Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Zelfmoord.

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Zelfmoord.
    Geplaatst op: 09 februari 2005 om 16:40
In eerste instantie geplaatst door Al 3afiefa

Ja maar dat doen ze natuurlijk niet, want dat mag niet van de Islam.Maar ik wordt wel agressief ervan dat ze zeuren , wat zeuren ze man?? in Egypte wordt iedereen gelijk behandeld , ik wordt jaloers op hun , kijk hoe wijk hier worden behandeld en hoe goed zij door de moslims.....


gegroet :-)
Zou jij echt , echt willen dat de moslims in dit land hetzelfde behandelt worden als dat men Christenen behandelt in de meeste landen waar moslims de meerderheid hebben?
zeg eens eerlijk.
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2005 om 01:57

herne schreef,
gegroet :-)
Zou jij echt , echt willen dat de moslims in dit land hetzelfde behandelt worden als dat men Christenen behandelt in de meeste landen waar moslims de meerderheid hebben?
zeg eens eerlijk.

nee en wou jij echt, echt beweren, dat de christenen zo behandeld worden als moslims in een land waar christenen in de meerderheid zijn? en ga me nou niet vertellen dat de moslims meer landen onder zich hebben dan de christenen en niet ongelovigen?

zeg eens eerlijk?

en vertel mij eens wand ik geloof je best hoor, wat die 'moslims' de christenen aan doen? dan vertel ik jou wat de 'christenen' de moslims aan doen, en je weet vast wel, in geen enkel geloof is het toegestaan om mensen te vermoorden, enkel in de oorlog, maar dan nog heeft het zijn regels. vandaar de moslims en christenen tussen aanhalings tekens.

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 03:44
nee en wou jij echt, echt beweren, dat de christenen zo behandeld worden als moslims in een land waar christenen in de meerderheid zijn? en ga me nou niet vertellen dat de moslims meer landen onder zich hebben dan de christenen en niet ongelovigen?

De vervolging van Moslims hier staat in geen verhouding tot die van de Christenen in de Islamitische wereld. Als je iemand om zijn geloof wil vervolgen moet je eerst weten wat hij gelooft. Je kan niet zien aan een Arabier of hij Moslim is of niet. Of moet hij zijn geloof laten registreren zoals dat in Egypte moet? Nee, alle soorten niet-westerlingen worden in het westen wel gediscrimineerd. Het gaat daarbij niet om het geloof.
Vreemdelingenhaters als skinheads plegen inderdaad misdaden tegen buitenlanders waaronder Moslims door bijvoorbeeld moskeeen in de fik te steken. Skinhead = Christen? Omdat hij Nederlands is? Heb je ooit wel eens een skinhead met Lonsdale in de kerk zien zitten? :) Is een moskee wel eens beklad met christelijke teksten? Nee. Elke keer zijn het racistische teksten. Racisme is iets anders dan vervolging om het geloof. Het wordt niet in naam van het Christendom gedaan en dat is een groot verschil met christenvervolging in de Islamitische wereld.

en vertel mij eens wand ik geloof je best hoor, wat die 'moslims' de christenen aan doen?

Volg het nieuws zou ik zeggen. ;)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 04:50

Waarom wegen als elk mens dat gedood of gemarteld wordt om zijn geloof er al 1 teveel is?Alle mensen die mensen vervolgen om hun geloof staan verder van Allah dan  mensen die god niet kennen.

Zij zijn immers op de hoogte van Allah's wetten,maar luisteren er niet naar.

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 04:58
Jazeker. Maar deze uitspraak stoort mij:
kijk hoe wijk hier worden behandeld en hoe goed zij door de moslims.....


Mensen met een andere afkomst waardoor zij gediscrimineerd worden mogen daar best om klagen. Ze hebben helemaal gelijk. Maar ze worden niet gediscrimineerd om hun moslim-zijn.

Ik vind het het ergst dat er plekken zijn waar niet ge�vangeliseerd mag worden, of waar je je niet mag bekeren. Waar is men bang voor? Dat sommige mensen de vrije keuze maken om christen te worden?
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 05:43

Veel kinderen en jong volwassenen zijn verder weg van Allah/God als dat menig godsdienst denkt.Het zijn die jongeren en jong volwassenen die meer en meer tegenover elkaar komen te staan.Men wijst nog steeds naar elkaars fouten maar kijkt te weinig naar zichzelf.Om de weg tot Allah/God te vinden diend men naar zichzelf te kijken.Ouders behoren hierbij de jongeren te ondersteunen en men mag geen haat jegens elkaar's godsdienst uitspreken.Zij die dit wel doen kennen hun godsdienst niet en spreken kwaad over anderen die geen godsdienst hebben of  er zich niet aan houden.

