Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenvergeet allah je als je ontmaagd bent??

 Post Reply Post Reply
Schrijver
loveislam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 oktober 2003
Locatie: Turkey
Online status: Offline
Berichten: 8
Directe link naar dit bericht Onderwerp: vergeet allah je als je ontmaagd bent??
    Geplaatst op: 13 oktober 2003 om 15:57
ik ben een turks meisje ik heb geen ouders 4 jaar geleden vrloren ik heb heel veel meegemaakt ik ben zelf verkracht door een jongen van mijn school ik vertrouwde hem ik zag hem als een broer maar nee hoor we hadden een feestje ik ging met twee vriendinnen en hij was daar ook hij heeeft met die vriendinnen van mij afgesproken van als ik zou komen dat hun dan beloont zouden worden met geld vriendinnen zijn ook niet te vertrouwen toen ik binnen was namen mij vriendinnen mij mee naar boven ze zeiden dat we met elkaar zouden praten je weet wel geheimen en zo maar nee hoor ze duwden mij erin en deden de kamer op slot en gingen weg een half uur later hoorde ik de deur open gaan ik dag van hehe ze zijn er weer maar nee hoor dat was hij o ik wil het vergeten maar ik ben niet meer maagdt vergeeft allah dat ik wou het eg niet maar is gebeurt
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 oktober 2003 om 16:21

Assalaam Alaykoum wa Rahmatullah wa Baraktuuh, lieve zuster,

Wat erg wat je allemaal hebt meegemaakt, je denkt dat dit alleen in fils voorkomt, maar nee. Hoe kunnen mensen elkaar dit aandoen? Kan je ze uberhaupt mensen noemen? Lieverd, hoe erg dit ook voor je is, heb berouw, geloof in Allah swt, hou je aan de geboden, lieverd. Volg de Koran en de Soennah, in alle aspecten, hoe moeilijk dit soms ook is, dat ervaar ik soms zelf ook. InshaAllah zal Allah swt je Leiden, want alleen al het feit dat je zelf zegt dat je de Islam daadwerkelijk wil gaan belijden, is al heel veel. Ik heb je al eerder gezegd, dat je me kan mailen naar [email protected] en hierbij zeg ik het weer. Ik wil je helpen, ik wil je laten zien hoe mooi de Islam is. Wat voor Nour (Licht) het geeft. Ik heb ervan geproefd en ik kan niet meer zonder. Het is zoetig, echt waar. De Islam, in mijn ogen de medicijn, tegen allerlei ziektes/ellende en noem maar op. Ben ervan overtuigd, dat zodra jij je gezicht naar Allah swt toewendt, Hij (swt) je zal Leiden, inshaAllah.

Je zuster

P.S Lieverd, neem die stap richting de Islam

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 oktober 2003 om 17:04

Salaam zuster Loveislam,

Allah (swt) zegt in zijn edele koran:

Maar zij, die berouw hebben en zich beteren en (de Waarheid) verkondigen, dezen zijn het, tot wie Ik Mij met vergiffenis wend � Ik ben Berouwaanvaardend, Genadevol. (sura 2, vers 160)

Allah vergeet niets maar allah vergeeft ERG ERG ERG veel zijn barmhartigheid is eindeloos, enkel is de voorwaarde spijt en berouw uit diepste van je hart en dat heb je zo te horen.

wend je tot allah met een schone hart en berouw en allah zal je inshallah zeker tot zich nemen en jouw berouw aanvaarden inshallah...

wij kunnen elkaar helpen door voor elkaar te bidden en god smeken in onze gebed om jouw en mij en ons allen op het rechte pad te zetten en daar op te houden amin...

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
loveislam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 oktober 2003
Locatie: Turkey
Online status: Offline
Berichten: 8
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2003 om 08:18
insallah trap ik in zulke dingen niet meer in ik was jong en dom ik hoop dat allah mij vergeeft ik hoop het
Terug naar boven
loveislam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 oktober 2003
Locatie: Turkey
Online status: Offline
Berichten: 8
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2003 om 08:19
ik wil mijn leven vernieuwen ik wil een echte moslimse vrouw worden insallah wordt ik dat
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2003 om 11:02
InshaAllah, Ya Rabbie Alamien
Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
moslima_14 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 12 oktober 2003
Locatie: Morocco
Online status: Offline
Berichten: 37
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 oktober 2003 om 14:36

Asalaamoe aleikoem war'hmatoelallah wa barakatoeh lieve zuster,

Toon berouw aan allah swt, en insh-allah zal Allah swt je hiervoor vergeven.

