Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ik mis de oude leden :traan:

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ik mis de oude leden :traan:
    Geplaatst op: 17 maart 2010 om 19:23

Asalaamoe Alaikum warhamtoe Allaah.

Bismillah, waar zijn de oude leden? Enkele leden weet ik inderdaad van dat ze zijn getrouwd, ik denk dat die daarom niet meer komen. Maar subhanAllah zou het echt leuk vinden als iedereen weer eens terug zou komen, ook al is het om alleen maar even te vertellen wat ze tegenwoordig doen etc.

Kan het beheer niet een mail sturen naar alle leden. Met als titel: Oude leden gezocht, we houden een reunie. Haha inshaAllah.

Wa alaikum salaam,

Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 maart 2010 om 00:18

Wa3alaikoum Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Jammer inderdaad, dat de oude leden er niet echt meer bezig zijn. Ik ben er nog wel in ieder geval.

Wie zijn er in de tussentijd allemaal getrouwd?

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 maart 2010 om 09:18
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Wa3alaikoum Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Jammer inderdaad, dat de oude leden er niet echt meer bezig zijn. Ik ben er nog wel in ieder geval.

Wie zijn er in de tussentijd allemaal getrouwd?

Jullie Zuster Fi Dien!!

Maa sha'Allaah! Inderdaad jij blijft hier altijd inshallah!!

Uhmm Moslima_Y is getrouwd. Nak4life is getrouwd. Oegt Khadija is getrouwd. Nog een paar, maar weet alleen hun echte naam, ben hun inlognaam hier even kwijt. Rest is verdwaald? Allahoe 3alem. Ummu Yahya is trouwens ook getrouwd.(weet niet of zij op deze site ook zich zo noemde, maar ik ken haar van hier)

Eigenlijk moet ik even een lijstje gaan makenmet wie ik allemaal mis. Haha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 maart 2010 om 09:37

aboe bakr

Rahil Amin

Jiyuu

Abdulkadir

Abd al Wadud

nak4life

Murat

moslimboy212

Abou Jabir

Amier

Polymorph

Salahdin

I S L A M

batle_For_peace

 

 

het licht

Taqwaa

AmmatoelAziz

Umm Umarah

Noor al-Islaam

Malikah

Tarah

Yassira

Juwairiyah

*Rahima*

Oegt_merjem

happylady3113

Imaan

Ni3met

souad&

Badia

Dienares

Marhaba

~Zahra~

Leyla

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 maart 2010 om 00:23
Wel grappig om hierboven te lezen dat oud-leden niet meer van zich zouden laten horen "omdat ze zijn getrouwd". Zou best zo kunnen zijn. Misschien zitten ze nu, lekker gesettled, met een dikgegeten-halal-krokettenbuikje ergens alle tv-zenders af te zappen tot ze voldoende slaap hebben gekregen om het bed maar eens te gaan opzoeken.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 maart 2010 om 01:06
Wie ik in het bovenstaand lijstje van "oude leden" mis is Abdul Khaliq, aanvankelijk "Willem" geheten, die zich in op dit forum in een razend tempo (twee weken geloof ik) "bekeerde" tot de ware religie. Om zich vervolgens te bedienen van menige onbeschoftheid jegens andersdenkenden. "Willem", jongen, hoe is het jou inmiddels toch vergaan? Wellicht inmiddels weer "bekeerd" tot wat anders? Laat s.v.p. wat van je horen! (traan)
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 maart 2010 om 09:38

Er zijn hier ook oudleden gebanned om onduidelijke redenen.

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 maart 2010 om 20:33
Toch niet bijvoorbeeld ene Jiyuu, groot en onverbloemd ijveraar voor de onverdunde Sharia, het gebruik van de AK-47 en met een voorliefde voor scherpe samoerai-zwaarden (in 1-2tjes met bovengenoemde Abdul Khalik) naar ik mij herinner. Oogste hier aardig wat bijval uit eigen kring en werd nooit gebanned. Had een hekel aan weerwoord gebaseerd op zij eigenste Heilige Koran en nam dan zogeheten "vacantie". Heeft nu een eigen website naar het schijnt en is dus z�lf niet gesneuveld op de slagvelden van Allah waarheen hij anderen zo graag lokte. Een AARTSLAFAARD dus.   

