Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ik mis de oude leden :traan:

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ik mis de oude leden :traan:
    Geplaatst op: 14 juli 2010 om 23:46
Dag Rahil,
Er zijn nu ��k nog hele goede onderwerpen waar je veel van kunt leren.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juli 2010 om 12:00

Ik heb hier ook veel geleerd; een diep wantrouwen jegens een intolerant geloof.

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juli 2010 om 23:50
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Ik heb hier ook veel geleerd; een diep wantrouwen jegens een intolerant geloof.




Vertrouw je ook ergens op?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2010 om 00:04
In eerste instantie geplaatst door Boubacar

In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

In eerste instantie geplaatst door Boubacar


Asalaam Aleikum Wa Rahmatulahi Wa Barakatuhu,


Ik denk dat ik in de periode vanaf 2004 actief was op dit forum� maar weet het niet meer precies. Af en toe neem ik nog wel eens een kijkje. Het is inderdaad jammer dat er een heleboel leden niet meer actief zijn maar InschaALLAH komt dat weer helemaal goed. Ik heb hier echt veel geleerd van broeders en zusters. Ik zal InsaALLAH proberen om wat vaker te komen kijken en om te leren. M'n vorige nickname was Rahil Amin. Alleen jammer dat Alzukar in die tijd helemaal niks heeft geleerd aangezien hij broeder Jiyuu nu een dolksteek in de rug geeft. Ook ik ben ondertussen getrouwd.



Maa sha Allah moge Allah je huwelijk zegenen. Amien.


Ja jou ken ik ook nog wel! Haha, ben benieuwd of jij mij ook nog kent :p


Wat leuk maa sha Allah, hoe lang ben je inmiddels getrouwd? Spreek je nog andere ouwe leden?


Wa alaikum salaam



ps. negeer die handel gewoon. Doe ik ook. SubhanAllah ze trekken alleen maar negatieve energie van ons. Waarom zullen wij daarin happen? Zijn ze gewoon echt niet waard. Want of je nou met bewijzen komt of niet. Ze luisteren toch niet.


Asalaam Aleikum,


Natuurlijk ken ik jou nog beste zuster. Volgens mij was je best jong toen je hier in het begin op het forum kwam.�Toendertijd vond ik het�heel knap dat je je goed staande kon houden tussen�enkele niet-moslims hier op het forum door ze op een goede manier van repliek te dienen. Ook kwam je toen met hele goede en leerzame onderwerpen.�Dat is iets wat ik overigens toejuich hoor...lekker vroeg kennis opdoen over de Islam. (was ik er maar zo vroeg bij geweest)�Nu een aantal jaar verder ben je natuurlijk al een volwassen vrouw geworden. Ik ben nu bijna 4 jaartjes getrouwd en InsaALLAH verwachten wij binnenkort ons eerste kindje. En vergeef me dat ik nu pas reageer.


Asalaam Aleikum.



Dag Rahil Amin (waarom heb je trouwens een andere nickname aangenomen, is dat om zekere "sporen" uit je verleden op dit forum uit te wissen?),
Van jou weet ik o.a. (!) nog dat je je schaarde achter een moslim-politieagent te Londen die weigerde om de isra�lische ambassade aldaar te bewaken. Wat zou je ervan vinden als nederlandse politieagenten naar jou, als moslim, dezelfde houding zouden hebben?
Groet, Alzukar

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
postpentecost Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 september 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentecost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2010 om 13:25
Hallo beste mensen,
Is hier een reunie gaande?
Ben terug van een hele tijd weggeweest. Met goed nieuws; duizenden
Moslims doen een stapje verder en nemen Isa als hun verlosser aan. Meestal
door dromen of visioenen, waarin Isa zichzelf openbaart als het offerlam van
God.
Hoe is het met de menigte op deze site? Alzukar, mijn beste, nog steeds
zeer actief, zo te zien en nog steeds door dit uiterst tolerante forumbeheer
gedoogd.
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2010 om 13:53
In eerste instantie geplaatst door postpentecost

Hallo beste mensen,
Is hier een reunie gaande?
Ben terug van een hele tijd weggeweest. Met goed nieuws; duizenden
Moslims doen een stapje verder en nemen Isa als hun verlosser aan. Meestal
door dromen of visioenen, waarin Isa zichzelf openbaart als het offerlam van
God.
Hoe is het met de menigte op deze site? Alzukar, mijn beste, nog steeds
zeer actief, zo te zien en nog steeds door dit uiterst tolerante forumbeheer
gedoogd.


