Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Heb hulp nodig mensen

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Ilaysa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ilaysa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Heb hulp nodig mensen
    Geplaatst op: 19 juni 2007 om 11:38

Hallo

Heb zelf geen hulp nodig, maar wel een goede vriend van me. Het is een jongen van 19 jaar. Hij heeft zo'n 4 jaar (ik denk een vloek). Hij kan geesten zien. Als ie s' avonds over straat loopt, ziet ie dingen die wij normaal niet kunnen zien. Hij ziet ze lopen, zitten etc etc. Hij is elke keer bang, bang dat ze in de gaten hebben dat ze hem kunnen zien. laatst was er 1 in zijn kamer. Hij sloeg op de deur en hij kon het horen. De geest kwam zijn kamer binnen en sloeg hem op z'n rug. Ik was tijdens de voorval in gesprek met hem door de tel. Ik hoop dat jullie me kunnen uitleggen wat dit is en of hij er vanaf kan komen.

Het enige wat ie wil is een normaal leven leiden zoals ieder ander

Alvast bedankt

Liefs Ilaysa

Terug naar boven
Juan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 144
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2007 om 16:05
Voer voor een goede psychotherapeut denk ik (meen ik serieus). Geesten bestaan niet, het lijkt erop dat je vriend aan een psychose lijdt. Dit kan behandelbaar zijn. Het is erg belangrijk dat hij zich door een gediplomeerde therapeut laat begeleiden.
Terug naar boven
Ilaysa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ilaysa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2007 om 04:46

Djins bestaan wel. staat in de koran en hadieth

Dus IPV onzin reageren,kun je me beter gewoon helpen. Hij functioneert normaal, zit op school, werkt en doet aan sport. Zoals ieder ander van zijn leeftijd

Ik weet dat er geesten bestaan, want had ze vroeger zelfs opgeroepen.

 

Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2007 om 08:16

Assalaam Aleikom,

Het doet er niet toe wat je gelooft, of wat een ander gelooft, zaak is dat je een persoon de juiste hulp aanreikt. Voorbeelden genoeg in de praktijk waarin mensen psychotische zaken ernstig verwarren met geesten.

Salaam Nefertiti (die nog geniet van haar vakantie in NL)

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2007 om 10:32
In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

Hallo


Heb zelf geen hulp nodig, maar wel een goede vriend van me. Het is een jongen van 19 jaar. Hij heeft zo'n 4 jaar (ik denk een vloek). Hij kan geesten zien. Als ie s' avonds over straat loopt, ziet ie dingen die wij normaal niet kunnen zien. Hij ziet ze lopen, zitten etc etc. Hij is elke keer bang, bang dat ze in de gaten hebben dat ze hem kunnen zien. laatst was er 1 in zijn kamer. Hij sloeg op de deur en hij kon het horen. De geest kwam zijn kamer binnen en sloeg hem op z'n rug. Ik was tijdens de voorval in gesprek met hem door de tel. Ik hoop dat jullie me kunnen uitleggen wat dit is en of hij er vanaf kan komen.


Het enige wat ie wil is een normaal leven leiden zoals ieder ander


Alvast bedankt


Liefs Ilaysa



Heeft je vriend iets gedaan wat in zijn geloof of cultuur geldt als een grote zonde, waardoor hij kampt met ernstige schuldgevoelens? Iets wat hij aan niemand durft vertellen, wat hem overal achtervolgt?
Terug naar boven
Ilaysa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ilaysa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2007 om 12:29
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

Hallo


Heb zelf geen hulp nodig, maar wel een goede vriend van me. Het is een jongen van 19 jaar. Hij heeft zo'n 4 jaar (ik denk een vloek). Hij kan geesten zien. Als ie s' avonds over straat loopt, ziet ie dingen die wij normaal niet kunnen zien. Hij ziet ze lopen, zitten etc etc. Hij is elke keer bang, bang dat ze in de gaten hebben dat ze hem kunnen zien. laatst was er 1 in zijn kamer. Hij sloeg op de deur en hij kon het horen. De geest kwam zijn kamer binnen en sloeg hem op z'n rug. Ik was tijdens de voorval in gesprek met hem door de tel. Ik hoop dat jullie me kunnen uitleggen wat dit is en of hij er vanaf kan komen.


