Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

hoezo; martelaar?

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: hoezo; martelaar?
    Geplaatst op: 03 maart 2005 om 09:01
Salaam Malcolm,
zoals ik al aangaf dat de bijzondere tekenen die in de naam van Isa
verricht worden niet in de publiciteit komen, zo heb jij denk ik ook je
bronnen, die je het nieuws onthouden over christelijke opwekking in Iran.
(over de hele wereld trouwens, behalve in het westen; hoe zou dat nu
komen?) dat zou zoiets zijn als in je eigen voet schieten. de berichten
over opwekking in Iran zie je ook niet in de seculiere media, oa om eerder
genoemde redenen. de berichten die ik heb komen uit betrouwbare
bronnen in Iran via mensen die Iran veel bezoeken. We weten allebei dat
we niet op grond van argumenten op een ander geloof zullen
overstappen. Maar veel mensen die tot geloof in Isa komen doen dat
wegens een droom waarin Isa zich openbaart en wegens een duidelijke
manifestatie van zijn kracht.
Dan het complotdenken. tuurlijk zijn het geen lieverdjes daar in
washington; ze zijn het machtigste land van de wereld en willen dat graag
zo houden. Maar wat we als simpele mensjes moeten voorkomen is om in
complotten te denken. dat doen wij nederlanders ook maar zo; het
geweldadige islamitisch complot. ook al zouden die complotten bestaan;
dat is onze zaak niet, want maar zo word je in een geweldspiraal
meegezogen en de grens tussen werkelijkheid en fictie loopt niet overal
even helder. dat is de les die wij hier van de geschiedenis geleerd hebben.
De christenen en moslims in Bosnie en de joden en christenen in
Duitsland leefden vreedzaam naast elkaar totdat de opruiers kwamen; je
weet de gevolgen. Willen we in nederland tot een vreedzame samenleving
komen, dan moeten we in ieder geval doof worden voor de opruiers van
beide kanten. zij hebben er alle belang bij dat moslims zich hier niet
geaccepteerd voelen of dat moslims een bedreiging vormen. gewone
mensen weten met elkaar altijd wel een weg te vinden waardoor ze
vreedzaam naast elkaar kunnen leven, maar dat vraagt van beide kanten
wel water bij de wijn (sorry voor de vergelijking ), geven en nemen. en
misschien zie ik het verkeerd; ik heb het gevoel dat nederland al heel wat
consessies gedaan heeft en dat de bal nu bij de moslimgemeenschap ligt.

Dan nog even dat machtige amerika. een volmaakte wereldmacht heeft
nooit bestaan en zal tot de wederkomst van Isa ook nooit bestaan. simpel
omdat de mens niet volmaakt is. Zeg eens eerlijk; zou je liever hebben
dat SA de wereldmacht zou hebben met hun sharia en al?

tenslotte, het UK heeft de boel verdeeld in het middenoosten en daar zijn
koerden en palestijnen behoorlijk de dupe van. maar als de moslims nu
zo goed weten hoe je zo'n fout herstelt en rechtvaardige herverdeling
bewerkt; waarom is dat dan nog niet ten opzichte van bvb de koerden
gedaan?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 06:09

In eerste instantie geplaatst door criticus

Weet je net als elk land heeft ook de VS zijn bedenkelijke kanten maar toch wanneer je het goed en eerlijk bekijkt dan is er toch geen enkel ander land dat kan tippen aan de VS.
Een voorbeeldje voor de Moslims.
Er wonen in de VS meer moslims in vrijheid dan in Afrika.
Er is wellicht niet een Moslim in hun zogenaamde thuislanden die niet gelijk zijn boeltje zou laten en gelijk zou gaan ruilen met een moslim in de VS.
En dat zegt denk ik genoeg.
Toen de Bosnische Moslims dreigden uitgeroeid te worden  wie heeft hun toen geholpen?
Niet  S.A niet Marikko Niet Syrie , Niet Iran Niet Indonesie etc Neen De VS heeft dit toen weten te verkomen.
Hetzelfde  met Kosovo.
En nu in de\ze tijd zijn het de Koerdische Moslims die eindelijk op een toekomst in vrijheid kunen rekenen.
En beweer nu niet dat enig Moslimland hier credit aan heeft of zelfs maar aan zal hebben.
In Turkeye en Iran leven ook heel veel Koerden.
Wat is met hun vrijheid.
dus wees nu niet hypocriet.

Salaam Aleikum,

De VS is het enige land samen met Israel dat dmv geweld en etnische zuiveringen (hieronder ook geografische zuiveirngen in Israel) ontstaan is. Het heeft ontelbare zwarte bladzijden in de geschiedenis en ze blijven nieuwe zwarte bladzijden creeren. Dat moslimlanden niet optreden tegen geweld en etnische zuiveringen tegen moslims komt door de vele door het westen gesteunde dictaturen. Deze dictators denken alleen aan zichzelf en aan geld en macht. Het helpen van medemoslims kost ze alleen maar geld. Elke dictator wordt getolereerd en in sommige gevallen gesteund (Bouteflika, Koning van marokko, koning SA, Emirs en Sultans van oliestaatjes, Assad van syrie, Abdullah van jordanie, Mubarak van egypte, Khaddafi van libya, president van Tunesie etc etc. De landen die niet echt een dictatuur hebben zoals indonesie en maleisie die liggen te ver weg en die kunnen het niet opbrengen (financieel en logistiek om in te grijpen) Ik heb dit verhaaltje over de dictators al zo vaak geplaatst dat ik begin te twijfelen of de niet moslims wel realiseren wat voor schade ze aanbrengen dmv de steun van het westen. Turkije is seculier en Iran wil zijn landsgrenzen beschermen wat de koerden betreft. Want wees eerlijk wanneer de friezen bv in Nederland in opstand komen zou de nederlandse regering ook alles doen om afscheiding te voorkomen om zo de landsgrenzen te bewaken en evt. gevaar voor nationale veiligheid af te wenden. Dat de koerden geen land hebben is ook te wijten aan de UK omdat deze de grenzen samen met de fransen hebben bepaald tijdens het einde van de koloniale tijdperk. Hierbij werd de koerden land beloofd, maar is dit hen op het aller laatste moment ontnomen.

