Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

angst voor ongelovigen of voor allah swt

 Post Reply Post Reply
Schrijver
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: angst voor ongelovigen of voor allah swt
    Geplaatst op: 17 augustus 2005 om 14:21

salam,

beste forumbeheerders,

Ik merk al dat jullie een tijdje, nou eigenlijk al heel lang zomaar berichten en topics verwijderen van het forum? Hebben jullie meer angst voor de ongelovigen, de aivd of voor allah swt???

Hebben jullie soms met een erge ziekte te maken in jullie harten ? Jullie laten de ongelovigen zeggen wat ie wil, zoals pietjepuk als eenvoudige voorbeeld, die zich maar lekker mag uitlaten, terwijl als een andere broeder daarop ingaat, hij verwijdert wordt van het forum???

moge allah swt het hen vergeven die het fout hebben..wij zullen verantwoording leggen tegenover allah swt over elke daad die we hebben gepleegd..

salam

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 augustus 2005 om 14:54

Ik heb dat ook een keer gehad: ging ik op een post van Jiyuu in, was die verdwenen voor ik kon posten. Vervolgens heb ik zelf een nieuw topic geopend hierover, maar dat was de volgende ochtend ook weg (het was nacht toen ik het postte).

Ik vind dat ook wel jammer. Ik vind dat de moderators niet te gauw moeten knippen en verwijderen en zeker niet voor redenen buiten het forum.

Maar.. misschien zijn er negatieve sancties tegen het forum mogelijk in sommige gevallen en dan is het het misschien niet waard het forum op te offeren voor posts waarin de schrijvers er blijk van geven hun vooroordelen veel te serieus te nemen - want dat ik toch meestal wel het geval (tenminste, als de gewraakte reacties serieus bedoeld zijn).

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 augustus 2005 om 15:11
Beste broeders en zusters, en anderen

Ik heb besloten om te stoppen met schrijven op het forum en met het openen van nieuwe topics, dit om persoonlijke redenen. Ik zal nog wel blijven reageren in het topic over de 24-uurs tv kanaal, zodat jullie op de hoogte blijven.

Mijn beslissing heeft niets te maken met het beleid op het forum. Ik wil gewoon meer tijd besteden aan studie en de nieuwe tv-zender. E-mails kunnen jullie nog wel altijd  blijven sturen op mijn pm. Success allemaal.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 augustus 2005 om 17:07

Jij succes met je studie en met het opzetten van een tv-zender, Jiyuu!

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 augustus 2005 om 17:13
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Beste broeders en zusters, en anderen

Ik heb besloten om te stoppen met schrijven op het forum en met het openen van nieuwe topics, dit om persoonlijke redenen. Ik zal nog wel blijven reageren in het topic over de 24-uurs tv kanaal, zodat jullie op de hoogte blijven.

Mijn beslissing heeft niets te maken met het beleid op het forum. Ik wil gewoon meer tijd besteden aan studie en de nieuwe tv-zender. E-mails kunnen jullie nog wel altijd  blijven sturen op mijn pm. Success allemaal.


Jammer, ik vond je bijdragen altijd de moeite waard. Bedankt iig.
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 augustus 2005 om 17:16
Hey, ik zie dat de helaas vastgelopen discussie over de invasie in Iran ook is verdwenen. 
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 augustus 2005 om 05:11

salam,

jammer, steeds meer en meer moslimbroeder en zusters verlaten dit forum!! K herinner me nog een jaar geleden zoveel broeders en zuster, dit neemt helaas af!!

vind k erg jammer, maar ik respecteer iedereens besluit,jiyu!

salam

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 augustus 2005 om 05:18

 

aghie het forum is ook niet meer het zelfde als 1/ 2 jaar geleden,.. komen steeds meer kuffaar op de site,, veel broeders en zusters zijn het ook echt zat op steeds op hen te berichten, ja niemand is het verplicht, maar gair, er zijn zovaak berichten van kuffaar, waar ik nu gewoon niet meer op reageer alhamdoulillah,
ik vind het forum zelf. steeds saaier worden

wallahoe 3'alam.

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 augustus 2005 om 05:31
Bismillah Irahman Irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen en de Moejahedeen, klopt wat oegtie _Najiha zegt ik denk ook dat het met ramadan druk gaat worden op het forum, maar gair inshallah, wie weet trouwens waar oegtie Taqwaa is??? toen ik een tijdje weg was stuurde ze mij een prive bericht waarom ik niet meer op het forum ben, nu ik terug ben is zij weg soebhanallah echt jammer ze had altijd van die mashallah topics enzo en over de Moejahedeen, inshallah gaat het goed met haar en is Allah met haar, ne met alle moslims
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 augustus 2005 om 05:33

 

ameen

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 augustus 2005 om 05:37

 

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

aghie mssn is oegty taqwaa op vakantie, wallahoe 3'alam,

 

wa alaikum Salaam

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 augustus 2005 om 05:40
alykoum sallam wahrahmatoe allahie wabrakatoe , ja oegtie dat zou best mogelijk zijn gair inshallah shokran oegtie
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 augustus 2005 om 06:17
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salam,

jammer, steeds meer en meer moslimbroeder en zusters verlaten dit forum!! K herinner me nog een jaar geleden zoveel broeders en zuster, dit neemt helaas af!!

vind k erg jammer, maar ik respecteer iedereens besluit,jiyu!

salam


Broeder ik ben er nog gewoon, alleen zal ik niet meer regelmatig ingaan op de topics. (alleen die van tv-kanaal)

Ik schrijf ook nog steeds op Engelstalige sites, daar kost het soms veel tijd en moeite om van die complexe figuren te beantwoorden. Daar maak ik vaak ook al weinig vrienden. Niet dat ik er wakker van lig � men zegt: een adelaar vliegt alleen, duiven niet.

Dit is de enige nederlandse site waar ik actief ben, dus bepraten jullie maar van alles, ik lees wel mee.


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 augustus 2005 om 06:21

 

tv-kanaal?????

 

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 augustus 2005 om 06:27
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

 

tv-kanaal?????

 

 



�uw mening� in islaam algemeen

www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=4744&PN=1

Ideetjes, tips, etc, stuur alles maar op. Alles is welkom, wanneer het nog serieuzer gaat worden, hoop ik dat iedereen die kan, gaat meewerken aan de zender.


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.