Het enige wat ie wil is een normaal leven leiden zoals ieder ander


Alvast bedankt


Liefs Ilaysa



Heeft je vriend iets gedaan wat in zijn geloof of cultuur geldt als een grote zonde, waardoor hij kampt met ernstige schuldgevoelens? Iets wat hij aan niemand durft vertellen, wat hem overal achtervolgt?

 

 

Toen ie 9 jaar was. Is ie een huis binnen gedrongen. Het was een leegstaand huis in Marokko. Hij wilde (stoer) doen en ging daar binnen. Mensen hadden hem gewaarschuwd niet binnen te gaan, maar hij heeft het toch gedaan. Toen ie binnen was gegaan, ging de deur dicht en wilde niet meer openen. Hij hoorde iemand snel de trap af lopen alleen er was niks te zien. Dus hij schreeuwde maar niemand hoorde hem. Opeens hoorde hij iemand zijn naam in z'n oor fluisteren. Dat was de druppel. Hij viel flauw. Mensen in de omgeving hadden de politie gebeld en deur open gemaakt. Hij werd de volgende dag wakker in zijn kamer. Dit is de enige reden dat er te maken heeft. Maar hij zag de geesten pas toen ie 15 jaar was.

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2007 om 13:40
In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Ilaysa


Hallo


Heb zelf geen hulp nodig, maar wel een goede vriend van me. Het is een jongen van 19 jaar. Hij heeft zo'n 4 jaar (ik denk een vloek). Hij kan geesten zien. Als ie s' avonds over straat loopt, ziet ie dingen die wij normaal niet kunnen zien. Hij ziet ze lopen, zitten etc etc. Hij is elke keer bang, bang dat ze in de gaten hebben dat ze hem kunnen zien. laatst was er 1 in zijn kamer. Hij sloeg op de deur en hij kon het horen. De geest kwam zijn kamer binnen en sloeg hem op z'n rug. Ik was tijdens de voorval in gesprek met hem door de tel. Ik hoop dat jullie me kunnen uitleggen wat dit is en of hij er vanaf kan komen.


Het enige wat ie wil is een normaal leven leiden zoals ieder ander


Alvast bedankt


Liefs Ilaysa


Heeft je vriend iets gedaan wat in zijn geloof of cultuur geldt als een grote zonde, waardoor hij kampt met ernstige schuldgevoelens? Iets wat hij aan niemand durft vertellen, wat hem overal achtervolgt?




Toen ie 9 jaar was. Is ie een huis binnen gedrongen. Het was een leegstaand huis in Marokko. Hij wilde (stoer) doen en ging daar binnen. Mensen hadden hem gewaarschuwd niet binnen te gaan, maar hij heeft het toch gedaan. Toen ie binnen was gegaan, ging de deur dicht en wilde niet meer openen. Hij hoorde iemand snel de trap af lopen alleen er was niks te zien. Dus hij schreeuwde maar niemand hoorde hem. Opeens hoorde hij iemand zijn naam in z'n oor fluisteren. Dat was de druppel. Hij viel flauw. Mensen in de omgeving hadden de politie gebeld en deur open gemaakt. Hij werd de volgende dag wakker in zijn kamer. Dit is de enige reden dat er te maken heeft. Maar hij zag de geesten pas toen ie 15 jaar was.



Soms, bij wie daarvoor openstaat, lukt het om via zogenaamde hypnotherapie een traumatische gebeurtenis uit het verleden te "herbeleven", en om van daaruit dan te beginnen aan de verwerking ervan. Misschien is er wel m��r gebeurd in dat huis dan je vriend zich herinnert. Misschien verdringt hij ook iets wat in zijn beleving als negenjarige erg schokkend is geweest. Over dat laatste zou hij dan, als hij daar schuldgevoelens over koestert, met een goede imam kunnen praten.
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2007 om 14:32
assalaam zuster,

het reciteren van sura AN-NAAS (laatste koran vers)zou genoeg moeten zijn. en vertel hem dat hij niet moet vergeten bismillahi rahmane rahim te zeggen waar hij ook binnen gaat of er uit gaat.
ten slotte moet hij beseffen dat ieder ziel  binnen of buiten het lichaam  bang is  voor  iemand die alleen  Allah(swt)  vreest. 

assalaam.

