Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

PURE ONRECHT

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: PURE ONRECHT
    Geplaatst op: 05 april 2005 om 16:49
In eerste instantie geplaatst door miss layla

Assalaam Aleikoem,

Ali was niet alleen ******  tegen Willem, laten we eerlijk wezen. Ik ben zijn zuster en kijk hoe hij tegen mij reageerde. Hou het dan bij alle feiten.

Wa Aleikoem Salaam

Ps : voor de ***** kon ik ff geen woord vinden...

Mooi *** dan.
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 16:50

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Hij was soms een heethoofd, maar je moet het in perspectief zien. Ik ken genoeg mensen als broeder Ali misschien dat ik hem daarom ook beter begrijp. Hij zegt soms dingen uit emotie omdat hij denkt dat je het verkeerd hebt, maar hij bedoelt het vaak goed.

Hoe kan je goedheid bedoelen of uiten met slechte woorden??? Niet alles was goed bedoeld!

Je moet sommige berichten met een bepaalde houding lezen. Zo las ik vaak lachend (ik lachte hem niet uit, maar vond zijn teksten soms humoristisch) zijn berichten, omdat ik weet hoe hij is.

Inshallah zul je het hem vergeven voor dingen die hij tegen jou zei die je beledigend vond. Want hij blijft onze broeder.

Ja natuurlijk alahmdullilah.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 16:53
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door miss layla

Assalaam Aleikoem,

Ali was niet alleen ******  tegen Willem, laten we eerlijk wezen. Ik ben zijn zuster en kijk hoe hij tegen mij reageerde. Hou het dan bij alle feiten.

Wa Aleikoem Salaam

Ps : voor de ***** kon ik ff geen woord vinden...

Mooi *** dan.

Ik vind het niet grappig Ruud, rare humor heb je. En die **** staan niet voor een scheldwoord astagfiroellah.

Terug naar boven
willem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 110
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote willem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 16:54
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door willem

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Als willem zoiets zegt dan heeft Ali gelijk als ie hem een hond noemt naar mijn mening. Alleen op zijn bek slaan is wat minder realistisch als je op een forum zit, dus daar had ik niets over gezegd.
Misschien tijd voor de niet moslims om ook realistisch te worden als het gaat over mishandelingen en doodsbedreigingen via het forum? Het is erg natuurlijk, maar je moet niet als een gillende keukenmeid moord gaan roepen, ik bedoel dan leef je echt in een andere wereld.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Deze topic is ook verwijderd, maar Willem is daadwerkelijk op dit forum bedreigd met onthoofding.

 

Klopt.... Kan je het wel relativeren?Ik heb het gevoel dat hij vrij jong is.

Ik ben niet verlegen, maar je weet maar nooit.

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 17:02
Willem, wat heb je nu eigenlijk gezegd?  Mag ook altijd per pm, maar please enlighten us!
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 17:08
Salaam Aleikum,

Misschien dat ie echt gek is geworden en dat ie maar wat loop te bazelen?

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 17:09

Assalaam Aleikoem,

Ik ben ook heel benieuwd naar wat de WAARHEID nu eindelijk is. Kan mij eigenliojk niet voortstellen dat er broeders en zusters zijn die niet de waarheid spreken, maar allahoe alam

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 17:19
In eerste instantie geplaatst door miss layla

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door miss layla

Assalaam Aleikoem,

Ali was niet alleen ******  tegen Willem, laten we eerlijk wezen. Ik ben zijn zuster en kijk hoe hij tegen mij reageerde. Hou het dan bij alle feiten.

Wa Aleikoem Salaam

Ps : voor de ***** kon ik ff geen woord vinden...

Mooi *** dan.

Ik vind het niet grappig Ruud, rare humor heb je. En die **** staan niet voor een scheldwoord astagfiroellah.

Niet te ver doordenken dan staat dat er bij mij ook niet.
Terug naar boven
willem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 110
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote willem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 18:16

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Willem, wat heb je nu eigenlijk gezegd?  Mag ook altijd per pm, maar please enlighten us!