Jou ken ik nog wel!
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2010 om 23:31
In eerste instantie geplaatst door postpentecost

Hallo beste mensen,
Is hier een reunie gaande?
Ben terug van een hele tijd weggeweest. Met goed nieuws; duizenden
Moslims doen een stapje verder en nemen Isa als hun verlosser aan. Meestal
door dromen of visioenen, waarin Isa zichzelf openbaart als het offerlam van
God.
Hoe is het met de menigte op deze site? Alzukar, mijn beste, nog steeds
zeer actief, zo te zien en nog steeds door dit uiterst tolerante forumbeheer


gedoogd.


Proficiat met je "goed nieuws" van hierboven.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
postpentecost Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 september 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentecost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2010 om 21:05
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door postpentecost

Hallo beste mensen,
Is hier een reunie gaande?
Ben terug van een hele tijd weggeweest. Met goed nieuws; duizenden
Moslims doen een stapje verder en nemen Isa als hun verlosser aan. Meestal
door dromen of visioenen, waarin Isa zichzelf openbaart als het offerlam van
God.
Hoe is het met de menigte op deze site? Alzukar, mijn beste, nog steeds
zeer actief, zo te zien en nog steeds door dit uiterst tolerante forumbeheer
gedoogd.


Jou ken ik nog wel!


ja, ik jou ook nog wel. maar hopelijk zonder boze gedachtes. Je bent een van de laatste actieve ladies op dit forum... een echte volhoudster! Gaat het goed met je?
vredegroet

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 augustus 2010 om 23:57
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door postpentecost

Hallo beste mensen,
Is hier een reunie gaande?
Ben terug van een hele tijd weggeweest. Met goed nieuws; duizenden
Moslims doen een stapje verder en nemen Isa als hun verlosser aan. Meestal
door dromen of visioenen, waarin Isa zichzelf openbaart als het offerlam van
God.
Hoe is het met de menigte op deze site? Alzukar, mijn beste, nog steeds
zeer actief, zo te zien en nog steeds door dit uiterst tolerante forumbeheer


gedoogd.


Proficiat met je "goed nieuws" van hierboven.


Waarbij we ons natuurlijk ook de vraag kunnen stellen uit wie dit forumbeheer bestaat

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 augustus 2010 om 14:58
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje


Jou ken ik nog wel!


In eerste instantie geplaatst door postpentecost

ja, ik jou ook nog wel. maar hopelijk zonder boze gedachtes. Je bent een van de laatste actieve ladies op dit forum... een echte volhoudster! Gaat het goed met je?
vredegroet



Een echte die hard h�.

Gaat goed met mij. Hoe is het met jou?
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 augustus 2010 om 01:01
Voor de goede orde: de vroegere nickname op dit forum van "postpentecost"(hierboven) was: "postpentacost". Alle berichten onder laatstgenoemde nickname zijn door het forumbheer bewaard gebleven. Waarvoor mijn waardering jegens het forumbeheer.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
postpentecost Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 september 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentecost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 september 2010 om 00:42
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje


In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

<font size="2" color="#993333">Jou ken ik nog wel!
In eerste instantie geplaatst door postpentecost

ja, ik jou ook nog
wel. maar hopelijk zonder boze gedachtes. Je bent een van de laatste
actieve ladies op dit forum... een echte volhoudster! Gaat het goed met je?
vredegroet
<font size="2" color="#993333">Een echte die hard
h�. <font size="2" color="#993333">Gaat goed met mij. Hoe
is het met jou?


Gaaf dat het goed met je gaat! Heb je het zwaar met ramadan, dat je
maar zo laat mag eten en drinken? Gelukkig is het niet zo warm meer
geweest...

Met mij gaat het goed, behoudens een operatie aan een navelbreuk. Jaja,
je dacht zeker dat alleen babies dat hadden ??? Een keer te intensief
hoesten of iets tillen dat te zwaar voor je is en je krijgt maar zo een
scheur in je buikwand waardoor je darmen naar buiten komen... dus
oppassen met tillen en hoesten!

