Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

vriendinnen van Theo in oorlog !

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: vriendinnen van Theo in oorlog !
    Geplaatst op: 03 februari 2005 om 15:25

Ebru Umar schrijft een open brief aan Ayaan;

Beste Ayaan,

Het is nu meer dan een maand geleden dat Theo van Gogh ritueel is afgeslacht, met een brief aan jo�u op zijn buik vastgespietst. Theo is niet meer. Jij laat weten dat je alles leest en hoort. Ik hoop dat je ook kennis hebt genomen van de inhoud van de brief die Theo voor jou in ontvangst heeft mogen nemen. Ik ben blij dat die je strijdbaarheid heeft aangewakkerd. Er moest iemand dood, maar jij bent strijdbaarder dan ooit.

Toch ben ik je dankbaar Ayaan. Je hebt de VVD �leden ontmaskerd als de meest hersenloze Nederlanders. Heb je niet heel erg hard moeten lachen om die staande ovatie? Een staande ovatie voor een vrouw, die de polarisatie in Nederland tot extremen heeft weten te brengen. Een staande ovatie voor een vrouw die een priv�-oorlog tot nationale oorlog heeft weten te verheffen. Een staande ovatie voor een vrouw, voor wie Theo van Gogh 20 kogels om de oren kreeg, waarvan er zeven doel troffen. Een staande ovatie voor een vrouw, voor wie op het lichaam van Theo van Gogh met een mes een brief in zijn buik werd gespietst. Een staande ovatie voor een vrouw, voor wie Theo van Goghs hals werd doorgesneden. De VVD is niet meer wat ze geweest is, Ayaan, dank je voor het duidelijk maken daarvan.

�To hell with the VVD� dat was jouw uitspraak die mij in september al ter ore kwam. To hell with the VVD, omdat jij jouw film, die Theo van Gogh het leven kostte, moest promoten, overal waar je uit naam van de VVD kwam. To hell with the VVD, de partij die jou nu al bijna twee jaar de hand boven het hoofd houdt, die een godsvermogen in jouw veiligheid investeert, die alle zeilen bijzet om de door jou gemaakte brokken bij elkaar te rapen en die nog steeds denkt dat jij een stemmentrekker i.p.v. een partijvernietiger bent. To hell with the VVD, zou ik ook zeggen als ik jou was.

Het was niet de eerste keer dat ik je zoiets hoorde zeggen. Maar deze keer moest ik bijna overgeven. �To hell with the VVD�. Het bevestigde mijn mening dat jij duidelijk niet in de Tweede Kamer zit omdat je Nederland wilt dienen. Nee. Jij zit in de Tweede Kamer omdat je jezelf wilt dienen. Je bent zeker niet de enige in de kamer met die mentaliteit, Ayaan, maar wel de �nige die alle ruimte �terecht of onterecht- van haar partij krijgt voor een priv�-oorlog. Wat heb jij eigenlijk betekend voor de VVD als kamerlid, Ayaan?

Dit voorjaar vroeg ik jou tijdens een lunch in Amsterdam of je je doelgroep wel bereikte en of het niet effectiever zou zijn om je aanvalsplan te wijzigen? Je zei letterlijk: �Ebru, ik heb mezelf afgesloten voor kritiek. Er zijn zoveel mensen die zeggen wat jij zegt. Iedereen zegt eigenlijk wat jij zegt. Maar als ik dat allemaal tot mij door laat dringen, dan kan ik niet werken. Ik doe wat ik wil. Op mijn wijze.�

En je wuifde mijn opmerking weg, precies zoals je de repliek van de moslimdames in de NOVA uitzending wegwuifde. Einde gesprek. Weet je nog Ayaan, dat je �in gesprek� ging met moslimdames over hun �bevrijding� en de functie van de film �Submission�? Weet je nog dat je hun argumenten en opmerkingen denigrerend wegwuifde en �de groeten� riep toen zo�n door jou te bevrijden dame boos opstond en vertrok? Want iedereen heeft ongelijk, de enige die gelijk heeft, is Ayaan. Je gelijk is gebleken Ayaan. Je gelijk is dood, ritueel afgeslacht op de Linnaeusstraat. Jouw gelijk telt, de gevolgen niet. Hoeveel zetels levert jouw gelijk momenteel op voor de VVD? To hell with the VVD, nu zeg ik je dat zeker na.