Ik heb niets te verbergen, dat deze posting verwijderd is vind ik ook onterecht, maar blijkbaar hebben de moderator"s daar anders over gedacht.

Dit incident vond plaats bij het onderwerp van de dood van de Paus. In het kort werd er de link gelegd naar de paus en de sexuele misstanden van sommige priesters/bisschoppen die de paus onvoldoende zou hebben veroordeeld.

Ik heb toen gewezen naar de sexuele omgang van Mohammed, niet meer en niet minder.Dit schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat en o.a. werd mij verweten door "criticus" dat dit te kort door de bocht was.Vervolgens werd ik door malcom x beschuldigd dat ik Mohammed als een "pedofiel" bestempelde en de vlam was in de pan.Ik heb toen duidelijk gesteld dat wie de bal kaatst die kan terug verwachten.

Men dient natuurlijk goed te snappen dat ik niet accepteer dat de Paus dingen verweten wordt waar hij part noch deel aan heeft gehad, integenstelling tot Mohammed die een relatie aanging met een negen jarig meisje, sexueel contact op 12 jarige leeftijd.Nu wil ik niet stellen dat Mohammed een pedofiel was (deze term heb ik ook niet gebruikt) maar!!! evenzo accepteer ik  niet dat de Paus dingen in"zn schoenen worden geschoven waar hij geen deel van uitmaakte.

Overigens geloof ik niet dat Mohammed een pedofiel was, in het verleden werden er vaak kinderhuwelijken afgesloten, men dient altijd voorzichtig te wezen om gebruiken uit het verleden zomaar in deze tijd te plaatsen. Indien Mohammed nu geleefd zou hebben dan was dit denk ik ook nooit gebeurd. Kinder huwelijken worden door moslim"s dan ook in het algemeen afgewezen, hoewel er stromingen bestaan die vinden dat meisjes van 13 jaar zouden moeten kunnen huwen.

Uiteindelijk zijn moslim"s monogaam geworden, hoewel er nog velen zijn die meer dan 1 vrouw hebben, maar ook dit zal op termijn verdwijnen. In het verleden waren er door de vele oorlogen een overschot aan vrouwen en geen sociale voorzieningen.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 18:27
Wat Willem zegt klopt.....Men begon de Paus wel degelijk over een kam te scheren met pedofiele kerkleiders.Het mag dan wel zo zijn dat bepaalde Moslims het beledigen van de paus als normaal vinden,maar dat geldt niet voor alle Moslims laat staan Christenen.
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 04:40
Salaam

Nou, mijn moeder kan ook soms zeer direct zijn met haar mening netals broeder Ali. Maar je moet ze maar begrijpen, niet hysterisch worden een jouw veiligheid erbij betrekken. Netals de imaam van der Ven kan die mening hard zijn, maar is ook de waarheid van hoe die persoon zich voelt. Misschien een tip om wat zachter te gedragen.
En nee, Ruud, de Paus werd niet vergeleken met een pedofiel, maar werd verweten niets/weinig te doen aan pedofiele priesters (en dergelijke). Probeer woorden zo exact mogelijk te lezen (en binnen de gegeven context). Het erge is dat willem dan oordeelt op de weinige kennis die er is van het leven van de profeet (vrede en genade van Allah zij met hem). Sterker nog, deze kennis met betrekking tot Aischa (moge Allah haar zegenen) is dan wel niet het meest betwiste stuk informatie over de hadith. Als moslimgeleerden er niet uit kunnen komen, wie o wie, geeft jou het recht er een oordeel uit te vellen?

