Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

islam van tijd nu

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Moslima_Yasmina Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 februari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Yasmina Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: islam van tijd nu
    Geplaatst op: 03 februari 2007 om 14:03

selaam aylekum warahamt oe allah wa baraktoe

beste broerder en zuster in de islam

hoe denken jullie over de islam nuu in deze tijd vinden jullie dat er veel gedaan moet worden veel mensen doen eigelijk bijna nix met de islam en dat is zonde islam is de mooiste geloof en daarom moeten wij moslims dat ook overtuigen aan de kaffers hoe meer hoe beter ik heb vorige week iemand bekeerd naar de islam alhamdouhilah ben daar egt trots op

maar wij moslims kunnen dat allemaal samen hoe sterk onze imaan daar voor is hoe meer hasanaat we krijgen.

ik hoop insha,allah dat jullie dat ook willen wa aylekom selaam  warhamt oe allah wa beraktoe Jullie zuster fi dien Yasmina

Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2007 om 15:42

Wordt ik nu al voor kaffer uitgescholden?

 

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2007 om 22:03
In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

Wordt ik nu al voor kaffer uitgescholden?



ik denk dat het een spellingsfout is. Ze bedoelde kafer (aangezien er geen regels bestaan), als wij hier in Belgie, Nederland Arabisch schreven dan zou je nooit zo'n misverstand cre�ren. Dus daarom: 'Je bent op een Islamitische site', als je:

Kaaffer, (Verkeerde vertaling: ongelovige. Juiste vertaling: Iemand die de Islam weigert/ontkent door deze te bedekken met iets vals. Het Engelse woord 'cover' is hiervan uit genomen wat betekend: bedekken)

Andere woorden die op hetzelfde slaan als je met een moslim discussi�ert:

Kaafer,
Kaffer,
Kafer,
Kaaffier,
Kaafier,
Kaffier,
Kafier,
Kaaffir,
Kaafir,
Kaffir,
kafir,
Caaffer,
Caafer,
Caffer,
Cafer,
Caaffier,
Caafier,
Caffier,
Cafier,
Caafir,
Caafir,
Caffir,
Cafir,
Kuffaar,
Kufaar,
Kuffar,
Kufar,
Koffaar,
Kofaar,
Koffar,
Kofar,
Cuffaar,
Cufaar,
Cuffar,
Cufar,
Coffaar,
Cofaar,
Coffar,
Cofar,

En voor moslims:

Kufr (vertaling: ongeloof, juiste vertaling: Een moslim die ongeloof begaat door bepaalde regels te bedekken door/voor zijn verlangens, maar dit maakt hem geen Kaafir)
Cufr,
Kofr,
Cofr,


groet,


Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2007 om 00:47

Een van de redenen waarom moslims zo populair zijn op de werkvloer is dat meer en meer mensen beseffen dat deze moslims hun heimelijk kaffers noemen.:-)

Er kan geen enkele reden anders dan bewuste belediging bestaan dat men niet gewoon niet moslim zegt.

Maar geen zorgen alles komt vanzelf goed.

Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2007 om 01:31
In eerste instantie geplaatst door Moslima_Yasmina

selaam aylekum warahamt oe allah wa baraktoe

beste broerder en zuster in de islam

hoe denken jullie over de islam nuu in deze tijd vinden jullie dat er veel gedaan moet worden veel mensen doen eigelijk bijna nix met de islam en dat is zonde islam is de mooiste geloof en daarom moeten wij moslims dat ook overtuigen aan de kaffers hoe meer hoe beter ik heb vorige week iemand bekeerd naar de islam alhamdouhilah ben daar egt trots op

maar wij moslims kunnen dat allemaal samen hoe sterk onze imaan daar voor is hoe meer hasanaat we krijgen.

ik hoop insha,allah dat jullie dat ook willen wa aylekom selaam  warhamt oe allah wa beraktoe Jullie zuster fi dien Yasmina

Ik heb er geen probleem mee om door een dwaze moslimbekeerlinge voor kaffer uitgescholden te worden. Deze freudiaanse vertyping zegt veel over de 'state of mind' van de scheldende.

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 12:07
In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

In eerste instantie geplaatst door Moslima_Yasmina

selaam aylekum warahamt oe allah wa baraktoe

beste broerder en zuster in de islam

hoe denken jullie over de islam nuu in deze tijd vinden jullie dat er veel gedaan moet worden veel mensen doen eigelijk bijna nix met de islam en dat is zonde islam is de mooiste geloof en daarom moeten wij moslims dat ook overtuigen aan de kaffers hoe meer hoe beter ik heb vorige week iemand bekeerd naar de islam alhamdouhilah ben daar egt trots op

maar wij moslims kunnen dat allemaal samen hoe sterk onze imaan daar voor is hoe meer hasanaat we krijgen.

ik hoop insha,allah dat jullie dat ook willen wa aylekom selaam  warhamt oe allah wa beraktoe Jullie zuster fi dien Yasmina

Ik heb er geen probleem mee om door een dwaze moslimbekeerlinge voor kaffer uitgescholden te worden. Deze freudiaanse vertyping zegt veel over de 'state of mind' van de scheldende.

Zo zo, een moeilijk woord van onze Zwaluwtje!

Meer meer!

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 12:52
Geen commentaar wegens off topic zullen we maar zeggen.
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 14:47

Er kan geen enkele reden anders dan bewuste belediging bestaan dat men niet gewoon niet moslim zegt.

Dat is de vertaling van kafir dus percies hetzelfde het is geen schelden maar een feit in veel gevallen,

Hier leerd de kafir nog arabisch noodgedwongen

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 15:03
In mijn van Dale (1976) wordt bij het woord "kafir" ook nog verwezen naar de bewoners van Kafiristan, een bergland in Afghanistan. Dit terzijde als mogelijk interessant.
Terug naar boven
Moslima_Yasmina Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 februari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Yasmina Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2007 om 12:51

selaam aylekum

zwaluw als ik jou was zal ik het ff goed lezen het is geen belediging maar meer op manier om onze imaan te versterken wij broerder en zusters kunnen dat mensen verwijzen om naar een lezing bijvoorbeeld gaan in plaats van mesnen een dagje uitgaan maar beter een dagje naar moskee gaan dat is wat ik bedoel mensne helpen hun imaan te versterken en dit is zeker geen beldiging...je oordeelt zomaar terwijl je beter even goed na kan lezen ..ik bedoel het goed...aylekum selaam w.b

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.