 

 

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 11:44

anne schreef;

De vervolging van Moslims hier staat in geen verhouding tot die van de Christenen in de Islamitische wereld.

wie heeft het hier over moslimss die hier vervolgd worden?

heb jij het soms over christenen die hier vervolgd worden?

http://muslimuzbekistan.com/eng/ennews/special/genocide/geno 0016.html

ik hoopdat je een van de vele linken wilt bekijken, dan kan je zien wat ze doen.

en als je goed na denkt weet je wel hoe dat komt, door de amerikanen, zij noemen teroriste moslims, en laten christenen zulke dingen uitvoeren.daarop word natuurlijk gereageerd door mensen die zich moslim noemen maar niet weten wat het inhoud.

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 12:02
wie heeft het hier over moslimss die hier vervolgd worden?

heb jij het soms over christenen die hier vervolgd worden?

Malikah, daar ging de hele discussie over. Er werd beweerd dat christenen in moslimlanden beter behandeld worden dan moslims in christenlanden. Christenen en niet-christenen komen in opstand tegen die stelling, want die is gewoon niet waar. Tuurlijk kan je plaatjes geven van moslims die slecht behandeld worden en ik vind het verschrikkelijk. Maar was dat om hun geloof? En was dat door christenen? Daar ging het om.
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 12:09
ja dat was zo moet ik liegen of zo?
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 12:15
Ik zie dat het moslims zijn. Ik vind het heel erg. Maar is Uzbekistan een christelijk land? Lijkt me niet. Het gaat er even om hoe moslims behandeld worden in christelijke landen.
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 12:43

ja helaas is dat het wel.

 

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 12:49
Uzbekistan een christelijk land? Ik kan het me niet voorstellen. De Pinkstergemeente, Baptistengemeente en de Lutherse kerk mogen zich er niet registreren. Daardoor zijn deze kerkgenootschappen er illegaal en kan je zo worden opgepakt als je betrapt wordt op lidmaatschap. Dat is natuurlijk niks vergeleken met die foto's die je me liet zien, maar het is zeker geen christelijk land.
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 13:39
zeker? heb je een bewijs? je vergeet er ik geloof dat voor te zeggen.
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 13:44
zeker? heb je een bewijs? je vergeet er ik geloof dat voor te zeggen.

Google

Google engels

Hulporganisatie

Ik geloof in God en Jezus zijn Zoon. Maar christenvervolging in Oezbekistan is voor iedereen te bewijzen.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2005 om 06:41

Niet alle niet-moslims zijn onrechtvaardig. Alle rechtvaardige niet-moslims mogen wel in vrede samen met moslims leven. Alleen de ongelovigen (christen, jood, atheist, communist), die met dubbele agenda�s rondlopen, mogen ophoepelen.

 

Kijk hoe die heidense Hindoes destijds 5 miljoen moslims afslachten in India die naar de grens van Pakistan probeerden te vluchten. Mannen, vrouwen en kinderen werden onthoofd. Slechts drie miljoen bereikten de grens. Wat hier gebeurde is ook niet minder dan wat de tartaren in Baghdad, Irak deden in de 13de eeuw. Daar werden honderd duizenden (misschien miljoen) moslims afgeslacht. Daarna gingen ze door in China en Rusland, daar zijn in 25 jaar tijd 26 miljoen moslims vermoord. Een gemiddelde van 1 miljoen per jaar. Ook in Yugoslavie waar vanaf WO II een miljoen moslims zijn afgeslacht. Kijk wat de Russen in Irak ooit deden en later in Afghanistan.

Nu in deze tijd, kijk naar de bezetting van Jeruzalem en Palestina, Irak, Afghanistan, Filippijnen etc. Denk aan de bombardementen van hele Afghaanse dorpen.

 

Hoeveel moeten er nog komen!? Hoeveel moeten er nog gaan? Zinloos, wreed en barbaars.

 

Dat sommige moslims in moslimlanden op hun hoede zijn tegenwoordig vind ik niet vreemd. Je mag absoluut niet de vergelijking maken met de afslachtingen, moorden en mishandelingen van moslims door niet-moslims en de behandeling van ongelovigen in landen waar veel moslims wonen.

 

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2005 om 10:21
 inderdaad
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2005 om 13:00
Dat is verschrikkelijk. De discussie ging alleen over moslims en christenen... Want we reageerden hierop:
In eerste instantie geplaatst door Herne

Zou jij echt , echt willen dat de moslims in dit land hetzelfde behandelt worden als dat men Christenen behandelt in de meeste landen waar moslims de meerderheid hebben?
zeg eens eerlijk.
Terug naar boven
Nordthiad Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 73
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nordthiad Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2005 om 13:21
Er zit een geestelijk verschil tussen zelfmoord en de beruchte zelfmoordaanslag. Bij het doelbewust je zelf doodmaken omdat je geen zin meer hebt in het leven, heeft zelfmoord dus als doel je leven te beeindigen. Bij een zelfmoordaanslag is er veelal sprake van een staat van oorlog en is er niet sprake van jezelf ombrengen, maar van het doden en gedood worden (als in soera 9:111) en is er sprake van een ander doel. De koran keurt het eerste af, maar het tweede niet.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.