Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Valentijn

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Valentijn
    Geplaatst op: 14 februari 2008 om 10:20

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

En�zijn er al wat mensen die een Valentijnspresentje hebben ontvangen van een geheime aanbidder?

 

 

Jullie Zuster Fi Dien!!
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2008 om 12:17
Vogens de zuivere leerbeginselen van jouw religie zijn die soort van dingen (hierboven) ten strengste verboden, Marocaantje. Dat moet jij toch w�ten!


http://www.blogcatalog.com/post-tag/saudi-arabi%C3%AB



Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2008 om 12:26

Oh Alzuker toch! Wat attent van je dat je me daarop wijst. Het kan zijn dat je presentjes krijgt van iemand die zich daar niet aan houdt h�.

 

Vandaar mijn vraag. Wie weet

 

Groetjes,

Marocaantje

P.s. Ik snap niet wat die link ermee heeft te maken. Zijn rode rozen ook verboden volgens de Islaam Alzukar?

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2008 om 12:41
Bedankt voor de toelichting Marocaantje. Gelukkig, ik d�cht ook al...........

In Saudi Arabi� vinden ze dat de kleur rood leidt tot ondeugd, dus eigenlijk zou dat hartje van jou hierboven ��k al niet mogen...........
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2008 om 12:57

Graag gedaan Alzuker. You know me. Anytime!

 

Heb jij niemand verrast vandaag met een anonieme kaartje of iets dergelijks? 

 

In Saudi Arabi� vinden ze dat de kleur rood leidt tot ondeugd, dus eigenlijk zou dat hartje van jou hierboven ��k al niet mogen...........

 

Dan zou jouw boze poppetje eigenlijk ook niet mogen : )

 

Groetjes,

 

Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2008 om 15:15

Salaaamoe alaikum warhamteo Allaah :)

jaaaaaaaaaaaa, ik heb al 3 kaartjes gekregen, een een cadeautje :)

gewoon van vriendinnen hoor, zomaar spontaan. totaal niet verwacht :) maar wel heel lief van ze :) ze liggen in mijn agenda :P

naja, gair inshallaah, en jij marocaantje?

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2008 om 15:36

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,


Aah wel lief van je vriendinnen!

Ik loop momenteel stage. Eenmaal aangekomen zag ik een pakketje op mijn bureau. Er zat een soort van kaartje bij in de vorm van een  met mijn naam erop. Bij afzender stond er: Valentijn. Het is een beker met allemaal snoep erin. Wel leuk, maar ik zou niet weten van wie het afkomstig is..


Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2008 om 15:50

aaaaaaaaaaaah mashallaaah, wat lief, mijn cadeautje was ook eten,

een smooth drankje van bordevol, aarbei kersen en nog een smaak volgens mij.

maar het smaakte wel :alhamdoulillah:

echt lief van je collega's mashallaah ;)

wa alaikum salaam

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2008 om 15:53

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,


Het gaat uiteindelijk allemaal om het gebaar h�. Misschien heb ik hier wel ergens een geheime aanbidder rondlopen.


Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2008 om 15:58

hahahah dat zou ik echt eng vinden. omdat je dan echt niet weet wie wat of waar. gelukkig heb k dat niet zeg. :hihi:

maar hoe smaakte de snoepjes?

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2008 om 16:12

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,


Ik heb er nog niet van geproefd. Heb hier om me heen genoeg lekkere zoete dingetjes om van te smullen.


En jij? Heb jij al wat van je cadeautjes geproefd?


Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2008 om 16:32

hahahahahah, ja die was al snel op, hahah ik ging met haar delen :P :lol: had ze wel verdient.maar het smaakte echt wel lekker. alhamdoulillah

niet teveel snoepen he :P

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 februari 2008 om 15:02

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

hahahahahah, ja die was al snel op, hahah ik ging met haar delen :P :lol: had ze wel verdient.maar het smaakte echt wel lekker. alhamdoulillah

niet teveel snoepen he :P 

Aah is wel leuk. Er lekker samen van genieten! Heb jij ook wat weggegeven aan je vriendinnetjes? Of was het helemaal niet gepland dat je wat zou krijgen van je vriendinnen?

