Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

heb verdriet om hun

 Post Reply Post Reply
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: heb verdriet om hun
    Geplaatst op: 19 april 2005 om 14:32

terwijl ik dit plaats  zit ik onder de trannen met gebroken hart  met verdriet dat ik niets voor ze doe.

 

 

http://www.tawheed.se/video/Palestina/KlippFranPalestina.wmv

 

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 april 2005 om 14:54
bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, ya oegtie taqwaa de joden zijn door allah vervloekt zij zullen een geweldige bestraffing krijgen van allah!!!!!!!!!! , binnenkort binnenkort inshallah hun vernedering is nabij en dat weten ze dondersgoed, ik maak altijd een doeaa met daarin , YA ALLAH DEMER HEM , YA SHOEHEM , YA NASSER EL MOEJAHEDEEN DIE INSHALLAH HUN KOPPEN GAAN AFHAKKEN EN DIE DAN TENTOON STELLEN , VOORAL DE GROTE VARKEN HUN LEIDER , ZIJN NAAM IS TE ONREIN OM TE NOEMEN , DE MOEJAHEDEEN KOMEN ERAAN!!!!!!! ZIJ ZULLEN DE JODEN VERNIETIGEN INSHALLAH EN AL AQSA BEVRIJDEN ONDER DE ZWARTE VLAG VAN DE PROFEET,  AMIN RABBI ALAMIEN
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 april 2005 om 15:19

salamoe alaikoem,

inschallah amien yarab. Ik kan niet wachten op dat moment. Inschallah zullen we ze verslaan, inschallahh.. ik maak ze echt af als ik de kans daarvoor kreeg.. de beste isrealier is een dode isrealier..inschallah..we zullen overwinnen..

salamoe alaikoem,

ali el o

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 april 2005 om 15:24
asslama alaykoum wahrahmatoe allah wabarakatoe, soebhanallah, het is altijd zuster taqwaa en broeder ali en ik die gelijk op deze berichten reageeren, mashallah broeder en zuster inshallah zal allah jullie imaan versterken!!!!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 april 2005 om 15:40

asalaamo3alaikom  amin broeder amin  jarab  ik ben echt ogelukkig en verdrietig om mijn zusters zo tezien  en mijn broeders    die net als ik lailaahilalaah mo7amed rasoelolaah zegen  moge allah ze bij staan  ik vraag allah om mij telaten leven tot ik zie dat de  joden  vernitigt zijn  en amerka als ik dat  heb meegemaakt dan is de malikolmoot welkom  o7bokom fielaah igwani wa gawati.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 april 2005 om 15:48

Assalaam Aleikoem,

Wat een honden zij die joden ih filmpje BAH.

Wacht maar tot de Dag des Oordeels aanbreekt. Wat er met hun gaat gebeuren is niets wat onze broeders en zusters in deze film moeten doorstaan insha'Allah.

Waar halen ze het lef vandaan om zo mensen te behandelen.

Ik walg vd moslimleiders. Ze steken geen poot uit.

Wij moeten elke dag veel dua doen. Vooral op de tijden die daar voor het beste voor zijn.

Uiteindelijk zal de zege voor ons zijn!

Moge Allah (subhanah wa ta'ala) over deze broeders en zusters waken.

Hebben jullie je al aangemeld?

http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=2599&am p;am p;am p;PN=1

Wa Aleikoem Salaam

 

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 01:41

salaam aleikum ik heb het niet kunnen zien laptop problemen maar ghair inshaAllah mag Allah over hun waken en hun beschermen en inshaAllah dat er eens een jihaad komt waarom verzamlen jullie broeders geen geld en wapends????

En een goede grote bus  inshaAllah want er ziujn veel broeders die wel serieus willen helpen merk ik en echt willen vechten of is dan toch geld het probleem??? want ik weet alles is duurder enz en veel kunnen niet eens meer rondkomen,maar het moet niet meer bij praten blijven!!!!!!!!

ghair inshaAllah,mag Allah ze bijstaan

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 01:43

salaam aleikum broeder aboe bakr ik kan niet altijd even snel reageren heb  nog kinderen hoor elhamdullilah en beschik niet altijd over een pc

je schreef het volgende

asslama alaykoum wahrahmatoe allah wabarakatoe, soebhanallah, het is altijd zuster taqwaa en broeder ali en ik die gelijk op deze berichten reageeren, mashallah broeder en zuster inshallah zal allah jullie imaan versterken!!!!

ghair inshaAllah

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 25 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 04:43

Assalaam Oelaikoem broeders en zusters,

Het zijn vreselijke beelden, maar wij moeten niet te veel naar dit soort beelden gaan kijken in het algemeen. Want dan lopen wij het risico om onze harten te doden en straks mischien helemaal geen gevoel meer hebben voor dit soort situaties van onze broeders en zusters. Op dit moment moeten wij vooral Jihad in ons zelf voeren en in onze omgeving en dan doel ik niet op de wapens te pakken natuurlijk, maar meer injezelf verbetering brengen en je omgeving proberen mee te verbeteren. Dat is wat de wereld zal gaan veranderen Inchallah.

Assalaam Oelaikoem

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 04:55

In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

Assalamoe3leikoem wr wbr,

La hawla wa la koewa ta illa Billah. Moge Allah Ta3la hen bijstaan. Zij met hun "zwakke hand"ze doen wat ze willen, maar Allah swt met Zijn Sterke hand is AlMachtig, daarom Alhamdoelilah is er de Dag des Oordeels, wie goed heeft gedaan zal dat zeker zien en wie slecht heeft verricht zal dat ook zeker zien en Allah swt doet de mensen geen onrecht aan maar de mens doet zichzelf onrecht aan en dat is precies wat de vijanden van de islaam zullen krijgen.