Ik heb het altijd al raar gevonden dat ik nog nooit een moslimvrouw heb horen zeggen dat ze blij zijn met jouw bemoeienis over hun emancipatie. Ik heb de afgelopen tijd wel velen horen zeggen dat ze blij zijn met de rituele afslachting van Theo. Heb je toch nog iets goeds gedaan voor radicale moslims, Ayaan, wees er maar trots op.

Ik heb maar ��n vraag voor je Ayaan. Waarom heb je Theo van Gogh gevraagd? Waarom heb je niet Leon de Winter gevraagd? Leon is toch je vriend? Leon ambieert een filmcarri�re, het had zijn doorbraak kunnen betekenen. D�t je Leon niet gevraagd hebt , weet ik. Ik denk dat het je om een ding te doen was: de internationale doorbraak van Ayaan. En dat lukt beter met een regisseur die �Van Gogh� heet dan met een regisseur die �De Winter� heet. Denk ik. Of heb je Leon niet gevraagd j�ist omdat Leon een vriend is, en omdat je niet wilde dat een vriend aan extreem gevaar blootgesteld zou worden? Waarom Ayaan? Waarom? Anders dan dat Theo die 18 duizend euro gelapt heeft (zou Leon dat gedaan hebben Ayaan?)? Waarom heb je Theo gebruikt, Ayaan?

Hoewel ik er geen heil in zag, vond een wederzijdse vriendin dat wij elkaar moesten leren kennen. Ik dacht niet dat het tot iets zou leiden. Want Ayaan, jij bent niet ge�nteresseerd in mensen die een mening hebben, anders dan de jouwe. Ik was daar niet verbaasd over. Je bent en blijft een allochtone vrouw met een allochtone denkwijze. Ook jij denkt altijd en overal dat je een loer gedraaid wordt, vooral door andere vrouwen, vooral door andere allochtonen. Want iemand die het in hoofdlijnen met je eens is, die bestaat alleen onder autochonen.

Toch vond ik jou wel grappig, er zouden meer vrouwen moeten zijn die een eigen pad bewandelen. Ik denk namelijk dat die paden elkaar kunnen versterken, hoe meer paden hoe beter, hoe sterker. Maar als despotische einzelg�nger bleek in de loop der tijd dat jij daar anders over dacht.

Mijn persoonlijke afkeer voor jou begon tijdens de lunch, waarin ik jou het telefoonnummer van Theo van Gogh gaf. De allergrootste fout uit mijn leven, maar dat is een ander verhaal. Jij vond dat ik Mirjam Sterk van het CDA moest afkraken vanwege haar �apartheidsbeleid�. Jij vond dat Mirjam Sterk zwarte scholen stimuleerde door achter artikel 23 te blijven staan. En daar moest ik maar een cynisch stukje over schrijven, voor de website van Theo van Gogh. Ik weigerde pertinent, ik vind Mirjam Sterk een van de sterkste kamerleden op integratie sinds tijden. Ik zei zelfs dat ik niet snapte waarom jij niet m��r met haar samenwerkte, maar continu de confrontatie opzocht. Jij zei: �Ruzie is goed. Daarmee scoor je punten in Den Haag. Nou goed, als je Mirjam niet wilt aanpakken, schrijf dan over haar baas, de minister van onderwijs, Maria van der Hoeven.�

En toen daagde het: zo ga jij met de pers om. De pers, de marionetten van de BV Ayaan. Als je je ruzies in Den Haag kracht wil geven, bel je een persvriendje, zegt �kraak ff die en die af� en een rel is geboren. En de pers, altijd blij om de kolommen te vullen en gebeld te worden door mevrouw Hirsi Ali � Magan heet je toch eigenlijk Ayaan?- tikt het braaf op. Maar ja, waarom zou ik in godsnaam doen wat jij mij dicteert, en zeker als ik het totaal niet met je eens ben? Jouw verbazing grensde aan woede.