Salaam ALeikum,

Malcolm X    

 

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 05:58

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

vredegroet,
wat amerika betreft; gouverneurs en presidenten doen toch vooral wat de
meerderheid ziet zitten. anders komen ze niet aan de macht of vliegen ze
er zo uit. De meerderheid in de zuidelijke staten was kennelijk heel lang
voor rassenscheiding. Dat de opinie van de meerderheid beinvloed wordt
door de media dat is duidelijk. dat is natuurlijk ook in nederland zo. en
daaar ondervinden niet alleen de Moslims de nadelen van. Er worden tal
van mensen in de naam van Jezus door gebed genezen of bevrijd van
erge ziektes of demonen. goed nieuws zou je zeggen, maar je leest het
nooit in de krant.
het heet dat de media in nederland goeddeels onafhankelijk zijn. maar ze
zijn vooral afhankelijk van geld en daardoor van kijkcijfers en abonnees.
Als je er meer achter zoekt, dat je niet direct kunt aantonen, dan moet je
uitkijken. Paranoia ligt dan op de loer en voor je weet is het weer het
werledwijd joods complot dat de hand er in heeft...

al die processen zijn bij-effecten van de democratie en de beinvloeding
van de publieke opinie hoort daar ook bij.

je hebt het wel eens over de wenselijke islamstaat, die door de wens van
het volk ontstaat. democratisch dus, zou je zeggen. De ideale bestuurs-
of rechtsvorm zou dan de sharia zijn. Nu heeft een dergelijk proces in
Iran plaatsgevonden zo'n 25 jaar geleden. maar de mensen daar zijn het
spuugzat, want het heeft niet opgeleverd wat beloofd werd; alleen maar
onderdrukking en armoede. ze bekeren zich nu massaal tot het
christendom. dus in dat opzicht zou het niet verkeerd zijn als nederland
zo'n soort theocratie zou worden, want dan komen de mensen vanzelf
wel tot de ontdekking wie hen het Leven geeft.

Salaam Aleikum,

Postpentacost, ik ben het met je eens dat het niet te paranoia moet worden. Maar je moet ook niet naief zijn. De meeste mensen geloven niet in complotten en zodra er iemand over een mogelijk complot begint wordt ie paranoia en gek genoemd. Hiermee bedoel ik niet jou reactie op mij, maar meer algemene reacties van mensen. Indien er geen complotten zijn in de wereld, vraag ik me af hoe er staatsgrepen worden gepleegd en aanslagen worden beraamd. En verder is het gewoon een feit dat achter de meeste staatsgrepen een goedkeuring van de VS zit (Venezuela, Georgie, verschillende Afrikaanse landen etc.). Dit is geen paranoia maar de werkelijkheid.

Op het punt van Iran ben ik het alleen niet met je eens dat de mensen het spuugzat zijn. Want op welke berichten basseer je dat? Juist, de berichten uit de westerse media. Studenten (gefinancierd door CIA) die demonstreren, Verbannelingen (die gevlucht zijn omdat ze de wet overtreden hebben) die rare verhalen vertellen (Chalabi in de kwestie Irak is daar een mooi vb van) allemaal dingen die de media graag laten zien om Iran onderuit te halen. Als je kijkt naar het parlement van Iran zitten er gewoon vrouwen in, en zijn er vrouwelijke ministers. Er is geen vrouwelijke president, maar die heb ik ook nog nooit in de VS gezien. En waar je de massale bekeringen op basseerd is mij een raadsel, omdat ik hier nooit iets over gehoord heb. En ik volg de ontwikkelingen in Iran al heel lang.

Salaam ALeikum,

Malcolm X  

Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 17:00
Weet je net als elk land heeft ook de VS zijn bedenkelijke kanten maar toch wanneer je het goed en eerlijk bekijkt dan is er toch geen enkel ander land dat kan tippen aan de VS.
Een voorbeeldje voor de Moslims.
Er wonen in de VS meer moslims in vrijheid dan in Afrika.
Er is wellicht niet een Moslim in hun zogenaamde thuislanden die niet gelijk zijn boeltje zou laten en gelijk zou gaan ruilen met een moslim in de VS.
En dat zegt denk ik genoeg.
Toen de Bosnische Moslims dreigden uitgeroeid te worden  wie heeft hun toen geholpen?
Niet  S.A niet Marikko Niet Syrie , Niet Iran Niet Indonesie etc Neen De VS heeft dit toen weten te verkomen.
Hetzelfde  met Kosovo.
En nu in de\ze tijd zijn het de Koerdische Moslims die eindelijk op een toekomst in vrijheid kunen rekenen.
En beweer nu niet dat enig Moslimland hier credit aan heeft of zelfs maar aan zal hebben.
In Turkeye en Iran leven ook heel veel Koerden.
Wat is met hun vrijheid.
dus wees nu niet hypocriet.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 13:45
vredegroet,
wat amerika betreft; gouverneurs en presidenten doen toch vooral wat de
meerderheid ziet zitten. anders komen ze niet aan de macht of vliegen ze
er zo uit. De meerderheid in de zuidelijke staten was kennelijk heel lang
voor rassenscheiding. Dat de opinie van de meerderheid beinvloed wordt
door de media dat is duidelijk. dat is natuurlijk ook in nederland zo. en
daaar ondervinden niet alleen de Moslims de nadelen van. Er worden tal
van mensen in de naam van Jezus door gebed genezen of bevrijd van
erge ziektes of demonen. goed nieuws zou je zeggen, maar je leest het
nooit in de krant.
het heet dat de media in nederland goeddeels onafhankelijk zijn. maar ze
zijn vooral afhankelijk van geld en daardoor van kijkcijfers en abonnees.
Als je er meer achter zoekt, dat je niet direct kunt aantonen, dan moet je
uitkijken. Paranoia ligt dan op de loer en voor je weet is het weer het
werledwijd joods complot dat de hand er in heeft...

al die processen zijn bij-effecten van de democratie en de beinvloeding
van de publieke opinie hoort daar ook bij.

je hebt het wel eens over de wenselijke islamstaat, die door de wens van
het volk ontstaat. democratisch dus, zou je zeggen. De ideale bestuurs-
of rechtsvorm zou dan de sharia zijn. Nu heeft een dergelijk proces in
Iran plaatsgevonden zo'n 25 jaar geleden. maar de mensen daar zijn het
spuugzat, want het heeft niet opgeleverd wat beloofd werd; alleen maar
onderdrukking en armoede. ze bekeren zich nu massaal tot het
christendom. dus in dat opzicht zou het niet verkeerd zijn als nederland
zo'n soort theocratie zou worden, want dan komen de mensen vanzelf
wel tot de ontdekking wie hen het Leven geeft.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 12:54

