Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

ze kijken me maar aan

 Post Reply Post Reply
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: ze kijken me maar aan
    Geplaatst op: 13 oktober 2005 om 12:27

Ik loop over straat ze kijken me aan. Wat! Wat is er mensen wat heb ik fout gedaan.


Ik loop langs ze blijven maar staren. Kijk nu maken ze zelfs gebaren.
Stiekem lachen, sarcastisch en gemeen. "Ja hoor roepen ze daar heb je er weer ��n!"

In de supermarkt probeert de verkoopster zo duidelijk mogelijk te praten.
Dat ik waarschijnlijk de taal beter beheers dan zij heeft ze niet in de gaten.
Ha! Ha! Wat kijkt ze ineens raar, ze schrikt van mijn woorden.
Ja wat wil je het was foutloos Nederlands wat ze hoorde.

Mensen toch ik ben niet vreemd en ook niet raar, ik draag alleen bescherming echt waar.
En dat niet alleen ik wordt ook gezegend, keer op keer.
Ja voor elk moment dat ik hem draag wordt ik beloond door mijn Heer.

Echt ik ben heel normaal, we verschillen maar op ��n punt. Ik behoor tot de mens die in het ware gelooft,
in Hem die de oprechten het Paradijs belooft.

Ik loop verder, kijk die mevrouw ze kijkt me aan alsof ze me zielig vind.
Nee mevrouw ik ben gelukkig ik wordt zelfs door engeltjes omringt.
Ik ben veilig voor u en alles om me heen, Allah staat bij me zoals Hij is er geen.

Daar ben ik dan, weg van die mensen ze zijn niet pluis.
Zo nu kan mijn HOOFDDOEK af want ik ben thuis.

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 oktober 2005 om 12:58

masha'Allah, zo mooi! Alhamdulillah, deze is echt mooi gemaakt, masha'Allah. Weet je, een tijdje geleden moest ik zo lachen met een zuster. Ze vertelde: ze was met een niet-moslim aan het praten, en die dacht dus dat ze geen haar onder dr hoofddoek had hahahaa. Want ze had gezegd van: jah als je toch die hoofddoek draagt, dan heb je je haar toch ook niet nodig. Dus ze dacht dat ze dr hoofd kaal scheerde omdat ze hoofddoek droeg ofsow.

Als ik met mijn moeder over straat ga dan kijken mensen ons helemaal gek aan. Mijn moeder (niet-moslim) is namelijk best modieus, dus die draagt ook strakke kleren etc.. En dan loopt er zo'n wijdbedekte moslim naast. En dan kunnen mensen je soms zo onbeschaamd aankijken, is niet meer normaal. Ikzelf heb er geen last van, maar voor mijn moeder vind ik het echt niet tof. Majah, ghair insha'Allah. Daar komt ze ook wel weer overheen.

Groetjes Khadidjah

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 oktober 2005 om 13:23

Salaamoe alaikum

hhahahahahhahaha mashallah

jaaa mij word ook heeel vaak gevraagt of ik wel haar heb,,, subhanAllah zeg altijd dat ik groen haar heb en ze geloven ook nog hahahahhahaa,, ziek:P

wa salaamoe alaikum

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.