Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Bestraft voor het beledigen van joden....

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Bestraft voor het beledigen van joden....
    Geplaatst op: 21 december 2004 om 13:39
oeps sorry kimmy zag niet dat je gereageerd had haha....bij deze dank je wel kimmy voor je reactie
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2004 om 13:38
Salamoe 3alaikoum broeders

Djazakaa allahoe gairan voor jullie reactie....

ik ben benieuwd of mevrouw verdonk ook durft te zeggen dat joden een LAAG incasseringvermogen hebben...

Al met al wordt et steeds duidelijker dat nederland met twee maten meet op zoveel gebieden....Alhamdoe lilah is ALLAH rechtvaardig en zal hij ieder zijn beloning en bestraffing geven....

Ghair insha ALLAH

m3a salama merjem
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
BlAcKsHaDoW15 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 121
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote BlAcKsHaDoW15 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2004 om 11:16

Sallaam ahleikom

Vincent zegt: Uitspraken als 'homo's zijn lager dan honden' vallen wat mij betreft in dezelfde categorie als 'geitenneuker'.

Hey Vincent wat ik niet snap he je zegt dezelfde categorie. Oke mij best maar dan als een niet moslim zegt geitenneukers  gebeurt er niks heb ik gelijk of niet ?

oke gaan we naar een moslim die zegt homo's zijn lager dan honden voor mij betreft dan varkens. Dan wordt degene gelijk bestraft of het land uitgezet ? kan je dat ff uitleggen als het de zelfde categorien hebben vind je niet moslims hebben volgens jullie gewoon geen recht om wat te zeggen maar jah maak me niet druk. Alles wat er gebeurt hamdulillah goed of slecht was alleen voor de duidelijkheid

Wasallaam

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2004 om 11:11
Salaam

Ach, ach Vincent. Je zegt het zelf al: begin bij jezelf. Dat 911 onder zeer twijfelachtigheden heeft plaats gevonden (lees forum topic in het begin, bij Islaam Algemeen > vijand van Islam), valt niet te verdedigen dat moslims slecht worden bekeken. De media verteld continue dingen die bij vele goede moslims niet door de beugel kunnen. Wat betreft seksualteit, da's een ander onderwerp, in de quran staat dat dit vreselijk is netzoals in de Bijbel en Torah. Dat moslims zicht moeten opwerken (dat concludeer ik) duid al aan op een ongelijke beginsituatie. Helaas springt men te vaak op hot-items die men op Islamietisch grond nog niet benadert heeft.
T'is geen zaak van zelfmedelijden, maar een zaak waar moslims gewoon te vaak doorheen moeten. Dat overhaaste generaliseren en die media, nou, Inscha Allah zal men ooit de waarheid zien van de Islam.

Ik maak ook fouten, ik ben ook maar een mens. Je mag mij aanspreken op mijn fouten (en hopelijk vergeef je me die). Aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Vincent Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2004 om 10:50
Zo lang Moslims onderscheid blijven maken tussen 'geoorloofde discriminatie' (die van mensen met een andere seksuele geaardheid) en 'niet-geoorloofde discriminatie' (die van Moslims zelf) is wat mij betreft ieder appel van de laatsten op ondervonden ongelijkheid ongeloofwaardig. Je kunt geen respect van je medemens verwachten als je dat niet zelf kunt opbrengen. Uitspraken als 'homo's zijn lager dan honden' vallen wat mij betreft in dezelfde categorie als 'geitenneuker'.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2004 om 10:17

Salaam Aleikum,

Groot gelijk Abou Jabir. Ik vind namelijk Hirshi Ali en Wilders ook onnodig grievend jegens moslims. Zij doen ook aan anti-moslim stemmingmakerij. Maar als ik ze ga aanklagen zal ik zeer zeker te horen krijgen dat het beledigen door deze mensen bedoeld is geweest voor het opstarten van het debat en dat bedreigde mensen alles mogen zeggen en niet tegen gesproken mogen worden. Als ik ook het CIDI (met haar netwerk en connecties) achter me had zou ik er waarschijnlijk ook een veroordeling eruit kunnen halen. Maar wij hebben een paar islamitische flut organisaties die niets ondernemen als er iets tegen moslims wordt gezegd omdat ze bang zijn hun subsidies kwijt te raken en de zogenaamde multiculti directeuren hun baan.

wassalaam,

Malcom X 

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2004 om 10:12
Ik geloof dat mbt de holocaust er speciale regels gelden, die ook bv de hitlergroet verbieden en het ontkennen van de holocaust.  Nu ja, in belgie bestaan er zo wetten.  Gr Kim
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2004 om 09:48

Assalamoe alykoem,

dit raakt ons zo erg, deze gebeurtenis vind ik ook beledigend voor de moslims, waarom? wanneer over de godsdienst Islam beledigende en kwetsende leugenachtige uitlatingen worden gedaan, wordt het gezien als niets, maar het jodendom, nee nee, kan niet door de beugel !!!

het zegt veel over de rechtbanken in NL, die zich zogenaamd aan de wetboek der Nederlanden houden.

m.a.w. zeggen de regerende ambetenaren tegen de moslims: "O jullie moslims, jullie zijn gewoon afval, alles wat TEGEN jullie is, is toegstaan in de wet, maak je maar niet druk".

wassalaam,

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2004 om 09:35
Man bestraft voor anti-joodse stemmingmakerij op website

------------------------------------------------------------ --------------------

DEN BOSCH - De rechtbank in Den Bosch heeft de 53-jarige I.J. uit Rosmalen dinsdag veroordeeld tot vier weken voorwaardelijke celstraf wegens het beledigen van een groep mensen wegens hun godsdienst. Het Openbaar Ministerie had 300 euro boete en een voorwaardelijke celstraf van drie weken ge�ist.

J. is maker en eigenaar van de pro-Palestijnse website Dutchpal Daarop waren artikelen te lezen waarin de jodenvervolging tijdens de Tweede Wereldoorlog wordt ontkend. Het Centrum voor Informatie en Documentatie Isra�l (CIDI) deed in maart aangifte tegen de eigenaar en tevens auteur van de website, waarvan de inhoud volgens het instituut werd gekenmerkt door "anti-joodse stemmingmakerij".

Objectieve informatie

De verdachte zei twee weken geleden bij de rechtbank dat hij niet de bedoeling had mensen te kwetsen. "Ik wilde alleen objectieve informatie geven." Hij plaatste op zijn website een vertaald artikel van Richard Harwood, waarin de moord op zes miljoen joden "het meest kolossale stuk fictie" wordt genoemd.

Onnodig grievend

De rechtbank oordeelde dat de man onnodig grievend is geweest. Hij wijst de verklaring van de verdachte dat hij slechts wilde deelnemen aan het publieke debat, van de hand.

bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=458383&c=50
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.