Salaam Aleikum,

Ik ben blij dat we het eens zijn dat rassenscheiding fout was. Maar dat lincoln in een oorlog verwikkelde met het zuiden is geen reden of argument om te stellen dat het te simpel of te generaliserend is om amerika tot de jaren 60 een dictatuur te noemen is volgens mij niet juist. Want waarom kwamen presidenten na lincoln niet met regelgeving dat rassenscheiding verbood. Want op basis van dezelfde wetboek werd er in de jaren 60 de scheiding afgeschafd. Dus ik kan niet meer dan concluderen dat de presidenten en de regeringen van de VS tot de jaren 60 voor rassenscheiding waren anders waren er wel plannen geweest om het veel eerder af te schaffen. En ik weet zeker dat wanneer je de gekleurde bevolking vraagt, die in die tijd hebben geleefd, of ze in een dictatuur leefden de antwoord zeker ja zou zijn. Het gebrek aan kennis en inlevingsvermogen ontbreekt bij mensen die stellen dat dit niet het geval was.

En in je laatste regel maak je een  goed punt. Je zegt namelijk:

"het ligt deels toch bij degenen die de Islam in nederland een gezicht geven, hoe de opinie van de bevolking zal zijn"

En wie geeft de islam gezicht in Nederland als ik vragen mag? De media, precies! Zij bepalen wie er in beeld komen en in de montage wat ze mogen zeggen. De media heeft er niets aan om de islam positief in beeld te brengen omdat dat geen lezers of kijkers trekt. Zo was er laatst op de VPRO een docu over een pakistaans-surinaams moskee in Amsterdam die zogenaamd een imam had die uitspraken deed in de strekking van luister niet naar de regering we hebben niet met ze te maken. Hier werd de nederlandse regering van gemaakt in de subtitels door de documentaire makers. Vandaag las ik in de krant dat dit een vertaal fout was en dat hiermee de pakistaanse regering bedoeld werd. De imam zei dat mensen niet moesten kijken van wat de pakistaanse regering zegt of doet richting de mensen in Nederland, maar dat ze zich bezig moesten houden met wat de nederlandse regering zegt.

Dit stond ergens achterin in de krant in klein artikeltje. Raar denk ik dan omdat veel programmas deze info klakkeloos overnamen. Media nodigt mensen uit die zij willen en interviewen mensen die zij willen. Ik zie soms mensen in een debat die zogenaamd de moslims moeten vertegenwoordigen die niet eens normaal nederlands kunnen en al helemaal niet kunnen discussieren. Ze worden alleen maar uitgenodigd omdat ze voorzitter zijn van een of andere multiculti platform of stichting die gesubsidieerd wordt door de overheid. Dat is de media, en dat is de waarheid. En ik begin me sterk af te vragen wie er grote belangen heeft in de media. Want blijkbaar is dit een structureel probleem en worden dit soort acties aangestuurd.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

 

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 11:09
Vredegroet,

dat is dan alijd nog de dictatuur van de meerderheid. ik ben het met je
eens dat die rassenscheiding in (de zuidelijke staten van) Amerika
behoorlijk fout was. tegelijkertijd was het ook een reactie op de publieke
opinie. in de zuideljke staten zaten ze nog steeds te mokken over de
nederlaag in de burgeroolog en het verlies van hun positie ten opzichte
van de zwarte bevolking. vergeet niet dat Lincoln een burgeroorlog
begonnen is, vooral vanwege de slavernij in de zuidelijke staten. je kunt
niet zo maar zeggen; amerika dit en dat. dat is iets te simpel en
generaliserend. in nederland ligt het ook zo. je hebt gezien dat de
regering zich aanvankelijk heel matigend en relativerend opstelde, maar
door druk uit de publieke opinie, gevoed door de media, is donner aan
die maatregelen gaan werken. een groot deel van de samenleving ervaart
hetgeen zichtbaar is van de Islam als bedreigend en verlangt van de
overheid maatregelen. Dat is toch eenuitvloeisel van democratie, al is dat
niet zo'n prettig uitvloeisel. het ligt deels toch bij degenen die de Islam in
nederland een gezicht geven, hoe de opinie van de bevolking zal zijn.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 04:41

Salaam Aleikum,

Dan heb ik een vraagje aan jou postpentacost. Vond jij de regeringen in de VS in de jaren 50 en 60, tot het moment dat gekleurde mensen gelijke rechten kregen, wel of niet dictatoriaal. Want mijn mening is dat een land een dictatoriaal regime heeft wanneer het zijn volk of een deel van het volk onderdrukt. En dat deden de amerikanen, en bijna elk westers land uit die tijd. Tuurlijk ik ben blij dat het niet meer zo is, maar ik kan de regeringen uit die tijd niet democratisch gekozen noemen, aangezien een deel van het volk uitgesloten was van deelname aan de verkiezingen en zij tevens ongelijk werden behandeld.

Nederland, althans de nederlandse regering, probeerd een deel van de bevolking anders te behandelen als de rest van de bevolking. Door onder andere aparte wetten en regels te creeren voor een specifieke groep. Dat gebeurde ook in de tijd van de segregatie. Ik dacht dat dat het verleden was en dat mensen nu wel beter wisten, maar blijkbaar kunnen sommige mensen niets leren van het verleden.

Want zodra je er maar over nadenkt om speciale wetten te creeren voor specifieke religieuze groeperingen, dan ben je al op weg naar een vorm van dictatuur. Dat is tenminste mijn mening.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 21:13
Foutje Malcolm, nog een keer
hij was al weg voordat ik iets geschreven had.
grotendeels goeie genuanceerde reactie en ik hoop dat je het meent.
Maar dat het hier dictatoriaal is vind ik wel wat overtrokken. het heeft
meer te maken met het mechanisme van actie en reactie.


16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 20:57
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,


Broeder Ali, ik ben bang dat ik je moet�corrigeren. Saddam is geen verdwaalde moslim maar een kaffir. Hij is als moslim misschien geboren, maar vanaf het moment dat hij een mens doodde voor macht en geld�was hij een kaffir. Hij is zeker verdwaald, maar om hem een verdwaalde moslim is voor hem nog veels te goed. Hij is het woord moslim al lang niet meer waard.