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 04:54
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salamoe alaikoem,


ik ben ali el o, maar tijdelijk onder deze naam..


beste broeders....ik stel het echt zeer op prijs dat jullie het voor mij opnemen..echt dit respecteer ik zo erg..broeders horen voor elkaar op te komen en jullie laten het duidelijke voorbeeld zien...moge allah swt jullie helpen..


ik heb 1 vraagje: wie onderhoud dit forum...want diegene is zeer verkeerd bezig...het zal wel geen moslim zijn neem ik aan..of het zal zo;n moslim zijn..die zogenaamd "modern" is.Ik denk dat de beheerder een ernstige ziekte heeft in zijn hart net als postpentacost,willem,anne, en al die andere christenen..


broeders is dit nou eerlijk...: ik geef toe...mijn opmerkingen waren af en toe hard...maar de bal wordt teruggekaatst....maasr willem die maakt de profeet mohammed vzmh uit als pedofiel..en scheld de mujahideen uit en andere leden op dit forum, maar mag tog blijven..


p.s: ik zou graag in contact willen komen met de beheerder als die dit leest..en mij krijg je echt niet van deze site hoor..ik heb genoeg manieren om hier binnen te komen..ik ben handig genoeg om deze forum te kunnen hacken..maar zo ben ik niet...dit doe ik mijn mede broeders niet aan...


salamoe alaikoem



wa alaikoem salaam

beste broeder.

Ik heb op dit forum ook veel onzin meegemaakt waarbij ik twijfelde aan de beheerders van dit forum. Meerdere malen heb ik meegemaakt dat de kuffars op dit forum meer vrijheid hebben om uitlatingen te doen dan de Moslims. Maar staan we vandaag de dag daarvan nog op te kijken?!!? Het is niet anders dan de hedendaagse situatie op straat, in de media enz.

Het maakt niet uit beste broeder, Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala) ziet alles.

Moge Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala) onze Ummah sterk maken en moge Hij ons helpen tegen de onderdrukking.

Wa Alaikoem salaam


nak4life/abou.Khattab
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 04:59
Voor de oude leden

* denk aan de avatars
* topics die "plotseling" verdwenen
* topics die gesloten werden

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 05:06
asalaamo3alaikom  ja sob7analaah  maar ben blij dat terug bent broeder   
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 05:06
Salaam Aleikum,

Ik verbaas me over het feit dat er niet zo goed gelezen wordt voordat men reageert. Hoe kun je nou stellen dat mensen hier de paus van pedofilie beschuldigden?
Ze beschuldigden hem alleen van laksheid en gebrek aan leiderschap. Hij nam zijn verantwoordelijkheid niet toen hij die moest nemen. Namelijk na alle schandalen van priesters en sexueel misbruik.
Ik heb de paus niet 1 keer gehoord dat hij een grootschalig onderzoek zou instellen, of dat hij persoonlijk deze priesters zou ontslaan.
Laat staan medeleven betuigen aan de slachtoffers.

Maar als een christen iets beledigends zegt over de profeet (vzmh) of de islam ga ik dan gelijk zijn geloof beledigen? En daarmee ook alle gelovigen. Dat is niet meer dan kinderlijk gedrag, spreek de persoon aan waarom hij zei wat hij zei en vraag of je het wel goed begreep voordat je gelijk alle moslims gaat beledigen. En zoals broeder abdulkadir al zei moet je dit al helemaal niet doen als je niet zo veel kennis hebt over het leven van de profeet (vzmh).

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 05:07

Wij meer vrijheid?  Lekker niet hoor.  Wij worden veel sneller van alles en nog wat beschuldigd door bepaalde moslim-leden, en moslim-leden knijpen massaal een oogje dicht als er wat echt beledigends tegen ons gezegd wordt.  Ga het forum eens doorzoeken, en probeer eens een echte belediging te vinden van niet-moslims aan moslims in de zin van 'honden', of 'hoer' ed.  Ik kan je garanderen dat je lang kan zoeken, h��l lang. 
Te pas en te onpas wordt er echter gezegd dat de niet-moslims de moslims beledigen, waarbij beledigen zoveel (of zo weinig - beter gezegd) kan betekenen als de koran bekritiseren.
Dat verhaal van Willem past daar goed in, als hij het schreef zoals het hier staat, zie ik niet in wat er zo verkeerd was.  Het was misschien niet zo slim die vergelijking te trekken (klopt langst beide kanten niet zo), maar ik leek tot nu toe hier begrepen te hebben dat het verhaal over Mohammed en Aisha wel klopte zo. 