Gayr InchaAllaah. 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 februari 2008 om 22:07
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

hahahahahah, ja die was al snel op, hahah ik ging met haar delen :P :lol: had ze wel verdient.maar het smaakte echt wel lekker. alhamdoulillah

niet teveel snoepen he :P 

Aah is wel leuk. Er lekker samen van genieten! Heb jij ook wat weggegeven aan je vriendinnetjes? Of was het helemaal niet gepland dat je wat zou krijgen van je vriendinnen?

Gayr InchaAllaah. 

Jullie Zuster Fi Dien!!

neeeee, het was helemaal niet geplant iets te krijgen joh, dus heb ook niks voorbereid. gewoon dank je wel. en mijn vriendin met die smoothie drankje heb ik de volgende dag muffins mee gehad op mijn kosten. dus ja;. staan we weer gelijk toch/

en jij, weet jij al wie zoveel van jou houd, dat je snoepjes krijgt?

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 februari 2008 om 23:34

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

en jij, weet jij al wie zoveel van jou houd, dat je snoepjes krijgt?


Iedereen houdt van mij toch?

Ik denk (althans, ik neem aan) dat het gewoon mijn vrouwelijke collega's waren die het leuk vonden om wat kleins achter te laten. Het gaat om het gebaar :-)


Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2008 om 08:18
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

en jij, weet jij al wie zoveel van jou houd, dat je snoepjes krijgt?


Iedereen houdt van mij toch?

Ik denk (althans, ik neem aan) dat het gewoon mijn vrouwelijke collega's waren die het leuk vonden om wat kleins achter te laten. Het gaat om het gebaar :-)


Jullie Zuster Fi Dien!!

hahah idd :) ewa beter toch ;)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2008 om 00:09
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

 

Ah, goed om te weten. Dat wist ik nog niet. En, heb jij geen geheime Valentijn aanbidders gehad?

 

 




haha

nee g1! ik wacht nog steeds, misschien komt het nog ...
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2008 om 09:26

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

In eerste instantie geplaatst door Jiyuu

haha

nee g1! ik wacht nog steeds, misschien komt het nog ...

Hmm..nog geen? How come? Misschien ben je wel onbereikbaar voor geheime aanbidders.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2008 om 06:29
Ik wilde al mijn emailaccounts checken, maar ik kon de wachtwoorden niet meer herinneren, dus je hebt gelijk. Ik ben slecht bereikbaar.

Ik heb toen bij de AH voor �3 maar een bos rode rozen voor mezelf gekocht.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2008 om 10:29

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Ik wilde al mijn emailaccounts checken, maar ik kon de wachtwoorden niet meer herinneren, dus je hebt gelijk. Ik ben slecht bereikbaar.

 

Dan moet je ook niet teveel of verschillende wachtwoorden hebben.

 

Ik heb toen bij de AH voor �3 maar een bos rode rozen voor mezelf gekocht.

 

Zit er ergens in je dan toch een romanticus?

 

Met een bos rode rozen zou je eerder een vrouw mee blij kunnen maken. Een liefdevolle gebaar vind je niet?

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2008 om 20:52

Iedere man heeft wel iets van romance in zich zitten. Het zit soms alleen heel diep verborgen. Zullen we dit gesprek maar in die andere topic over valentijn doorvoeren?

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2008 om 21:31

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Zullen we dit gesprek maar in die andere topic over valentijn doorvoeren?

Dat is snel geregeld toch. Alle berichten zijn verplaatst.

Iedere man heeft wel iets van romance in zich zitten. Het zit soms alleen heel diep verborgen.

Jammer dan dat het niet wordt getoond op/ tijdens cruciale momenten/situaties�.

Overigens ben ik het niet mee eens dat iedere man wel iets van romance in zich heeft zitten. Sommige mannen zijn gewoon absoluut niet romantisch. Zo zijn er ook trouwens vrouwen die absoluut niet romantisch zijn.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2008 om 18:53
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje


Jammer dan dat het niet wordt getoond op/ tijdens cruciale momenten/situaties�.



Hahahh � die is goed!


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2008 om 19:11

Hahahh � die is goed!

Ja inderdaad. Ben blij dat je erom kunt lachen.

Groetjes,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2008 om 17:15
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Overigens ben ik het niet mee eens dat iedere man wel iets van romance in zich heeft zitten. Sommige mannen zijn gewoon absoluut niet romantisch. Zo zijn er ook trouwens vrouwen die absoluut niet romantisch zijn.