Wat de joden betreft vind ik het genoeg wanneer zij het land opgeven dat zij van de palestijnen hebben gestolen sinds 1948. Ze mogen in Palestina blijven wonen, maar wel onder islamitisch bestuur. En misschien in de delen waar zij wonen onder joods bestuur. Een soort autonomie zoals dit het geval is Belgie tussen de Walen en de Vlamingen. Jeruzalem dient dan een internationale hoofdstad te worden, waarbij moslims, joden en christenen een gezamenlijk bestuur vormen. Maar wat het uitdrijven van de joden betreft ben ik het niet mee eens. Want wie daar aan denkt volgt de weg van de christenen (katholieken)�en de westerlingen (nazipartijen en bevolking die voor ze gestemd heeft)�die dit de joden in de 2e WO hebben�aangedaan. Wel vind ik dat er een tribunaal voor oorlogsmisdaden moet komen zoals in Neuremberg, waarin joodse oorlogsmidadigers zich moeten verantwoorden voor hun daden en waar ook palestijnen die onschuldige burgers als vrouwen en kinderen terecht moeten staan. Daarnaast zal Israel genoegdoeningen moet uitbetalen aan de palestijnen die het slachtoffer zijn geworden van de vele misdaden en razzias die ze hebben uitgevoerd.


Wanneer dit allemaal gebeurd zal er pas vrede komen.


En broeder Ali, je laat me soms echt (positief)�lachen wat je postings en reacties�betreft.�Je gaat soms wel eens een beetje ver, maar�ik vind het leuk om te zien dat je�er niet voor terug deinst om groffe�dingen te�plaatsen, dat houdt de discussie met de niet moslims tenminste scherp. Maar ik zou wel oppassen met anti-joodse stellingen, want voor je het weet�komt deze�forum�in het nieuws doordat een of andere journalist weer eens wat negatiefs over moslims wil publiceren. Ook moet je oppassen wat betreft de AIVD, want deze zullen jou nu waarschijnlijk als risico gaan zien vanwege je opvattingen. Straks wordt je nog opgepakt of zo, want het is hier net zo dictatoriaal als in sommige andere landen. Mensen mogen zeggen wat ze willen, als het maar geen moslims zijn.


Salaam ALeikum,


Malcolm X

16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 09:48
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door Oegt_merjem

Sub7anna ALLAH wat een reacties....ik kan alleen zeggen dat ik wel kan begrijpen waarom de jongeren die in palestina wonen soms in zo'n positie komen dat ze hun leven niet meer van belang vinden en als tegen reactie zichzelf opblazen om daarmee ook een aantal van hun vijanden mee te nemen.....MAAR....het aller belangrijkste is is dat er vrede komt voor beide bevolkingsgroepen en religies. Elk mens dat vermoordt wordt is er 1 teveel...want slechts ALLAH is degene die het leven brengt en neemt...dus ik vind het net zo erg als er een kleine joodse jongen wordt vermoordt als dat er een klein palestijnse jongen wordt vermoordt....Het is jammer dat de bevolking altijd moet boeten voor het geen de regering veroorzaakt...!!! en de machtige mannen in hun pakjes (sharon/bush/sadamenzovoort)...Daarom vraag ik ALLAH om vrede te brengen naar dat stukje land zodat ze allen insha allah een leven kunnen leiden zonder alsmaar bang te zijn voor elkaar....allahoema ameen... En weet dat ALLAH de gene is die ALMACHTIG en ALWIJS is en zolang wij hem niet oprecht dienen zal het nooit goed gaan met de moslim ummah.... m3a salama en gegroet niet moslims oegt merjem
Ik buig voor deze wijze Moslima.


Goede dag ruud
Ik weet dat je het goed bedoeld maar niemand hoeft voor mij te buigen.....ik ben slechts een schepsel en wij dienen enkel en alleen te buigen voor ALLAH de VERHEVENE....nogmaals ik weet dat je het goed bedoeld maar hierbij pas ik

Gegroet oegt merjem
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 09:44
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

o,o, ik heb niet goed gekeken; zuster oegt!
natuurlijk is het een vrouw die "vrede" roept. Allah heeft Adam waarlijk
een volmaakte aanvulling gegeven. Jammer dat wij mannen dat geschenk
van Allah zo onderwaarderen.
Als die leiders eens meer naar de moeders zouden luisteren. Zou het leed
van een joodse moeder anders zijn dan van een palestijnse? minder
oprecht of verheven of zo? wat is er erger dan je eigen kind in al dat
onrecht en die ophitserij te moeten verliezen?



Gegroet postpentacost

Dank je wel voor je reactie...ik ben inderdaad een meisje maar weet zeker dat er genoeg mensen (dus inclusief mannen/vrouwen) zijn die net zo denken. De islaam is niet gekomen om onrust op aarde te brengen maar juist een rust voor ieder mens. Ik blijf hopen en vragen om vrede voor iedereen en laat de gerechtigheid aan ALLAH de ALMACHTIGE over want hij is de RECHTVAARDIGE!!!

Insha ALLAH zal onze moslim ummah uit haar slaap ontwaken en zich gedragen als echte moslims in plaats van de ellende die nu bezig is....allahoema ameen!!!

Asalamoe 3alaikoum aan de moslims en gegroet niet moslims

Oegt merjem
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 04:53
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Wat de joden betreft vind ik het genoeg wanneer zij het land opgeven dat zij van de palestijnen hebben gestolen sinds 1948. Ze mogen in Palestina blijven wonen, maar wel onder islamitisch bestuur. En misschien in de delen waar zij wonen onder joods bestuur. Een soort autonomie zoals dit het geval is Belgie tussen de Walen en de Vlamingen. Jeruzalem dient dan een internationale hoofdstad te worden, waarbij moslims, joden en christenen een gezamenlijk bestuur vormen.

In belgi� is er een representatief bestuur federaal, met zowel vlamingen, walen als brusselaars, het is niet zo dat 1 groep de anderen bestuurt op federaal gebied.  Voor de rest kan ik me wel vindedn in je plan, een federaal bestuur, en verschillende deelstaten. Dat houdt echter wel in, aangezien er verschillende grote groepen religies zijn dat er geen islamitische staat kan komen, maar aangezien de palestijnen momenteel echt voor democratie werken, kan ik me niet inbeelden dat terug naar verlicht despotisme zouden willen gaan.

