Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Allah U bent mijn Licht

 Post Reply Post Reply
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Allah U bent mijn Licht
    Geplaatst op: 15 september 2005 om 09:01

In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

Allah U bent mijn Licht

Allah U bent mijn Licht

Allah U bent mijn leven.

Zonder U zou ik alles opgeven.

Want er is geen plezier in dit wereldse leven.

Alleen maar verdriet en pijn.

Het enige wat me kan plezieren zijn de woorden van U,

Oh mijn Heer laat me nooit afdwalen van dit mooie pad.

Het pad dat licht in men leven gaf wanneer ik verloren was.

Laat me nooit vergeten dat U mij dit leven hebt gegeven .

Laat me nooit spel en vermaak op deze aarde boven U verkiezen,

wanneer ik dat doe behoor ik zeker tot de verliezers.

Oh Allah alleen U kan mij leiden alleen U kan mij beschermen mij de kracht geven zo dat ik met niet zal laten verleiden door de shaytaan.

Oh Allah vergeef me van men zonden en de fouten die ik heb gemaakt,

Wanneer ik even niet aan U dacht en me liet gaan zonder dat ik aan de gevolgen dacht.

Oh Allah alleen U kan me op het rechte pad houden.

Laat me a.u.b niet vergeten dat U mij dit leven hebt gegeven zonder U was ik hier helemaal niet aanwezig.

Kon ik niet genieten van de mooie woorden die U naar ons heeft gezonden.

Oh Allah leid ons op het rechte pad laat ons niet afdwalen verlicht onze harten met nour.

Verlicht ons pad voor ons en achter ons ameen.

Oh Allah alleen U heeft de kracht en de macht, U leid wie U wil en laat dwalen wie U wil.

Oh Allah laat me a.u.b nooit vergeten dat U me dit leven heb gegeven, laat me niet behoren tot de verliezers ik wil met men hart en ziel alleen voor jouw kiezen.

Oh Allah U alleen aan bidden alleen op U vertrouwen met men hart en ziel van U houden.

Zoals al Uw dienaars zouden moeten doen want als U ons niet leid zullen we bij de verliezers horen en zullen we in het helle vuur wonen.

Oh Allah ik vrees U met heel men hart leid me a.u.b op het rechte pad laat me niet afdwalen van deze schoonheid van de islam.

De dag der opstanding wil ik niet iemand zijn met veel spijt dat ik men tijd verspilt heb aan spel en vermaak.

oh Allah vergeef me van men fouten die ik heb gemaakt wanneer ik even niet aan U dacht me liet gaan even niet aan de gevolgen dacht.

Het doet pijn dat soms de influisteringen van de shaytaan sterker dan het goede zijn.

Oh Allah bescherm ons tegen de influisteringen van de shaytaan wanneer we zijn pad op gaan

zal de goedheid uit ons hart verdwijnen zullen we zeker bij de verliezers horen.

Oh Allah bescherm ons tegen de shaytaan want alleen U schonk ons ons bestaan zonder U zijn we verloren zonder U waren we niet eens geboren.

Oh Allah vergeef ons onze fouten die we maken soms bewust soms onbewust.(ameen)

Oh Allah aanvaard onze smeekbeden die we tot U maken. (ameen)

Oh Allah alleen U heeft  het recht aanbeden te worden U heeft het recht op onze harten en onze ziel U bent onze Schepper onze Heer zonder U waren we hier niet.

Oh Allah weet dat ik op U  vertrouw en dat ik nooit van Uw pad wil afdwalen.

De islam is het aller mooiste wat  me ooit is overkomen het heeft mijn hart vrij gemaakt

Het heeft schoonheid in mijn leven gebracht.

 

Moge Allah swt onze harten verlichten met nour mogeHij ons beschermen tegen de influisteringen van de shaytaan

moge Allah de al machtige onze gebeden aanvaarden Allahoema ameen

Bron: www.MarocUnited.com

 

 

 

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.092 seconden.