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2010 om 12:32
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Wa3alaikoum Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Jammer inderdaad, dat de oude leden er niet echt meer bezig zijn. Ik ben er nog wel in ieder geval.

Wie zijn er in de tussentijd allemaal getrouwd?

Jullie Zuster Fi Dien!!

Maa sha'Allaah! Inderdaad jij blijft hier altijd inshallah!!

Uhmm Moslima_Y is getrouwd. Nak4life is getrouwd. Oegt Khadija is getrouwd. Nog een paar, maar weet alleen hun echte naam, ben hun inlognaam hier even kwijt. Rest is verdwaald? Allahoe 3alem. Ummu Yahya is trouwens ook getrouwd.(weet niet of zij op deze site ook zich zo noemde, maar ik ken haar van hier)

Eigenlijk moet ik even een lijstje gaan makenmet wie ik allemaal mis. Haha

Ik heb je lijstje gezien. Dat zijn ook inderdaad de leden die ik me nog kan herinneren en Yahya trouwens ook nog. (Die stond er niet bij).

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2010 om 12:34

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Wel grappig om hierboven te lezen dat oud-leden niet meer van zich zouden laten horen "omdat ze zijn getrouwd". Zou best zo kunnen zijn. Misschien zitten ze nu, lekker gesettled, met een dikgegeten-halal-krokettenbuikje ergens alle tv-zenders af te zappen tot ze voldoende slaap hebben gekregen om het bed maar eens te gaan opzoeken.

Interessante beeld heb jij van getrouwde mensen.

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2010 om 12:57
Vredig beeld t�ch?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Boubacar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 23
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Boubacar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2010 om 19:52

Asalaam Aleikum Wa Rahmatulahi Wa Barakatuhu,

Ik denk dat ik in de periode vanaf 2004 actief was op dit forum  maar weet het niet meer precies. Af en toe neem ik nog wel eens een kijkje. Het is inderdaad jammer dat er een heleboel leden niet meer actief zijn maar InschaALLAH komt dat weer helemaal goed. Ik heb hier echt veel geleerd van broeders en zusters. Ik zal InsaALLAH proberen om wat vaker te komen kijken en om te leren. M'n vorige nickname was Rahil Amin. Alleen jammer dat Alzukar in die tijd helemaal niks heeft geleerd aangezien hij broeder Jiyuu nu een dolksteek in de rug geeft. Ook ik ben ondertussen getrouwd.

 

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2010 om 21:16
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Wa3alaikoum Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Jammer inderdaad, dat de oude leden er niet echt meer bezig zijn. Ik ben er nog wel in ieder geval.

Wie zijn er in de tussentijd allemaal getrouwd?

Jullie Zuster Fi Dien!!

Maa sha'Allaah! Inderdaad jij blijft hier altijd inshallah!!

Uhmm Moslima_Y is getrouwd. Nak4life is getrouwd. Oegt Khadija is getrouwd. Nog een paar, maar weet alleen hun echte naam, ben hun inlognaam hier even kwijt. Rest is verdwaald? Allahoe 3alem. Ummu Yahya is trouwens ook getrouwd.(weet niet of zij op deze site ook zich zo noemde, maar ik ken haar van hier)

Eigenlijk moet ik even een lijstje gaan makenmet wie ik allemaal mis. Haha

Ik heb je lijstje gezien. Dat zijn ook inderdaad de leden die ik me nog kan herinneren en Yahya trouwens ook nog. (Die stond er niet bij).

SubhanAllah, nee ik kan me Yahya niet herinneren. WEl umm Yahya haha.