Gr Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 05:11
asalaamo3alaikom he broeders weten jullie of onze broeder Love_Islam
er ook nog is en niet verwijderd is  ik heb lang geen bericht van hem gezien??
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 05:21
Salaam Aleikum,

Je gelooft dat het wel klopte, waarom weet je het niet zeker voordat je zoiest zegt?
Precies, vanwege de arrogantie dat wij toch maar domme mensen zijn die op een vreemde manier leven. Anders vraag je of zulke dingen waar zijn en doe je niet alsof het de waarheid is.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 05:37
asalaamo3alaikom        en ik wil weten waarom deze  ondeVerplaatst: Filmpje voor wie nog twijfeld:rwerp is verwijderd 
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 09:35
In eerste instantie geplaatst door willem

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Willem, wat heb je nu eigenlijk gezegd?  Mag ook altijd per pm, maar please enlighten us!

Ik heb niets te verbergen, dat deze posting verwijderd is vind ik ook onterecht, maar blijkbaar hebben de moderator"s daar anders over gedacht.

Dit incident vond plaats bij het onderwerp van de dood van de Paus. In het kort werd er de link gelegd naar de paus en de sexuele misstanden van sommige priesters/bisschoppen die de paus onvoldoende zou hebben veroordeeld.

Ik heb toen gewezen naar de sexuele omgang van Mohammed, niet meer en niet minder.Dit schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat en o.a. werd mij verweten door "criticus" dat dit te kort door de bocht was.Vervolgens werd ik door malcom x beschuldigd dat ik Mohammed als een "pedofiel" bestempelde en de vlam was in de pan.Ik heb toen duidelijk gesteld dat wie de bal kaatst die kan terug verwachten.

Men dient natuurlijk goed te snappen dat ik niet accepteer dat de Paus dingen verweten wordt waar hij part noch deel aan heeft gehad, integenstelling tot Mohammed die een relatie aanging met een negen jarig meisje, je zou beter eens wat verder kijken dan je neus lang is,in de hadith staat geschreven dat zij 9 of 19 jaar was,er was geen zekerheid over haar leeftijd. sexueel contact op 12 jarige leeftijd.Nu wil ik niet stellen dat Mohammed een pedofiel was (deze term heb ik ook niet gebruikt) maar!!! evenzo accepteer ik  niet dat de Paus dingen in"zn schoenen worden geschoven waar hij geen deel van uitmaakte.

Overigens geloof ik niet dat Mohammed een pedofiel was, in het verleden werden er vaak kinderhuwelijken afgesloten, men dient altijd voorzichtig te wezen om gebruiken uit het verleden zomaar in deze tijd te plaatsen. Indien Mohammed nu geleefd zou hebben dan was dit denk ik ook nooit gebeurd. Kinder huwelijken worden door moslim"s dan ook in het algemeen afgewezen, hoewel er stromingen bestaan die vinden dat meisjes van 13 jaar zouden moeten kunnen huwen.

Uiteindelijk zijn moslim"s monogaam geworden, hoewel er nog velen zijn die meer dan 1 vrouw hebben, maar ook dit zal op termijn verdwijnen. In het verleden waren er door de vele oorlogen een overschot aan vrouwen en geen sociale voorzieningen.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 10:35

salamoe alaikoem.

kim zei:Wel, Ali el O heeft wel wat meer dan 1 belediging opgeschreven hier (heel wat meer), en is daarvoor vaak terechtgewezen en ge-report.  Sowieso was ie -denk ik- als Ali O al een keer verwijderd, en is ie onder een andere IP of zo teruggekomen.  Onder die naam werden posts van hetzelfde lage niveau (en met dezelfde taal) gepost, dus ik zou het nogal toevallig vinden...