Na het lezen van het "stukje" dat je hebt geschreven, concludeer ik dat je het slachtoffer bent ipv de misdadiger. De jongen en de " zogenaamde vriendinnen" die zijn hier de schuldigen. Zij hebben een plan gbedacht en uitgevoerd(terwijl jij hier niks van afwist), die jongen heeft die meiden voor het kartje gespannen. Ik weet niet op welk feest je bent geweest, maar als dit een feest  was zoals bijv. een klassenfeest of in een discotheeketc., dan zou je hier berouw voor moeten tonen.

Insha-allah zal Allah swt je leiden op het pad der gelovigen. Insha-allah zal hij je bijstaan in je zoektocht naar de islam Allah

En voor mij geldt hetzelfde als Imaan, mocht je vragen hebben of wil je met iemand praten over de islam kun je me altijd mailen of kun je me msn'en mijn adres is [email protected].

Wa3alaikum asalaam war'hmatoellah wa barakatoeh je zuster in de islam

Terug naar boven
Esther Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 23 december 2003
Online status: Offline
Berichten: 65
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 januari 2004 om 10:34

In eerste instantie geplaatst door loveislam

ik ben een turks meisje ik heb geen ouders 4 jaar geleden vrloren ik heb heel veel meegemaakt ik ben zelf verkracht door een jongen van mijn school ik vertrouwde hem ik zag hem als een broer maar nee hoor we hadden een feestje ik ging met twee vriendinnen en hij was daar ook hij heeeft met die vriendinnen van mij afgesproken van als ik zou komen dat hun dan beloont zouden worden met geld vriendinnen zijn ook niet te vertrouwen toen ik binnen was namen mij vriendinnen mij mee naar boven ze zeiden dat we met elkaar zouden praten je weet wel geheimen en zo maar nee hoor ze duwden mij erin en deden de kamer op slot en gingen weg een half uur later hoorde ik de deur open gaan ik dag van hehe ze zijn er weer maar nee hoor dat was hij o ik wil het vergeten maar ik ben niet meer maagdt vergeeft allah dat ik wou het eg niet maar is gebeurt

Assalaam aleikoem

Verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt. Een verkrachting wordt jou als slachtoffer volgens mij altijd vergeven. Als iemand vrijwillig seks heeft gehad en diegene toont oprecht berouw vergeeft Allah swt diegene. (dat hoop ik in ieder geval wel...)

Vraag Allah swt om leiding zuster

Salaam Esther

Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2004 om 22:25

salaam,

heb verhaal ps gelezen, kan llahou fi 3awniki

moge god u hierbij helpen, en u nr het rechte pad toe te leiden.

yaa rab vergeef ons ,en bescherm ons tegen het kwade!

amien

wassalaam.

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
polymorph Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 10 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 447
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2004 om 22:39

Salaam Alaikum lieve zuster,

Ik geloof dat Allah zal in je hart kijken en zien dat het niet jouw schuld was.
Als je gaat bidden en vergivennis vraagt ,zal hij je vergeven.

En e-mail alsjeblieft de zusters die hun e-mail address hebben achtergelaten.


wa salaam je broeder in islam,

polymorph

Geef kennis door aan mij,zelfs als het maar een ayah is...(Bukhari)
Terug naar boven
harith2 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 december 2003
Online status: Offline
Berichten: 260
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2004 om 15:40

salaam'aleikum

jij moet enkel vergiffenis vragen voor je zonden (feest en zo)

niet voor je ontmaagding

Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 januari 2004 om 20:17

Salamoen Aleykum

Wat ik nu inshallah vertellen ga doe ik om loveinislam te steunen. Laat ik maar beginnen met dat ik ook een turk ben. Een turkse Koerd om precies te zijn. Misschien krijg ik zo je aandacht.

Op een dag kwam er een vriend van onze profeet(vzmh) vertellen van: "Er is een jongeman die al dagen huilend rondzwerft in de dorp." Dus onze profeet(vzmh) zei: " Breng hem maar even hiernaartoe."

Nou, de profeet vroeg aan die jongen van wat is er aan de hand. De jongen wou het absoluut niet vertellen en zei dat hij het niet durfde maar omdat onze profeet(vzmh) er meerdere malen naar vroeg begon hij: "Ik begraaf lijken, dat was mijn werk. En op een dag moest ik een jonge meisje dat gestorven was begraven. Nadat ik het had gedaan wachtte ik tot de rest wegging en toen heb ik het meisje er weer uitgehaald. Ik ben naar een rustige plek geweest en heb haar verkracht toen ze al dood was!!!."