Tijdens die lunch liet je je ware aard zien. Jouw minachting voor iedereen die een andere mening is toegedaan dan de jouwe is net zo groot als de minachting van orthodoxe moslims voor andersdenkenden. Dat hebben die korandocenten van je in midden Afrika er goed ingeramd. Jij staat helemaal niet open voor discussie. Sterker nog: wanneer heb jij voor het laatst gediscussieerd? Jij praat alleen maar, maar een discussie is er niet bij. Misschien laat mijn geheugen mij in de steek, maar ik kan mij uit het afgelopen half jaar geen tv -programma herinneren waar jij met iemand anders in gesprek was. Op moslimkinderen en islamitische vrouwen na, voor een NOVA camera. Dat ging je trouwens erg slecht af. ERG slecht. Ik kan mij verder geen debatzaal in het land herinneren, waar jij met het publiek en het panel in gesprek ging. Nee, Ayaan, jij luistert naar niemand en hoort het liefst je eigen stem. Vandaar ook natuurlijk �To hell with the VVD�.

Ik heb oprecht bewondering voor hoe je het doet. De media zijn jouw lakeien, zij hebben weinig moeite om gehoor te geven aan de geboden van Ayaan. Jouw geboden leveren mooie plaatjes op, en quotes die voorpagina�s sieren. Als ze ook tegen jou zouden zeggen, zoals ze tegen mij doen, dat jij totaal bezeten bent, en zeker niet altijd goed bij je hoofd, omdat het oorlog is in je hoofd, zou jij ze in de ban doen en zouden de voorpagina�s de volgende keer leeg blijven.

In NRC waarin Submission besproken werd, viel mij een zin op � waarschijnlijk viel die alleen mij op. Het was een uitspraak van Theo van Gogh. De strekking was als volgt (ik heb de NRC niet bij de hand voor het letterlijke citaat): �HO even Ayaan, er zijn nu twee kapiteins op het schip, en zo werkt het niet. Op de set ben IK de baas.�

In Theo�s uitspraak doemde de ware Ayaan weer op. Ayaan weet het beter, overal en altijd. Maar ja, nu mocht Theo natuurlijk de baas zijn, want hij had de moed om dit filmpje te draaien. En schoot ook maar meteen 18 duizend euro voor.

Ayaan, het is jou om een ding te doen: jouzelf. Was het je maar om Nederland te doen Ayaan. Je bent een nomade, Ayaan, na Somali�, SaoediArabi�, Kenia en Duitsland, is Nederland slechts een te passeren station. Het is jou nooit om Nederland te doen geweest. Je zei het zelf in Zomergasten: �ik wil de vrouwen in SaoediArabi� en Iran emanciperen.� Juist, Ayaan goes international.

Right. Er is meer moslimfundamentalisme dan ooit in Nederland. Jongeren spreken slechter Nederlands dan hun ouders. Gescheiden zwemmen wordt nog steeds goedgekeurd door onze regenten. Eerwraak is nog aan de orde van de dag. Importhuwelijken komen nog altijd voor. Zwarte scholen domineren het beeld in de grote steden. De werkloosheid onder allochtone jongeren is immens. M/V ongelijkheid wordt gepredikt in de moskeeen. Hoe lang moet ik nog doorgaan?

Dit is de situatie in Nederland en jij, Nederlands kamerlid voor de VVD (To hell with the VVD), agendeert misschien deze punten, maar maakt je druk over vrouwen in SaoediArabi� en Iran. Je moet je schamen. Heb het lef en verhuis naar die landen. Kun je daar je missie afmaken. Heb het lef en schreeuw het uit: TO HELL WITH THE VVD.

Ebru Umar

06-12-04, 21:11
 
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2005 om 15:31

Nou, zij zijn nooit vriendinnen geweest. De wolven vreten elkaar op. Lekker hun gang laten gaan.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2005 om 15:36
hahahaha, ik moest wel omlachen zeg, een wolf dist een schaap HARD !
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2005 om 15:44

Een wolf dist een schaap hard?

Eh, het zal wel grote stads taal zijn en ik ben maar een simpele boeren***, maar wat betekend dat?

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2005 om 15:53
In eerste instantie geplaatst door Amier

Een wolf dist een schaap hard?

Eh, het zal wel grote stads taal zijn en ik ben maar een simpele boeren***, maar wat betekend dat?

Wassalam.

, 'gedist' in de zin van voor shut gezet!