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Ilaysa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ilaysa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2007 om 03:37

jullie doen alsof hij gek is. Dat is ie helemaal niet. Hij bidt en doet veel met de islam.Het heeft niks met psychische dingen te maken. Hij ziet ze gewoon

En hij had het toen ie 15 jaar was geworden. 6 jaar nadat hij het huis binnen was gegaan

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2007 om 04:06
In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

jullie doen alsof hij gek is. Dat is ie helemaal niet. Hij bidt en doet veel met de islam.Het heeft niks met psychische dingen te maken. Hij ziet ze gewoon

En hij had het toen ie 15 jaar was geworden. 6 jaar nadat hij het huis binnen was gegaan



de kafir begrijpt zulke zaken niet, neem gewoon het advies dat wij je geven.
laa ilaha illalah
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2007 om 09:40
In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

Hallo


Heb zelf geen hulp nodig, maar wel een goede vriend van me. Het is een jongen van 19 jaar. Hij heeft zo'n 4 jaar (ik denk een vloek). Hij kan geesten zien. Als ie s' avonds over straat loopt, ziet ie dingen die wij normaal niet kunnen zien. Hij ziet ze lopen, zitten etc etc. Hij is elke keer bang, bang dat ze in de gaten hebben dat ze hem kunnen zien. laatst was er 1 in zijn kamer. Hij sloeg op de deur en hij kon het horen. De geest kwam zijn kamer binnen en sloeg hem op z'n rug. Ik was tijdens de voorval in gesprek met hem door de tel. Ik hoop dat jullie me kunnen uitleggen wat dit is en of hij er vanaf kan komen.


Het enige wat ie wil is een normaal leven leiden zoals ieder ander


Alvast bedankt


Liefs Ilaysa



Heeft je vriend iets gedaan wat in zijn geloof of cultuur geldt als een grote zonde, waardoor hij kampt met ernstige schuldgevoelens? Iets wat hij aan niemand durft vertellen, wat hem overal achtervolgt?

 

 

Toen ie 9 jaar was. Is ie een huis binnen gedrongen. Het was een leegstaand huis in Marokko. Hij wilde (stoer) doen en ging daar binnen. Mensen hadden hem gewaarschuwd niet binnen te gaan, maar hij heeft het toch gedaan. Toen ie binnen was gegaan, ging de deur dicht en wilde niet meer openen. Hij hoorde iemand snel de trap af lopen alleen er was niks te zien. Dus hij schreeuwde maar niemand hoorde hem. Opeens hoorde hij iemand zijn naam in z'n oor fluisteren. Dat was de druppel. Hij viel flauw. Mensen in de omgeving hadden de politie gebeld en deur open gemaakt. Hij werd de volgende dag wakker in zijn kamer. Dit is de enige reden dat er te maken heeft. Maar hij zag de geesten pas toen ie 15 jaar was.

Maar wat is het probleem?

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2007 om 10:52
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212


In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

jullie doen alsof hij gek is. Dat is ie helemaal niet. Hij bidt en doet veel met de islam.Het heeft niks met psychische dingen te maken. Hij ziet ze gewoon


En hij had het toen ie 15 jaar was geworden. 6 jaar nadat hij het huis binnen was gegaan

de kafir begrijpt zulke zaken niet, neem gewoon het advies dat wij je geven.


Er is, ook voor een Moslim, niks mis met mijn advies
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2007 om 11:25
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212


In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

jullie doen alsof hij gek is. Dat is ie helemaal niet. Hij bidt en doet veel met de islam.Het heeft niks met psychische dingen te maken. Hij ziet ze gewoon


En hij had het toen ie 15 jaar was geworden. 6 jaar nadat hij het huis binnen was gegaan

de kafir begrijpt zulke zaken niet, neem gewoon het advies dat wij je geven.