wat bazel je nou voor troep???? ik heb het recht om jullie te beledigen hoor..denk je willem en postpentacost..mogen beledigende opmerkingen maken en ik hou me mond dicht..ahhaha in welke wereld leef jij?? trouwens ik ben maar actief onder 2 namen..deze en ali el o..dus niet zomaar met verhalen komen dat ik onder meer namen actief ben...echt een onwetende rat ben jij...jij praat dingen over mij..zonder dat je er iets maar over weet...

salamoe alaikoem

Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 10:37

salamoe alaikoem.

marocaantje zei:

Bismillahi Arrahmani Arraheem, Elhamdoulilah wa salatoe wa salam 3ala rasoeloellah,

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi Wabarakatoehoe Broeders & Zusters Fi Dien,


-- Hallo, voor de overige --

 

Ik lees hier allemaal dat ali_el_o zou zijn verwijderd. Dit is niet correct. Als je kijkt naar de ledenlijst zie je dat zijn account er nog steeds is. Tevens met meerdere accounts. * Als hij verwijderd zou zijn (zoals sommige van jullie hier beweren) dan zou hij niet meer tussen de leden staan in de ledenlijst.

denk je nou echt dat je veel weet ofzo...zoals die christenen hier op dit forum zeggen:hoogmoed komt voor de val..probeer maar eens..ali el o en dan code 123456....tsja...daar zul je toch anders op kijken he..pffffffff

salamoe alaikoem

 

Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 10:42

salamaoe alaikoem,

marocaantje zei:

Zomaar iemand beschuldigen zonder duidelijk bewijs / goede onderbouwing. Om even je vraag te beantwoorden. De beheerders zijn wel degelijk moslims Elhamdoulilah !! En nee, het beheer lijdt niet aan ernstige ziekte. Je bent blij dat anderen voor je opkomen terwijl jij zelf mensen naar beneden haalt. Hoe haal je het in je hoofd om zomaar aan te nemen dat de beheerders geen moslims zouden zijn / aannemen dat ze leiden aan een 'ziekte.' wat bazel je nou allemaal?? ik weet waar dit op uitdraait..je bent geprikkeld doordat ik een keertje agressief op jouw had gereageerd..tsja..het leven kan soms hard zijn..maar het grappigste was dat jij als eerste agressief op mij reageerde...waardoor ik hetzelfde deed..

Als je wat actiever zou zijn op de site, dan zou je kunnen zien dat het beheer al meerdere malen heeft gereageerd onder de namen ICN & Islaam. Inhoudelijk kun je zien dat het moslims zijn Elhamdoulilah. Meeste berichten beginnen met de Islamitische vredesgroet.Dus als iemand met een vredesgroet begint is het een moslim...pffffffffffffff...deze bewering is gelijk aan: het christendom is de ware geloof..hier hoef ik verder niet op in te gaan..

Zoals jij misschien wel vele manieren hebt om het forum binnen te komen zo heeft het actieve beheer ook vele manieren om mensen niet meer terug te laten komen op het forum InchaAllaah.

Er zijn nu eenmaals regels op het forum, is het dan een te grote moeite om je daaraan zo goed mogelijk proberen te houden ? Ze zijn allemaal niet in strijd met de Islaam, dus wat houdt je dan tegen ?

Weet ook dat het beledigen / bedreigen van mensen niet zomaar is toegestaan in de Islaam !als iemand je beledigt heb je het recht om terug te beledigen ..waar of niet??? ik verwacht alleen een ja of nee.

Wat betreft Willem: Ik snap ook niet dat er met hem niets wordt gedaan. InchaAllaah zal het beheer hier nog wat aan doen.ja nu kom je opeens dom praten over willem...het beheer lijdt aan een ernstige ziekte..

salamoe alaikoem

Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 10:49

salamoe alaikoem,

nak4life..je haalt me de woorden uit mijn mond..je hebt het precies omschreven...de ongelovigen op deze site krijgen meer vrijheid dan de gelovigen..en de wat extremistische personen en topics worden verwijderd...maar ik stress me niet...ik heb gelukkig nog wat aardige broeders en zusters op deze site..de rest mag van mij maar meelopen met de christenen..ik hoop voor zedat ze wakker worden voordat de tijd rijp is..

ook zal ik een enquete openen of ali el o mag blijven of niet..

