Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wie...

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Fi-Sabilillah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 379
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Fi-Sabilillah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wie...
    Geplaatst op: 27 juli 2007 om 14:07

Salamoe alaikoem wa Rahmatoellahie wa Barakatoe,

Beste broeder en zusters inshaAllah maken jullie het allemaal goed.

Ik heb de laatste tijd veel nagedacht om te trouwen, maar zoals miss sommige van jullie al weten maakte ik het voor mezelf moeilijk(zie andere topic).

Maar in je leven kom je steeds andere tegen tegen en dan ga je het weer uitstellen; eerst studie afmaken, eerst een auto kopen etc etc.

Maar ik heb eigenlijk hier genoeg van gekregen en ik wil trouwen ook al heb ik niets, ik bedoel het niet zo extreem().

Ik besef dat ik echt wil trouwen en niet zo zeer voor de intieme gedeelte, maar gewoon je leven met iemand willen delen en wakker worden naast iemand die je je vrouw kan noemen en cadeau's voor haar kopen, dat is echt leuk en ik verlang daar naar( zo dat is eruit!) ik bedoel ik ben bezig om eerst alles te hebben en dan te gaan trouwen, maar dat gaat blijkbaar bij mij niet. Ik moet eerst trouwen en dan kan ik alles regelen(samen regelen).

Volgens mij weten jullie waar dit allemaal naar toe leidt, en ik heb er lang na gedacht of ik het moet vragen of niet, maar ik heb besloten om het tocht te vragen.

Ik zoek een goede zuster die serieus bezig is met haar geloof, en ik bedoel geen burka ect, maar gewoon hoofddukje en fatsoenlijke kleren en AGLAAQ, haar manieren etc.

Ik doe het via deze weg omdat ik echt een serieuze moslima zoek en ik vind dat er hier genoeg zijn! ook is het zo dat ik in mijn omgeving niet zoveel ken, en ik ga echt niet naar de moskee en aan de imam vragen!(HAAHAH).

Ik weet dat er mensen zijn die zeggen dat het niet via deze weg kan, maar ik ben er van overtuigd dat het wel kan! ik bedoel ik ben serieus bezig.

Ik wacht inshaAllah op reacties!

Kan ook via [email protected]

Moge Allah mij vergeven als ik iets fouts doe, maar hij is 3alimoel bidhatoel sudoer!!!

wa Salamoe alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe!

 

Allahoe, Allahoe Rabbi la oeshrika bihi shay-an!!!

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juli 2007 om 04:37

BismiLlah,

Wa Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu.

Beste broeder,


Moge ALlah je helpen om een vrome moslima te vinden en op je Pad te sturen Ameen. Ik weet niet of deze manier zal werken maar Allahoe a3lem, de tijd zal het leren. Besef wel dat het huwelijk hard werken is, geven en nemen en niet altijd rozengeur en maneschijn is. Je moet als paar goed bij elkaar passen, goed met elkaar kunnen communiceren en een beetje op een lijn staan. Je krijgt te maken met schoonfamilie en die moet je ook eerst leren kennen voordat jij daar een plekje hebt maar Gayr Inscha Allah zolang jij dit doet met de juiste intentie zal Allah de Verhevene je hierbij helpen Inscha Allah. Misschien heb je vrienden die je hierbij kunnen helpen misschien hebben zij een zuster in de familie met wie je zou kunnen trouwen. Ik wens je in elk geval het allerbeste Moge Allah je geven wat je hart wenst en vergeet niet salaat el istigara te verrichten voordat je deze keuze gaat maken inscha Allah

~7ayaak Allah~

Wa Salaamoe3leikoem wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu




O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Lady_maroc Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lady_maroc Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2008 om 21:13

Heb je haar al gevonden broeder?

Was er even benieuwd naar

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.062 seconden.