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 01:12
Ze spreekt zichzelf wel een beetje tegen. Eerst stoort ze zich aan de staande ovatie die Hirshi in de Kamer krijgt, vervolgens zegt ze dat iedereen kritiek heeft op haar. Heeft Ayaan nou nog aangangers of niet?

Heb je niet heel erg hard moeten lachen om die staande ovatie?

en
Ebru, ik heb mezelf afgesloten voor kritiek. Er zijn zoveel mensen die zeggen wat jij zegt. Iedereen zegt eigenlijk wat jij zegt.


Ik vind wel dat Ebru eerlijke kritiek op haar levert (geen gedis). Ik ben het met haar eens.
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 13:00
Zowel Ebru en Ayaan doen het voor zichzelf. Als het werkelijk vrouwen waren die vrouwen willen helpen, dan hadden ze een ander beroep uitgeoefend. Steek de handen uit de mouwen, dames!!
Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 13:09
Omdat ze in de politiek zitten? Volgens mij zijn dit juist vrouwen die wat bereikt hebben?
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 13:23

In eerste instantie geplaatst door Anne

Omdat ze in de politiek zitten? Volgens mij zijn dit juist vrouwen die wat bereikt hebben?

Kom op zeg, zijn die twee jouw voorbeelden ?

ps toevallig zijn het twee afvalligen !

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 13:32

Hoi Anne,

Denk je niet dat je degenen die ECHT hun handen uit hun mouwen steken hiermee tekort doet?

Zij wil haar mening opleggen aan iedereen en wie het niet met haar eens is, is haar vijand. Komt dat me niet bekend voor....Bush de cowboy!

Ayaan, Moge Allah Ta'ala je leiden en weet Ayaan, dat ieder mens verantwoording moet afleggen. Dan kun je niet met een filmpje aankomen!

Imaan.

P.S. Dus jou meetlat van succes en dat ze wat hebben bereikt is de politiek en journalistiek...laat me niet lachen, maar ik dacht dat jij zelfs slimmer dan die twee waren. Nog iets, wat hebben ze bereikt?

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 13:41
Vrouwen hebben hier lang en hard gevochten om het mogelijk te maken dat vrouwen in de regering kunnen meeregeren. En blijkbaar staan er een heleboel mensen achter ze, want ze zijn gekozen (net als Bush). Wanneer je deze vrouwen en Bush afkraakt, kraak je iedereen af die achter ze staat. Deze vrouwen werken hard. Dat ze dingen zeggen die jou niet zinnen (ik zeg niet dat dit pers� onterecht is, sommige dingen vind ik ook niet kunnen), dan heb je nog geen reden om te zeggen dat ze de handen niet uit de mouwen zouden steken. Ze hebben een hoge positie bereikt met veel verantwoordelijkheid, doen belangrijk werk en ze vertegenwoordigen een heleboel mensen.

ps toevallig zijn het twee afvalligen !

Wat is daar mis mee?
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 13:57

Ik ben het wel eens met Imaan. Ze lopen als katjes iedereen maar af te snauwen, maar ze zouden meer voor de maatschappij kunnen betekenen. En vooral Ayaan, want die doet toch waar ze zelf zin in heeft, en denkt niet aan andermans gevoelens. Haar manier van werken vind ik echt barslecht. Denkt ze nou echt dat ze zo een boodschap kan overbrengen door zo'n bespottelijke film als Submission te maken? Kom op zeg, das geen politiek meer, das gewoon beledigen. En niet alleen beledigen van de radicale moslims, nee dat is het beledigen van het geloof, de Islaam. Dat is het beledigen van Allah Subhana wa Ta'ala. Dus eigenlijk Anne, het beledigen van jou God. Ook al geloof je niet in de Islaam, onze God is nog steeds dezelfde. Dus, ben je het daar mee eens?

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 13:59
Ik zeg ook niet dat ze geweldige dingen doen, ik heb alleen respect voor mensen die zo'n positie bereiken. Net zoals ik respect heb voor een vriendin die geneeskunde studeert. Ik zou het niet kunnen.
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 15:05

 whahaa hirsie aapie en Ebru Umar, theo is er afgevallen hij heeft zijn eigen  gegraven !

 

Terug naar boven
maliha Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 08 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote maliha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 15:26

Salaam aleikoum,

Ik dacht altijd dat die twee (Ebru en Ayaan) vrienden waren?????

Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 23:34
In eerste instantie geplaatst door malikah

 whahaa hirsie aapie en Ebru Umar, theo is er afgevallen hij heeft zijn eigen  gegraven !

 



Nee Theo was vermoord in naam van de Islam.
Dat is NIET hetzelfde als het eigen graf gegraven hebben.
Denk nu niet dat dit al vergeten is of zelfs vergeven.
Bij lange na nog niet dus hou je grapjes hier over maar voor je.


Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 01:03
Ben je een neonazi? Die noemen mensen met een kleurtje ook apen...

Ik vond het zo mooi, die opmerking van een moslim op het nieuws na de moord op Theo: "Hij speelde met vuur, nu is ie door vuur verBRAND weet je."

Had ie ook moeten zeggen bij die tasjesdief.
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 05:05

In eerste instantie geplaatst door Anne

Vrouwen hebben hier lang en hard gevochten om het mogelijk te maken dat vrouwen in de regering kunnen meeregeren. En blijkbaar staan er een heleboel mensen achter ze, want ze zijn gekozen (net als Bush). Wanneer je deze vrouwen en Bush afkraakt, kraak je iedereen af die achter ze staat. Deze vrouwen werken hard. Dat ze dingen zeggen die jou niet zinnen (ik zeg niet dat dit pers� onterecht is, sommige dingen vind ik ook niet kunnen), dan heb je nog geen reden om te zeggen dat ze de handen niet uit de mouwen zouden steken. Ze hebben een hoge positie bereikt met veel verantwoordelijkheid, doen belangrijk werk en ze vertegenwoordigen een heleboel mensen.

ps toevallig zijn het twee afvalligen !

Wat is daar mis mee?

Anne, daar maak je een foutje.

Hirsi ali heeft nooit hard gewerkt voor een plek in de Tweede Kamer. Hirsi ali zegt wat het kabinet wil horen en krijgt daarvoor een plek in de Tweede kamer. Hirsi ali heeft hier nooit hard voor gewerkt, hirsi ali maakt misbruik van haar positie in de Tweede Kamer. Ik vond het wel fijn om die brief te lezen, nu hoort ze het ook eens van de andere kant.

Nu wordt ook eens van een andere kant bevestigd dat hirsi ali haar strijd alleen voert tegen de moslims. Ze komt niet voor moslims op, ze gebruikt de vrouwen in de opvang tehuizen om zo haar daden goed te praten.  Hirsi ali is verantwoordelijk voor de dood van Theo, ze is verantwoordelijk voor de haat die er nu heerst tussen moslims en niet moslims. Hirsi ali wilt nog steeds doorgaan, het enigste wat ze hiermee zal bereiken is nog veel meer HAAT! Waar zal dit eindigen, haar doel is moslims te leiden naar het licht zodat ze zich afkeren van de ISLAM. Maar dat is iets wat ze nooit zal bereiken.

Groet,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 05:14
In eerste instantie geplaatst door Herne

In eerste instantie geplaatst door malikah

 whahaa hirsie aapie en Ebru Umar, theo is er afgevallen hij heeft zijn eigen  gegraven !

 



Nee Theo was vermoord in naam van de Islam.
Dat is NIET hetzelfde als het eigen graf gegraven hebben.
Denk nu niet dat dit al vergeten is of zelfs vergeven.
Bij lange na nog niet dus hou je grapjes hier over maar voor je.


HERNE, NIEMAND WACHT OP JOUW VERGIFFENIS. THEO speelde inderdaad met vuur en dit zijn de consequenties daarvan. Dit was hun doel en die hebben ze bereikt.

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 06:26
Prima , heel verhelderend!
Ik ben een gewone gemiddelde Nederlander en ik zal dit zeer zeker niet meer vergeten.


Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 07:21

hier ben ik het trouwens volkomen mee eens:

precies zoals je de repliek van de moslimdames in de NOVA uitzending wegwuifde. Einde gesprek. Weet je nog Ayaan, dat je �in gesprek� ging met moslimdames over hun �bevrijding� en de functie van de film �Submission�? Weet je nog dat je hun argumenten en opmerkingen denigrerend wegwuifde en �de groeten� riep toen zo�n door jou te bevrijden dame boos opstond en vertrok? Want iedereen heeft ongelijk, de enige die gelijk heeft, is Ayaan.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 08:10
En met het aankaarten van het probleem met de erewraak abou Jabir?
Heeft Hirschi Ali daar ook ongelijk in?