Ik heb er geen woorden voor het enige wat ik Allah swt vraag is onze broeders en zusters te verlossen van al het kwaad en onrecht dat hun wordt aangedaan, Allahoema Ameen

FiAmanillah,

wasalamoe3leikoem wr wbr

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 05:45
In eerste instantie geplaatst door Nafs

Assalaam Oelaikoem broeders en zusters,


Het zijn vreselijke beelden, maar wij moeten niet te veel naar dit soort beelden gaan kijken in het algemeen. Want dan lopen wij het risico om onze harten te doden en straks mischien helemaal geen gevoel meer hebben voor dit soort situaties van onze broeders en zusters. Op dit moment moeten wij vooral Jihad in ons zelf voeren en in onze omgeving en dan doel ik niet op de wapens te pakken natuurlijk, maar meer injezelf verbetering brengen en je omgeving proberen mee te verbeteren. Dat is wat de wereld zal gaan veranderen Inchallah.


Assalaam Oelaikoem



Wa Alaikoem Salaam Wa Rahmatoellahie Wa Barakatoehoe

Nee, SubhanAllah..ik geloof niet dat een enkele Moslim met een beetje imaan rustig naar deze films kunnen kijken, ook al hebben we ze 1000 keer gezien. De werkelijkheid is hard, en dit moeten we zeker zien. Als we dit niet zien en dus onze ogen gesloten houden, komt er nooit een einde aan.

Ghair InshAllah

Moge Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala) afrekenen met de vijanden van de Islam, en Moge Hij onze Ummah bevrijden uit de handen van de vijanden van de Islam
Terug naar boven
Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 25 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 08:24

Assallaam Oelaikoem ya aghie,

Ik zeg ook niet dat je helemaal niet moet kijken, alleen niet te vaak want dan gaan de emoties meer de overhand nemen over jouw rationeel denken.

El ghier Inchallah

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 08:31

Salaam Aleikum wa rahmatullahi wa barakatoehoe

Ik vind het verkeerd om on naar deze beelden te kijken
persoonlijk omdat ik er niet tegen kan, en het ze geen stap verder helpt.
de tranen die vloeien zullen al het bloedvergiet niet stoppen.

En bezig zijn met zaken die niets op zullen leveren zijn taken gestuurd door shaytaan, wij zijn hier om iets te bereiken, en niet om naar zulke beelden te kijken waar niemand profijt van heeft

wasalaam

Terug naar boven
Maryam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 123
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Maryam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 08:59

...

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 09:22
In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

Salaam Aleikum wa rahmatullahi wa barakatoehoe


Ik vind het verkeerd om on naar deze beelden te kijkenpersoonlijk omdat ik er niet tegen kan, en het ze geen stap verder helpt.de tranen die vloeien zullen al het bloedvergiet niet stoppen.


En bezig zijn met zaken die niets op zullen leveren zijn taken gestuurd door shaytaan, wij zijn hier om iets te bereiken, en niet om naar zulke beelden te kijken waar niemand profijt van heeft


wasalaam



Wa Alaikoem Salaam Wa Rahmatoellahie Wa Barakatoehoe

Dat je er niet tegen kan is een goed teken. Maar ik denk dat het zeker wel help dat die beelden verspreidt worden. Als men niet op de hoogte blijft van de feiten die de kuffar je niet laten zien, vergeten we onze broeders en zusters omdat we zelf hier in luxe leven.

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 09:28

In eerste instantie geplaatst door nak4life



Wa Alaikoem Salaam Wa Rahmatoellahie Wa Barakatoehoe

Dat je er niet tegen kan is een goed teken. Maar ik denk dat het zeker wel help dat die beelden verspreidt worden. Als men niet op de hoogte blijft van de feiten die de kuffar je niet laten zien, vergeten we onze broeders en zusters omdat we zelf hier in luxe leven.

Salaam aleikum wa rahmatullahi wa barakatoehoe

Na3am aghy dat klopt.
maar gebeurt er wat nadat we die afbeeldingen gezien hebben???
helemaal niets komt er uit voort, en onze broeders en zusters hebben er ook nix aan.
als we in actie zouden komen na het zien van deze beelden, dan zou ik zeggen ok�, maar we staan stil en de aarde draait maar door.......

wasalaam

Terug naar boven
Maryam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 123
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Maryam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 09:43

...

 

 

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 10:29
asalaamo3alaikom  het is heel goed naar tekijken  op deze maneer denken we aan hen en maakt onze harten zacht  en kunnen bewijzen wat voor beesten het zijn die joden  ,en  het helpt zeker als je voor hun do3aa doet en trannen laat vallen erbij .
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 april 2005 om 01:57


Vergeef me

Ik zou jullie willen helpen
Ik zou jullie willen steunen
Ik zou jullie willen ...

Het spijt me
nu ben ik al geen haar beter
dan zij
Geen haar beter
dan degenen die jullie zouden
MOETEN HELPEN
Geen haar beter
dan zij
die jullie zouden
HOREN TE STEUNEN

Het spijt me
dat ik niet veel kan doen,
dat ik jullie, Palestijnen,
niet kan laten zien
hoe vaak in aan jullie denk
hoeveel ik om jullie geef
hoeveel ik jullie die zuurverdiende steun wil geven
En ik kan enkel wensen
dat met Gods hulp, incha Allah
jullie krijgen wat jullie toekomt

Maar wat me nog meer spijt,
wat het meest pijn doet
is
dat al deze woorden
nu wel mooi op papier staan,
maar jullie toch geen stap verder hebben geholpen

VERGEEF ME.....

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 april 2005 om 02:31
salaam aleikum het blijft dus wel bij praten?
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.