Gair inshaAllah

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2010 om 21:18
In eerste instantie geplaatst door Boubacar

Asalaam Aleikum Wa Rahmatulahi Wa Barakatuhu,

Ik denk dat ik in de periode vanaf 2004 actief was op dit forum  maar weet het niet meer precies. Af en toe neem ik nog wel eens een kijkje. Het is inderdaad jammer dat er een heleboel leden niet meer actief zijn maar InschaALLAH komt dat weer helemaal goed. Ik heb hier echt veel geleerd van broeders en zusters. Ik zal InsaALLAH proberen om wat vaker te komen kijken en om te leren. M'n vorige nickname was Rahil Amin. Alleen jammer dat Alzukar in die tijd helemaal niks heeft geleerd aangezien hij broeder Jiyuu nu een dolksteek in de rug geeft. Ook ik ben ondertussen getrouwd.

Maa sha Allah moge Allah je huwelijk zegenen. Amien.

Ja jou ken ik ook nog wel! Haha, ben benieuwd of jij mij ook nog kent :p

Wat leuk maa sha Allah, hoe lang ben je inmiddels getrouwd? Spreek je nog andere ouwe leden?

Wa alaikum salaam

 

ps. negeer die handel gewoon. Doe ik ook. SubhanAllah ze trekken alleen maar negatieve energie van ons. Waarom zullen wij daarin happen? Zijn ze gewoon echt niet waard. Want of je nou met bewijzen komt of niet. Ze luisteren toch niet.

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2010 om 22:40
Dag Boubacar c.q. Rahil Amin,

Van jou herinner ik me de uitspraak: "Ik hoef niet te denken, er is al voor me gedacht". Heb jij intussen wat bijgeleerd?

Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2010 om 23:11
Dag oegt_najiha,

Je hebt het hierboven over "bewijzen". Het louter feit dat iets in jouw Koran staat geldt voor mij niet als "bewijs". Wat jouw Koran o.a. aantoont is dat mensen, in hun oneindige vermogen tot geestelijk dwalen, z� ver komen dat ze claimen direct met de Schepper z�lf te hebben gesproken. Iets waar de Bijbel ook een aardig handje van heeft. Sprookjes, wellicht geloofd in lang vervlogen tijden, maar n� niet meer.

Groet, Alzukar







Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 maart 2010 om 15:09

Wa Aleikoem assalaam wa ra7matu Allaahi wa Barakatuhu

Hey lieve Najiha,

Nog altijd even grappig.. Ik mis het soms ook wel hoor. Ik denk dat de meeste weg zijn gegaan vanwege al die negativiteit die er een paar jaar terug heerste. En dan bedoel ik de topic's die zo negatief waren over de Islaam Wa Allaahoe A3lem.

Nou van mij weet je dat ik niet getrouwd ben : P Wij spreken elkaar ook nog gewoon op msn. De enige met wie ik nog contact heb is onze goede oude Umm Ummarah, pittige tante hihi.

Heb wel goede herinnerinen aan Islaam.nl soms benaderen anderen mij op bepaalde fora's met de vraag: "Ben jij AmmatoelAziz van Islaam.nl? Yep that's me.

Ik was vaak actief met het verzamelen van Islamitische gedichten en zo dacht iemand dat ik ze zelf schreef. Ha ha en zo is het tot stand gekomen dat ik sinds een paar jaar Islamitische gedichten schrijf al7amdulIlah. Zie mijn weblog:  http://islaamparel.wordpress.com/

(Yes moet het ook "promoten")

Na Allaah bedank ik dan ook Islaam.nl haha want dat is wel de sebab geweest dat men mij heeft benaderd!

Wens al mijn broeders en zusters een gezegend leven in deze Dunya en Al Aakhirah, moge Allaah jullie datgene schenken wat jullie wensen en moge Hij ons samenbrengen in het Paradijs!

Allaahoema Ameen.