Er is, ook voor een Moslim, niks mis met mijn advies

Ben ik met je eens ;-)

Daarom vroeg ik ook wat is het probleem.

weet je het meest waarschijnijk is dat

Terug naar boven
Ilaysa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ilaysa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juni 2007 om 08:01

Lees de topic

Hij ziet Djins, is het zo moeilijk om het te begrijpen...........sjeezzzzz

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juni 2007 om 11:02
In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

Lees de topic




Hij ziet Djins, is het zo moeilijk om het te begrijpen...........sjeezzzzz




En het zien van Djins heeft niets te maken met de gesteldheid en/of de historie van de persoon in kwestie?
Terug naar boven
Ilaysa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ilaysa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juli 2007 om 13:22
en dat weet jij omdat????????????
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juli 2007 om 13:57
Omdat de dingen vaak een aanwijsbare oorzaak hebben. Bovendien: wie niet in Djins heeft leren geloven ziet ze ook niet
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juli 2007 om 17:32
In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

Lees de topic

 

 

Hij ziet Djins, is het zo moeilijk om het te begrijpen...........sjeezzzzz

Ilaysa, ik heb de topic gelezen :-)

Laat me de vraag anders stellen, Wat is het prbleem dat iemand iets ziet wat moslims als Djins indentificeren?

Het is natuurlijk wel zo dat nog helmaal niet is gezegd dat hij werkeleijk met de Djins kan verkeren.

Hij kan ook gewoon koekoek zijn om het een beetje oneerbiedig te zeggen.

Welk bewijs heeft hj dat het werlkelijk het Volk van fomorie is dat hij zegt te kunnen zien en mee communiseren?

en dan nog /

Wat is het probleem?????????

 

 

Terug naar boven
Ilaysa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ilaysa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2007 om 09:05

ken je boukabez.....de geest die je midden in de nacht je wurgt. Nou hij heeft hem gezien. Die Djin zat op z'n buik en probeerde hem te wurgen. Het is mij ook overkomen alleen ik heb hem niet gezien. Hij wel. Hij vertelde me hoe hij eruit zag.

Waarom hij ze kan zien. Weet ik niet. Dat weet ie zelf ook niet. Laatst belde ik hem op. En zag hij een vrouw met lang zwart haar in een witte nachtjapon.

Wat het probleem is. hij wil ze niet zien. Hij wil gewoon zoals ieder ander een normaal leven leiden. en dat kan niet als ie elke keer ze ziet. Het blijft niet alleen bij kijken. Er zijn ook Djins die hem gewoon slaan.

Terug naar boven
Ilaysa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ilaysa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2007 om 09:07

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Omdat de dingen vaak een aanwijsbare oorzaak hebben. Bovendien: wie niet in Djins heeft leren geloven ziet ze ook niet

Wat ik denk dat de oorzaak is. Heb ik al verteld. Ik geloof in Djins, maar ik zie ze niet. En ik ben niet de enige die in Djins gelooft. Elk moslim gelooft erin

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2007 om 12:52
In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Omdat de dingen vaak een aanwijsbare oorzaak hebben. Bovendien: wie niet in Djins heeft leren geloven ziet ze ook niet


Wat ik denk dat de oorzaak is. Heb ik al verteld. Ik geloof in Djins, maar ik zie ze niet. En ik ben niet de enige die in Djins gelooft. Elk moslim gelooft erin



Ik geloof met name in introspectie.
Terug naar boven
saloua Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 maart 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote saloua Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2007 om 14:31
broeder  is het gelukt met die nummer??
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2007 om 16:47

''Voer voor een goede psychotherapeut denk ik (meen ik serieus). Geesten bestaan niet, het lijkt erop dat je vriend aan een psychose lijdt. Dit kan behandelbaar zijn. Het is erg belangrijk dat hij zich door een gediplomeerde therapeut laat begeleiden. ''

 

heeey alsjeblieft, praat niet waar je geen verstand overhebt, met je psychose , je moet eens weten man, meerendeel van de mensen in een gekkehuis is bezeten!

en dat is voor jouw een vraag, voor ons een weet, zeker als je weet dat 1, 3e mensen zijn op deze aarde en de rest jinns..