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 11:08

als iemand het hem hier op islaammail niet bevalt, kan toch gewoon vertrekken, niemand houdt hem tegen.

ik kom ook hier heel soms omdat deze forum verpest is door sommige type's.

en Ali el o , omdat je waarschijnelijk verwijderd bent door iemand, lijdt die iemand aan een ernstige ziekte, wat een onzin!

Twijfelen aan de islam van een persoon is niet toegestaan, als iemand beweert dat hij moslim is, dan is dat zo, jou is niet opgedragen om zijn buik te scheuren en in zijn hart te kijken of hij echt gelooft!

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 11:20
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salamoe alaikoem,

nak4life..je haalt me de woorden uit mijn mond..je hebt het precies omschreven...de ongelovigen op deze site krijgen meer vrijheid dan de gelovigen..en de wat extremistische personen en topics worden verwijderd...maar ik stress me niet...ik heb gelukkig nog wat aardige broeders en zusters op deze site..de rest mag van mij maar meelopen met de christenen..ik hoop voor zedat ze wakker worden voordat de tijd rijp is..

ook zal ik een enquete openen of ali el o mag blijven of niet..

salamoe alaikoem

Ali......Je moet geen extrimist willen zijn.Allah is geen extrimist.Extrimisten willen een wereldbrand ontketenen,Allah houdt niet van mensen die de wereld kwaad willen doen.Alles behoord immers Allah toe...ALLES......

Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 12:16

salamoe alaikoem,

ruud zei:Ali......Je moet geen extrimist willen zijn.Allah is geen extrimist.Extrimisten willen een wereldbrand ontketenen,Allah houdt niet van mensen die de wereld kwaad willen doen.Alles behoord immers Allah toe...ALLES

allah is zkr weten geen extremist..allah swt houdt van martelaren..de wereld was eerst in vrede  geschapen...de vrede heerste..tot jullie ons aanvielen..maar allah swt weet het..onze geloof de islam..is perfect...allah swt wist het..daarom wist hij dat de moslim zou worden aangevallen..vandaar dat het martelaarschap zo wordt verheerlijkt en de beloning daarvoor zo hoog is. Extremisten willen geen wereldbrand ontketenen: ze willen het recht op hun eigen grond..en willen hun geloof gewoon verdedigen..ik zou willen sterven voor mijn geloof...niet door de zelfde actie als mohammed b of samir a op te volgen, want voorwaar dat zijn slechts de dwalenden. Ik zou wel willen sterven in Palestina, irak afghanistan of een van die andere landen waar de moslim wordt aangevallen zonder reden..Ik bid elke dag op het martelaarschap..en ik hoop dat allah swt het mij gunt..

 

luister knul...ik heb veel respect voor jouw...ik heb een buurman die jood is met zo'n koepeltje en van die vlechten..ik breng die man af en toe marokaanse eten..groet hem aardig..doe af en toe de post voor hem..hetzelfde geldt voor mijn onderbuurman..die is christen en heeft een dikke kruis als ketting...Ik groet hem en behandel hem met respect..we hebben zelfs afgesproken om binnekort met zijn 3tjes aan tafel te gaan zitten en een goeie discussie te gaan houden..

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 12:36

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi Wabarakatoehoe,

ali el o en dan code 123456....tsja...daar zul je toch anders op kijken he..pffffffff

 

Wat moet ik hiermee?

 

wat bazel je nou allemaal?? ik weet waar dit op uitdraait..je bent geprikkeld doordat ik een keertje agressief op jouw had gereageerd..tsja..het leven kan soms hard zijn..maar het grappigste was dat jij als eerste agressief op mij reageerde...waardoor ik hetzelfde deed..