 

7ayaakoem Allaah,

 



Aangepast door AmmatoelAziz
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 maart 2010 om 20:48

dat was mijn oude nick,

 

het licht

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2010 om 01:15
Dag AmmatoelAziz,

De huidige stand van wetenschap zegt dat "al wat is" uiteindelijk weer zal worden samengebracht. In een toestand die vrij is van religie.

Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2010 om 18:08
In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

Wa Aleikoem assalaam wa ra7matu Allaahi wa Barakatuhu

Hey lieve Najiha,

Nog altijd even grappig.. Ik mis het soms ook wel hoor. Ik denk dat de meeste weg zijn gegaan vanwege al die negativiteit die er een paar jaar terug heerste. En dan bedoel ik de topic's die zo negatief waren over de Islaam Wa Allaahoe A3lem.

Nou van mij weet je dat ik niet getrouwd ben : P Wij spreken elkaar ook nog gewoon op msn. De enige met wie ik nog contact heb is onze goede oude Umm Ummarah, pittige tante hihi.

Heb wel goede herinnerinen aan Islaam.nl soms benaderen anderen mij op bepaalde fora's met de vraag: "Ben jij AmmatoelAziz van Islaam.nl? Yep that's me.

Ik was vaak actief met het verzamelen van Islamitische gedichten en zo dacht iemand dat ik ze zelf schreef. Ha ha en zo is het tot stand gekomen dat ik sinds een paar jaar Islamitische gedichten schrijf al7amdulIlah. Zie mijn weblog:  http://islaamparel.wordpress.com/

(Yes moet het ook "promoten")

Na Allaah bedank ik dan ook Islaam.nl haha want dat is wel de sebab geweest dat men mij heeft benaderd!

Wens al mijn broeders en zusters een gezegend leven in deze Dunya en Al Aakhirah, moge Allaah jullie datgene schenken wat jullie wensen en moge Hij ons samenbrengen in het Paradijs!

Allaahoema Ameen.

7ayaakoem Allaah,

Wa alikum salaam warhamtoe Allah lieve Ammatoelaziz,

Inderdaad jou spreek ik nog alhamdoulilah.
De gedichten die je bijhoudt zijn ook echt maa sha Allah. Moge Allah ta3alah je belonen.

Ik denk ook dat het door die negativiteit kwam hoor onder andere. Op een gegeven moment gingen steeds meer weg. Gair inshallah

Ik spreek je gauw weer

liefs

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2010 om 22:24

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Toch niet bijvoorbeeld ene Jiyuu, groot en onverbloemd ijveraar voor de onverdunde Sharia, het gebruik van de AK-47 en met een voorliefde voor scherpe samoerai-zwaarden (in 1-2tjes met bovengenoemde Abdul Khalik) naar ik mij herinner. Oogste hier aardig wat bijval uit eigen kring en werd nooit gebanned. Had een hekel aan weerwoord gebaseerd op zij eigenste Heilige Koran en nam dan zogeheten "vacantie". Heeft nu een eigen website naar het schijnt en is dus z�lf niet gesneuveld op de slagvelden van Allah waarheen hij anderen zo graag lokte. Een AARTSLAFAARD dus.   

Natuurlijk werd Jijuu niet gebanned. Het incestueuze karakter..................

groetjes,

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2010 om 19:08

en de mensen die in het leger zitten en naar een land gaan wat niet van hun is!

 en kinderen en ouders vermoorden dat is zeker wel normaal!

Jij meet met 2 maten

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2010 om 15:11
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Toch niet bijvoorbeeld ene Jiyuu, groot en onverbloemd ijveraar voor de onverdunde Sharia, het gebruik van de AK-47 en met een voorliefde voor scherpe samoerai-zwaarden (in 1-2tjes met bovengenoemde Abdul Khalik) naar ik mij herinner. Oogste hier aardig wat bijval uit eigen kring en werd nooit gebanned. Had een hekel aan weerwoord gebaseerd op zij eigenste Heilige Koran en nam dan zogeheten "vacantie". Heeft nu een eigen website naar het schijnt en is dus z�lf niet gesneuveld op de slagvelden van Allah waarheen hij anderen zo graag lokte. Een AARTSLAFAARD dus.   