 

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2007 om 02:53

In eerste instantie geplaatst door alzukar Bovendien: wie niet in Djins heeft leren geloven ziet ze ook niet [/QUOTE

 

wat een onzin ik heb dingen gezien terwijl ik niets eens wist dat djinns bestaan,

Maar er i

 

wat een onzin ik heb dingen gezien terwijl ik niets eens wist dat djinns bestaan,

Maar er is genoeg bescherming tegen vanuit de koraan en de soenna als jij vertrouwd dat Allah je beschermd dan zal Hij je beschermen inshaAllah tegen al het kwaad en het zal je niet kunnen schaden,maar als jij bang, bent laag imaan hebt, een slecht geweten,dan kan het je wel schaden.

Ervaring leerd hiervan,

dus als jij in djinns geloofd dan hoef je ze niet te zien als jij jezelf ertegen beschermd

Wa Aleykoum Salaam

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Ilaysa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ilaysa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2007 om 08:33

In eerste instantie geplaatst door saloua.nl

broeder  is het gelukt met die nummer??

 

 

ja heb het aan hem gegeven. Alleen hij is al naar marokko, Hij wacht totdat ie terugkomt.

Terug naar boven
Ilaysa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ilaysa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2007 om 08:35
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Omdat de dingen vaak een aanwijsbare oorzaak hebben. Bovendien: wie niet in Djins heeft leren geloven ziet ze ook niet


Wat ik denk dat de oorzaak is. Heb ik al verteld. Ik geloof in Djins, maar ik zie ze niet. En ik ben niet de enige die in Djins gelooft. Elk moslim gelooft erin



Ik geloof met name in introspectie.

 

en dat betekent??????????. Volgens mij ben je nog niet eens moslim. Sorry neem geen adviezen van kafiers aan

Toedels jij met jou psychose

Terug naar boven
Muslima66 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 308
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima66 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2007 om 09:14
Assalaamoe alaikoem Ilaysa,

Je kunt het beste insAllaah met je vragen naar een geleerde gaan. Die jou insAllaah volgens de kitaab en sunnah een antwoord kan geven.

Wassalaam,

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 juli 2007 om 12:11
In eerste instantie geplaatst door Ilaysa

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Ilaysa


In eerste instantie geplaatst door alzukar

Omdat de dingen vaak een aanwijsbare oorzaak hebben. Bovendien: wie niet in Djins heeft leren geloven ziet ze ook niet


Wat ik denk dat de oorzaak is. Heb ik al verteld. Ik geloof in Djins, maar ik zie ze niet. En ik ben niet de enige die in Djins gelooft. Elk moslim gelooft erin


Ik geloof met name in introspectie.



en dat betekent??????????. Volgens mij ben je nog niet eens moslim. Sorry neem geen adviezen van kafiers aan


Toedels jij met jou psychose



Als je nou eens goed leest wat ik tot nu toe heb geschreven dan zie je dat ik het woord "psychose" niet gebruik en dat ik een volstrekt neutrale manier voorstel waarmee je vriend mogelijk z�lfstandig tot de oplossing van zijn probleem kan komen. "Introspectie" betekent: in jezelf kijken. Hypnotherapie (hierboven door mij genoemd) is slechts een techniek waarbij iemand d.m.v. hypnose in een toestand wordt gebracht waarbij hij, ongehinderd door directe omgevingsfactoren, terug kan gaan naar situaties in zijn verleden en deze als het ware kan "her-beleven". Een andere methode die tot hetzelfde kan voeren is het zogenaamde "meditatief gebed", in de Islaam ook bekend. En inderdaad, ik ben geen moslim. Dus neem vooral niks van mij aan!
Terug naar boven
Ilaysa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ilaysa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2007 om 05:38

Je gelooft niet in geesten. Mss moet je het eens mee maken dan piep je wel anders. Wees niet bang neem jouw hopeloze adviezen niet aan. Mensen aannemen voor gek terwijl je ze nog niet eens kent.

Maar goed hoop dat jij en je familie dit nooit zullen meemaken. Gebeurt sowieso niet bij ongelovigen

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 juli 2007 om 13:33
Beste Ilaysa,
Ik wens je vriend toe dat hij bevrijd mag worden van wat hem zo kwelt. De manier waarop is daaraan ondergeschikt.
Vrede.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.092 seconden.