Verder alles goed dus. Maar ik maak me wel zorgen over de voortgaande
arabisering van de Islam, hetgeen weer tot gevolg heeft dat Christenen in
Islam landen steeds meer in de hoek gedreven worden. Zelfs in tot nu toe
een gematigd land als Marokko, waar tientallen mensen die daar jarenlang
een goed werk deden binnen 48 uur het land uit moesten... en dan heb ik
het nog niet over landen waar Christenen gewoon mishandeld of zelfs
vermoord worden simpel omdat ze meer in Isa geloven dan in
Mohammed.
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 september 2010 om 21:56

Tja, hetgeen wij in het Westen al eeuwen geleden hebben uitgevonden, scheiding der machten, kerk en staat gescheiden, etc. past nu eenmaal niet in de traditie en leer van de islam.

De angel van het gif is niet wereldwijd verwijderd.

Zal nog eeuwen duren, eer het verstand zegeviert.

Sterkte met de navelbreuk. Niet meer hoesten ,niet meer tillen, slechts lachen om de domheid der mensheid; een remedie van mijn oma. En ik ben oud!

 

groet,

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2011 om 02:26
Goeie oude tijden...
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2011 om 20:59
Ik eis de oude leuke leden terug...
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 februari 2012 om 16:37
-

Aangepast door nak4life - 30 mei 2014 om 10:29
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2012 om 02:01
Zoo, dat is lang geleden nak4life!

Je was destijds toch ook bezig met een website als ik het me goed herinner? Al-thabaat? Doe je nog wat met websites? 

In ieder geval welkom terug.

Groetjes,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2012 om 09:25
*

Aangepast door nak4life - 30 mei 2014 om 10:27
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2013 om 00:10
In eerste instantie geplaatst door Boubacar

In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

In eerste instantie geplaatst door Boubacar

Asalaam Aleikum Wa Rahmatulahi Wa Barakatuhu,

Ik denk dat ik in de periode vanaf 2004 actief was op dit forum  maar weet het niet meer precies. Af en toe neem ik nog wel eens een kijkje. Het is inderdaad jammer dat er een heleboel leden niet meer actief zijn maar InschaALLAH komt dat weer helemaal goed. Ik heb hier echt veel geleerd van broeders en zusters. Ik zal InsaALLAH proberen om wat vaker te komen kijken en om te leren. M'n vorige nickname was Rahil Amin. Alleen jammer dat Alzukar in die tijd helemaal niks heeft geleerd aangezien hij broeder Jiyuu nu een dolksteek in de rug geeft. Ook ik ben ondertussen getrouwd.

Maa sha Allah moge Allah je huwelijk zegenen. Amien.

Ja jou ken ik ook nog wel! Haha, ben benieuwd of jij mij ook nog kent :p

Wat leuk maa sha Allah, hoe lang ben je inmiddels getrouwd? Spreek je nog andere ouwe leden?

Wa alaikum salaam

 

ps. negeer die handel gewoon. Doe ik ook. SubhanAllah ze trekken alleen maar negatieve energie van ons. Waarom zullen wij daarin happen? Zijn ze gewoon echt niet waard. Want of je nou met bewijzen komt of niet. Ze luisteren toch niet.

 Asalaam Aleikum,

Natuurlijk ken ik jou nog beste zuster. Volgens mij was je best jong toen je hier in het begin op het forum kwam. Toendertijd vond ik het heel knap dat je je goed staande kon houden tussen enkele niet-moslims hier op het forum door ze op een goede manier van repliek te dienen. Ook kwam je toen met hele goede en leerzame onderwerpen. Dat is iets wat ik overigens toejuich hoor...lekker vroeg kennis opdoen over de Islam. (was ik er maar zo vroeg bij geweest) Nu een aantal jaar verder ben je natuurlijk al een volwassen vrouw geworden. Ik ben nu bijna 4 jaartjes getrouwd en InsaALLAH verwachten wij binnenkort ons eerste kindje. En vergeef me dat ik nu pas reageer.

Asalaam Aleikum.

Maa sha Allah, jouw kindje zal nu waarschijnlijk een leuke kleuter zijn die alles aan het verkennen is. 3 is een leuke (onschuldige) leeftijd.

Ook mijn excuses dat ik zo laat reageer. Was dit topic alweer vergeten. 
Zo nu en dan kom ik hier een kijkje nemen hoe het er op de site aan toe gaat. 

