Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

HAAT!!! (op de HHS)

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: HAAT!!! (op de HHS)
    Geplaatst op: 03 december 2004 om 07:46

In eerste instantie geplaatst door Remco

Ik vind Wilders niet eens zo slecht voor de Moslims.

Zijn standpunt is dat je met harde maatregelen de rotte appels (extremisten) moet aanpakken en moet elimineren. Deze aanpak kan vervolgens alleen maar ten goede komen van de mensen die op een normale manier hun overtuiging beleven.

Je kan beter 2 Moskeeen sluiten dan dat er straks uit woede 10 in vlammen opgaan. Je kan beter 150 extremisten in de gaten houden dan straks met een kleine burgeroorlog te maken krijgen waar vervolgens iedereen het dupe van is.

Jammer alleen dat er een Wilders moet zijn om een gemeenschap op te schonen, eigenlijk zouden de Moslims het zelf moeten doen.

In die zin is hij denk ik niet eens zo slecht voor de Islam. Iedereen vind je alleen meteen een rechts extremist als je de grenzen wilt sluiten of als je Turkije niet bij de EU wilt. 5 jaar de grenzen dicht betekend 5 jaar de tijd om orde op zake te stellen in dit land mbt nieuwkomers.

Remco,

Ik weet niet wat voor ideeen jij allemaal hebt, maar volgens mij heb jij een raar beeld van een democratische staat en heb je een andere betekenis in je hoofd voor racisme.

Even de van dale definitie:

ra�cis�me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie

Nou als ik deze definitie zo lees dan kan ik iedereen die constant roept dat de Islam achterlijk en minderwaardig is aan westere denkwijzen en religies voor rascist uitmaken. (Wat ze dan ook zijn.) Voor degene die denken dat dergelijke uitspraken wel kunnen, die vinden dat mensen ook het volgende mogen zeggen:

"Het Jodendom is een achterlijke cultuur en minderwaardig aan andere religies en denkwijzen." Dan ben je namelijk een antisemiet en rascist. Wat hetzelfde geldt voor de islam en elk ander geloof.

En als wilders zegt dat ie de grens wil sluiten voor mensen die een bepaald geloof aanhangen (moslims) dan is hij aan het discrimineren. En hij is ook een rascist omdat hij vaak genoeg heeft geroepen dat islam achterlijk en minderwaardig is aan de westerse cultuur. (Hij heeft meerdere malen gezegd dat de westerse cultuur superieur is aan de islam)

dis�cri�mi�na�tie (de ~ (v.))
1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling
2 onderscheiding

Dus als Wilders letterlijk zegt dat moslims het land niet meer in mogen en jij vindt dit ok dan vraag ik me af of jij je niet beter bij michiel smit kan gaan aansluiten of misschien moet doneren aan de stichting wilders. Of zoals nu de trend is dat je misschien maar naar een land moet vertrekken dat jou denkwijze ondersteund. Want je wanneer woorden gebruikt als opschonen en elimineren dan denk ik dat jij beter naar Darfur kan gaan en daar de Janjaweed kan gaan helpen om het daar eens op te schonen. In onze democratie is er namelijk geen sprake van de doodstraf. Dus als je het niet bevalt....

Niet dat ik radicalen verdedig of radicale ideeen aanhang, maar ik vind dat er ook in een democratie ruimte is voor deze mensen. Dan heb ik het natuurlijk over orthodoxe gelovigen (zoals de imam uit tilburg). De extremisten (dit zijn radicalen die geweld gebruiken) mogen van mij de bak in, maar dat zijn er zeker geen 100.000 Anders was het nu al lang oorlog. Als er echt 100 duizend Bin ladens in dit land waren, dan waren we al veel eerder opgeschrikt door honderden aanslagen. Wat geluk niet is gebeurd, omdat dit aantal gewoon uit de fabeltjes krant komt. 

 

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 december 2004 om 08:28

hihi dit is zo grappig! We zijn nu een pagina verder, en nog steeds heeft niemand op deze onzinnige opmerkingen gereageerd. Maar goed, dan zal ik het maar even doen.

In eerste instantie geplaatst door Remco

Ik vind het goed dat ze de gezichtssluier op de HHS hebben verboden. Hoe kan je in godsnaam les geven aan iemand die je niet ziet.

Hoezo zie je die persoon niet? Worden mensen die een hoofddoek opdoen onzichtbaar? Het belangrijkste contact maak je met de ogen, en die zijn nog steeds zichtbaar, dus dit is zowiezo al onzin.


Een gezichssluier heeft niks met de  Islam te maken. Het is pure onderdrukking. Je beperkt de vrouw in al haar doen en laten.

Onderdrukking? Weet je wel wat onderdrukking inhoudt? Een moslima draagt haar hoofddoek met plezier, en voelt zich daar gelukkig bij. Maar jij bent gewoon zo'n stom schaap dat de rest van de kudde volgt...


