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Gelooft.com Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juli 2015
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Gelooft.com Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wederkomst Jezus / Isa
    Geplaatst op: 19 juli 2015 om 17:21
De website Discovering Islam heeft onlangs verklaard dat Jezus (Isa) in 2022 terugkeert. Zes jaar daar aan voorafgaand, in 2016, verschijnt eerst Imam Mahdi, al kan hij ook dit jaar al terugkomen. Vooral de laatste tien jaar wordt er binnen de Islam een eindtijdvisie ontwikkeld. Hoe denken de leden in dit forum hierover? En, wat betekent een evt. wederkomst van Jezus (Isa) voor moslims?
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2015 om 16:38
Zou mooi zijn als Mahdi dit jaar / volgend jaar komt. Heeft de wereld hard nodig!
Wat het zou betekenen voor ons? Ik denk allereerst een bevestiging van ons geloof en wellicht een begin van een nieuw tijdperk!
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Gelooft.com Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juli 2015
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Gelooft.com Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 juli 2015 om 09:39
Allereerst hartelijk dank voor de reactie!

Mijn vraag was n.a.v. een bericht op Discovering Islam. Het is mij niet duidelijk waarom eerst Imam Mahdi komt, en daarna Jezus (Isa). Kan iemand mij dat uitleggen, hoe daar binnen de Islam tegenaan wordt gekeken?
Terug naar boven
OnlineAccount Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 november 2014
Online status: Offline
Berichten: 13
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OnlineAccount Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 september 2015 om 15:56
Graag wil ik je uitnodigen om een kijkje te nemen op de onderstaande link:

HET CHRISTENDOM ONDER DE LOEP

http://christendom.al-yaqeen.com/

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2020 om 09:06
Mehdi (a.s) komt om de eenheid te vormen onder de moslims en ze te zuiveren zodat ze klaar zijn voor de komst van Isa (a.s) , want als Isa komt zal de oorlog tussen de leger van Dadjal en de leger van de gelovigen plaats vinden.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2023 om 11:59
Waar zijn de legioenen?
Broeders en zusters, Wees klaar voor de grote beproeving en de laatste strijd voordat Isa (a.s) terugkeert. Zuiver je ziel, nu het nog kan. Voordat het te laat is.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.