Onze profeet werd helemaal rood en zei tot die jongen:"Eruit! Eruit en laat ik je nooooit meer zien! Eruit!" Nadat die jongen was weggegaan sprak Allah(s.b.w) tot onze profeet(vzmh) van wie ben jij nou om te oordelen of iemand wel of niet vergeven zal worden. Nou werd onze profeet(vzmh) nog roder en schaamde zich kapot. Dus hij liet de jongen terugroepen en vertelde wat hij moest doen. En een paar dagen later was die jongen met onze profeet(vzmh) aan het bidden en onze profeet las uit de quran dat te maken had met zina(overspel).

De arme jongen viel ter plekke DOOD zo erg schaamde hij zich voor zijn zonde. En ook al had hij "de grootste zonde ooit"(om het maar zo te noemen),onze profeet(vzmh) vertelde later dat de jongen nu vrij rondtloopt in de Djennah.

Inshallah heb je hier wat aan gehad en geef de hoop nooit op. Intentie, dat is waar het om draait. Inshallah als je je tot Allah(s.b.w) went en om vergiffenis vraagt kan het nog steeds.

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 januari 2004 om 21:08

salaam

amai!!! soubhana allah, ik krijg er kippevel van!!!

wa ni3ma billah

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
Hacer Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 26
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2004 om 19:45

Terug naar boven
Hacer Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 26
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2004 om 20:04

 

 

Terug naar boven
romaisa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 07 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 2
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2004 om 06:19
asalaam alikom


lieverd alles wat er gebeurd is mektab jij was niet verkeerd en allah ziet dat en geloof me je moet vergeving vragen en door gaan met je daagelijkse leven als je telkens er aan denkt dat is niet goed voor je gezondheid inchalah komt alles goed


asalaam alikom
Terug naar boven
Abdul El Malik Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 31 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 10
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 maart 2004 om 07:26

Salaam Wa alaikum broeders en zusters,

Alwaar ik begrijp ��n ding niet, waarom moet deze zuster vergiffenis vragen? Ze gaat naar een feestje met vriendinnen (niet met een jongen en niet om jongens te ontmoeten), moet zij daarom vergiffenis vragen? Waarom mogen de jongens dat wel. Zij wordt verkracht en zij moet God om vergiffenis vragen, dat klopt niet. Zij moet juist om steun vragen, het gevoel krijgen dat Allah (swt) er voor haar is.

Ik heb ooit een prachtig gedicht/verhaal gelezen geschreven door een Christelijke broeder over de steun en Leiding van Allah (swt), waarlijk de Machtige, de Barmhartige en Ons allerheerser:

One night a man had a dream.
He dreamed he was walking along
the beach with the Lord.

Across the dark sky flashed scenes from his life.
For each scene, he noticed
two sets of footprints in the sand,
one beloning to him and the other to the Lord.

When the last scene of his life flashed before him,
he looked back at the footprints in the sand.
He noticed that many times along the path of his life
there was only one set of footprints.
He also noticed that it happened at the
very lowest and saddest times in his life.
This bothered him and he questioned the Lord about it.

"Lord, you said that once I decided to follow you,
you'd walk with me all the way.
But I have noticed that during the most
troublesome times in my life there is
only one set of footprints.
I don't understand why when I needed you most
you would leave me."

The Lord replied "My precious, precious child,
I love you and would never leave you.
During your times of trial and suffereing,
when you see only one set of footprints in the sand,
it was then that I carried you."

Kom nu alsjeblieft niet weer met de opmerking, we kunnen geen kinderen van allah (swt) zijn. Dit is gewoon figuurlijk weergegeven, het gaat om de betekenis van het verhaal.

Ik hoop dat je hier Inchallah kracht uit krijgt, want je dient steun te krijgen. Vergiffenis is er voor je veraderlijke vriendinnen en die verachtelijke jongeman. Inchallah, moge Allah (swt), indien zij oprecht berouw tonen, hun vergeven. Zuster, jij hebt waarlijk niets verkeerd gedaan behalve het vertrouwen van de verkeerde mensen. Hoe rein is het hart van iemand die anderen het goede vertrouwen gunt.

Moge Allah (swt) jou steunen in je moeilijke tijden!

Wa Selama.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.