Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenTheo van Gogh -Vermoord

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 567
Schrijver
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Theo van Gogh -Vermoord
    Geplaatst op: 02 november 2004 om 06:20

Ik had ergens ook wel verwacht dat er ooit iets zou gebeuren aangezien de gebeurtenis met pim fortuin...maar om em nou dood te schieten en te stekendat kan er bij mij niet in....

Ondanks alle kritiek en meningen over de islam, de moslims moeten daar boven staan....
We moeten het zien als een beproeving, want door zo'n reactie moeten wij ons niet verlagen tot het zelfde niveau....

La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 november 2004 om 06:19

Salaam,

Ik heb het juist gehoord en ik moet zeggen dat ik het niet eens ben met de moord omdat dit verboden is in de Islam, maar ik ben toch blij dat mensen die de spot drijven met de Koran gestraft worden. Hij zal zijn daden moeten verantwoorden aan Allah (swt), ik zou niet in zijn plaats willen zijn.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 november 2004 om 06:12

Het was enkel wachten op deze daad vanuit de moslimhoek.

Dit was te verwachten, omdat van Gogh kritiek gaf op enkele aspecten van de multiculturele samenleving en de (politieke) Islam. Aangezien de Islam de kern is van het bestaan van (vele) moslims, was het te verwachten dat dit zou gebeuren.

We kennen al langer de intolerante houding van, in ieder geval enkelen, binnen de Islam. Het was enkel wachten...

Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 november 2004 om 06:05


Salamoe 3alaikoum wara7matauALLAHI wabarakatohoe

snik, snik, snik ik hoor op de tv dat de dader waarschijnlijk van arabische afkomst is en een djellaba droeg ...verder hing er een briefje met arabische teksten aan het mes waarmee hij gestoken is....

Dit is te erg...! nog wel tijdens de ramadan de maand van de ra7ma...

Sub7anna ALLAH dit is toch niet volgens de islamitische normen en waarden, tuurlijk ik was het absoluut nooit met hem eens en hij heeft me vaak pijn gedaan met vele uitspraken, de film die gemaakt is door hem is ooka fschuwelijk maar is het niet ALLAH SWT die beslist over de dood???

Moge ALLAH jullie bijstaan

m3a salama een verontwaardigde zuster
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
Hamzah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 02 december 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 136
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 november 2004 om 04:28

Elselaam

ja ik heb het ook gehoord en ik hoop egt dat het geen buitenlander is of een moslim die hem dood heeft geschoten!

want wij mogen iemands leven niet beindigen dat is wat Allah(swt) alleen mag doen!!!



Gewonde
De filmmaker werd doodgeschoten voor het stadsdeelkantoor aan de Linnaeusstraat in Amsterdam-Oost. Van Gogh kwam uit het stadsdeelkantoor toen op hem werd geschoten. Ook is hij gestoken. Door de schietpartij raakte ook een omstander gewond. De dader is door de politie opgepakt.

Toedracht
De schutter zou zich nog even over het lichaam van Van Gogh hebben gebogen om te zien of hij werkelijk overleden was. Daarna vluchtte hij weg, het Oosterpark in.

Agent gewond
De politie heeft daarna het park afgezet. In het park hoorde de politie ook nog schoten. Vervolgens is de verdachte aan de kant van de Mauritskade het park uitgevlucht. Daarbij schoot hij op politieauto's. Hierdoor is een agent gewond geraakt.

Bekijk ook:
Foto's rond de moord op Theo van Gogh

Terug naar boven
Akbash Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 januari 2004
Locatie: Antarctica
Online status: Offline
Berichten: 264
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 november 2004 om 03:47

Ik hoor dit net via het nieuws, ik hoop werkelijk dat het niet uit Islamitische hoek komt.

Akbash

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 567

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.