En broeder Ali, je laat me soms echt (positief) lachen wat je postings en reacties betreft. Je gaat soms wel eens een beetje ver, maar ik vind het leuk om te zien dat je er niet voor terug deinst om groffe dingen te plaatsen, dat houdt de discussie met de niet moslims tenminste scherp.

Je kan een discussie ook scherp houden door scherpe dingen te zeggen, grof zijn is enkel een teken van onmacht.'Ik weet niets zinnigs meer, dus ga ik even grof doen'.

 Maar ik zou wel oppassen met anti-joodse stellingen, want voor je het weet komt deze forum in het nieuws doordat een of andere journalist weer eens wat negatiefs over moslims wil publiceren. Ook moet je oppassen wat betreft de AIVD, want deze zullen jou nu waarschijnlijk als risico gaan zien vanwege je opvattingen. Straks wordt je nog opgepakt of zo, want het is hier net zo dictatoriaal als in sommige andere landen. Mensen mogen zeggen wat ze willen, als het maar geen moslims zijn.

Nazisme is hier per wet verboden, net als in de rest van Europa, gok ik zo.

Salaam ALeikum,

Malcolm X

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 03:58

Salaam Aleikum,

Broeder Ali, ik ben bang dat ik je moet corrigeren. Saddam is geen verdwaalde moslim maar een kaffir. Hij is als moslim misschien geboren, maar vanaf het moment dat hij een mens doodde voor macht en geld was hij een kaffir. Hij is zeker verdwaald, maar om hem een verdwaalde moslim is voor hem nog veels te goed. Hij is het woord moslim al lang niet meer waard.

Wat de joden betreft vind ik het genoeg wanneer zij het land opgeven dat zij van de palestijnen hebben gestolen sinds 1948. Ze mogen in Palestina blijven wonen, maar wel onder islamitisch bestuur. En misschien in de delen waar zij wonen onder joods bestuur. Een soort autonomie zoals dit het geval is Belgie tussen de Walen en de Vlamingen. Jeruzalem dient dan een internationale hoofdstad te worden, waarbij moslims, joden en christenen een gezamenlijk bestuur vormen. Maar wat het uitdrijven van de joden betreft ben ik het niet mee eens. Want wie daar aan denkt volgt de weg van de christenen (katholieken) en de westerlingen (nazipartijen en bevolking die voor ze gestemd heeft) die dit de joden in de 2e WO hebben aangedaan. Wel vind ik dat er een tribunaal voor oorlogsmisdaden moet komen zoals in Neuremberg, waarin joodse oorlogsmidadigers zich moeten verantwoorden voor hun daden en waar ook palestijnen die onschuldige burgers als vrouwen en kinderen terecht moeten staan. Daarnaast zal Israel genoegdoeningen moet uitbetalen aan de palestijnen die het slachtoffer zijn geworden van de vele misdaden en razzias die ze hebben uitgevoerd.

Wanneer dit allemaal gebeurd zal er pas vrede komen.

En broeder Ali, je laat me soms echt (positief) lachen wat je postings en reacties betreft. Je gaat soms wel eens een beetje ver, maar ik vind het leuk om te zien dat je er niet voor terug deinst om groffe dingen te plaatsen, dat houdt de discussie met de niet moslims tenminste scherp. Maar ik zou wel oppassen met anti-joodse stellingen, want voor je het weet komt deze forum in het nieuws doordat een of andere journalist weer eens wat negatiefs over moslims wil publiceren. Ook moet je oppassen wat betreft de AIVD, want deze zullen jou nu waarschijnlijk als risico gaan zien vanwege je opvattingen. Straks wordt je nog opgepakt of zo, want het is hier net zo dictatoriaal als in sommige andere landen. Mensen mogen zeggen wat ze willen, als het maar geen moslims zijn.

Salaam ALeikum,

Malcolm X

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 02:29
Of bidt tot de God van Abraham, Isaac, Ismael en Jacob om je te tonen wie Isa is.

Dat is echt een hele goeie aanbeveling. Als je dat bidt en Isa is de man die in de Koran beschreven staat, dan zal God hem op die manier aan je openbaren als Hij dat wil. Maar als Isa is zoals in de bijbel geschreven staat, dan zal God hem op deze manier openbaren als Hij dat wil. Je doet in beide gevallen volgens mij niet iets wat haram is want je richt je gebed aan de God van Abraham, Isaac, Ismael en Jacob.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 15:51
all el o,
je wilt het graag weten, wat ik ben?

nou, ik heb je dat op een ander topic al gezegd. Daar komt ie;

als Islam betekent "overgave aan God", dan probeer ik Islamiet te zijn met
Isa de Vredevorst en Verzoenoffer als mijn Heer. Ik zeg "probeer", want
zeggen dat ik Islamiet ben in de zin van dat woord dat zou teveel
pretentie zijn.
Als Jood betekent; behorend tot het geloofsnageslacht van Abraham, dan
ben ik Jood. jij bent dan ook Jood El Al O,

Ik was een ongelovige; een atheist met een vooroordeel tegen het
christendom. Ik ben tot geloof gekomen in Afghanistan wegens een
openbaring van Isa el Massieh. Hij is louter Licht en Liefde en is echt waar
voor jouw en mijn zonden gestorven. (aan veel mensen heeft Isa zich
geopenbaard, ook aan Moslims)
Nu probeer ik een volgeling van Jezus te zijn in de charismatische hoek.
Met Charisma wordt bedoeld dat ook nu nog Jezus de krachten doet die
Hij toen deed zoals mensen genezen of van djinns bevrijden, etc. Dat
gebeurt dus nog dagelijks als gelovigen bidden tot Allah in naam van Isa,
want Allah heeft alles aan zijn naam verbonden.
Voor de oprechte zoekers is Isa dichtbij. roep hem aan en hij antwoordt.
Of bidt tot de God van Abraham, Isaac, Ismael en Jacob om je te tonen
wie Isa is. Wel met de goede intentie vragen; als je het echt eerlijk wilt
weten.
En jij El Al, volgens mij ben je de rottigste niet, maar dat anti-jood
houdinkje daar moet je mee kappen, want anders ben je net zo geschift
als die nazi's. zonde man!
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 13:44
Oegt Merjem!

het journaal laat nu juist een reportage zien van jonge moslims die in
Parijs geronseld worden om in Irak als "martelaar" zichzelf op te blazen.


