Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

vraag voor werkstuk

 Post Reply Post Reply
Schrijver
werkstuk Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote werkstuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: vraag voor werkstuk
    Geplaatst op: 29 maart 2005 om 08:02

ik heb een paar vragen......ik moet namelijk een werkstuk doen over de islam.

-hoe is de islam ontstaan?
- waar, wanneer, hoe en waarom?

en....
wat zijn de opvattingen en geloofspunten in dit geloof? en wat is voor de mensen belangrijk?

en wat zijn de gebruiken? bijv. feesten

het zou fijn zijn als jullie evn zouden antwoorden! Smile
doei

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2005 om 09:31

Hallo "Werkstuk",

wat je dus eigenlijk aan ons vraagt is: "maken jullie aub mijn werkstuk voor mij!".

Al de dingen die je vraagt kun je beter opzoeken in boeken die in de bieb bij jou in de buurt te vinden is. De meeste bibliotheken hebben een computer waar je met het zoekwoord "islam" een enorme selectie aan boeken vind. Ook kun je gebruik maken van de link's die onder deze link te vinden zijn: http://www.islaammail.com/ilinks/ilinks.asp

Kijk, het is niet dat ik je niet wil helpen hoor, maar ik vind wel dat je een beetje meer moeite mag doen. En niet alles knippen & plakken he! Probeer het in je eigen woorden na te vertellen, dan krijg je ook een betere beoordeling (meestal dan).

Groetjes en succes,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Generaal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2005 om 09:51
Lees de koran ook!!! 
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2005 om 13:50
Salaam Aleikum,

Gebruik de zoekoptie hier voor je vragen. Je zult veel informatie vinden. En als je bepaalde dingen niet begrijpt bij het maken van je werkstuk of je weet niet hoe je ze moet uitleggen dan kun je ze hier gerust stellen.

En generaal wat bazel je nou? Wat voor humor heb jij, dat je dat grappig vind? In plaats van een nuttige tip kom je met nutteloze oneliners, waar je waarschijnlijk alleen om zou lachen wanneer je stomdronken zou zijn.
Of rook je soms ook wiet?

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2005 om 17:49
In eerste instantie geplaatst door Amier

<FONT face="Times New Roman, Times, serif" size=3>Hallo "Werkstuk",


<FONT face="Times New Roman" size=3>wat je dus eigenlijk aan ons vraagt is: "maken jullie aub mijn werkstuk voor mij!".


<FONT face="Times New Roman" size=3>Al de dingen die je vraagt kun je beter opzoeken in boeken die in de bieb bij jou in de buurt te vinden is. De meeste bibliotheken hebben een computer waar je met het zoekwoord "islam" een enorme selectie aan boeken vind.�Ook kun je gebruik maken van de link's die onder deze link te vinden zijn: http://www.islaammail.com/ilinks/ilinks.asp


<FONT face="Times New Roman" size=3>Kijk, het is niet dat ik je niet wil helpen hoor, maar ik vind wel dat je een beetje meer moeite mag doen. En niet alles knippen & plakken he! Probeer het in je eigen woorden na te vertellen, dan krijg je ook een betere beoordeling (meestal dan).


<FONT face="Times New Roman" size=3>Groetjes en succes,


<FONT face="Times New Roman" size=3>Amier.



MashAllah broeder Amier,

Typisch jij weer!!!!!!

Altijd lachen met AMIERRRRRRRRR
En Amier, had jij me niet eens op de koffie uitgenodigd :)
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Generaal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 02:35
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,
En generaal wat bazel je nou? Wat voor humor heb jij, dat je dat grappig vind? In plaats van een nuttige tip kom je met nutteloze oneliners, waar je waarschijnlijk alleen om zou lachen wanneer je stomdronken zou zijn.
Of rook je soms ook wiet?

Doe maar kalm mijn beste, ik heb u nog niets misdaan. ik zeg alleen dat je daar ook veel informatie vind. Na dit forum wat bestudeerd te hebben, merk ik duidelijk dat jullie echt in dat boek geloven. (En ik zeg daar niets slecht over, ieder zijn geloof.) Daarom dacht ik dat het noodzakelijk was dat die ^persoon ook delen van de koran las. Maar als je dit ineens niet meer nodig vindt dat de menen dit lezen om je geloof te begrijpen, dan spreek je jezelf tegen.
Voor dat je zo'n posts zet en mij pakt op de man, denk maar even na. Staat dat ook niet in de koran?

Malcolm X
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Generaal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 02:36
Mss Malcolm X, kan jij hem stukken tonen die ze zeker moet lezen. 
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 03:16
In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Amier

<FONT face="Times New Roman, Times, serif" size=3>Hallo "Werkstuk",


<FONT face="Times New Roman" size=3>wat je dus eigenlijk aan ons vraagt is: "maken jullie aub mijn werkstuk voor mij!".


