Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ramadan Mubarak!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ramadan Mubarak!
    Geplaatst op: 03 oktober 2005 om 14:01

Asalamun alaikoum wa Rahmatulahi wa Barakakatuhu,

Ik wil jullie mijn broeders en zusters allemaal een Ramadan Mubarak wensen. Moge Allah onze vasten en onze gebeden van ons accepteren. Profiteer van deze maand door zoveel mogelijk kennis op te doen en onze imaan te versterken. De duivels zullen deze maand vastgekentend worden in de Hel, laten wij hiervan profiteren inshaAllah.

 

Moge Allah al onze broeders en zusters over de hele wereld bijstaan en ze de kracht en de middelen geven om henzelf te beschermen, Ameen.

Ramadan begint op: 4 oktober 2005.

Wa alaikoum asalaam wa rahmatulahi wa barakatuhu,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2005 om 14:07

asalaamo3alaikomwara7matolaahwabarakatoho

jazakilaahogyraan zuster  ramadan mabrouk 

moge allah ons imaan verstreken in deze  heilige maand

en dat we inschalaah ook na de ramaden  zoblijven of beter zelfs .

 

en moge allah  onze broeders en zusters in iraq  palistina sichsaan en afganistaan

overal terwereld bij staan  en ze in deze maand ramadan lkarim laten overwinnen

en hun bezeters onderdrukkers  bestrafen  allahoma amin.

 

Takabala allah mina wa minkom.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2005 om 14:22
Veel sterkte allemaal straks!!!
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2005 om 14:39

Ja, veel succes, veel geluk en een fijn suikerfeest.

salaam

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2005 om 15:14

Bismillah Irahman Irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn dierbare metgezellen en de Moejahedeen Asalama alykoum wahrahmatoe allahie wabarakatoe Allahoe ma gaferlana wa rahamna anta moulana wa nasserna hella koum el kaferien rabbina latoe wagitna ina sina ow agtana rabbina wala menataqatenabeh wa hefoe hena wa rehemna Allah ma saleh hela sedina Mohammed wa hella allehi wa ahsahabe azmehen Allah Akbar Allah Akbar Allah Akbar el houmdillah hella nehmeti el islam el houmdillah hella nehmeti el islam Helleha nehja wa helleha na moet wa fie sabilliha nu jahed wa helleha en ka Allah!! 

Ik wens al mij broeders en zusters een gezegend mashallah Ramadan met veel imaan en veel geluk moge Allah onze zondes vergeven en onze imaan versterken en ons het paradijs laten binnen treden moge Allah onze broeders en zusters over de helle wereld bijstaan inshallah wa gair inshallah

en ehh niet te veel eten na al magreb anders wordt je zo dik als een ballon

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2005 om 15:16
Ramadan begint toch 5 oktober ??? waarom 4 oktober
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2005 om 15:43
In eerste instantie geplaatst door Murat

Ramadan begint toch 5 oktober ??? waarom 4 oktober
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2005 om 15:49

In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

Assalaamoe3leikoem wa ra7matu Allahi wa Barakatuh broeders en zusters,

Ik wens jullie een gezegende en liefdevolle Ramadan! Moge Allah jullie omringen met Zijn Liefde, Barmhartigheid en Genade, jullie zonden vergeven en jullie vasten accpeteren, taqabal Allah miena wa mienkoem Ameen!

FiAmanillah,

Wa Aleikoem Salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuh

                                                   

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2005 om 15:59

Assalaam alaykoum wa Rahmatullah wa Barakatuuh,

Ramadan Mubarek broeders en zusters. Moge Allah de Verhevene ons vasten accepteren en ons het eind doen halen. Hierbij veel standvastigheid, geduld en bovenal Taqwa toegewenst.

Alaykoum wa Salaam.

P.S. Voor de niet-moslims: ik wens jullie een leerzame maand toe en hoop dat jullie ooit hetzelfde gevoel ervaren wat miljoenen moslims aankomende maand zullen ervaren inshaAllah.

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2005 om 15:59
In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Murat

Ramadan begint toch 5 oktober ??? waarom 4 oktober
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2005 om 23:30

Essalaamo Alaikom Warahmatoe Allah Wabarakatoeh,

Allah Yebarek Feekoem. Zorg ervoor dat je geen spijt krijgt aan het einde van de Ramadan, Dus dat je dan pas gaat denken, Ooh, Had ik dit nog maar gedaan en dit en dit en dat... Moge Allah Soebhaanahoe Wata3aala ons allen helpen met onze goede daden. Ameen

Wassalaamo Alaikom : )

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 00:57
-

Aangepast door nak4life - 30 mei 2014 om 11:05
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 01:31

In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Murat

Ramadan begint toch 5 oktober ??? waarom 4 oktober

Selam Alleykum, ik heb hetzelfde, het vasten begint hier ook op 5 oktober............