Natuurlijk werd Jijuu niet gebanned. Het incestueuze karakter..................

groetjes,

 

Kimmie in een nieuw jasje. Hoe triest is dat

Wat dacht je, ik ben gebanned laat ik onder een andere naam terug komen?

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2010 om 15:13

ow is zij kimmie?????????

 

hahaha eindelijk ontmaskerd

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2010 om 15:16
In eerste instantie geplaatst door moslima 82

ow is zij kimmie?????????

 

hahaha eindelijk ontmaskerd

Hahaha ja 1+1=2 Kimmie kwam ook uit belgie had problemen met islam en was telkens op jiyi aan het reageren. En dan plaatst ze nu dit bericht. Ik had eerst mijn twijfels... maar iemand die pas lid is hier en de naam jiyi kent(die al heel lang niet meer hier is geweest) die snijdt zichzelf vroeg of laat in de vingers. En daar is dan detective najiha om 1+1 samen te tellen !

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2010 om 00:56
Kimmi was een vrouwelijke arts-in-opleiding. En aangezien moslim-dames een vrouwelijke arts preferenen
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2010 om 21:38

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Kimmi was een vrouwelijke arts-in-opleiding. En aangezien moslim-dames een vrouwelijke arts preferenen

Ben ik even blij dat ik niet woon in de stad waar zij woont.

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 april 2010 om 00:53
Waar woont zij dan (Gent?) en waar woon jij dan (Breda?)
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 april 2010 om 01:09
Ik woon niet meer in Breda. 
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Boubacar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 23
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Boubacar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juli 2010 om 22:59
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

In eerste instantie geplaatst door Boubacar

Asalaam Aleikum Wa Rahmatulahi Wa Barakatuhu,

Ik denk dat ik in de periode vanaf 2004 actief was op dit forum  maar weet het niet meer precies. Af en toe neem ik nog wel eens een kijkje. Het is inderdaad jammer dat er een heleboel leden niet meer actief zijn maar InschaALLAH komt dat weer helemaal goed. Ik heb hier echt veel geleerd van broeders en zusters. Ik zal InsaALLAH proberen om wat vaker te komen kijken en om te leren. M'n vorige nickname was Rahil Amin. Alleen jammer dat Alzukar in die tijd helemaal niks heeft geleerd aangezien hij broeder Jiyuu nu een dolksteek in de rug geeft. Ook ik ben ondertussen getrouwd.

Maa sha Allah moge Allah je huwelijk zegenen. Amien.

Ja jou ken ik ook nog wel! Haha, ben benieuwd of jij mij ook nog kent :p

Wat leuk maa sha Allah, hoe lang ben je inmiddels getrouwd? Spreek je nog andere ouwe leden?

Wa alaikum salaam

 

ps. negeer die handel gewoon. Doe ik ook. SubhanAllah ze trekken alleen maar negatieve energie van ons. Waarom zullen wij daarin happen? Zijn ze gewoon echt niet waard. Want of je nou met bewijzen komt of niet. Ze luisteren toch niet.

Asalaam Aleikum,

Natuurlijk ken ik jou nog beste zuster. Volgens mij was je best jong toen je hier in het begin op het forum kwam. Toendertijd vond ik het heel knap dat je je goed staande kon houden tussen enkele niet-moslims hier op het forum door ze op een goede manier van repliek te dienen. Ook kwam je toen met hele goede en leerzame onderwerpen. Dat is iets wat ik overigens toejuich hoor...lekker vroeg kennis opdoen over de Islam. (was ik er maar zo vroeg bij geweest) Nu een aantal jaar verder ben je natuurlijk al een volwassen vrouw geworden. Ik ben nu bijna 4 jaartjes getrouwd en InsaALLAH verwachten wij binnenkort ons eerste kindje. En vergeef me dat ik nu pas reageer.

Asalaam Aleikum.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.