Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

islaammail.com????

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: islaammail.com????
    Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:32
Assalaamoe Alaikoem en/of gegroet.

Mijn grote vraag is, wie zitten er achter islaammail.com.
En er gaan geruchten dat justitie ook toeziet op dit forum. En wat is jullie rol in deze kwestie. En onze ip nr. is deze prive of wordt deze ook doorgespeelt. Niet dat ik iets verkeerds wil zeggen ofzo....

En als iemand van de justitie meekijkt, wat mag je als Moslim wel zeggen en wat niet. Dus ik bedoel niet wat mag je in het algemeen wel/niet zeggen maar ik bedoel als Moslim. Zo zijn er bijv. veel van die extreem rechtse sites waar Moslims bedreigd worden en dit mag denk ik want ik hoor nooit dat hier stappen tegen genomen worden.

Ik hoop dat jullie mijn vragen willen beantwoorden.
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:58

Salaam alikoum,

Om verwarring te voorkomen islaammail.com = islaam.nl dit is zelfde site door technische kwesties verwijst islaam.nl door naar islaammail.com.

Islaam.nl site is eigendom van stichting ICN (Islaam en Cultuur Nederland)
Over je vraag of justitie toeziet op de site is antwoord NEE. Justitie en AIVD kijkt mee als BEZOEKER op de site, dat klopt. Dit is ook bevestigd in kranten afgelopen periode.

IP adressen zijn volledig prive en alleen voor islaam.nl beheer zichtbaar. Die gebruikt beheer om bepaalde personen te blokkeren om de site te bezoeken. Personen die op de blokkeerlijst staan zijn mensen die de site vol proppen met woorden en smeuringen die niets te maken hebben met islaam en ver beneden niveau liggen van onze site. Dit is veel gebeurd in de periode rondom moord van Theo van Gogh veel dreigementen etc... dit gebeurd ook veel op gastenboek.

Het is wel een juridische kwestie dat rechter of officier van justitie site beheer kan vezoeken om van bepaalde personen ip adres vrij te geven aan justitie. Dit is echter alleen mogelijk met een officieel brief van justitie en als het te maken heeft met een zaak of iets anders.

We kunnen iedereen garanderen (wa allahu sheed) dat een dergelijk verzoek is nog niet voorgekomen. Justitie kijkt en leest mee, maar islaam.nl is nog nooit benaderd door justitie en er is ook geen enkel contact geweest.

Over je vraag van wat wel mag en wat niet moet ik je helaas doorverwijzen naar justitie wat van islaam.nl beheer mag en niet mag op onze forum staat duidelijk in onze islaam.n forum regels.

hopelijk zijn jouw vragen opgehelderd.

wa salaam alikoum,

islaam.nl beheer

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 11:54
Assalaamoe Alaikoem,

BarakAllahoe Fieq.

Het is nu duidelijk.

Wa Alaikoem Salaam

Abou Khattab/NaK4LIFE/
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 13:44
asalaamo3alikom ja jazakalaah ogjeer dat wou ik ook graag weten  sob7analaah. jozitoe ljanaa.asalaamo3alikom ogtoekom fielaah.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.