Een oud artikel ter herinnering omdat dit een probleem is dat nog steeds heel erg actueel is.

http://krant.telegraaf.nl/krant/vrouw/teksten/vrouw.report ages.turkse.html
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 10:11
Herne, probeer jij dit nou op de gehele Islaam te schuiven of zie ik dat verkeerd? Theo ging soms inderdaad te ver hoor. Kijk, dit wil zeker niet zeggen dat ik het goedkeur wat die gast gedaan heeft, maar Theo ging zeker te ver, en hij wist zelf ook dat anytime soon een of andere gek hem naar de dood zou helpen. En het was volgens jou misschien in de naam van de Islaam, maar niet de ware Islaam. Want dit was gewoon een daad veroorzaakt door de sjaytan, het slechte in de mens. En de Islaam is niet slecht, en verkondigt dit soort daden ook niet voor zover ik weet.
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 10:35
Tarah of Theo  van Gogh wel of niet te ver ging dat bepaald de Nederlandse wet.
En volgens die Wet ging hij niet te ver.
Ontkenning of vergoeilijking van een moord is een belediging van deze Wet en zeker een teken op zich zelf. Het bewijst de onwil om zich neer te leggen en aan te passen aan het Nederlands recht systeem.
En wat de kwestie van erewraak betreft. Dit is een verschijnsel dat voornamelijk binnen Islamitische gemeenschappen voorkomt. Natuurlijk dat maakt het nog geen onderdeel van de officele Islam, wat die ook zijn mag. Maar het geeft te denken!!
Zeker niet in alle gemeenschappen  heeft het dezelfde  verschrikkelijke vorm.
Maar in vele, vele wel.
Maar goed de toekomst zal leren of deze waanzinnige gebruiken in Nederland en Europa kunnen voort bestaan. Ik denk het niet.
Een goed wapen kan bv zijn om op de scholen een preventief psychologisch onderzoek te houden. Dan komt vanzelf aan het licht hoeveel families geinfecteerd zijn met barbaarse opvattingen.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 10:43

In eerste instantie geplaatst door Herne


En volgens die Wet ging hij niet te ver.

Artikel 1 ! en daarom pleegde de moordenaar de daad omdat hij ziet dat de wet niks doet.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 11:09
Ja idd, ik vind het ook onzin dat de regering er niet iets tegen gedaan heeft. Wat Theo deed, daar was het zogenaamde vrijheid van meningsuiting niet meer van toepassing. Want wat hij deed was mensen beledigen en kwetsen.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 12:00
Ja, maar daar staat nu eenmaal niet de doodstraf op, zoals in Nederland nergens de doodstraf op staat. Net zomin als op tasjesroof, of groef die jongen ook zijn eigen graf. Kom op zeg.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 12:20
Het enigste wat ik zeg is dat Theo het aan had kunnen zien komen dat het zou gebeuren, en dat zei hij ook. Iedereen weet dat er hier in Nederland van die gekken rondlopen. En dat van die tasjesdief is iets anders omdat die persoon geen bekende Nederlander was.
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 12:20

In eerste instantie geplaatst door Herne

Prima , heel verhelderend!
Ik ben een gewone gemiddelde Nederlander en ik zal dit zeer zeker niet meer vergeten.


Nee, je moet ook zeker niet vergeten wat er allemaal gebeurd is. Ik zal ook nooit vergeten wat er gebeurd is en wat de oorzaak daarvan is. Ik zal ook nooit de reacties van de niet moslims vergeten na dat hele gebeuren. Ik zal ook zeker niet vergeten dat moskee�n in de fik zijn gestoken, ik zal ook nooit vergeten dat de hijaab van een moslima d�r hoofd is afgetrokken. Ik zal ook nooit de blikken vergeten die ik van verschillende niet moslims kreeg op mijn werk en op school.

VERGETEN MOET JE NOOIT!

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2005 om 12:24
krijg rillingen van je reactie zuster. Je hebt gelijk. Herne, sommige moslims zijn geen lievertjes, maar sommige Nederlanders ook niet! En dat moet je dan ook niet vergeten..
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.