Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

99 miljoen rozen aan onze Profeet (vzmh)

 Post Reply Post Reply
Schrijver
reyhani Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote reyhani Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: 99 miljoen rozen aan onze Profeet (vzmh)
    Geplaatst op: 29 maart 2005 om 01:59

Assalamo alaykom warahmatullahi taala wabarakatuh Broeders en Zusters...

 

Ieder Zegening over de Profeet(vzmh) is een roos...

99 miljoen rozen aan onze Profeet (vzmh)...

Ieder roos zal insaAllah leiden tot vergiffenis...

 

ZIJN JULLIE BEREID OM DE WERELDEN TE VERSIEREN MET ROZEN?

 

De mensheid heeft de liefde van onze Profeet (vzmh) nodig...

Zijn soennah geeft leven, Geeft kracht, Geeft rust...

 

Als jullie rust en vergiffenis willen vinden met het boek van Allah...

 

... nodigen wij jullie uit om Allah te vragen om Profeet (vzmh) te zegenen...

 

Ieder zegening die jullie zullen vragen zal leiden tot reiniging van onze hart...

 

KOM O BROEDERS EN ZUSTERS!

 

Laten we het aardoppervlak weer vervullen met ZEGENINGEN, met ROZEN...

 

DOE OOK MEE MET 99 MILJOEN ZEGENING CAMPAGNE!

 

Als jullie rust willen...

Als jullie licht (noer) willen in je donkere leven...

Als jullie redding van onze broeders en zusters (mu�min) willen...

 

KOM! STUUR OOK EEN ROOS...

KOM! VRAAG ALLAH OM PROFEET(vzmh) TE ZEGENEN...

KOM...

 

((( RAVDATe@M )))

http://www.salavat.ravda.net/index.php

(http://www.ravda.net)

 

Je kan alles bijelkaar optellen, en dan melden op de website van RAVDATe@M. Op de volgende website: http://www.salavat.ravda.net/index.php zie je als het goed is bovenaan aan de rechterkant de tekst: KaMPaNYaYa KaT�L Als je op die link klikt kan je de hoeveelheid aangeven. Ook kan je zien hoeveel keer een zegening gevraagd is (bovenaan onder de banner).

 

Hadith:

De Profeet  heeft gezegd: "Wanneer iemand de zegeningen van Allah voor mij vraagt, Allah laat mijn ziel terugkeren zodat ik op zijn begroeting kan terug groeten." [Aboe Daawoed (nr. 2041).  De Profeet  heeft ook gezegd: "De gierigaard is degene die geen zegeningen voor mij vraagt bij Allah, als ik bij hem genoemd wordt." [At-Tiermiedhie 5/551. Zie ook Al-Albaanie, Sah'ih' At-Tiermiedhie 3/177 en Sah'ih' Al-Djaami' As-Saghir 3/25.]

 

Voorbeelden:

"All�humme salli al� Muhammedin ve al� �li Muhammed. Kem� salleyte al� ibr�h�me ve al� �li ibr�h�me inneke ham�dun mec�d"  = �O All�h, verhef Mohammed en de ware volgelingen van Mohammed, zoals U Abraham en de ware volgelingen van Abraham verhief, U bent de Geprezene, de Verheerlijkte.

 

"All�humme b�rik al� Muhammedin ve al� �li Muhammed. Kem� b�rakte al� ibrah�me ve al� �li ibr�h�me inneke ham�dun mec�d" = O All�h, zegen Mohammed en de ware volgelingen van Mohammed, zoals U Abraham en de ware volgelingen van Abraham verhief, U bent de Geprezene, de Verheerlijkte.�


Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2005 om 03:20
asalaamo3alaikom wa ra7matolaah wa barakatho. allah omma sali 3ala mohamed  wa 3ala ali mohamed  kama saliata  3a ibrahim wa 3ala ali ibrahim fiel 3alamin  allah omma bark 3ala mohamed  wa 3ala ali mohamed  kama barakta 3ala ibrahim wa 3ala ali ibrahim fiel3alamin  inaka hamid olmasjid.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2005 om 05:14

In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

Aleikoem salaam wr wbr oegtie,

Ik vraag me af of dit wel sa7i7 is? De bedoeling is toch dat we gewoon na de salaat de zegeningen zenden aan rasoelAllah saws?

Wa Allahoe A3lem en Gair inschallah!

Vat het niet verkeerd op oegtie, het is goed bedoeld :)

3anakillah,

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
reyhani Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote reyhani Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 04:53

Assalamo alaykom,

Mensen van ravdate@m hebben zo�n campagne gestart... maakt niet uit waar, wanneer hoe je doet... het kan op verschillden manieren:

1)"Allahoemma Salli Al� Moehammed"

2) Elf� elfi salatin ve elf� elfi selamin aleyke ya RasoelAllah

3)Allahoemma salli al� seyyidina Moehammedinin nebiyyil �mmiyyi..

etc. etc.

En daarna kan je het op die website melden hoeveel je het al gedaan hebt... dus, tot nu toe hebben we al meer dan 10.000 gedaan. en het moet in totaal 99 miljoen zijn...

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.