Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

van mij

 Post Reply Post Reply
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: van mij
    Geplaatst op: 28 april 2005 om 04:37

asalaamo3alaikom zusters en broeders .en groet niet moslims

Eelke zou graag willen zien dat wij dwalen en onze geloof zwaart maken
en hem laten gaan om mijn hoofdoek en geloof tevernederen

en dat wij in de mode gaan geloven en met minirokjes rond lopen
zodat mannen van mijn lijf genieten mooi niet mijn lichaam is als een diamant die ik goed moet bewaren en verzorgen en hij wil nog niet begrijpen dat wij moslima's onze heer allah gehoorzamen met onze
harten en dat wij van allah houden en zijn wet volgen en die wet is ons leven we proberen naar testreven met onze daden en zijn pradijs binnen willen treden en niet het andere .EEelke is niet hier om dingen tebegrijpen maar om opmerkingen die laag zijn tegeven en ons proberen teraken alleen dat lukt hem niet omdat wij met onze harten geloven en de waarheid hebben en wij liefde hebben voor het andere leven en dit leven ons niet veel kan schelen en dat wij de dood niet verezen want we willen snel terug keren naar onze schepper de heer der werelden.

 
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 april 2005 om 08:20

salam.

ben blij dat ik dit weer lees..en er toch sommige nog zijn. Ik zelf zit op de haage hoge school..daar zitten veel moslimmeisjes op..en vraag me niet hoe ze gekleed zijn..maar geen probleem..als de vrouwen er half naakt bij gaan lopen..want dit is de laatste mode die er op de aarde zal zijn..Dit geeft aan dat het uur dichtbij is..en ahahha..dan zullen ze het heel warm krijgen..

salam

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.