Martelaar betekent getuige. Het woord werd gebruikt voor mensen die hun geloof niet wilden opgeven en om die reden allerlei moeite te verduren kregen van anderen. Het woord 'martelaar' gebruiken voor mensen die vrijwillig zichzelf van het leven beroven is misplaatst. Martelaars kiezen tussen 'geloof vasthouden en ellende te verduren krijgen' of: 'geloof loslaten en geen ellende te verduren krijgen'. Men moet maar een ander woord voor deze kamikazesoldaten verzinnen want het zijn geen martelaars.

Als een Palestijn bijvoorbeeld om zijn geloof door een Israeli geslagen wordt en niet terugvecht is hij een martelaar. Maar zodra hij een bom die om zijn lijf zit laat afgaan is hij geen martelaar meer.
Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ali el o Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 13:09

salamoe alaikoem,

Ik ben geen palestijn hoor..maar een nederlander die bekeerd is tot de islam. Maar met wij bedoel ik de moslims..wij moeten een eenheid vormen..binnen de islam is er maar een grote groep..ik steun alle moslims op de wereld vandaar dat "wij"

saddam dat is een verdwaalde moslim..hij heeft de naam islaam zwaar geschaadt. Hij moet zijn moslimbroeders helpen en steunen in plaats van doden. saddam is niet de enige..je hebt tal van die moslimleiders..die de weg kwijt zijn. satan is hun te sterk.

p.s:postpentacost, je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord..waar geloof jij in??

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 11:03
In eerste instantie geplaatst door Oegt_merjem


Sub7anna ALLAH wat een reacties....ik kan alleen zeggen dat ik wel kan begrijpen waarom de jongeren die in palestina wonen soms in zo'n positie komen dat ze hun leven niet meer van belang vinden en als tegen reactie zichzelf opblazen om daarmee ook een aantal van hun vijanden mee te nemen.....MAAR....het aller belangrijkste is is dat er vrede komt voor beide bevolkingsgroepen en religies. Elk mens dat vermoordt wordt is er 1 teveel...want slechts ALLAH is degene die het leven brengt en neemt...dus ik vind het net zo erg als er een kleine joodse jongen wordt vermoordt als dat er een klein palestijnse jongen wordt vermoordt....Het is jammer dat de bevolking altijd moet boeten voor het geen de regering veroorzaakt...!!! en de machtige mannen in hun pakjes (sharon/bush/sadamenzovoort)...Daarom vraag ik ALLAH om vrede te brengen naar dat stukje land zodat ze allen insha allah een leven kunnen leiden zonder alsmaar bang te zijn voor elkaar....allahoema ameen...

En weet dat ALLAH de gene is die ALMACHTIG en ALWIJS is en zolang wij hem niet oprecht dienen zal het nooit goed gaan met de moslim ummah....

m3a salama
en gegroet niet moslims

oegt merjem
Ik buig voor deze wijze Moslima.  
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 10:29
o,o, ik heb niet goed gekeken; zuster oegt!
natuurlijk is het een vrouw die "vrede" roept. Allah heeft Adam waarlijk
een volmaakte aanvulling gegeven. Jammer dat wij mannen dat geschenk
van Allah zo onderwaarderen.
Als die leiders eens meer naar de moeders zouden luisteren. Zou het leed
van een joodse moeder anders zijn dan van een palestijnse? minder
oprecht of verheven of zo? wat is er erger dan je eigen kind in al dat
onrecht en die ophitserij te moeten verliezen?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 10:23
broeder oegt,
ik heb zo op je bericht gewacht
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 09:27

Sub7anna ALLAH wat een reacties....ik kan alleen zeggen dat ik wel kan begrijpen waarom de jongeren die in palestina wonen soms in zo'n positie komen dat ze hun leven niet meer van belang vinden en als tegen reactie zichzelf opblazen om daarmee ook een aantal van hun vijanden mee te nemen.....MAAR....het aller belangrijkste is is dat er vrede komt voor beide bevolkingsgroepen en religies. Elk mens dat vermoordt wordt is er 1 teveel...want slechts ALLAH is degene die het leven brengt en neemt...dus ik vind het net zo erg als er een kleine joodse jongen wordt vermoordt als dat er een klein palestijnse jongen wordt vermoordt....Het is jammer dat de bevolking altijd moet boeten voor het geen de regering veroorzaakt...!!! en de machtige mannen in hun pakjes (sharon/bush/sadamenzovoort)...Daarom vraag ik ALLAH om vrede te brengen naar dat stukje land zodat ze allen insha allah een leven kunnen leiden zonder alsmaar bang te zijn voor elkaar....allahoema ameen...

En weet dat ALLAH de gene is die ALMACHTIG en ALWIJS is en zolang wij hem niet oprecht dienen zal het nooit goed gaan met de moslim ummah....

m3a salama
en gegroet niet moslims

oegt merjem
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 08:16
In eerste instantie geplaatst door ali el o

salamoe alaikoem,

ruud wat bazel je nou??? er zal geen vrede komen..de vrede zal gaan komen totdat we de joden hebben verdreven. Dat is de enigste oplossing, maar jij als verdwaalde christen hebt daar geeen weet van.