<FONT face="Times New Roman" size=3>Al de dingen die je vraagt kun je beter opzoeken in boeken die in de bieb bij jou in de buurt te vinden is. De meeste bibliotheken hebben een computer waar je met het zoekwoord "islam" een enorme selectie aan boeken vind. Ook kun je gebruik maken van de link's die onder deze link te vinden zijn: http://www.islaammail.com/ilinks/ilinks.asp


<FONT face="Times New Roman" size=3>Kijk, het is niet dat ik je niet wil helpen hoor, maar ik vind wel dat je een beetje meer moeite mag doen. En niet alles knippen & plakken he! Probeer het in je eigen woorden na te vertellen, dan krijg je ook een betere beoordeling (meestal dan).


<FONT face="Times New Roman" size=3>Groetjes en succes,


<FONT face="Times New Roman" size=3>Amier.



MashAllah broeder Amier,

Typisch jij weer!!!!!!

Altijd lachen met AMIERRRRRRRRR
En Amier, had jij me niet eens op de koffie uitgenodigd :)

Assalamu alaikum,

ik moet eerlijk bekennen dat me dat ontschoten was, maar die uitnodiging staat natuurlijk nog steeds! Stuur me maar een pm als het je schikt, dan kunnen we insha Allah eens iets afspreken. Kunnen we leuk kletsen over de nieuwste modellen shalwar, haha! En wellicht ook nuttiger zaken ;-)

Wassalam,

AMIERRRRRRRRR

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 05:31
In eerste instantie geplaatst door Generaal


In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

En generaal wat bazel je nou? Wat voor humor heb jij, dat je dat
grappig vind? In plaats van een nuttige tip kom je met nutteloze
oneliners, waar je waarschijnlijk alleen om zou lachen wanneer je
stomdronken zou zijn.
Of rook je soms ook wiet?

<span style="text-decoration: underline;">Doe maar kalm mijn beste,
ik heb u nog niets misdaan. ik zeg alleen dat je daar ook veel
informatie vind. Na dit forum wat bestudeerd te hebben, merk ik
duidelijk dat jullie echt in dat boek geloven. (En ik zeg daar niets
slecht over, ieder zijn geloof.) Daarom dacht ik dat het noodzakelijk
was dat die ^persoon ook delen van de koran las. Maar als je dit ineens
niet meer nodig vindt dat de menen dit lezen om je geloof te begrijpen,
dan spreek je jezelf tegen.
Voor dat je zo'n posts zet en mij pakt op de man, denk maar even na. Staat dat ook niet in de koran?
</span>
Malcolm X


Salaam Aleikum,

Beste generaal, ik kreeg de indruk dat je een grapje maakte over de edele Quran. Vandaar dat ik zo reageerde. Indien dit niet zo bedoeld was, mijn verontschuldigingen voor mijn reactie.
Ik denk alleen niet dat "werkstuk" de hele koran door moet lezen om een indruk te krijgen van de Islam en waar het voor staat. Als ze de basis weet dan is dat volgens mij voldoende voor haar werkstuk. Of ze moet een doctoraal stuk schrijven, dan kan ik me wel indenken dat het handig zou zijn.

Verder vind ik je incasseringsvermogen te laag als je al zo snel beledigd word (of was dat alleen maar bij moslims zo?). Ik reageer op wat je schrijft en de wijze waarop je dat doet.
Als ik beledigd heb dan spijt me dat. En je hebt volkomen gelijk wanneer je zegt eerst nadenken dan schrijven, maar probeer dan ook wat duidelijker te zijn in wat je bedoeld.

Salaam aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Generaal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 07:59
Spreek mij niet van incasseringsvermogen. Dat  van mij is hoger dan dat van de gemiddelde forum gebruiker. Daarbij komt nog dat ik niet vin dat ik iets moet incasseren op een forum. we praten hier over een onderwerp en iedereen geeft commentaar op dat onderwerp. Men geeft commentaar op wat er gezegd wordt, maar niet op de persoon die het schrijft.
Voor de rest, ik voelde mij niet beledigd, ik moest gewoon mijn punt uitleggen.
Excuses aanvaard en een prettige middag verder.
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 maart 2005 om 08:10
In eerste instantie geplaatst door Generaal

Spreek mij niet van incasseringsvermogen. Dat  van mij is hoger dan dat van de gemiddelde forum gebruiker. Daarbij komt nog dat ik niet vin dat ik iets moet incasseren op een forum. we praten hier over een onderwerp en iedereen geeft commentaar op dat onderwerp. Men geeft commentaar op wat er gezegd wordt, maar niet op de persoon die het schrijft.
Voor de rest, ik voelde mij niet beledigd, ik moest gewoon mijn punt uitleggen.
Excuses aanvaard en een prettige middag verder.
Ach........De bijbel is maar een boek,er zijn wel meer dingen die ik erger vind..
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.107 seconden.