Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

boete voor burka

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: boete voor burka
    Geplaatst op: 23 juli 2005 om 13:51

waar gaat de wereld heen!! ik las net op teletekst dat er een vrouw in duitsland naakt in een nachtwinkel rondliep rond 4 uur in de morgend,de politie kwam erbij en gaf haar gewoon een waarschuwing!

terwijl dat in rotbelgi� een vrouw in een burka rondloopt een boete van 125 euro krijgt!!!?

laa ilaha illalah
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 10:55
Neen ik vind dit niet vreemd kleding die de persoon onttrekt aan controle mag niet gedragen worden.
Je moet hier niks anti Islamitisch inzien.
Het geld voor het algemeen.

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 09:50

salaam aleikum dat is echt belachelijk dat ze dat gaan beboeten subhanaAllah,zijn ze helemaal gek geworden ofzo!!!

ghair inshAALLAH

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 09:01

 

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe,

nee moslima123, wil inshallah later dragen,

ben het eens met malcolm X

 

Wa alaikum Salaam war'hamtoe allah wa barakatuhoe

oegtykoem fie dien Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 08:50
Salaam Aleikum,

Uit het oogpunt van de democratische vrijheden die er gelden is dit inderdaad bijzonder zorgwekkend. Los van het feit of goed is of niet en of het praktisch is. (Voordat daar weer een discussie over komt)
Een auto mag bijvoorbeeld ook geblindeerd rondrijden, niemand die weet wie er in zit. Daarnaast komt het meer over als een maatregel om moslims dwars te zetten. Islamieten pesten daar zijn veel rechts georienteerden onder ons heel goed in.


Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
moslima123 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 42
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima123 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 08:40

salaam

draagt u dan een burka oegti?

salaam

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 08:04

 

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah..

wajouw ziek in hun hoofd miskien, ze verveelde zich en dan maar boete geven voor burqa..? ii vind echt raar... inshallah mag het hier in NL wel, en anders ga ik verhuizen naar ander land, waaar ze burqa wel accepteren, inshallah

 

Wa alaikum Salaam war'hamtoe allah

oegt_najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Oegti-Muminiin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 34
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegti-Muminiin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 06:01

salaam

vreemd...

ik bedoel maar als die vrouw half naakt was zou ze dat echt niet ontvangen hoor!

het is toch een vrijland?

salaam

 


"O Allah, Heerser van het Koninkrijk. U geeft de heerschappij aan wie U wilt en U ontneemt de heerschappij van wie U wilt. U maakt machtig wie U wilt en U vernedert wie U wilt.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 05:37
Rare mensen, waarom zou zoiets niet mogen. Er is toch zo iets als geloofsvrijheid, maar dat telt niet als je het wilt praktiseren. Ik ga hun toch ook niet verbieden om de hel te gaan, daar kiezen ze zelf voor.

Geen woorden voor verder
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 05:33

Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh,

Ik zat even een kijkje te nemen op de site van NMO toen ik dit las..

18 Juli 2005

Een moslimvrouw in het Belgische Maaseik wordt binnenkort beboet voor het dragen van een burka. De vrouw is al vier keer bekeurd voor het dragen van het kledingstuk dat alleen de ogen vrijlaat. Ze moet nu een boete van 125 euro betalen.
Voor zover bekend is het de eerste keer dat het dragen van een burka in Belgi� een boete oplevert. Vier andere vrouwen uit Maaseik hebben na een waarschuwing besloten geen burka meer te dragen. (bron: ANP)

Sorry hoor, maar ik vind dit best zorgwekkend. Theo van Gogh en Hirsi Ali mogen alles zeggen wat ze willen over de Islaam, maar vrouwen die een burka dragen krijgen een boete van 125 euro? Dat is toch krom of zie ik dat nu verkeerd. Subhana Allah.

Ma'salama

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.