Salamoe alaikoem

Dus je bedoeld net zoals Hitler de zaken aanpakken?
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 08:16
Ook hier even de vraag; wat hebben jullie nu precies tegen de Joden in
het algemeen? (ik bedoel nu niet de staat Israel)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 08:06
Mensen wat een materiaal. Zelfs een heel stuk rascistische nazi-lectuur.
Azajamal, zou je dat nu wel gebruiken? het is ook tegen jou!
van de holocaust kan ik alleen maar zeggen dat het een generale repetitie
van Gods vijand was en daar zijn een heleboel mensen in meegesleept. en
inderdaad, de geallieerden hadden eerder in kunnen grijpen... Er zijn
echter ook veel buitengewoon moedige acties geweest om joden voor de
ondergang te behoeden. maar in een oorlog kot afschuwelijk veel kwaad
naar boven. Daarom begrijp ik ook niet goed die ophitserige houding. Ik
begrijp dat All el o een Palestijn is want hij heeft het over "wij". Of ben je
gewoon begaan met het lot van de Palestijnen? Je moet dan oppassen dat
je niet al te selectief wordt en met 2 maten meet. Hoe lang strijden de
Koerden al niet voor een eigen staat, maar hun eigen Moslimbroeders
gunnen hen nog geen m2. Duizenden van hen zijn door Sadam vergast. Je
weet wel die aardige man die zo nodig in Irak aan de macht moest
blijven... Vinden jullie het niet veel erger dat de rechten van de Koerden
ontkend worden, juist omdat dat door jullie eigen broeders gebeurt en zo
de Islam schande aandoen?
Maar even wat anders. De Koran zegt dat de Joden het volk van het Boek
zijn. God heeft het behoorlijk te stellen gehad met zijn volk; het is
verschillende keren verbannen, maar in datzelfde Boek staat ook dat de
Joden uiteindelijk weer teruggevoerd zouden worden naar hun eigen land.
Als je daar op staat kan ik daar verschillende profeten die ook door jullie
geeerd worden op naslaan. Nu zeg je vast dat die stukjes vervalst zijn,
maar zo kun je overal een draai aan geven. Jullie roepen zowat in iedere
posting zoiets als "Ins Allah" en "Allah weet beter". Als het nu eens de wil
van Allah is dat de Joden op hun plek terug keren, wie zijn jullie dan om
dat te bestrijden? Ik zal je nog sterker vertellen; ieder volk dat zich in die
laatste dagen tegen Israel verheft zal vernietigd worden (volgens
diezelfde profeten) Ik ben een paar keer in Palestina geweest en was
onder de indruk van de immense ruimte. De palestijnen hadden best een
stukje willen inschikken, veel van hun grond hadden ze immers al voor
grof geld aan de joden verkocht omdat het in hun ogen toch waardeloze
grond was. De gewone mensen wilden dat ook wel, maar ze werden vanaf
het begin opgehitst.
De joden hebben met hun eigen handen knoepert hard gewerkt om die
grond vruchtbaar te maken en zie; je kunt precies de grens volgen tussen
Israelisch en Palestijns gebied. de joodse kant is groen en vruchtbaar, de
andere kant is dor en doods, omdat die mensen zijn blijven steken in hun
slachtofferrol en daar ook door jullie in gehouden worden.
De joden zijn Gods uitverkoren volk; Hij zegent hen en hij wil alle
volkeren mee laten delen in die zegen. Joden zijn ijverig en zeer
bijdehand; ze weten overal een oplossing voor te vinden. dat hebben ze
geleerd in duizenden jaren ballingschap en onderdrukking. Als de
volkeren in de regio Israel op die plek gaan accepteren, dan zal er vrede
zijn en de woestijn zal letterlijk gaan bloeien als die volkeren met Israel
gaan samenwerken om er iets van te maken.
Al een eeuw lang is er haat en nijd naar Israel toe en wat heeft het de
Palestijnen opgeleverd? Jullie houden ze in een afschuwelijke positie. Die
troosteloze kampen waar al generaties palestijnen opgegroeid zijn
hadden al binnen 5 jaar omgetoverd kunnen zijn in prachtige steden met
alle voorzieningen; met een beetje hulp van die rijke Arabische broeders.
Maar ze zijn moedwillig in een rottige positie gehouden om hun haat te
voeden...
Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ali el o Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 07:13

salamoe alaikoem,

ruud wat bazel je nou??? er zal geen vrede komen..de vrede zal gaan komen totdat we de joden hebben verdreven. Dat is de enigste oplossing, maar jij als verdwaalde christen hebt daar geeen weet van.

Salamoe alaikoem

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 06:57

Deze 2 volkeren hebben nooit goed met elkaar kunnen omgaan,omdat over het algemeen voordurend andere volkeren of overheerste of onrust liepen te stichten.

"Give peace a chance please"

 

Terug naar boven
azajamal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 13 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 163
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote azajamal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 06:55

Holocaust or Hoax? The Arguments

J�rgen Graf - The Function of the Holocaust in the World Since 1945

The political consequences of the Holocaust were, and are, enormous. Let us look at the most important ones.

The founding of the State of Israel and the violation of Palestinian Rights

Without the Holocaust, the world would never have permitted the founding of the state of Israel in 1948. The colonial era was coming to an end at that time. The British had already decided to give India its independence, while dozens of Asian and African territories were at that point striving to shake off European rule. While other powers were rushing to grant independence to their colonies, the Jews in Palestine were permitted to embark upon a colonial adventure par excellence, with the blessings of both the West and the USSR. In so doing, they proceeded with ruthless brutality; whole Arab villages were leveled. A great proportion of the Palestinians were driven from their homeland. In 1967, Israel conquered additional Arab territories, the inhabitants of which remain subject to all possible kinds of repression: deportations, arrests -- in 1992, there were 15,000 Palestinians behind bars for political reasons! (1) -- liquidation of political opposition by killer commandos, dynamiting of houses, confiscations, endless repression (2). In addition, there is the systematic use of torture, quite unashamedly declared legal by the Israeli Supreme Court on 15 November 1996. In so doing, the Jewish state adopted a legal position which remains unique in the world. Israel is, of course, not the only state in the world to practise torture; but it is the only nation which openly claims the right to do so. The right of Israeli military personnel and policemen to torture Palestinian political detainees was justified by the Supreme Court on security considerations: the need to gain "vitally important information on planned attacks". So why did the Gestapo officer Klaus Barbie in Paris have French resistance fighters tortured, if not on security grounds, and for the purpose of gaining vital information on planned attacks on German soldiers?

Not only may Arabs be tortured and murdered in Israel with impunity -- they may even be mocked posthumously. In 1993, two Israeli soldiers shot an unarmed Palestinian during a street confrontation. At first, they were sentenced to one hour's imprisonment each; this inhumanly heavy sentence was later commuted into a fine of exactly one penny each (3).

Jewish terror rule in Palestine is not actually encouraged by world public opinion, but it is tolerated. After all, the Jewish people, after suffering the Holocaust, needed a homeland to protect them from a new genocide; what are the sufferings of the Palestinians compared to those of the Jews under Hitler?

