Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ya Rabbi Ra7amnie

 Post Reply Post Reply
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ya Rabbi Ra7amnie
    Geplaatst op: 01 september 2005 om 08:22

Biemsie Allah Ara7maan Ara7iem

Ja rabie Rahamnie

Ja rabie
U Almachtige heb ik nodig
Ik voel me zwak

Ik richt me tot U
Alleen bij U vindt ik mijn rust

Ja Rabie
De pijn is mijn hart is Onverdragelijk
U kunt mijn hart verzachten
En mij weer op het Juiste Pad
Wijzen

Ja Rabie
Heb genade met mijn zwakte
Heb genade voor mijn fouten

Rahamnie Ja Rabie
Ja Rabie ik heb u Nodig
Geef mij kracht
Om mijn ZWAKTE te overwinnen

Ja Rabie
Ik smeek U
Heb genade met mij
Ja Rabie
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2005 om 11:53
Jazakallh khair! Moge Allah Genade hebben met ons allemaal en onze zonden vergeven. Zonden die wij al hebben gemaakt en nog zullen maken.
Vandaag heb ik mijn passen geteld die ik maakte naar de Masjid. Voor iedere stap naar de moskee op Jumah vergeeft Allah ons een zonde en schenkt ons een goede daad. Ik heb vandaag 1870 stappen gemaakt naar de moskee. De helft (935) zijn de zonden die mij  nu vergeven zijn, inshaAllah. Volgende week weer!

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2005 om 11:55

Wa ijaak aghie,

Ameen ya Rabb.

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
dienares Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 327
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dienares Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2005 om 12:00

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ik heb vandaag 1870 stappen gemaakt naar de moskee. De helft (935) zijn de zonden die mij  nu vergeven zijn, inshaAllah. Volgende week weer!

SobhanAllah.......Af en toe zijn de hasanat zo makkelijk te krijgen..Wa Allahoe Akbar...

Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....
Terug naar boven
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 september 2005 om 17:34

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Vandaag heb ik mijn passen geteld die ik maakte naar de Masjid. Voor iedere stap naar de moskee op Jumah vergeeft Allah ons een zonde en schenkt ons een goede daad. Ik heb vandaag 1870 stappen gemaakt naar de moskee. De helft (935) zijn de zonden die mij  nu vergeven zijn, inshaAllah. Volgende week weer!

Aboe Moesa verhaalt dat de Boodschapper van Allah zei: "Degene van mensen die de grootste beloning voor zijn gebed krijgt, is degene die er het verst voor moet lopen; en degene die (in de moskee) wacht opdat hij zijn gebed gezamelijk kan verrichten, krijgt een grotere beloning dan degene die het alleen verricht en dan gaat slapen." (Boekhaarie en Moeslim) 

 

 

Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 05:10

 

Ameen! Zuster djazakoelahi ghairan voor je prachtige doe3a. Zuster heb jij dit zelf geschreven, het is prachtig.

Wat is het toch gemakkelijk om zondes te verrichten, maar het is ook zo gemakkelijk om goede daden te verrichten. Maar het is aantrekkelijker om zondes te verrichten dan goede daden. Soubhana Allah moge Allah ons vergeven, en onze imaan versterken zodat wij ons hiertegen kunnen beschermen.

Ameen!

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 07:45

Wa antie mien ahlie djazaa oegtie, Ik heb het niet zelf geschreven maar op het net gevonden.

Ameen oegtie, Gayr InschAllah Moge Allah ons leiden en vergeven Ameen.

3anakillah,

wasalamoe3leikoem wa ra7matu Allah wa Barakatuh

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 08:21

Salaam Aleikum broeder jiyuu,

het is beter heb ik geleerd om niet te zeggen wat je gedaan hebt bv hoeveel rakaats je bid enz want dat neemt je hassanaats af het is beter in stilzwijgen de islam te praktiseren,dus niet zeggen ik heb dat en dat gedaan enz

ghair inshaAllah

amin op je doea

Wa Aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 08:58
In eerste instantie geplaatst door het licht

Salaam Aleikum broeder jiyuu,

het is beter heb ik geleerd om niet te zeggen wat je gedaan hebt bv hoeveel rakaats je bid enz want dat neemt je hassanaats af het is beter in stilzwijgen de islam te praktiseren,dus niet zeggen ik heb dat en dat gedaan enz

ghair inshaAllah

amin op je doea

Wa Aleikum salaam



Ik begrijp je bezorgdheid, bedankt daarvoor. Mijn intentie is wederom niet om op te scheppen over mijn daden. Iedereen loopt wel eens naar de moskee, maar beseffen we wat we opbouwen tijdens het lopen? Dat is de vraag.

Als ik het kan uitleggen op deze duidelijke en makkelijke manier en daardoor mijn eigen zegeningen kwijtraak, dan doe ik dat toch met plezier. Als mijn leven opgeofferd kon worden en mijn lichaam in honderden stukjes gesneden zou worden en gegooid in kokend water, dan zou ik dat laten doen als ik daarmee zou kunnen bereiken dat anderen van het Vuur gered zouden kunnen worden.
Morgen heb ik inshallah weer de kracht om naar de moskee te lopen. En dan hoef ik het niemand te vertellen.


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 september 2005 om 15:45

Salaam Aleikum,

Ik begrijp je intentie mashaAllah ik weet dat je geen opschepper bent hoor mag Allah (swt) je belonen  en al mijn andere broeders en zusters ook voor hun goede daden en inshaAllah dat Allah(swt) onze tekortkomingen vergeeft en ons leid naar Zijn licht amin

Wa Aleikum Salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 september 2005 om 16:02
"Degene die de weg wijst naar een goede daad is net als degene die de goede daad verricht (doet)." (met dank aan abou jabir's website)

Inshallah krijgen we beiden de beloning voor het wijzen van de weg!

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.