Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Lessen Islam op OB bassischool

 Post Reply Post Reply
Schrijver
sammie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 17 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sammie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Lessen Islam op OB bassischool
    Geplaatst op: 17 oktober 2005 om 08:01

Hallo!

Mijn naam is Samantha. Ik ben tweedejaarsstudent PABO en samen met een klasgenootje maak ik een lessenkist over de islam. Nou wil ik graag weten wat jullie vinden dat belangrijk is om in deze leskist te stoppen.

Dus hebben jullie tips of andere dingen laat het me weten!

Ook zou ik graag willen weten of jullie muziek kennen die veel door moslims wordt gedraaid maar niet direct een religieuze boodschap meebrengen (ik versta het niet maar er zitten vast en zeker moslims in de klas die het wel verstaan, en op een openbare school is het dan niet handig als je dingen laat horen die radicale boodschappen of zo uitdragen als jullie begrijpen wat ik bedoel.. dus een beetje softe of het liefst niet reliqieuse muziek!)

Alle idee�n zijn meer dan welkom!

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2005 om 10:09

Hallo Samantha,

Op deze link vind je wat links naar muziek die ook voor moslims die naar de letter leven aanvaardbaar is: http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=5273&am p;KW=anasheed

Veel succes!

Martijn

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905