Without outside assistance, the state of Israel would never survive for as much a single day. Its chief source of revenue continues to consist of financial injections from the Americans, support from international Jewry, and German "reparations". According to official sources, the BRD had already paid 85.4 billion marks to Israel (and Jewish organizations) by 1992 (3); the actual figure must be considerably higher. In addition there have been German deliveries in the form of commodities. Nahum Goldmann, long-time Chairman of the Jewish World Congress, wrote in his book The Jewish Paradox (4):

"Without the German reparations payments that started coming during its first ten years as a state, Israel would not have half of its present infrastructure: all the trains in Israel are German, the ships are German, and the same goes for electrical installations and a great deal of Israel's industry..."

Immunity of Jews from criticism

Before 1945, criticism of Jews was allowed. Today, that is no longer the case. Any criticism of Jewry and Zionism, no matter how faint-hearted -- for example, relating to the relatively heavy influence of Jews on the mass media of the Western world, or the arrogance of the Central Jewish Council in Germany -- is immediately shouted down with screams about Auschwitz and the Holocaust, with approximately the following logic: anyone who criticizes Jews is anti-Semitic; Hitler was anti-Semitic; Hitler killed Six million Jews; therefore, anyone who criticizes Jews wants to kill another Six Million Jews! No matter how stupid and primitive this argument may be, it has proven itself effective right down until the present day.

The effectiveness of the above is demonstrated by a single remarkable example:

The most dangerous criminal organization in the world is regularly called the "Russian mafia" by the mass media. This is a slander on the Russian people, because the mob bosses are not Russian. In a book which the author was forced to call The Russian Mafia -- if he had called it The Jewish Mafia he would have been thrown in jail -- the German author Juergen Roth (5) says:

"The cocaine is owned by a drug ring made up overwhelmingly of Israeli nationals -- some of them with Russian ancestry -- with support points in Colombia, Antwerp, Amsterdam, Tel Aviv, Moskow and St. Petersburg... Mosche Ben-Ari, Ricardo Fanchini, and Rachmiel Brandwain are considered the most powerful bosses of the exile Russian mafia in Europe and the USA."

Although Roth had to censor many names in his book, it is clear from the context that the bosses of the "Russian Mafia" are almost exclusively Jewish. The gangster bosses Rachmiel Brandwain and Mosche Ben-Ari live in Antwerp or Munich. No Belgian or German state prosecutor would ever dare have them arrested, since he would be attacked by the media as a "neo-Nazi", a pitiless persecutor of "Holocaust survivors".

Covering up Allied atrocities in WW II

As we have seen, very little is ever said about the horrendous Allied atrocities during WWII. Terror bombings, starvation camps, and expulsions, may, of course, be inhumane, people will say; but the Holocaust was an incomparably greater crime! Anyone guilty of such a crime -- i.e., the Germans -- has no right to complain of harsh treatment by the Allied victors.

Creating contempt for the German people

Since 1945, the German people have been branded with a mark of shame for an unspeakable crime which makes healthy self-respect impossible for Germans, and prevents any German government from representing German interests in any way. A truly independent German government committed to defending the interests of the German people has not existed since 1945. The DDR was ruled by the satraps of the Eastern occupying powers for decades, while the BRD continues to be ruled by vassals of the Western occupying powers.

Self-respect and patriotism are held in contempt in Germany today; self-criticism and self-hatred are the prevailing trend. Leading intellectuals, the most well-known of whom is Guenter Grass, have expressly opposed the reunification with reference to Auschwitz (6).

Germany's entry into the Europe of Maastricht, i.e., into a supranational government ruled by an anonymous bureaucracy, is advocated tooth and nail by all the parties represented in the German Bundestag. After the destruction of Germany as a state, the next objective of the ruling classes is the destruction of the German people itself. This is to be achieved through artificially lowering the domestic birth rate by means of laws hostile to the family, by facilitating abortion, as well as by encouraging the mass immigration of people from foreign cultures, most recently from Black Africa.

Rendering impossible any objective discussion of National Socialism

An objective discussion of National Socialism, with its strengths and weaknesses, is simply impossible today. Any mention of the achievements and positive aspects of the National Socialist system -- for example, the elimination of unemployment and the economic upswing which set in soon after Hitler's rise to power -- is immediately howled down with screams about Auschwitz.

Creating contempt for all forms of nationalism except Jewish nationalism

While the Auschwitz truncheon was first used only on the Germans, it is now directed, to an increasingly greater extent, against all other white nationalities. The argument in this regard runs approximately as follows:

- the world sat by and did nothing while Hitler slaughtered the Jews by millions. Neither the Western powers nor the Soviets nor the International Red Cross nor the Vatican denounced the genocide nor attempted to rescue the Jews, although they knew just what the Nazis were doing. Therefore, the white race as a whole is jointly guilty for the Holocaust;

- since the extermination of the Jews was permitted without resistance AT THAT TIME, we must repent for our sins and grant residence to all asylum seekers from foreign cultures TODAY. If we were to send them back to their own countries, they might suffer persecution, torture, and death; we would therefore be guilty again!

- all forms of nationalism (except, of course, Jewish nationalism) is therefore highly dangerous, since it all too easily leads to racism, and therefore involves the danger of a new Holocaust. A "nationalist", of course, is anyone who resists the mass immigration of coloureds and Moslems to Europe and North America.

In practice, the Holocaust means that white Christian nations no longer have the right to their own identity. They have a moral duty to allow themselves to be overrun and displaced. "What, you're not against immigration, are you? You must be a NAZI!"
Montgomery Watt:''het succes van de islaam was en is een doorn in het oog van Europa dat daarom alles in werking heeft gesteld om het te verbergen.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 06:50
In eerste instantie geplaatst door ali el o

salamoe alaikoem ruud,

wie woonden als eerst op het land??? de palestijnen of de joden??? wie zijn er daarna verdreven..de palestijnen of de joden???

Ik vind het leuk hoor dat stukje geschiedenis van jouw..we hebben palestina verloren en weer heroverd..we hebben het nu weer verloren en we gaan het weer heroveren van de joden!!!

 

salamoe alaiekoem

Van oorsprong woonden er Palestijnen en Joden....En niet alleen Palestijnen en niet alleen Joden.Het land kende 2 volkeren.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2005 om 06:47

De joden wilden een eigen stukje grond.Grond die ze ook jaren daarvoor mee hebben helpen te verdedigen tegen andere machten om zich heen.Toen Joden en Palestijnen nog dichter bij elkaar stonden.

Kleine vraag.......

Waarom wil men een volk de zee indrijven die daar zijn oorsprong heeft?

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.