Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

mijn topics zijn zoek

 Post Reply Post Reply
Schrijver
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: mijn topics zijn zoek
    Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 04:52

salaam oe alaikoem warahmatoellah,

ik heb een aantal dagen geleden twee topics geopend, maar ik kan ze nergens meer teug vinden....

kan het misschien zijn dat ze zijn verwijderd??

ghair insha Allah

wa salaam

Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 05:26

wa3alykoem assalaam,

meen je niet ?....

van mij is ook een keer een topic verwijderd, was geen topic eigelijk, een schema van lezingen in Ramadan in heel NL

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 05:41

salaam oe alaikoem,

jaaa ik meen het wel agh Abou Jabir

en wat betreft die schema's die je hier hebt geplaatst....klopt, ik heb ze ��n keer gezien, maar had geen tijd om ze voor mezelf op te schrijven. ik heb ze de volgende dag gezocht....maar tevergeefs, heb ze niet kunnen vinden hier. maar alhamdoelillah....de meesten staan ook op www.al-yaqeen.com

ik had in mijn topics wat links vermeld die naar andere sites leiden.....zou het misschien kunnen zijn dat we geen "reclame" mogen maken????

vond het wel jammer hoor, want er zaten een aantal flashs bij die ik graag met iedereen wilde delen...maar ghair Insha Allah.

toch zou ik wel willen weten waar ze zijn gebleven...

wa salaam

Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
Achie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 20 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Achie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 05:45
Tip: Gebruik de ZoekFunctie
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 05:46

Assalamoe alykoem,

plaats ze hieronder , de beheerders zullen daar niet achterkomen inshAllah...

wassalaam

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 05:52

hahahah grapjas abou jabir....maar we gaan niet iets doen achter de rug van de beheerder om heh......denk erom....Big Brother is watching you

ik zal dan weer in mn mailbox moeten graaien....ik moet ze gaan zoeken en dan zal ik ze insha Allah hier plaatsen. vraag me dan af wat er met deze topic zal gebeuren

wa salaam

Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 06:01

Salam Aleikum,

ik vroeg me ook af waar de topic is over geert wilders

die kan ik ook nergens vinden

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 06:05
In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

Salam Aleikum,

ik vroeg me ook af waar de topic is over geert wilders

die kan ik ook nergens vinden

 

Die staat onder 'actualiteiten', Noor al-Islaam!

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 06:10

nog bedankt martinuzz...

ik had wel gezocht en kon m nergens vinden, maar dankzij jou dus wel

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 06:12
3afwan!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.