Jullie Zuster Fi Dien!!



Das bijna Discriminatie!

Ik denk namelijk dat er net zoveel mannen als vrouwen zijn die iets van romance in zich hebben. Wel denk ik dat vrouwen hun gevoelens vaker onderdrukken dan mannen. (Romantische gevoelens)


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2008 om 17:23

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe Jiyuu,

Das bijna Discriminatie!

Bjina discriminatie is nog altijd geen discriminatie.

Ik denk namelijk dat er net zoveel mannen als vrouwen zijn die iets van romance in zich hebben.

Wat betreft het punt waarin jij vindt dat er net zoveel mannen als vrouwen zijn die iets van romance in zich hebben, ben ik het niet mee eens. Ik geloof niet dat alle mannen of alle vrouwen romantisch zijn. Het hoort volgens mij toch wel bij het karakter van een persoon.

Wel denk ik dat vrouwen hun gevoelens vaker onderdrukken dan mannen. (Romantische gevoelens)

Ik denk eerder dat mannen hun (romantische) gevoelens vaker onderdrukken dan vrouwen. Mannen zijn 'altijd' de types die niet over hun gevoelens kunnen praten en bang zijn dat ze soft worden gevonden (door bijvoorbeeld vrienden) als ze romantisch gaan doen. Ze gedragen zich anders in het bijzijn van vrienden of doen onacceptabele dingen omdat ze worden be�nvloed door �vrienden�. Dat weet jij net zo goed als ik.

Aan de andere kant vind ik wel dat in het geval van romantiek, het initiatief van de man moet komen.

Als je daar bij stilstaat, dan zou het bijna verboden moeten worden om dat soort �vrienden� te (mogen) hebben.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2008 om 17:58
Misschien komt het omdat we teveel aan ons hoofd hebben (gehad)?
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 februari 2008 om 10:08
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Ik denk eerder dat mannen hun (romantische) gevoelens vaker onderdrukken dan vrouwen. Mannen zijn 'altijd' de types die niet over hun gevoelens kunnen praten en bang zijn dat ze soft worden gevonden (door bijvoorbeeld vrienden) als ze romantisch gaan doen. Ze gedragen zich anders in het bijzijn van vrienden of doen onacceptabele dingen omdat ze worden be�nvloed door �vrienden�. Dat weet jij net zo goed als ik.

Aan de andere kant vind ik wel dat in het geval van romantiek, het initiatief van de man moet komen.

Als je daar bij stilstaat, dan zou het bijna verboden moeten worden om dat soort �vrienden� te (mogen) hebben.

Jullie Zuster Fi Dien!!


Ik denk niet dat mannen het echt een probleem vinden hoe anderen over hun denken.

Vrouwen hebben gewoon vaak last van wisselende stemmingen waardoor het voor mannen moeilijk wordt het juiste moment te �herkennen�. Mannen zijn gewoonlijk constanter in hun gevoelens dan vrouwen.


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2008 om 21:53

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Misschien komt het omdat we teveel aan ons hoofd hebben (gehad)?

Maar jij was toch degene die dacht dat juist vrouwen veel gevoelens onderdrukten? Dus wanneer iets (teveel) aan zich hoofd heeft (man) dan zou hij daar toch voor uit moeten komen?

Ik denk niet dat mannen het echt een probleem vinden hoe anderen over hun denken.

Ik ben overtuigd van wel en dat heb ik met eigen ogen ervaren.

Vrouwen hebben gewoon vaak last van wisselende stemmingen waardoor het voor mannen moeilijk wordt het juiste moment te �herkennen�.

Wat bedoel jij precies met �vrouwen hebben gewoon vaak last van wisselende stemmingen�? Wat valt er dan moeilijk te herkennen voor en voor welke juiste moment?

Mannen zijn gewoonlijk constanter in hun gevoelens dan vrouwen.

Dat heb ik anders niet gezien.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 maart 2008 om 11:32

Weet je wat. Laten we het verschil in sekse niet bij dit probleem betrekken. Vaak ontstaan problemen in een relatie gewoon door een slechte communicatie.

Als man en vrouw beide hun positieve en negatieve emoties aan elkaar toevertrouwen, en elkaar de tijd geven, dan komt alles goed. Mee eens?

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.141 seconden.