En wie zegt dat er onder de sluier zit wie er onder beweert te zitten. Wordt nog leuk met de indentificatieplicht die we tegenwoordig hebben.

Als jij zegt dat je eerlijk en oprecht bent, wil ook niet zeggen dat dat klopt toch? In alle culturen en geloven zitten er slechte mensen bij. Hier kun je niet alleen de Islam over veroordelen. Er zijn idd meisjes die de hoofddoek niet dragen zoals het hoort, of wel een hoofddoek dragen, maar niet volgens de basisregels leven,  ik hoop dat Allah hen terug zal leiden op het Rechte Pad. Insha Allah..

groetjes Tarah

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 december 2004 om 11:02

Assalaamoe Alaikoem Tarah,

Volgens mij heb je het verkeerd gelezen. Remco schrijft over gezichtssluiers, en dat deze verboden moeten worden. Hij heeft dus over burka achtige gewaden waarbij je de ogen wel of niet kan zien (hangt van type sluier af). Jij denkt volgens mij dat hij het over een normale hoofddoek heeft, maar volgens mij is dit niet het geval anders had ik er ook wat over gezegd.

Overigens vind dat vrouwen en meisjes zelf mogen bepalen of ze een gezichtssluier dragen of niet. Iedereen is vrij om te bepalen hoe hij of zij er uit ziet. Alhoewel ik het ermee eens ben dat bij identificatie in deze tijden een gezichtssluier wat onhandig is. Maar meer ook niet. Ik ben niet zo intolerant en arrogant dat ik net als de meeste nederlanders gezichtssluiers afkeur en hem zelfs wil verbieden. Waarbij overigens een deel van de mensen niet alleen de sluier afkeuren maar ook de vrouwen die het dragen. Een goed voorbeeld is dat er incidenten hebben plaats gevonden in Nederland waarbij de hoofddoeken van moslima's van hun hoofd werd afgetrokken en ze bespuugd werden, met de boodschap dat ze maar eens moesten integreren.

 

Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 december 2004 om 11:21
Weet je ik denk dat ik met de Carnaval eens een klein proefje ga doen. (in elke andere tijd wordt ik waarschijnlijk gearesteerd )
Ik zal dan met  mijn traditioneel druide gewaad eens inkopen gaan doen bij een Islamitische slager en een Nederlandse V& D vestiging.
Ik ben benieuwd hoe gemakkelijk iedereen zich voelt wanneer ik zo inkopen ga doen.:-)
Helaas kan het niet in vol ornaat. Het scherpe twee snijdend rituele maar natuurlijk echte zwaard, als teken van rechterschap en volmacht over leven den dood zal wel zeker niet begrepen of getolereerd worden :-(
Godsdienst vrijheid is een ilussie.
weet je trouens dat de druiden aanspraak maken op de steen in Mekka?
Denk je dat onze ultime rechten ooit gerespecteerd zullen worden??
Groetjes Herne



Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 december 2004 om 15:16

In eerste instantie geplaatst door Herne

Weet je ik denk dat ik met de Carnaval eens een klein proefje ga doen. (in elke andere tijd wordt ik waarschijnlijk gearesteerd )
Ik zal dan met  mijn traditioneel druide gewaad eens inkopen gaan doen bij een Islamitische slager en een Nederlandse V& D vestiging.
Ik ben benieuwd hoe gemakkelijk iedereen zich voelt wanneer ik zo inkopen ga doen.:-)
Helaas kan het niet in vol ornaat. Het scherpe twee snijdend rituele maar natuurlijk echte zwaard, als teken van rechterschap en volmacht over leven den dood zal wel zeker niet begrepen of getolereerd worden :-(
Godsdienst vrijheid is een ilussie.
weet je trouens dat de druiden aanspraak maken op de steen in Mekka?
Denk je dat onze ultime rechten ooit gerespecteerd zullen worden??
Groetjes Herne



Herne,

kun je me misschien die kleren laten zien ergens op een website of so, ik ben wel benieuwd... 

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 december 2004 om 23:47
Strikt genomen ziet een mantel er niet anders uit dan een Marokaans gewaad.
alleen dan in wit of in mijn geval als Herne zwart.

http://www.mysts-of-avalon.org/Herne.JPG

http://www.mysts-of-avalon.org/Druid2.jpg
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2004 om 17:38

En zoals je ziet abou Jabir,

Boven de enkels Smile

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2004 om 04:38

In eerste instantie geplaatst door Herne

En zoals je ziet abou Jabir,

Boven de enkels Smile

haha, , ja klopt, heel mooi, het lijkt op een Marokkaanse djellaba...

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2004 om 17:13
REMCO
iets vriendelijker reageren kan ook wel hoor

Enne dat advies wat jij haar geeft kan ik jou ook geven want als jij voorgaande reacties terug leest dan kun je zelf ook LEZEN dat ze er al op aan is gesproken...

La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.