Times flies inderdaad, ik werd hier lid op mijn 14de, een naieve puber en nu ben ik alweer 24 alhamdoelilah. 10 jaar later.. sprakeloos gewoon. het leven is er zo anders uit gaan zien dan ik 10 jaar geleden voor mezelf voor ogen had. Qadr Allah. Hij Azza wa djal heeft voor iedereen zijn eigen plan! Alhamdoelilah

Ik zal altijd een band met deze site en leden houden. zal nooit vergeten hoeveel ik hier heb geleerd in mijn zoektocht naar islam en wie mij daarbij hebben geholpen.

Ik leerde hier zoveel mensen kennen, maar alleen AmmatalAziz spreek ik nog alhamdoelilah. 
Raar hoe het leven gaat. Het vertrouwen dat ik toen blindelings in de broeders en zusters hier op het forum had, was zo vanzelfsprekend. Maar naar mate ik ouder ben geworden heb ik echt geleerd dat er maar een enkeling te vertrouwen is. Mijn vriendinnen zijn nu op 1 hand te tellen. Maar soms mis ik dat one ummah gevoel wel. Tijden zijn echt veranderd. Ghair in sha Allah

Moge Allah Azza wa djal jouw gezin beschermen. amien. 


Aangepast door oegt_najiha - 24 september 2013 om 00:16
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2013 om 00:20
In eerste instantie geplaatst door nak4life

wel grappig...ik kwam ineens dit forum weer tegen. Da's wel erg lang geleden.
Destijds(volgens mijn 6 jaar geleden). Ben ik gestopt op dit forum omdat er teveel rommel gepost werd. Ik kwam hier terecht toen ik net wat kennis begon op te doen over de Islam. Heb er wel wat van opgestoken.
Een ding kan ik me nog heel goed herinneren. Er was een meisje dat bekeerd was of zich wou bekeren(als het tenminste echt was, hier weet je soms niet wat echt/nep is) er was een topic over Amerikaanse soldaten die een tekst ophielden met iets van 'ik heb je moeder vermoord en je zus verkracht'. Ze stonden naast een Irakeze jongen. Iedereen dacht toen nog dat het nep was(na alle verhalen de jaren erna kwam hun ware aard naar boven maar dat terzijde)...ik schreef als reactie op die foto 'iets van vieze kuffar'. Dat meisje dat bekeerd was/ zich wilde bekeeren voelde zich beledigd want haar familie was ook geen Moslim...volgens mij was ze nooit meer op dit forum geweest.
Ben dat echt nooit vergeten...

Allah leidt wie Hij leiden wil. Als dat meisje jouw reactie als reden zag om afstand te doen van dit forum en/of de islam dan is daar een reden voor geweest. Zij had net zo goed beledigd kunnen zijn om het feit dat niet-moslims zo met moslims omgaan in moslim landen. 
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2013 om 21:35
Ik heb leuke herinneringen aan Islaam.nl! Hug

Aangepast door Marocaantje - 24 september 2013 om 21:35
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2013 om 21:50
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Ik heb leuke herinneringen aan Islaam.nl! Hug
me 2
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2013 om 00:05
Salaamo3alaikom.    Ik mis jullie ook subhanalah   zoveel jaren geleden
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 november 2013 om 23:14
Asalaamo aleikom. Lang geleden. Nog even terug voordat Isa a.s. terug is. Kom uit de tijd van Peter pan. :)))
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 november 2013 om 14:21
Ik ken jullie allemaal nog. Approve

Aangepast door Marocaantje - 21 november 2013 om 14:21
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 november 2013 om 00:24
Haha maschallah jullie zijn er nog. Nu nog de rest inchallah
Hoe is het met jullie?
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 november 2013 om 14:33
In eerste instantie geplaatst door Khabir

Asalaamo aleikom. Lang geleden. Nog even terug voordat Isa a.s. terug is. Kom uit de tijd van Peter pan. :)))
Wa alaikoem salaam, ik herinner mij jouw  naam vaag... 

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

Haha maschallah jullie zijn er nog. Nu nog de rest inchallah
Hoe is het met jullie?

SubhanAllah Taqwaa, hoe is het met jou? Zo lang niet meer gesproken, en met jouw kinderen?
Ik weet nog dat wij heel vaak op msn en via de mail contact hadden! 

Wat gaat de tijd toch snel... 
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2013 om 22:51
Lhamdoeliah 3ala kulli 7aal oeghti najiha ,
Hoe is het metjou ?ik stuur je mijn email prive.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.141 seconden.