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 01:38

Jiyuu wenst alle moslims op islaammail
en in de rest van de wereld
een gezegende ramadan toe. En dat Allah al onze goede daden moge accepteren.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 03:27

salam,

ameen op jullie duaa3

ramadan mubarak broeders en zusters

salam

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 03:40
in de naam van allah de barmhartige de genadevolle
 
Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe
 
ramadan mubarak
 
moge allah subhanAllah wa ta3alah deze maand zegenen
moge allah subhanAllah wa ta3alah onze vasten accepteren.
Moge Allah de Verhevene zijn Barmhartigheid over ons schenken, en onze dua's verhoren, Amien.

En vergeet onze moslimbroeders en onze moslimzusters niet in andere moslimlanden als Iraq, en Palestina. Moge Allah hen bijstaan, Amien
 
 
 
wa salaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe
 
Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 03:47
In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Murat

Ramadan begint toch 5 oktober ??? waarom 4 oktober

Selam Alleykum, ik heb hetzelfde, het vasten begint hier ook op 5 oktober............

 

ja mijn vader zei ook woensdag pas.. maar ik was (maandag avond)beneden die programma aan het kijken over die "extremisten" die door de aivd werden gecontroleerd ofso.. komt de buurman aanbellen van ramdan mubarak voor mijn vader, enzo.. en toen ging hij in gesprek dat het dus dinsdag ramdan is vandaag dus,, wallahi moet zeggen ben heleeeee maaaaaaal vrolijk,. hyper actief gewoon, subhanAllah, iedereen op school ramadan mubarak gewenst.(zijn niet echt veel moslims bij me op school.. ja de naam moslim, maar niemand echt praktiserend). niemand blij, beginnen ze ik heb honger ......dar draait ramdan niet om,, subhanaAllah
gair inshal;lah

 

wa salaamoe alaikum

Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 04:01
sob7analaah allah yahdina wa yahdihom
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 04:30

Salaam Aleikum gezegende ramadan iedereen het is inderdaad vandaag begonnen dus vandaag vasten werd speciaal gebeld dat de volle maan was gezien in saudie arabie inshaAllah.

Mag Allah onze doeas en gebeden accepteren en onze zonden vergeven amin

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 04:39

Asalaam Aleikum beste broeders en zusters,

Ook ik wens jullie een fijne en gezegende Ramadan. Laten we echt zo goed mogelijk proberen stil te staan bij het belang van deze maand en laat deze gezegende maand een voorbeeld zijn voor de overige 11 maanden. Laten we ons niet verleiden door bepaalde individuen hier op het forum om ons geduld en zelfbeheersing te verliezen. Laten we ons best doen om ons zo goed mogelijk te gedragen, ik zelf zal vanaf nu niet meer in discussie proberen te gaan met bepaalde mensen hier op het Forum...gewoon simpelweg om het feit dat ik vanaf nu zal proberen om mijn leven op een zo goed mogelijke manier vorm te geven zoals ALLAH SWT dat van ons verwacht. Laten we zoveel mogelijk Dua maken voor alle Moslims overal ter wereld die het moeilijker hebben dan ons..Laten we zoveel mogelijk ALLAH SWT gedenken met ons hart en met onze tongen. Ramadan is voor mij niet klagen over het hebben van honger en dorst maar het besef dat we totaal afhankelijk zijn van ALLAH die ons mensen begunstigd heeft met eten en drinken. Laten we ALLAH dus dankbaar zijn en er het allerbeste van maken.

Salaam...jullie broeder Rahil Amin.

Terug naar boven
souad& Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 31 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 223
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote souad& Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 05:24

salaam alaikom,

Ramadane moubarak alaikoum aadahou allahou alaina bi seha oual aafia oual magfira.

Assalaam alaikom,

Souad

Kijk niet naar hoe klein de zonde is, maar kijk naar Degene die je niet hebt gehoorzaamd
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 07:03

Assalamoe alykoem, ramadaan mubarak wa koelli 3amin wa antoen bikheyr, moge Allah van ons de goede daden accepteren, amien

die dadels zijn lekker

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2005 om 15:17

Assalaamoe Ehleykoom Warahmatoelah Wabarkatoehoe,

Amien Oegt Umm_Umarah,

Verder wens ik alle Leden van islaammail het volgende (inch'allah)

*Moge Allah je Vasten Accepteren.

*Je gebeden verhoren.

*Je dromen verwezelijken.

*Je daden belonen .

*Je zonden vergeven.

*Je Dua's Acceptren.

Verder dank ik Iedereen voor de wensen die hij plaatsten "Djazaka Allah Oe Ghairan"

Moslima_Y fi dien

*-*-*-*-*-*-RAMADAN MUBARAK-*-*-*-*-*-*

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.