Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Junck mail van z.g wonderen????

 Post Reply Post Reply
Schrijver
azajamal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 13 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 163
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote azajamal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Junck mail van z.g wonderen????
    Geplaatst op: 17 maart 2005 om 06:26

Salaam moealykum warahmatoelah

Beste broeders en zusters

Jullie hebben vast en zeker wel eens mail gehad waarin de wonderen in de koran staan.Zoals deze:

Al-Dunya 115 ( deze wereld)
Al-Akhira 115 (Hiernamaals)

Al-Hayat 145 (leven)
Al-Maout 145 (dood)

Al-Rajul 24 (man)
Al-Mar'ha 24 (vrouw)

Al-Shahr 12 (maand)
Al-Yahom 365 (dag)

Al-bahar 32 (zee)
Al-bar 13 (land)
En als we nu het aantal van zee en land optellen, krijg je 45.
32/45x100%=71.11111111% (zee)
13/45x100%=28.88888888% (land)
En dat is het percentage van water en land op de wereld.
Toeval of niet?
Ma'salama

 

Als je die woorden zogenaamd evenveel keer in de koran voorkomen zul je zien dat het niet klopt.

Er zijn genoeg wonderen die te controleren zijn maar geloof deze onzin niet want het is fitna de via de inetrnet verspreid wordt

 

Ik zal jullie een voorbeeld geven waarom deze wonder hier boven niet klopt.

BIJV. boven staat dat het woord Dag(Al yuoam) 365 keer voor komt in de koran. Maar broeders en zuster is het niet zo dat wij een maankalander hebben die een jaar heeft van 354 dagen als ik het goed heb een ding weet ik wel zeker de maankalander heeft geen 365 dagen.

Dus conclusie; iemand dacht laat ik die moslims eens misleiden wat em aardig gelukt is maar als we die diingen eens goed onder de loep nemen dan zien we dat het niet klopt.

 

Nog z'n wonder die maar al te graag rond verspreid wordt ook door moslims zelf maar ja dat zijn de moslims die niet zelf na denken en maar alles aannemen als waarheid.

 

Een foto van een boom die door haar takken de getuigenis te zien is. wat blijkt? het was gewoon een schilderij.

 

dus al die wonderen van groenten, vissen en fruit ik hoop niet dat de moslims dat zien als een toevoeging aan hun geloof want dan zouden ze volgensmij schirk plegen. maar dat laat ik liever aan Allah over om daar over te oordelen.

 

er zijn genoeg wonderen die duidelijker zijn en te controleren.

B.V. hoeveel moslims kennen de hele koran uit hun hoofd.

en besef wel dat het grote gedeelte van de moslims niet eens arabisch is

dus als jullie opzoek zijn naar de wonderen. ikrah dan de koran.

 

 

Montgomery Watt:''het succes van de islaam was en is een doorn in het oog van Europa dat daarom alles in werking heeft gesteld om het te verbergen.
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2005 om 06:36

Assalaam aleikoem,

Dat wonder (cijfers) komt toch uit een boek en is daarom op internet geplaatst... Kloppen de rest vd cijfers dan ook niet??

Wa aleikoem salaam

Terug naar boven
Maryam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 123
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Maryam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2005 om 10:08

...

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2005 om 10:23
bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de profeet mohammed en zijn metgezellen, ik heb een vraag voor broeder azajamal over een foto van een boom die door haar takken de getuigenis laat zien, ik wil heel graag weten over welke foto je het hebt, want ik heb zelf thuis een foto over bomen die ergens diep in de bossen zijn gevonden in duitsland en hun takken en de vorm van de bomen laten de getuigenis zien
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2005 om 10:33
het onderzoek is gedaan door de grote deskundige en welbekende Tariq Aswidaan, er kunnen wat dingen in zitten die niet kunnen kloppen als je het anders bekijkt, maar om het onzin te noemen, nee...
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.