 

Ik zou niet weten over welke stuk je het hebt. Als je mijn berichten al agressief vind, dan weet ik niet hoe ik jouw berichten moet noemen.

Dus als iemand met een vredesgroet begint is het een moslim...pffffffffffffff...deze bewering is gelijk aan: het christendom is de ware geloof..hier hoef ik verder niet op in te gaan..

Zoals ik al zei kun je aan de inhoud van de berichten zien dat het moslims zijn. Wat ik zei over het Islamitische vredesgroet was alleen maar een aanvulling.

 

als iemand je beledigt heb je het recht om terug te beledigen ..waar of niet??? ik verwacht alleen een ja of nee.

Als je met daliel komt kan ik mijn antwoord alsnog in ja veranderen.

Ik wacht InchaAllaah op je daliel.

ja nu kom je opeens dom praten over willem...het beheer lijdt aan een ernstige ziekte..

Hoezo dom praten? Ik mag mijn mening geven over wie ik wil. Daar heb ik jou toestemming echt niet voor nodig.

Ik sluit me verder aan bij Abou Jabir:


>>> lijdt die iemand aan een ernstige ziekte, wat een onzin! Twijfelen aan de islam van een persoon is niet toegestaan, als iemand beweert dat hij moslim is, dan is dat zo, jou is niet opgedragen om zijn buik te scheuren en in zijn hart te kijken of hij echt gelooft! <<<



Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi Wabarakatoehoe,



Jullie Zuster Fi Dien!!

 

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 12:46
bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn de heillige profeet mohanmmed en zijn metgezellen, en moge vrede zijn met zuster marocaantje, en broeder ali el o , VERVLOEKT IS DE SATAN!!!!!!!!!
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 13:03
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salamoe alaikoem,

ruud zei:Ali......Je moet geen extrimist willen zijn.Allah is geen extrimist.Extrimisten willen een wereldbrand ontketenen,Allah houdt niet van mensen die de wereld kwaad willen doen.Alles behoord immers Allah toe...ALLES

allah is zkr weten geen extremist..allah swt houdt van martelaren..de wereld was eerst in vrede  geschapen...de vrede heerste..tot jullie ons aanvielen.Denk je nou werkelijk Ali dat het kwaad er niet al was nog voor dat de Romeinen een kijkje kwamen nemen?Hoe lang denk je dat Satan de wereld al bewandeld eigenlijk? .maar allah swt weet het..onze geloof de islam..is perfect...allah swt wist het..daarom wist hij dat de moslim zou worden aangevallen..vandaar dat het martelaarschap zo wordt verheerlijkt en de beloning daarvoor zo hoog is. Extremisten willen geen wereldbrand ontketenen: ze willen het recht op hun eigen grond..en willen hun geloof gewoon verdedigen..ik zou willen sterven voor mijn geloof...niet door de zelfde actie als mohammed b of samir a op te volgen, want voorwaar dat zijn slechts de dwalenden. Ik zou wel willen sterven in Palestina, irak afghanistan of een van die andere landen waar de moslim wordt aangevallen zonder reden..Ik bid elke dag op het martelaarschap..en ik hoop dat allah swt het mij gunt..

 

luister knul...Zeg maar Ruud klinkt vriendelijker ik heb veel respect voor jouw..Dank je .ik heb een buurman die jood is met zo'n koepeltje en van die vlechten..ik breng die man af en toe marokaanse eten..Roti?(Ik weet alleen niet of ik het goed spel.) groet hem aardig..doe af en toe de post voor hem..hetzelfde geldt voor mijn onderbuurman..die is christen en heeft een dikke kruis als ketting...Ik groet hem en behandel hem met respect..we hebben zelfs afgesproken om binnekort met zijn 3tjes aan tafel te gaan zitten en een goeie discussie te gaan houden..

salamoe alaikoem

Denk er even rustig over na....
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.